Skoči na vsebino

Sedeži na motorju - razno


Priporočene objave

Objavljeno

To je čisti fizikalni pojav.

Rezervoar ima večjo toplotno vztrajnost (večja masa, ki se počasneje hladi), kot sedež (ki je pod skajem v bistvu izolacija - pena), kar pomeni, da se je sedež prej shladil, kot rezervoar, vlaga se nabira (kondenzira) iz zraka na hladnejši površini. Zjutraj, ko bi se shladil celoten motor, bi bil cel moker, neglede ali ga je poscal kak pes, ali ne.

Enkrat sem že pisal podobno, zakaj se nabira kondenz v praznem rezervoarju.

  • Všeč mi je 3
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav,

Mene bi zanimalo če kdo pozna koga za tapecirat sedež od skuterja pa da je na Obali.

 

Hvala!!!

Popravljeno . Popravil miavelkova
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, miavelkova pravi:

Pozdrav,

Mene bi zanimalo če kdo pozna koga za tapecirat sedež od skuterja pa da je na Obali.

Hvala!!!

Daj si vzemi kakšno minuto časa pa preberi 4-5 zadnjih strani v tej temi, boš sigurno našel kakšen kontakt. Pokliči, in ti bodo znali povedat, če je kdo na Obali... 

Popravljeno . Popravil izibajker
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Imel bi eno vprašanje, ali se da ta zatič podaljšati/zamenjati z daljšim na sedežu?

Skratka na vijake nosilca sedeža sem montiral nosilec za torbi/držalo, kateri je za cca. 4mm povišal oz. zmanjšal doseg za zaklep, pa sedaj vidim rešitev, z odstranitvijo novitete ali s podaljšanjem zatiča?

Thx

 

image0.jpeg

image1.jpeg

image2.jpeg

image3.jpeg

Objavljeno

... če ima navoj v sedežu, ne bo problema dati daljši zatič... ali podložiti s podložko, če je vijak dovolj dolg.... če je matica (če ni vgreznjena v plastiko), se bo verjetno zavrtela, ker jo ne moreš z ničemer prijeti...

... si mogoče razmišljal v kontra smeri, če bi se dalo zaklep-mehanizem na motorju podložiti za 4mm?

.. sicer ne vem, kako zgleda to, kar si zmontiral... kaj pa tisti gumijasti čepi, če daš krajše?

Objavljeno (popravljeno)

Ali lahko prides zadaj do zatica? Ce da, bi morda s kaksno podlosko resil problem….ce ne, bo pa tezava. Kaj pa dvignit/priblizat drugo stran, kjer zatic sede skupaj?

 

 

@Zivnorc: hkrati sva odgovorila zelo podobno 😆😆🥳

Popravljeno . Popravil Roger G. Jagger
Objavljeno

Hvala na hitrima odg., zadeva je v tem, da se mehanizem zavijači v nosilec okvirja, sam sem pa na enake vijake zavijačil nosilec za torbi oz. držalo za roke, s tem sem pa tudi premaknil doseganje zatiča za zapiranje sedeža. Nisem slikal, ker sem na"misiji", da bi zatič podaljšal ali zamenjal z daljšim. V pravilno stran se ne da odvijačiti zatič, v kontra še probam, ker sem vse pustil v garaži. 🤨

Objavljeno

Zatič,  obliko premeriti,  prerisati in postružiti daljšega,  ki pa bi ga privijačil/ zakovičil/ zavaril na pločevinasto ploščico,  star zatič odstrani,  ploščico z novim zatičem pričvrsti na sedež, najlažje z pop kovicami. 

Objavljeno

Kaj pa če bi ga samo na najtanjšem delu lepo odrezal in vstavil in zavaril enak premer in povišal stožec, kolikor bi bilo potrebno.

Objavljeno

Varjenje podaljška na obstoječi steber v plastiki? Misija nemogoče! Segrevanje kovine bi pomenilo topljenje plastike.

Razmišljal bi o povečanju ene od lukenj v plastiki za toliko, da bi šel skozi prst in otipal kaj je zadaj. Druga varjanta: izpuliti par sponk, ki držijo prevleko sedeža in utreti pot do čepa ter preveriti kako je montiran. Če je zalit v plastiko je bolj malo možnosti. Če je matica imaš prost dostop za ključ.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

"Povrtaj" zatič, vreži navoj in daj narediti nov zatič (podaljšek) , ki ga "zalimaš" z Loctitom. Glede na to, da je samo 4 mm, bi mogoče lahko naredil samo novo zarezo v zatič (če se je še dovolj premera, da se zatakne) . Na Ktm-u je zatič zalit v plastiko (ni odstranljiv) .

lp

Objavljeno

Na kratko, moral bom zamenjati zatič ter večjega zmontirati gor. Nič ne pomaga, tudi če se gumice odstranijo, hvala za ideje, pripenjam pa še sliko notranjega dela, kjer se zaklepa zatič/sedež.

 

Sedež opis.JPG

Objavljeno

a novega nosilca ne gre zmontirat pod zaklep?

 

Objavljeno
pred 16 minutami, makib pravi:

a novega nosilca ne gre zmontirat pod zaklep?

 

Naredil sem nosilec, da se mi ujame na 4 vijake, kateri so pritrjeni na okvir motorja, zaradi varnosti in fiksiranja, ter uporabnosti. Žal pa nisem predvideval na to težavico ob zaklepanju. Nisem imel namena vrtati okvirja oz. narediti zadevo uporabno zgolj za to pritrjevanje.

Objavljeno

...kolk maš pa kej babnco težko... če ima več kot 80 kil, se samo usede gor...pa se zaskoči...   :P

...aja...sam pol se mora spet usest gor še za "odzaskočit"..    :P

 

...prej zapisano je malo za šalo, malo zares..   :D   jaz sem tudi nekaj podlagal, da zic ne visi tako naprej, pa ko dam na zadnji zic torbo, se mi isto na trdo zaklepa, ko so spodaj še gurtne...ampak, ko zic močno pritisnem (tam, kjer je ta zatič), se plastika malo upogne, pa se zatič zaskoči...

...ampak, kot je videti na sliki in kot praviš, da je brez gumic isto....se ti potem najverjetneje plastična osnova sedeža  nasede na novi nosilec, ..če "ja".... je zdaj res samo zatič prekratek + še dodati novo gumo 4mm, kjer sta tista dva gumi čepa, da bo lepo slonelo na gumah in ne na zatiču..

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Port Folio pravi:

Na kratko, moral bom zamenjati zatič ter večjega zmontirati gor. Nič ne pomaga, tudi če se gumice odstranijo, hvala za ideje, pripenjam pa še sliko notranjega dela, kjer se zaklepa zatič/sedež.

 

Najprej ugotovi kje sploh sedež nalega na nosilec. Sumljiva mi je rdeče obkrožena praska. Glede na pozicijo vijakov pa lahko sedež naseda že samo na ušesih z izvrtinami. Podloži list papirja in zapri vse skupaj, da vidiš kje ti striže. Lahko pa tudi nalepiš na vogale kos plastelina, prežvečen žvečilni :), karkoli. Naslednji korak, odstrani nosilec in pod vijake dodaj samo 4mm podložke, pa ne preširoke. Lahko kar pravokotne iz lesonita. V kolikor se zapre, izreži celo (modro označeno) šablono iz lesonita, jo testiraj pod sedežem, nato pa ustrezno predelaj obstoječi nosilec.   

sedež praska.jpg

zaklep.jpg

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

@XTR sem imel že projekt narediti nekaj dokaj sprejemljivega, zdej se moram iti še "mr gadget-a" he he

Da boste vedeli, kaj se je montiralo in kako zgleda, pripenjam sliko z oznako pozicije težave 😉

Preverim in s testiram, v vednost res pa je da zatič je toliko odmaknjen, da (toliko daleč kot tudi toliko blizu:

- se ne zaklene, če se gumici odstranijo;

- se ne zaklene, če se stisne s težo, v ta namen so videne tiste praskice ob gumicah.

 

Sedež nosilec.JPG

  • Všeč mi je 1
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Vv, vijak je znotraj zavijačen, ta štift deluje zlitina podobna "medenini" oz. pobarvan želez. 

 

IMG_5645.jpg

IMG_5646.jpg

Objavljeno

Par podložk in daljši vijak...

lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 31. 5. 2022 ob 8:50, franc pravi:

Par podložk in daljši vijak...

lp

Dec, me ni bilo v tej temi en cajt, ampak z obilo razmišljanja, sem ravno do te enostavne rešitve prišel ravno ta teden 😄

Seveda, brez malenkostnih tapetniških del in lepljivih tehnik za peno, ter iskanja rostfrei vijaka ni šlo 😉

image.png.6c4af304b5b0b3b77877b4754e700a61.png

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno
On 5/3/2022 at 1:54 AM, Port Folio said:

Imel bi eno vprašanje, ali se da ta zatič podaljšati/zamenjati z daljšim na sedežu?

Skratka na vijake nosilca sedeža sem montiral nosilec za torbi/držalo, kateri je za cca. 4mm povišal oz. zmanjšal doseg za zaklep, pa sedaj vidim rešitev, z odstranitvijo novitete ali s podaljšanjem zatiča?

Zdi se, da ste našli ustrezno rešitev za vašo situacijo.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pred zimo na original sedež nalimal stiropor v širino in višino cca. 1 cm, za občutek, če bi šel popravit sedež. Ugotovitev je bila, da je občutek boljši in tako je padla odločitev, da gre sedež v predelavo, tudi zaradi udobja (malo trd za rit po dolgi furi).

Poklical mojstra na Moto gel in z Markom sva se takoj "pokonektala". Že na prvem obisku sva predebatirala želje in potrebe, Marko dodal nasvete s svojih izkušenj in tako se je začelo. Minilo je sicer kar nekaj časa, ker je imel gužvo, da je prišel moment, ko sva se dogovorila, da je najboljše, če pripeljem k njemu motor, ker bo tako lažje prilagodit sedež tudi glede na manjšo razširitev. Po nekaj dneh me je že klical, da pridem na probo "surovega sedeža", prvi vtis je bil top, dodala par korekcij, spet s pomočjo njegovih strokovnih nasvetov, zmenila sva se za tempur vložek (boljše kot gel) izbrala še malo dizajna in grand finale. Kmalu je bil sedež nared za prevzem. 

Prvi vtis je bil uno uauuuu, ko sem ga sprobal je bil drugi uauuuu tako, da na splošno full zadovoljen, izredno kvalitetni materiali in izdelava (se vidi na fotki).

Skratka, če ima kdo težave s sedežem, je Marko super izbira, se bo potrudil, najti rešitev :worship:.

Pa še fotka (na koncu sedeža pri tanku je muha, ni "fabrška" greška :naughty:)

20240428_182452.jpg.a01fc6316927cae08e00e24b2b164b44.jpg

Objavljeno

Izgleda super, skoraj kot predelani Bagster sedeži, naj dolgo dobro služi.....kar se tiče kvalitete pa počakaj dve leti konkretne uporabe in poročaj.....meni je po dveh letih, uporabe (cca. 25k km), na KTM SAS povsem obledela barva sukanca napisa, tudi trgal se je, ker ni bila ustrezne kavlitete in odporen na vremenske vplive - navaden cvirn (pred cca. 5 leti je bil samo napis KTM 10€), takrat sem dal predelat le sopotnikov sedež, da je žena lahko sedela višje in videla čez mene, popustilo je tudi lepilo dodanih pen, tako je zadnji sedež je izgubil obliko in seveda predelava svojo funkcijo......vseskozi pozim in poleti je imel možakar čakalno vrsto vsaj mesec, kadar sem klical, ali se oglasil, skoz kazal en papir z imeni in vrsto 😉 če si želel kako zadevo na hitri urediti, beri teden dni, je bila + ekstra cena, very clever....po sliki sodeč ima sedaj več materialov in upam, da tudi boljše kvalitete, takrat ni bilo neke hude izbire.....sam nisem imel najboljšega občutka, samo, ker se je ženi tako hudičevo mudilo je plačala, jaz nebi, ker je bila Bagster-jeva predelava sedeža, ki sem jo dal narediti že 2007, za VFR 800 vsaj za dva razreda boljša in tudi z več možnostmi..... za mojo H-AT-AS sem kupil nekaj takega, takrat pozimi v akciji še ceneje kot na spodnjem linku, v enem tednu doma.... in za ta denar dobiš dodatna nova sedeža, ne predelana stara.....iz uporabe lah rečem, da res odlično.

https://www.africa-twin-shop.com/en/ergonomics/877-1225-bagster-comfort-seat-2020-5370.html

 

Objavljeno
Ob 9. 5. 2024 ob 12:32, franc pravi:

cena?

Cena kar dosti ali pa tudi ne, glede na kompletno predelavo, z vstavljanjem tempur (ali kako se že reče materijalu) v obe pozicije, voznik in sopotnik.

Cena cca. 400 eur.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!