Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 1200


klimbra

Priporočene objave

moram se malo pohvalit. Na pariškem salonu sem sedel na ZZR-ki. Zgleda zares hudo, ampak meni je še vedno bolj všeč FJR 1300, pa čeprav ne zgleda tako mean-machine.

LP, Lucky

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

OK zadeva izgleda zares hudo... moram pa malo pokritizirat tale članek

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...ocumentID=93325

Bourgeors said: " The target price for the bike will be the same as a Honda VFR800?s. We see it as giving customers a 1200 for the price of an 800. "

Zadevi se nekako težko primerjata. Ali pa tudi ne. Prepričan sem, da ima VFR boljše vozne lastnosti, bolj "prijetno" mašino itd... Sem peljal oba predhodnika teh modelov in ZZR1100 je vlak proti VFR750. Medosna razdalja se definitivno pozna v ovinkih. Oklep je odvrnil več vetra od voznika pri VFR, za ZZR1200 pa ne vem kako je s tem.

VFR ne gre 280, ampak če kdo hoče take brzine, si pomoje nabavi raje ZX12R.

Kawasaki claims the handling is better than the ZZ-R1100 it replaces, too.

Upam.

" The ZZ-R1100 was the fastest bike in the world and was once our flagship sports bike, " continued Bourgeors, " But the role of the ZZ-R1200 is slightly different, we have re-positioned it very much as a sports tourer. "

ZZR1100 je sport-tourer. Kaj je sedaj, ne vem. ZZR pa je bil mogoče njihov flegšip sports bajk, ampak mislim da imajo oni razdeljene modele na supersport, sport, touring cruiser in trail oz. nekaj v tem smislu.

Kakorkoli že, zadeva izgleda super (razen tistih grdih luči spredaj), če pa vržejo noter mašino od VFR-e, sem pa prec za. Sploh pa če še povečajo kubaturo na 1000.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kakorkoli že, zadeva izgleda super (razen tistih grdih luči spredaj), če pa vržejo noter mašino od VFR-e, sem pa prec za. Sploh pa če še povečajo kubaturo na 1000.

Čaki, čaki... A nima ZZR1200 več kot 1000 ccm?! ALi si mislil, da Hondi povečajo ccm z 800 na 1000?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojej strom.ZZR 1100 je bil sportni motor nekje pred zacetkom tvoje motoristicne kariere,saj je osnova stara ze dobro desetletje.in takrat ni bilo veliko motorjev s takimi voznimi lastnosti,kot jih je imela ZZR.

nove ZZR 1200 in VFR PGMFI pa ne mores primerjati,razen opticno,ker se nobeden ni naredil testa motorjev.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ojej strom.ZZR 1100 je bil sportni motor nekje pred zacetkom tvoje motoristicne kariere,saj je osnova stara ze dobro desetletje.in takrat ni bilo veliko motorjev s takimi voznimi lastnosti,kot jih je imela ZZR.

Moj GPZ ima boljše vozne lastnosti kot ZZR1100. OK, razen mašine seveda. Da VFR 90 letnik ne omenjam.

quote:

nove ZZR 1200 in VFR PGMFI pa ne mores primerjati,razen opticno,ker se nobeden ni naredil testa motorjev.

Res je.

Kar se povečanja kubature tiče, sem pa imel v mislih ZZR z mašino od VFR800 povečano na 1000ccm. No ja... 999 vsaj.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Moj GPZ ima boljše vozne lastnosti kot ZZR1100. OK, razen mašine seveda. Da VFR 90 letnik ne omenjam.

hmmmmmm.......dovoli,da rahlo dvomim.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dovolim.

Si pa tudi dovolim povedat zakaj...

Pozicija voznika je enaka. Medosno ima GPZ manjšo in v ovinku nimaš občutka da voziš vlak. Zavore imata oba odlične. Seveda z izjemo, da ima GPZ še AVDS (Advanced Variable Damping System... tam nekje). Se pravi da ko zaviraš s prednjo zavoro, se motor ne pogrezne spredaj. (Sem se moral odvaditi vožnje po sprednjem biciklu... dokaj addictive zadeva, tako otročje lahko je. Sem pa polomil nosilec za kufer zaradi tega). Pri ZZRu nebi tega niti probal. Pa da ne omenjamo da ima ZZR svojih 270kg, GPZ pa nekje okoli 220 poln.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

SAM ZZR JE PA ŠE ZMER UFFFFFFFFF,KUMI ČAKAM KAKŠEN DOBR TEST!!!

ker je ze glih na tapeti.....v eni naslednjih stevilk motorista bo _sigurno_ en *kompetenten* test o ZZR 1200.....

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Verjetno slabo prepisan.....ICE...če bo v kakem MOTORADDU mi sporoči...da ga nabavim...potem pa slovar v roke pa počas od črke , do črke.Tko...mal za zabavo

Klimbra....DAZED AND CONFUSED

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klimbra,za clanke v motorrad-u poglej na njihov HP,tam je vecinoma predogled tem iz naslednje stevilke.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak za pogledat mi je Aprilia RST še vseeno bolj všeč. Mogoče malo previsok zic. Pa boljši zvok.

Če bi skombinirali mašino od VFR povečano na 1000ccm, kestl od ZZRja (nekejin20 litrov), plastiko od aprilie RST, špegle kerekoldruge pomožnosti kej bolj uporabne, kufre gor, pa kupim prec ko zadanem na lotu.

LP

Aja... kaj je "pomladi zbor v trnti"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

me pa prov zanima kolk telih strokovnjakov je že peljalo zzr 1100 pomladi zbor v trnti pa da vidmo vozne lastnosti na vršič

da te potolazim,sem ga ca.800 km gnal po avstrijskih in juznotirolskih cestah in nisem imel veliko problemov.ce enkrat ves kako se obnasa je prav zanimivo gledati folk,kako se ustrasi,ko prileti "airbus" v cruise missile-mode mimo.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej nism ntacga mislu so tudi svetle izjeme ampak skor upam trdt da velika večina ki modruje o voznih lastnostih ga sploh še v živo vidla ni berejo teste pol so pa vsi pametn sej nč ne rečem da je bohve kaj sam navadni smrtniki ne porabjo 50% tistga kar nudi

ZZR 1100

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AJDE FOLK...DEJMO SI PRIDET NEKI NA JASNO!!!!!!!!!!!!!

Pri eventuelnem nakupu novega motorja vsaj pri večini folka poteka stvar približno tako:

-najprej stvar vidiš na fotki....in če ti je všeč....malo presanjaš itd

-če ti je sreča naklonjena,ga najdeš v kaki štacuni...potem pa nekaj časa okoli njega hodiš kot mačka okol vrele kaše

-potem se začneš zanimati pri kolegih,znalcih,sralcih take in drugačne vrste

-potem nakej časa hodiš okol prodajalca pa ga žicaš za en krog...in če ti zaupa....oziroma ima razumevanje do tvoje nočne more,ti ga posodi....ZA ČIST MAL.

-zdej si pa sam s svojimi problemi,kako do denarja pridet,ker po enem krogu,kupu dobrih in slabih nasevtov,testov takih in drugačnih,nimaš pojma a je to v redu nakupa.....AL PA ČISTA BRCA V TEMO!!!!!!!!!

MILOŠ....torej vse to kar si napisal okol našega modrovanje nima nobenega smisla!!!!!!!!!!NA KONCU NAKUPA SI VEDNO SAM.....TI IN TVOJA DENARNICA.

PA VELIKO VESELJA,KO SE BOSTE NAPALILI NA KAKO NOVO MAŠINO!!!!

Klimbra....vlaženje zagotovljeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

prvi test

We’ve been riding in France to test the new ZZ-R1200 for the first time.

The full test will be published in MCN, out on Wednesday. But here are our first impressions:

i. Even the updated engine has a slightly vibey old-style feel when you rev it.

ii. It may be tuned for more mid-range than all-out top-speed punch, but the ZZ-R1200 remains one of the fastest bikes on the planet,

iii. It’s supremely comfortable and though it feels like a big bike, it takes on back roads like something much smaller.

iv. The changes put it back into Hayabusa territory. It’s nothing amazing, just a package that can take on everything you throw at it and do it at speeds you wouldn’t believe.

v. The bars are wider and higher than the old bike’s, the pegs are lower to give you more leg room and the seat is big, luxurious and very welcoming. Like the old bike, the dash is plain, but comprehensive. There’s a temperature gauge, fuel gauge, speedo, rev counter and a digital clock.

vi. Nothing prepares you for the new bike’s gorgeous whining sound and instant thrust off the bottom end. Hit 8000pm and it’s really hauling, with loads of torque and loads of power.

vii. Line it up for a corner and the bike needs a bit of effort to set it up, but the whole experience is very predictable. Give the ZZ-R enough time to react and it goes in predictably and holds a tight line.

Once it’s cranked over in a long bend it just starts to get a little weave on, but cranking up the rear pre-load makes it a bit stiffer and responsive.

viii. Start really working the new four-piston Tokico calipers and you can feel the weight beginning to overpower the brakes, but 99.9 per cent of the time the set-up is spot-on

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...cumentID=138870

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni kaj mašina in pol!!!! .... AMPAK...... včeraj sem na ZG avto showu videl, tipal, praskal po novem SUUUUUZUUUUUKIIIIIJUUUUU 1400 - PANIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!

LP SBN

Popravil/a - sbn dne 26/03/2002 ob 20:34:55

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zihar je dober, toda meni je prejšnji model bil dosti lepši. Za moj okus so luči čisto sfalili.

... matr sem pameten ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Lustna zadeva, ampak meni preglomazna in pretezka.

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SBN, lepo prosim, skrajšaj tiste tvoje aaaaaaaaaaje, da bo šlo vse na zaslon in da ne bo potrebno pri branju uporabljati drsnika.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

SBN, lepo prosim, skrajšaj tiste tvoje aaaaaaaaaaje, da bo šlo vse na zaslon in da ne bo potrebno pri branju uporabljati drsnika.

Brrrm

Pokorno javljam: Urejeno!

Bom drugič bolj pazil (računalnikinisomojaboljšastranpress)

LP SBN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič tko SBN, Suzukija hval v njegovi temi,ter jo dviguj na vrh, ne pa smetit po drugih!!!Moderatorji kr sesalc v roke!!! Sicer pa sm bil na sejmu in ni tista SUZA 1400 nič posebnega, mi je Bandit 1200 bolj všeč!!

(izpitisoluknjavmojemfinančnemproračunupress), ker vem na kaj boš pomislil, a ne SBN!!!

Mobi krog....1:12:25 ure-PEŠ!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Nič tko SBN, Suzukija hval v njegovi temi,ter jo dviguj na vrh, ne pa smetit po drugih!!!Moderatorji kr sesalc v roke!!! Sicer pa sm bil na sejmu in ni tista SUZA 1400 nič posebnega, mi je Bandit 1200 bolj všeč!!

(izpitisoluknjavmojemfinančnemproračunupress), ker vem na kaj boš pomislil, a ne SBN!!!

Mobi krog....1:12:25 ure-PEŠ!!!!!

Nič posebnega Bo treba očala kupit !

LP SBN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!