Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Kakorkoli... Za policaje bo ok, če boš prijazen do njih. Če ne boš, ti bodo zakomplicirali. Če pa se ti (bognedaj) kaj zgodi, pa boš avtomatično kriv, ker se zavarovalnica vpikne v vsako najmanjšo podrobnost, ti pa boš takrat vozil brez veljavnega vozniškega dovoljenja. Zdaj pa sam premisli ali se splača ali ne!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne splaca se glih tvegat ocitno bo treba za 57kw verzijam pogledat :P 

Toplo vodo je pa odkril tist k. k je tak zakon napisal, a prej ko so na 25kW zakonu zapiral R1-ke je blo pa dobr k so lavfale na 1/6 moči? :D Še vseen, če že morjo drkat bi se pa lepš slišal če bi rekli da se lahko blokira do 100KM, taka lepa številka, pa še en kup motorjev bi lahko v poštev pršlo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zan pocakaj se enih pet let pa se ti bo to vse zdelo ravno tako brez veze :P

drugace pa se baje blokade veliko manj "poznajo" pri dveh oz. enem cilindri (slednji ponavadi so celo do 35kw), ki razvijejo moc ze pri nizkih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zan pocakaj se enih pet let pa se ti bo vse to "odkrivanje tople vode" ravno tako brez veze :P

drugace pa se baje blokade veliko manj "poznajo" pri dveh oz. enem cilindri (slednji ponavadi so celo do 35kw), ki razvijejo moc ze pri nizkih obratih.

glede tega r1 pa na 25kw je vecina imela blokado samo v papirjih... tako da se potem lahko spet vprasas v cem je smisel.

pa se opravocijem za off topic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja lej sej nimas kej, clovk ucas mim ustreli pa pise zakone, ve pa ne kaj pise :) gledam pa ubistvu po vrsti fazer, xj6 pa k er6f.

 

In ja drug tedn zacnem voznjo z er6n da ze tam spoznam ta motor, bom pa se vedno vztrajal na fazerci pa tako kot pravis na 78KM verziji, trenutno sta na anetu sam 2, mam se kaksen mesec, ce kdo prodaja se priporocam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zan0088, dne 12 Apr 2013 - 21:43, pravi:

ja lej sej nimas kej, clovk ucas mim ustreli pa pise zakone, ve pa ne kaj pise :) gledam pa ubistvu po vrsti fazer, xj6 pa k er6f.

In ja drug tedn zacnem voznjo z er6n da ze tam spoznam ta motor, bom pa se vedno vztrajal na fazerci pa tako kot pravis na 78KM verziji, trenutno sta na anetu sam 2, mam se kaksen mesec, ce kdo prodaja se priporocam :)

78KM Fazerco boš potem v prihodnosti brez problema odprl na 98KM :OK:

http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-performance-mods-section/46722-fz6-s-fazer-78-hp-98-hp-re-set.html

http://www.fz6-forum.com/forum/garage-mechanical-help/43991-fz6-s1-factory-throttle-restriction-help.html#post509408

http://shrani.najdi.si/?3f/dm/3O3hLyAT/fazerfz678km.jpg

Popravljeno . Popravil WhiteWolf
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se prav spomnim je bilo tukaj že enkrat govora o menjavi original balance za nižjo, ne spomnim pa se ali je kdo zadevo zmontiral in kako se obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oh.. pa še kolko bolše je ko ga odpereš.. sam še imam zaprtega.. kolega pa odprtega :D in je razlika... verjemi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam teh 98 konjev nikamor negre

Kako pa je potem 78 sele .....

 

Konjev, čez čas tako ali tako postane premalo, pa če jih imaš 130 ali 180. Da nikamor ne gre, se pa ravno nebi strinjal s tabo. Res pa, da se začne šel kaj konkretneje dogajat , nekje pri 10 000+ obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7240157

 

Zivjo, a mogoce kdo pozna motor, si ga je ogledal? oglas je spet na novo.

Me pa se zanima, ali bi bilo mogoce, da bi mi ga peljal v Italijo blokirat in bi izvorna moc pisala potem 35kW? Pa se tistih 0,2kW/kg, kaj to pomeni? Motor do 175kg? - se v as majo 200 kilske, se kdo zatika v te kile?

 

Hvala za informacije.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dans sem si ogledal enega FZ6-S, 57kW (rj141 - letnik 2008), ki je bil sicer paden pocasi. Lastniku ga je kr mal zal prodat, je ze nehal prodajat pa sem imel stevilko se od prej tako da sva se zmenla.

 

Mam pa eno tehnicno vprasanje.

Ko se je pripeljal je motor nekako neenakomerno lavfal. Nic kriticnega, samo vprasam ce to predstavlja problem, ali so samo kaksni ventili za nastavit? Ni bilo hudo neenakomerno glih tolk da si lahko zaznal da ni bilo cist enakomerno, mislim da ni nic kriticnega vprasam pa vseeno. Vilice, bremze, gume ok. 

Sem pa sel s prstom v auspuh in je bilo malo crno. A bi to lahko kaj pomenilo glede tistega olja v izpuhu ipd ali je to normalno? (katerikoli auspuh sem se kdaj potipal je ostala crna lisa na prstu, mogoce spet neumno vprasanje :) ).

 

Drugace pa ima se kdo za povedat kaksno kriticno tocko za pregled teh fazerk, bi bil zelo hvalezen?! :)

 

Sem pa ze zelo blizu nakupa, tako da se vam lastnikom fazerk kmalu pridruzim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ne vem nism se nobenga auspuha vidu da bi bil cist :P To je bolj tko kot saja ne kot olje, jaz mislim da je ok? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekola pa mi je le ratal  :ninja:

Zamenjat olje namreč. Polotil sem se karseda umirjeno, si že prej priskrbel ključ s trakom za odšraufat filter, najdu enga francoza za odvit čep in počepnil k opravilu.

Pa se je začelo. Najprej nikakor nism mogu tegale 17 čepa odvit. Kukr da bi bil zašvasan  :jezen Se pravi rabim gedore alpa vsaj zvezdasti ključ, ker s francozom zgleda lahko samo glavo vijaka uničm. Potem ko sem preklicaru vse dosegljive in nedosegljive prjatle se je izkazalo, da noben nima alpa je posodu. Ni blo kej, hop na motor in se odpelat 30km do drugega doma poiskat ključ. Najdu enga res že v letih in zdelanega ampak bo zadost dobr. Se vrnem že v mraku, uspem odvit čep, ulovit (skor) vse olje in se lotim filtra. Jasno ključ s trakom nikakor ni uspešn, ker je filter precej mastn in drsi. Ni blo kej, vzamem macolo in šrafciger, ga prebijem in nardim še večjo packarijo. Ker je filter zategnjen ko pras*** mi najprej uspe zvit šrafciger. Grem poiskat največjega, ki še gre pod motor in po 15 minutnem švicanju ves opackan uspem snet čist preluknjan filter. Ko počistim svinjarijo potem v 10ih minutah zrihtam vse. Šok seveda pride na koncu: zmanjkal   :blink: mrzuga pera v hladilniku , da bi tale servis zalil...

Nauk zgodbe: Preden se lotiš servisa, pejt najprej kupt natični ključ za filter in gedore 17 za čep, pa nujno poglej če je per v hladilniku.  :worship: 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nauk zgodbe: nije zvaka za seljaka...

Motor je bil verjetno ogret, ko si spustil olje in gumo filtera si namazal z oljem predno si ga zasravfal, pa upam da ga nisi zategnu z macolo ampak samo z roko...Naslednji servis bo ze boljsi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kolk kilometrov kj nardite z rezervo.. d nam na poti do bencinske porivu :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz z mojo k ma še furgazerje delam od 350 do 400 ko se prižge lučka (rezerva)

 

Stara verzija torej "pije" manj kot nova (2004+)? :blink:

 

Jaz naredim povprečno 280 - 300km, nato se prižge rezerva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

G Jure sprašuje koliko naredite z rezervo; ne pa koliko ga tišite s polnim tankom

 

Do sedaj sem v rezervi naredil max. 40km (lepe, turistične vožnje), nato sem raje tankal. Strah je gospod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!