MARE 65 Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 Zakaj imam obcutek da so ti uradniservisi nategavscina? Še sam newem zakaj bom zdaj to tu gor napisal... Ampak klicem danes malo okoli in na uvozniku od yamahe mi recejo da sama fizicna odstranitev blokade nebo prinesla kaj rezultatov.. Bojda je zato potrebno kupit neko elektroniko ki stane 700€!!!!!!! No zadnic sem na dveh straneh dobo odgovor o nastavitvah parametrov... Cena 50€.. In potrm se danes najde en posten serviser... I rece da se sam blokada ven vzame... Pa je to to... Ni treba nic nastavlat pa nic... O cem torej sploh govorim.. Da bi spravo motor iz 78km na 98km je potrebnih par minut dela da se tisto fizicno varovalo zvije oz kaksna urca mogoce ali malo vec da se tisto odstrani... Ni pa to vsekakor ne 50€ stroska ali pa 700€ potem raje motor parkiram v morje!! Nebi blo bol enostavno da bi serviserji normalno računali in bi imeli zadosti dela? Kot da nas raje vecina proba sama kaj posraufat?Moraš imet pravga serviserja...
rosse20 Objavljeno Marec 2, 2013 Opozori Objavljeno Marec 2, 2013 V glavnem... Pri nama se je fant odloču, da ima dovolj motoriranja za nekaj časa in da je trenutno pametno denar vložit v nekaj drugega. Zato se prodaja Yamaha FZ6n, letnik 2006, nekaj malega več kot 22.000 km, gume menjane na jesen, mogoče prevoženih 500 km. Dodatno kovček, crash padi, cevna zaščita motorja, komplet s krivinami Leo Vince, druga ogledala, druge uteži krmila,... (vsi originalni deli so priloženi!). Informacije: 041 553 381
Erikp Objavljeno Marec 6, 2013 Opozori Objavljeno Marec 6, 2013 (popravljeno) Pozdravljeni, Mi lahko prosim kdo pogleda če ima na FZ6 takšno ročico sklopke? Vem, da je za FZ6 ampak ne vem za kateri model/letnik. Kolega ima FZ6 s komplet sprednjim delom iz drugega motorja in ne ve kakšne aftermarket ročice naročiti. Slika original in aftermarket ročice ki je bila že montirana. Zlomil je bremzo in zdaj je treba menjati oboje. Slike na ebay-u pa niso v pomoč. Hvala Popravljeno Marec 6, 2013. Popravil Erikp
fredi71 Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 FZ6 ima enake ročice od 2004, do 2010
sava Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 No te dni ko je bilo malo sončka sem uspel odpeljati prvih 80km s Fazerko, občutki so enkratni, pospeški pa (nasmeh do ušes). Moči bo dovolj za kar nekaj časa... ko bodo evri si morda omislim še Leovincija pa sem zmagu, čeprav tudi original zvok se mi zdi kar soliden ko ga naviješ malo v obrate. Malo me motijo ogledala ki so za moj okus malo preveč skupaj in gledam svoja ramena, ampak to se bom že navadil nekako. Druga stvar so pa sprednje kratke luči, ki jih moram čimprej prevezati, da dela tudi leva in bi rabil malo pomoči vas, ki ste to že naredili. Sem že gledal navodila na 34 strani, ampak ker sem res amater okoli elektrike, mi niso zadosti. Tam so navodila za starejši letnik, ali se enako zveže tudi pri 2009 letniku? V osnovi mi ni jasno ko tisto zeleno žico ki dovaja tok desni kratki luči uporabimo za dovod toka levi kratki luč, ali ne bo potem ko vklopim dolge luči, leva kratka še kar gorela, tako kot desna kratka? Ali je morda narejeno, da ko preklopiš dolge, da se desna kratka napaja po drugem kablu in v zelenem ni toka? Vglavnem kompliciram ampak res bi rad razumel ker mi ni jasno Aja rad bi pa imel tako, da ko vklopim kratke gorita obe, ko vklopim dolge pa samo leva dolga in desna kratka, ker je H4 žarnica tako narejena do gori samo ena nitka hrati. Če mi lahko kdo prosim na kratko razloži bi bil hvaležen...
stuhec Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Jaz sem zvezal, sam ze dolgo nazaj Sam ti zakomplical in kompliciras, tak da se jz iz tvojga ne razumem Ona h4 kolko vem 1 kontakt nima zdraven kabla, vzames tega in ga das zdraven drugi kera ima kontakt ko vklopis Pa tam so lepo slike kjer je razlozeno, bos sigurno skapiral, mogoc nisi prave gledal
poggy Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 No te dni ko je bilo malo sončka sem uspel odpeljati prvih 80km s Fazerko, občutki so enkratni, pospeški pa (nasmeh do ušes). Moči bo dovolj za kar nekaj časa... ko bodo evri si morda omislim še Leovincija pa sem zmagu, čeprav tudi original zvok se mi zdi kar soliden ko ga naviješ malo v obrate. Malo me motijo ogledala ki so za moj okus malo preveč skupaj in gledam svoja ramena, ampak to se bom že navadil nekako. Druga stvar so pa sprednje kratke luči, ki jih moram čimprej prevezati, da dela tudi leva in bi rabil malo pomoči vas, ki ste to že naredili. Sem že gledal navodila na 34 strani, ampak ker sem res amater okoli elektrike, mi niso zadosti. Tam so navodila za starejši letnik, ali se enako zveže tudi pri 2009 letniku? V osnovi mi ni jasno ko tisto zeleno žico ki dovaja tok desni kratki luči uporabimo za dovod toka levi kratki luč, ali ne bo potem ko vklopim dolge luči, leva kratka še kar gorela, tako kot desna kratka? Ali je morda narejeno, da ko preklopiš dolge, da se desna kratka napaja po drugem kablu in v zelenem ni toka? Vglavnem kompliciram ampak res bi rad razumel ker mi ni jasno Aja rad bi pa imel tako, da ko vklopim kratke gorita obe, ko vklopim dolge pa samo leva dolga in desna kratka, ker je H4 žarnica tako narejena do gori samo ena nitka hrati. Če mi lahko kdo prosim na kratko razloži bi bil hvaležen... To le pazi, da ti ne bo leva kratka ves čas gorela. Če me spomin ne vara, moraš poiskat zeleno žičko z oranžnimi pikami in od nje speljat kabelček na pravilni kontakt žarnice. Če ti bosta goreli kratka in dolga hkrati, lahko pride do pregrevanja žarometa, pa tudi alternator je relativno slab na FZ6 in ti bo, sploh v kakšnih mestih, velikokrat ponagajal akumulator...
sava Objavljeno Marec 19, 2013 Opozori Objavljeno Marec 19, 2013 ja res je mal težko razumet kaj sem napisu, če ne prebereš pozorno no uglavnem mal sem še prebral na 52. strani in zdej mislm da sem dojel princip delovanja žarnic. Desna kratka se napaja po dveh različnih kablih, po enem ko vklopiš kratke (zeleni kabel), po drugem ko so dolge. In ker levo kratko vežeš na zeleni kabel, se izklopi ko prižgeš dolge :grim ha .....sam še morem pogruntat, kateri kabel točno in kako, kje prevezati
sava Objavljeno Marec 19, 2013 Opozori Objavljeno Marec 19, 2013 pa sem že mislil da razumem :glare: evo filmček kako se preveže zdej sem pa zmeden, a nebi moral zeleni kabel povleči do leve žarnice in ne desne?
stuhec Objavljeno Marec 20, 2013 Opozori Objavljeno Marec 20, 2013 Ce se dolgo ne bos pogruntal, lahl jz pridem do tebe in bova skup gruntala
sava Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 hehe ne bo treba, sem pogruntu :yes: tale na posnetku je iz amerike, tam majo glih kontra H4 in H7 žarnici, pa me je mal zmedl
sava Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 https://dl.dropbox.com/u/76073625/2007-Service-fz6.pdf če kdo slučajno rabi service manual, sem ga ravno našel. Sicer je za 2007 letnik. trojan69 1
honda2000 Objavljeno April 2, 2013 Opozori Objavljeno April 2, 2013 Če kdo rabi nosilec kovčka za FZ6 N ali Fazer od letnika 2004 dalje naj mi pošlje na ZS. Lp
zan0088 Objavljeno April 6, 2013 Opozori Objavljeno April 6, 2013 Pozdravljeni, opravljam izpit za A2, nameravam in imam priliko da kupim fazerco 600 kubično, ki pa je nekako 72-73kW močna. Po pravilih kot veste gre tako, da lahko z A2 vozis motor do dvojne moci omejitve ce je blokiran na 35kW to pa pomeni da do 70kW. Je pa kar nekaj motorjev za par kW mocnejsih od 70, pa me zanima kako imate s tem izkusnje prakticno gledano? Kaj bi tvegal ce bi se odlocil za fzja? Ali ti kje v prometni, po blokadi, pise izvorna moc? Kako ravnajo policaji v tem primeru? Ima kdo kaj izkusenj s tem motorjem ali katerim drugim, ki mu naredi podobo situacijo? Hvala za nasvete in lep pozdrav:)
igorkr Objavljeno April 6, 2013 Opozori Objavljeno April 6, 2013 Pozdravljeni, opravljam izpit za A2, nameravam in imam priliko da kupim fazerco 600 kubično, ki pa je nekako 72-73kW močna. Po pravilih kot veste gre tako, da lahko z A2 vozis motor do dvojne moci omejitve ce je blokiran na 35kW to pa pomeni da do 70kW. Je pa kar nekaj motorjev za par kW mocnejsih od 70, pa me zanima kako imate s tem izkusnje prakticno gledano? Kaj bi tvegal ce bi se odlocil za fzja? Ali ti kje v prometni, po blokadi, pise izvorna moc? Kako ravnajo policaji v tem primeru? Ima kdo kaj izkusenj s tem motorjem ali katerim drugim, ki mu naredi podobo situacijo? Hvala za nasvete in lep pozdrav:) Si ražmišljal mogoče o hondi CBF 600?
jozexj6 Objavljeno April 6, 2013 Opozori Objavljeno April 6, 2013 Al pa o XJ6? Bo ena ful dobra v kratkem na prodaj
zan0088 Objavljeno April 6, 2013 Opozori Objavljeno April 6, 2013 Si ražmišljal mogoče o hondi CBF 600? Al pa o XJ6? Bo ena ful dobra v kratkem na prodaj Sem razmisljal za oba dva Sam so XJ6 nekak kr drage sploh '11 pa '12 Pa se N mi ne potegne prevec bi skor rajs S. A mas z al brez ABS? Cena od oka?
Jure Berce Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Pozdravljeni, opravljam izpit za A2, nameravam in imam priliko da kupim fazerco 600 kubično, ki pa je nekako 72-73kW močna. Po pravilih kot veste gre tako, da lahko z A2 vozis motor do dvojne moci omejitve ce je blokiran na 35kW to pa pomeni da do 70kW. Je pa kar nekaj motorjev za par kW mocnejsih od 70, pa me zanima kako imate s tem izkusnje prakticno gledano? Kaj bi tvegal ce bi se odlocil za fzja? Ali ti kje v prometni, po blokadi, pise izvorna moc? Kako ravnajo policaji v tem primeru? Ima kdo kaj izkusenj s tem motorjem ali katerim drugim, ki mu naredi podobo situacijo? Hvala za nasvete in lep pozdrav:) jest sm blkiru fazerko pa ni noben delov težav za tise 2 kilovata tut na amzs k sm pelu d sej blokado homologiral nč ni reku tut k sm ga prašu.. v prometni je pol 35 kw in idin kšn polcaj k pozna motor bi loh kj reku drgač pa mislm d ni panike
Fazer03 Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Jurček - pa kako za boga si ti sploh naredil izpit za A ob takem znaju in predvsem pisanju slovenskega jezika? V prihodnje se pa le malo bolj potrudi - nismo vsi vajeni tvojega narečja v pisani besedi. LP in brez zamere.
zan0088 Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Jure pa je kjerkoli navedena izvorna moč 72kW? Tale zakon je res bedast glede 70kW omejitve. Na Yamaha servisih pravjo tako kot ti, da ni nobenga problema, da te izvorne moči ne morejo ugotovit po papirjih, da še nikoli ni noben imel problemov, da se to ugotovi samo z obsežnejšim raziskovanjem (mogoče št. šasije) pa še to da ne verjame, da bi se kdo v tista dva kilovata spotikal? Tale motor je res tako dvoumljiv da še sam ne vem ali bi tvegal in kaj sploh tvegam s tem, da bi imel premočan motor? A mi ga lahko policija tud zaseže?
norc 16 Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Jure pa je kjerkoli navedena izvorna moč 72kW? Tale zakon je res bedast glede 70kW omejitve. Na Yamaha servisih pravjo tako kot ti, da ni nobenga problema, da te izvorne moči ne morejo ugotovit po papirjih, da še nikoli ni noben imel problemov, da se to ugotovi samo z obsežnejšim raziskovanjem (mogoče št. šasije) pa še to da ne verjame, da bi se kdo v tista dva kilovata spotikal? Tale motor je res tako dvoumljiv da še sam ne vem ali bi tvegal in kaj sploh tvegam s tem, da bi imel premočan motor? A mi ga lahko policija tud zaseže? Ob blokiranju v sloveniji ti piše v homologacijskem kartočku izvirna moč pod predelave pa se napiše zablokirana moč. Te podrobnosti ti bo šel gledat kakšen zagaman policaj oz. v primeru kakšne nesreče se pa hitro poglobijo v to in v samo vsebnost blokade na motorju. Druga možnost je da kupiš motor kateri je bil v tujini blokiran in uvožen k nam, ker tam pa ti piše pod izvorno močjo blokirana moč,... cikadina 1
Jure Berce Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Jure pa je kjerkoli navedena izvorna moč 72kW? Tale zakon je res bedast glede 70kW omejitve. Na Yamaha servisih pravjo tako kot ti, da ni nobenga problema, da te izvorne moči ne morejo ugotovit po papirjih, da še nikoli ni noben imel problemov, da se to ugotovi samo z obsežnejšim raziskovanjem (mogoče št. šasije) pa še to da ne verjame, da bi se kdo v tista dva kilovata spotikal? Tale motor je res tako dvoumljiv da še sam ne vem ali bi tvegal in kaj sploh tvegam s tem, da bi imel premočan motor? A mi ga lahko policija tud zaseže? policaju ti daš prometno pa izpit pa povsot piše lepo 35kw. če bi se pa res hotel poglobit bi pa res lahko kj ugotovil.. sigurno mal rezkiraš..
cikadina Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 (popravljeno) mene vedno fascinira kako glede zelo enostavnega pravila, vedno znova in znova in znova odkrivate toplo vodo. Povedano je bilo že miljonkrat da če so pravila igre taka so pač taka. Tukaj ni tolerance nekaj kilovatov gor ali dol. 70Kw je zgornja meja in pika. In policaji hočejo videt tudi homologacijo. Sploh pa pri blokirani xj6 al pa fz6 itak ne more bit praktično nobene razlike. Pa tudi vprašanje koliko je sploh to blokiranje pametna zadeva. Voziš motor na njegovi tretjini moči, tko da ravno ne vem kako gre ne. Meni se zdi en 250ccm oz. motor ki je že v originalu "dovolj švoh" veliko boljša zadeva, lahko jih "priganjaš do konca" brez unga občutka, kok bedno k ne morem vse konjenice izrabit. Popravljeno April 11, 2013. Popravil cikadina maxxa, TakeALookAround, hajoktejn in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se