rosse20 Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Kakorkoli... Za policaje bo ok, če boš prijazen do njih. Če ne boš, ti bodo zakomplicirali. Če pa se ti (bognedaj) kaj zgodi, pa boš avtomatično kriv, ker se zavarovalnica vpikne v vsako najmanjšo podrobnost, ti pa boš takrat vozil brez veljavnega vozniškega dovoljenja. Zdaj pa sam premisli ali se splača ali ne! Fazer03 in cikadina 2
zan0088 Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Jure a si bil ti slucajno dons s fazerco pred TSC kr glede da si iz kranja?
zan0088 Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Ne splaca se glih tvegat ocitno bo treba za 57kw verzijam pogledat Toplo vodo je pa odkril tist k. k je tak zakon napisal, a prej ko so na 25kW zakonu zapiral R1-ke je blo pa dobr k so lavfale na 1/6 moči? Še vseen, če že morjo drkat bi se pa lepš slišal če bi rekli da se lahko blokira do 100KM, taka lepa številka, pa še en kup motorjev bi lahko v poštev pršlo
cikadina Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 zan pocakaj se enih pet let pa se ti bo to vse zdelo ravno tako brez veze drugace pa se baje blokade veliko manj "poznajo" pri dveh oz. enem cilindri (slednji ponavadi so celo do 35kw), ki razvijejo moc ze pri nizkih obratih.
cikadina Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 zan pocakaj se enih pet let pa se ti bo vse to "odkrivanje tople vode" ravno tako brez veze drugace pa se baje blokade veliko manj "poznajo" pri dveh oz. enem cilindri (slednji ponavadi so celo do 35kw), ki razvijejo moc ze pri nizkih obratih. glede tega r1 pa na 25kw je vecina imela blokado samo v papirjih... tako da se potem lahko spet vprasas v cem je smisel. pa se opravocijem za off topic.
WhiteWolf Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 Zakaj pa ne vzameš Fazerke ki ima 78KM?
zan0088 Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 ja lej sej nimas kej, clovk ucas mim ustreli pa pise zakone, ve pa ne kaj pise gledam pa ubistvu po vrsti fazer, xj6 pa k er6f. In ja drug tedn zacnem voznjo z er6n da ze tam spoznam ta motor, bom pa se vedno vztrajal na fazerci pa tako kot pravis na 78KM verziji, trenutno sta na anetu sam 2, mam se kaksen mesec, ce kdo prodaja se priporocam
WhiteWolf Objavljeno April 13, 2013 Opozori Objavljeno April 13, 2013 (popravljeno) zan0088, dne 12 Apr 2013 - 21:43, pravi: ja lej sej nimas kej, clovk ucas mim ustreli pa pise zakone, ve pa ne kaj pise gledam pa ubistvu po vrsti fazer, xj6 pa k er6f. In ja drug tedn zacnem voznjo z er6n da ze tam spoznam ta motor, bom pa se vedno vztrajal na fazerci pa tako kot pravis na 78KM verziji, trenutno sta na anetu sam 2, mam se kaksen mesec, ce kdo prodaja se priporocam 78KM Fazerco boš potem v prihodnosti brez problema odprl na 98KM http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-performance-mods-section/46722-fz6-s-fazer-78-hp-98-hp-re-set.html http://www.fz6-forum.com/forum/garage-mechanical-help/43991-fz6-s1-factory-throttle-restriction-help.html#post509408 http://shrani.najdi.si/?3f/dm/3O3hLyAT/fazerfz678km.jpg Popravljeno April 13, 2013. Popravil WhiteWolf
MARE 65 Objavljeno April 16, 2013 Opozori Objavljeno April 16, 2013 Če se prav spomnim je bilo tukaj že enkrat govora o menjavi original balance za nižjo, ne spomnim pa se ali je kdo zadevo zmontiral in kako se obnese.
stuhec Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 78KM Fazerco boš potem v prihodnosti brez problema odprl na 98KM http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-performance-mods-section/46722-fz6-s-fazer-78-hp-98-hp-re-set.html http://www.fz6-forum.com/forum/garage-mechanical-help/43991-fz6-s1-factory-throttle-restriction-help.html#post509408 http://shrani.najdi.si/?3f/dm/3O3hLyAT/fazerfz678km.jpg misliš da bo kaj boljš ?
Matej207 Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 oh.. pa še kolko bolše je ko ga odpereš.. sam še imam zaprtega.. kolega pa odprtega in je razlika... verjemi..
stuhec Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Sam teh 98 konjev nikamor negre Kako pa je potem 78 sele .....
honda2000 Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Sam teh 98 konjev nikamor negre Kako pa je potem 78 sele ..... Konjev, čez čas tako ali tako postane premalo, pa če jih imaš 130 ali 180. Da nikamor ne gre, se pa ravno nebi strinjal s tabo. Res pa, da se začne šel kaj konkretneje dogajat , nekje pri 10 000+ obratih.
zan0088 Objavljeno April 22, 2013 Opozori Objavljeno April 22, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7240157 Zivjo, a mogoce kdo pozna motor, si ga je ogledal? oglas je spet na novo. Me pa se zanima, ali bi bilo mogoce, da bi mi ga peljal v Italijo blokirat in bi izvorna moc pisala potem 35kW? Pa se tistih 0,2kW/kg, kaj to pomeni? Motor do 175kg? - se v as majo 200 kilske, se kdo zatika v te kile? Hvala za informacije.lp
zan0088 Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 Dans sem si ogledal enega FZ6-S, 57kW (rj141 - letnik 2008), ki je bil sicer paden pocasi. Lastniku ga je kr mal zal prodat, je ze nehal prodajat pa sem imel stevilko se od prej tako da sva se zmenla. Mam pa eno tehnicno vprasanje. Ko se je pripeljal je motor nekako neenakomerno lavfal. Nic kriticnega, samo vprasam ce to predstavlja problem, ali so samo kaksni ventili za nastavit? Ni bilo hudo neenakomerno glih tolk da si lahko zaznal da ni bilo cist enakomerno, mislim da ni nic kriticnega vprasam pa vseeno. Vilice, bremze, gume ok. Sem pa sel s prstom v auspuh in je bilo malo crno. A bi to lahko kaj pomenilo glede tistega olja v izpuhu ipd ali je to normalno? (katerikoli auspuh sem se kdaj potipal je ostala crna lisa na prstu, mogoce spet neumno vprasanje ). Drugace pa ima se kdo za povedat kaksno kriticno tocko za pregled teh fazerk, bi bil zelo hvalezen?! Sem pa ze zelo blizu nakupa, tako da se vam lastnikom fazerk kmalu pridruzim
stuhec Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 Kak zdaj, je potem po tvojem ta crna lisa ok ? Al ni ......
zan0088 Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 Ja ne vem nism se nobenga auspuha vidu da bi bil cist To je bolj tko kot saja ne kot olje, jaz mislim da je ok?
vonAxl Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 Ekola pa mi je le ratal Zamenjat olje namreč. Polotil sem se karseda umirjeno, si že prej priskrbel ključ s trakom za odšraufat filter, najdu enga francoza za odvit čep in počepnil k opravilu. Pa se je začelo. Najprej nikakor nism mogu tegale 17 čepa odvit. Kukr da bi bil zašvasan :jezen Se pravi rabim gedore alpa vsaj zvezdasti ključ, ker s francozom zgleda lahko samo glavo vijaka uničm. Potem ko sem preklicaru vse dosegljive in nedosegljive prjatle se je izkazalo, da noben nima alpa je posodu. Ni blo kej, hop na motor in se odpelat 30km do drugega doma poiskat ključ. Najdu enga res že v letih in zdelanega ampak bo zadost dobr. Se vrnem že v mraku, uspem odvit čep, ulovit (skor) vse olje in se lotim filtra. Jasno ključ s trakom nikakor ni uspešn, ker je filter precej mastn in drsi. Ni blo kej, vzamem macolo in šrafciger, ga prebijem in nardim še večjo packarijo. Ker je filter zategnjen ko pras*** mi najprej uspe zvit šrafciger. Grem poiskat največjega, ki še gre pod motor in po 15 minutnem švicanju ves opackan uspem snet čist preluknjan filter. Ko počistim svinjarijo potem v 10ih minutah zrihtam vse. Šok seveda pride na koncu: zmanjkal :blink: mrzuga pera v hladilniku , da bi tale servis zalil... Nauk zgodbe: Preden se lotiš servisa, pejt najprej kupt natični ključ za filter in gedore 17 za čep, pa nujno poglej če je per v hladilniku. SLVR, vonAxl in TOMCAT 3
urkoman Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 Nauk zgodbe: nije zvaka za seljaka... Motor je bil verjetno ogret, ko si spustil olje in gumo filtera si namazal z oljem predno si ga zasravfal, pa upam da ga nisi zategnu z macolo ampak samo z roko...Naslednji servis bo ze boljsi...
Jure Berce Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 zanima me kolk kilometrov kj nardite z rezervo.. d nam na poti do bencinske porivu
tazzy Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 jz z mojo k ma še furgazerje delam od 350 do 400 ko se prižge lučka (rezerva)
WhiteWolf Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 jz z mojo k ma še furgazerje delam od 350 do 400 ko se prižge lučka (rezerva) Stara verzija torej "pije" manj kot nova (2004+)? :blink: Jaz naredim povprečno 280 - 300km, nato se prižge rezerva.
T 120 Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 G Jure sprašuje koliko naredite z rezervo; ne pa koliko ga tišite s polnim tankom
WhiteWolf Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 G Jure sprašuje koliko naredite z rezervo; ne pa koliko ga tišite s polnim tankom Do sedaj sem v rezervi naredil max. 40km (lepe, turistične vožnje), nato sem raje tankal. Strah je gospod.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se