Butnglavc Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 Torej ni potrebno kupiti druge ročke, ampak je problem v pušah!? Hvala za info in za ponudbo glede struženja le teh. Ko bom prišel do tja, se priporočam. Lep pozdrav Jaz sme na svoji imel težave, ker je bila obrabljena luknja v ročki- na sklopki. Kupil novo preko ebay-a za priblično 9 €. lp A
milosh Objavljeno Februar 11, 2013 Opozori Objavljeno Februar 11, 2013 http://www.ebczavore.si/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=265&category_id=649&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 kako so te ploščice ? so za .... So ja...ene boljsih aftermarke ploščic. Lp
macak333 Objavljeno Februar 11, 2013 Opozori Objavljeno Februar 11, 2013 So ja...ene boljsih aftermarke ploščic. Lp Vidiš ko se jih pa jaz kupoval sem pa na tujem forumu zasledil več graj kot pohval. Med drugim, da tudi požirajo diske. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=297849
milosh Objavljeno Februar 11, 2013 Opozori Objavljeno Februar 11, 2013 Sem tudi to ze bral, tudi zvijale naj bi se, pa tulile k zmesane, samo naj bi ebc spremenil zmes in naj teh težav nebi bilo vec. Sam jih uporabljam in nimam nobenih težav, uporablajm pa HH zmes.
milosh Objavljeno Februar 11, 2013 Opozori Objavljeno Februar 11, 2013 (popravljeno) Če pa neželiš eksperimentirat daš OEM, če ne pa so tudi ostale precej dobre znamke kot so Carbone Loraine, Verasah, Brembo in kot ze prej povedano EBC. lp Popravljeno Februar 11, 2013. Popravil milosh
Ice Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Nobene razlike v zavornih ceveh razen vizualne NI, pa naj bodo to navadne ali opletene ! ! ooo our savior the great laugh-a-lot has spoken again. sedaj res ne vem, si tako netaktilen, da ne obcutis razlike ali nacrten ignorant vsega, kar po tvojem mnenju ne more biti res. kakorkoli, uzivaj. razlika med serijskimi (gumijastimi) in opletenimi zavornimi cevni seveda obstaja; in ne samo opticna. da uporabim primerjavo z (zacetek ironije) o-da-best-super-duper-sploh-najtanarbulso fabrko cestne tezke mehanizacije (konec ironije): le zakaj ima kar nekaj modelov bmw serijsko montirane opletene zavorne cevi? zihr ker so cenejse od navadne gume, kenede. za vse ostale: vsaj dva razloga sta vec kot ocitna..... - tocno definirana tocka, kdaj zacne zavora zavirati in s tem (vsaj zame) bolse doziranje zavore - zivljenska doba noben ni primoran montaze opletenih cevi.
Bremzer Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 ooo our savior the great laugh-a-lot has spoken again. sedaj res ne vem, si tako netaktilen, da ne obcutis razlike ali nacrten ignorant vsega, kar po tvojem mnenju ne more biti res. kakorkoli, uzivaj. razlika med serijskimi (gumijastimi) in opletenimi zavornimi cevni seveda obstaja; in ne samo opticna. da uporabim primerjavo z (zacetek ironije) o-da-best-super-duper-sploh-najtanarbulso fabrko cestne tezke mehanizacije (konec ironije): le zakaj ima kar nekaj modelov bmw serijsko montirane opletene zavorne cevi? zihr ker so cenejse od navadne gume, kenede. za vse ostale: vsaj dva razloga sta vec kot ocitna..... - tocno definirana tocka, kdaj zacne zavora zavirati in s tem (vsaj zame) bolse doziranje zavore - zivljenska doba noben ni primoran montaze opletenih cevi. ICE ne se sekirat, jaz uživam bolj kot si ti sploh misliš in bolj kot boš ti kdajkoli ! Nikoli nisem napisal kaj slabega o opletenih zavornih ceveh ! ! saj jih imam sam na obeh BMW-ejih tako na K-aju kot tudi na F-u ,hočem samo povedat,da ni bistvene razlike in ti tako kot jaz to neobčutiva(mogoče kak profi na pisti) Opletene zavorne cevi imajo največjo prednost samo zaradi sigurnosti.Nekateri motorji imajo kombinacijo jeklene in na gibljivih delih gumujaste zavorne cevi.Kar se tiče tvojih dveh razlogov takole;Z gumijasto cevjo ravno tako definiraš točko zaviranja, čeprav danes v celoti zato poskrbi elektronika ! Drugo ; življenska doba to je dokaj sporno saj pod pletenico je ravno tako guma kot pri navadni gumijasti cevi ! Napišem ti še kako slabo stran,če pleteno cev pri npr:padcu stisneš ali prepogneš je neuporabna in moraš zamenjat z novo gumijasto pa dokler ne pušča veselo uporabljaš naprej,vprašanje je tudi koliko je odporna opletena npr:na sol,če se vozi motor tudi pozimi,če bi bile opletene res toloko oh in sploh bi jih uporabljali tudi v avtomobilski industriji. Prosim te,če boš odgovoril potem v slovenščini srbohrvaščini ali v nemščini LP
klopko Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 Ne bom se mešal v tem in zapletal v debato ampak,bom samo z nasmeškom komentiral da nekateri verjetno nikoli niso videli takih cevi od blizu kaj šele držali v roki ali jo sprobali v praksi! Da ne govorim kako je pletenica sestavljena itd.itd. (da je opletje zaščiteno z dodatno plastjo prozorne gume itd) Razlika pa je očitna! Seveda pri umirjeni vožni je ne občutiš veliko, po močnem bremzanju v 1.,2.,3. - 4. pa boš sam opazil kakšna je razlika ko je olje segreto , ker pri 5.bremzanju ne boš več siguren v gumo in boš ročico stisnil do balance ,v pletenico pa boš. Na kratko moje mnenje -ne uporabljajo jeklenic za brez veze v te namene. iom 1
ciciban Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 Investicija v zavore ni nikoli potrata denarja. klopko 1
urkoman Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 (popravljeno) Mislim, da so se pletenice najprej pojavile pri letalih. Moj motor leti kot avion in zato sklepam, da potrebuje pletenice Na starejsem motorju je opazna razlika, kako se obcuti na nekem novem stroju z vsemi elektronskimi pomagali, pa zal ne vem. Popravljeno Februar 14, 2013. Popravil urkoman
Ice Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 ICE ne se sekirat, jaz uživam bolj kot si ti sploh misliš in bolj kot boš ti kdajkoli ! Nikoli nisem napisal kaj slabega o opletenih zavornih ceveh ! ! saj jih imam sam na obeh BMW-ejih tako na K-aju kot tudi na F-u ,hočem samo povedat,da ni bistvene razlike in ti tako kot jaz to neobčutiva(mogoče kak profi na pisti) Opletene zavorne cevi imajo največjo prednost samo zaradi sigurnosti.Nekateri motorji imajo kombinacijo jeklene in na gibljivih delih gumujaste zavorne cevi.Kar se tiče tvojih dveh razlogov takole;Z gumijasto cevjo ravno tako definiraš točko zaviranja, čeprav danes v celoti zato poskrbi elektronika ! Drugo ; življenska doba to je dokaj sporno saj pod pletenico je ravno tako guma kot pri navadni gumijasti cevi ! Napišem ti še kako slabo stran,če pleteno cev pri npr:padcu stisneš ali prepogneš je neuporabna in moraš zamenjat z novo gumijasto pa dokler ne pušča veselo uporabljaš naprej,vprašanje je tudi koliko je odporna opletena npr:na sol,če se vozi motor tudi pozimi,če bi bile opletene res toloko oh in sploh bi jih uporabljali tudi v avtomobilski industriji. Prosim te,če boš odgovoril potem v slovenščini srbohrvaščini ali v nemščini LP hmnja, osebno se kako obcutim razliko, oz. sem jo na starejsih motorjih po menjavi gumijastih za opletene zavore. serijski obcutek (par let starih) zavornih cevi napram po zamenjavi je kot da gnetes testo proti definirani tocki zacetka zaviranja do natancnega stopnjevanja in doziranja moci na zavori. seveda je varnost prvotni razlog za opletene zavore in obcutek pri zaviranju je zelo velik del te varnosti. ko govorim o opletenih zavorah imam v misli vedno samo opletene cevi in ne kombinacijo z gumijastimi - nekako ne vidim razloga zakaj bi jih kombiniral, ker ponicim bistvo opletenih zavor. kot je ze klopko povedal so opletene zavore dodatno prevlecene z plasticno cevjo. da lahko zavorno cev stisne ali prepogne v primeru padca je dejstvo. ce jo, je hladna deformacija vozila vecinoma na nivoju, kjer je 100 dodatnih evrov za nove zavorne cevi se najmanjs/zanemarljiv strosek. pri taksni deformaciji zamenjas tudi gumjaste cevi, ce ne iz drugega razloga prilkjucki (benjos) najbrz kje ze puscajo. in vecina motorjev se vedno nima elektronsko krmiljenega razdelilca zavorne moci. guma v opleteni cevi se bistveno pocasneje stara kot navadna, ker ni neposredno izpostavljena uv-zarkom, prahu in ostalim kemicnim dejavnikom v enaki meri, kot navadna gumijasta zavorna cev, zato opletene zavorne cevi vecinoma zdrzijo celotno zivljensko dobo motorcikla. vecina se tudi ne vozi v zimskem casu. v avtomobilski serijski industriji se opletene zavorne cevi ne uporabljajo zaradi cene. zamenjas jih lahko kot pri motorjih. vidne so bistveno manj, kar posledicno pomeni, da ljudje ne razmisljajo o njih.
klopko Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 jah tako je, večinoma laikov kupuje avtomobile,motorje,aparate,razno tehniko z očmi (kot ženske) sam da se šajna pa čeprav je kič Seveda se najdejo tudi ljudje ki vejo, da je moogoče z manšimi detajli in nadgradnjami zadevo izbolšat (in te ne pametujejo ,sem slišal ,tako pravijo ,....bla bla bla),ampak so večinoma tiho in zadevo nadgradijo in z nasmehom berejo vsemogoča blebedanja in ''na novo odkrito vodo'' Sam počnem tako ,če je katera zadeva za zamenjat,in če za normalen denar obstaja bolša od originala -dejmo jo gor,škodit ne more seveda govorim o stvareh ki preverjeno napreduješ ob zamenjavi Sicer pa kakor koli komu paše 100 ljudi 100 čudi -in tako je prav
rajder Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 Sam bom šel v Domžale k Jerasu da mi jih naredi sigurno bo dobro narejeno in še ceneje bo kot na netu. Itak pa je potrebno že menjati tudi olje urkoman 1
stuhec Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 A je kdo menjal za te jeklene na FZ-ju ? In kje ?
Dare1 Objavljeno Februar 15, 2013 Opozori Objavljeno Februar 15, 2013 jah tako je, večinoma laikov kupuje avtomobile,motorje,aparate,razno tehniko z očmi (kot ženske) sam da se šajna pa čeprav je kič Seveda se najdejo tudi ljudje ki vejo, da je moogoče z manšimi detajli in nadgradnjami zadevo izbolšat (in te ne pametujejo ,sem slišal ,tako pravijo ,....bla bla bla),ampak so večinoma tiho in zadevo nadgradijo in z nasmehom berejo vsemogoča blebedanja in ''na novo odkrito vodo'' Sam počnem tako ,če je katera zadeva za zamenjat,in če za normalen denar obstaja bolša od originala -dejmo jo gor,škodit ne more seveda govorim o stvareh ki preverjeno napreduješ ob zamenjavi Sicer pa kakor koli komu paše 100 ljudi 100 čudi -in tako je prav Pejd se raje vozit, nove gume čakajo.... aja sneg :glare: Okoli teme: po mojem mnenju in izkušnjah je 90% ljudi tehnično nepismenih in tako verjetno tudi vozijo motorje. Brez občutka. Za take je vseeno če imajo silikonske cevke, samo da prime. Za ostalih 10% je pa verjetno res nekaj razlike med oplaščeno in navadno cevjo.
klopko Objavljeno Februar 15, 2013 Opozori Objavljeno Februar 15, 2013 Maš res! Pol pa grem res en krog in to kar z grelci gor,če že asfalt ni topu bojo pa vsaj gume ogrete Dare1 1
danci1973 Objavljeno Februar 15, 2013 Opozori Objavljeno Februar 15, 2013 Kar se tiče tvojih dveh razlogov takole;Z gumijasto cevjo ravno tako definiraš točko zaviranja, čeprav danes v celoti zato poskrbi elektronika ! Kako pa to naredi elektronika? Drugo ; življenska doba to je dokaj sporno saj pod pletenico je ravno tako guma kot pri navadni gumijasti cevi ! Namesto gume se uporablja PTFE (politetrafluoroetilen), znan tudi kot 'teflon'. Tudi navadna gumijasta cev 'opletena', le da z vlakni tkanine in da je ta oplet vlit v gumo: Napišem ti še kako slabo stran,če pleteno cev pri npr:padcu stisneš ali prepogneš je neuporabna in moraš zamenjat z novo gumijasto pa dokler ne pušča veselo uporabljaš naprej,vprašanje je tudi koliko je odporna opletena npr:na sol,če se vozi motor tudi pozimi,če bi bile opletene res toloko oh in sploh bi jih uporabljali tudi v avtomobilski industriji. Prosim te,če boš odgovoril potem v slovenščini srbohrvaščini ali v nemščini LP Jaz bi tudi gumijasto, prepognjeno in/ali stisnjeno cev zamenjal... za takšno, s kovinskim opletom. D.
urkoman Objavljeno Februar 15, 2013 Opozori Objavljeno Februar 15, 2013 Sam bom šel v Domžale k Jerasu da mi jih naredi sigurno bo dobro narejeno in še ceneje bo kot na netu. Itak pa je potrebno že menjati tudi olje jeras bo taprav naslov. verjetno si mislu zavorno tekocino,saj res ni podobna olju.
rajder Objavljeno Februar 19, 2013 Opozori Objavljeno Februar 19, 2013 jeras bo taprav naslov. verjetno si mislu zavorno tekocino,saj res ni podobna olju. Ja tako narobe sem se izrazil hvala.
rajder Objavljeno Februar 19, 2013 Opozori Objavljeno Februar 19, 2013 Pri Jerasu ja 12 eur meter opletene zavorne cevi na kateri je še guma v različnih barva potem pa še 15 in 20 stopinski priključi in nova tesnila za komplet spredaj zadaj slabih 70 eur narejeno v pol ure.
klopko Objavljeno Februar 19, 2013 Opozori Objavljeno Februar 19, 2013 ZAKON,si moral nest stare cevi ,al ima že kaj po tipih motorja ,da samo poveš za katerega bi ?
stuhec Objavljeno Februar 20, 2013 Opozori Objavljeno Februar 20, 2013 Dans videl, da lahk dobim jeklene cevi tocno za moj motor stale naj bi 70 euro Naj kar take dam gor ?
urkoman Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 take?narjene seveda.sej cena klasicnih s pokromanimi bolti je prava. akcija pa paz da motorja ne pospricas s tekocino,ko bos razstavljal.
perici Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 trojan, še vedno sprejemaš naročila?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se