Matej207 Objavljeno Julij 28, 2013 Opozori Objavljeno Julij 28, 2013 daj Pajk... opiši .... zakaj gre zahvala rumenemu cestaku ? in pa malo o gumi...
rosse20 Objavljeno Julij 28, 2013 Opozori Objavljeno Julij 28, 2013 daj Pajk... opiši .... zakaj gre zahvala rumenemu cestaku ? in pa malo o gumi... ker mu jih je verjeto on zrihtu in obul?
Pajk Objavljeno Julij 28, 2013 Opozori Objavljeno Julij 28, 2013 (popravljeno) Rumenemu cestaku hvala zaradi dobre postrežbe meni in moji mayahi v delavnici , pa tudi za debato med čakanjem. V soboto zjutraj sem ga poklical, pol ure kasneje,je mayaha stala na stojalu. Gume so pa fenomenalne. V Logatcu sem jih obul, ma ridah proti Postojni je že koleno in tačka poskusilo asfalt. Definitivno ostajam na Savi. Sicer sem do zdaj vozil Bridgestone BT021, Dunlop RS1,Qualifier RR(tudi fenomenalna,samo km malo). Za moj stil vožnje je Sava TOP. Popravljeno Julij 28, 2013. Popravil Pajk
stuhec Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 Obstaja ka int stran kje bi lahk pogledal za kak del Prednjo cev za volico bi rabil
trojan69 Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 (popravljeno) Obstaja ka int stran kje bi lahk pogledal za kak del Prednjo cev za volico bi rabil Kter letnik? Kakšne so poškodbe? Manjše poškodbe se da spolirat. Drugač pa na ebayu. Se dobijo tud samo cevi. Tarozzi - nove http://www.ebay.de/itm/103-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-F-S-Hornet-PC36-2003-/321157843945?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac67fcbe9 http://www.ebay.de/itm/102-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-Hornet-PC34-2000-/310690851426?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item48569e2a62 http://www.ebay.de/itm/101-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-Hornet-PC34-1998-/320960934462?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4abac3323e Popravljeno Julij 29, 2013. Popravil trojan69
BREITNER Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 (popravljeno) Zdravo Js mam pa ene par vprasanj 2. Zadnji shock absorber - kako se ga nastavlja? Imam kljuc iz vrecke orodja pa je z njim tezko ze zraven pridet, bom vzel jutri na sihtu prepogibnega (upam da bo kaj lazje slo), me pa zanima tudi kaksen je postopek. Ce se postavim za motor je na desni strani absorberja videt en lulcek, je tisto kaksen stoper za odsravfat pred nastavljanjem ali je samo indikator kje je trenutna pozicija? Ce je je na 7 oz. na max, mi je tud prejsni lastnik rekel da ga je spustil, ker je bl majhen bil. Nastavil bi na 3,4,5 nekje, se pravi moram to stevilko spravt na mesto kjer je zdaj 7? Zanima me pa se kako na trdo to gre in ali preskakuje med stevilkami nastavitev ali so stevilke samo za okvirno orientacijo? Ne bi rad kaj zjebal pa sem mal zakompliciral. 3. Zimsko vzdrzevanje akumulatorja - imam cteka, pa me zanima ali se splaca kupiti konektor za polnenje, da ne bi razsravfaval tanka vsako zimo, ali je vseeno bolj pametno da se cez zimo kleme odklopi in je priklopljen samo vzdrzevalec? ZADNJI AMORTIZER: Sem si vzel malo časa in ti na spodnjih slikah tudi narisal, kako zgleda in kje je kaj. Zadnji amortizer nastavljamo na 7 različnih trdot. Od 1 do 7, kar pomeni, da je 7 najtrše (polno natovorjen 190kg), ter z 1 na najbolj mehko. Tovarniška nastavitev je 3 - Normal. Ko se amortizer nastavlja, mora motor biti na centralnem stojalu, da se razbremeni - obesi zadnje kolo, tako boš lažje obrašal, ker je fedra sproščena. Postaviš se na levo stran motorja in pod zadnjo plastiko (puščica na sliki) je ena zareza cca. 5mm (namensko je tam za štelanje amortizerja), kamor vtaknemo ključ za nastavitev. Zatakšneš za zgornji zobčast del amortizerja in obračaš "rink". Željena številka mora biti tam, kjer je narejena če se ne motim neka označba - puščica na kateri je pika. Številke so še lepše vidne, če odstraniš sedež, saj ga tudi moraš, da prideš do orodja. KOMPLET ORODJA: Na sliki sem ti označil oba ključ + podaljšek. Ključ za štelanje vtakneš v podaljšek pod številko 2 in tako potem lažje dostopaš v notranjost oziroma do rinke, kjer se nastavi ključ za štelanje. Upam, da sem ti kaj pomagal, če ne pa bo morda koristilo še komu drugemi, ki je "novinec". AKU: načeloma ne odklopim akumulatorja, saj čez zimo motor tudi štartam, tako da, ni potrebe po odklopu. Do zdaj še nisem imel nikoli probleme. Popravljeno Julij 30, 2013. Popravil BREITNER Buzdovan 1
motozajebant Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Jz bom zdej izkisil RS2, zdej nam M5 Sem pa zamenjal semerige in olje Moram pa obvezno menjat 1 cev na vilici Kaka informacija glede tega meni RS2 niso všeč... veliko težav je predvsem s sprednjo gumo... kot je že nekdo napisal, preobčutljiva na zalivke... Skratka, ko bom menjal, jih ne vzamem več :grrr
stuhec Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Kter letnik? Kakšne so poškodbe? Manjše poškodbe se da spolirat. Drugač pa na ebayu. Se dobijo tud samo cevi. Tarozzi - nove http://www.ebay.de/itm/103-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-F-S-Hornet-PC36-2003-/321157843945?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac67fcbe9 http://www.ebay.de/itm/102-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-Hornet-PC34-2000-/310690851426?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item48569e2a62 http://www.ebay.de/itm/101-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-Hornet-PC34-1998-/320960934462?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4abac3323e
stuhec Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Saj samo cevi jz rabim 1 je se ok 2 pa ni vec okrogla, sem imel vpognjene in se ni dala cist zravnat Kter letnik? Kakšne so poškodbe? Manjše poškodbe se da spolirat. Drugač pa na ebayu. Se dobijo tud samo cevi. Tarozzi - nove http://www.ebay.de/itm/103-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-F-S-Hornet-PC36-2003-/321157843945?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac67fcbe9 http://www.ebay.de/itm/102-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-Hornet-PC34-2000-/310690851426?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item48569e2a62 http://www.ebay.de/itm/101-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-Hornet-PC34-1998-/320960934462?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4abac3323e
trojan69 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Pol pa ni druge kot menjat...niti niso tok drage, sem mislu da bi bile bol + Tarozzi je dobra firma. lahko pa tudi pogledaš za rabljene vilice, ampak jih boš verjetno mogu kupit komplet.
stuhec Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Ja saj druge ni Sam je cena sla gor In najt moram naugodnejso varianto Ce ze kdo zna, greva na pir
zan0088 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 ZADNJI AMORTIZER: Sem si vzel malo časa in ti na spodnjih slikah tudi narisal, kako zgleda in kje je kaj. Zadnji amortizer nastavljamo na 7 različnih trdot. Od 1 do 7, kar pomeni, da je 7 najtrše (polno natovorjen 190kg), ter z 1 na najbolj mehko. Tovarniška nastavitev je 3 - Normal. Ko se amortizer nastavlja, mora motor biti na centralnem stojalu, da se razbremeni - obesi zadnje kolo, tako boš lažje obrašal, ker je fedra sproščena. Postaviš se na levo stran motorja in pod zadnjo plastiko (puščica na sliki) je ena zareza cca. 5mm (namensko je tam za štelanje amortizerja), kamor vtaknemo ključ za nastavitev. Zatakšneš za zgornji zobčast del amortizerja in obračaš "rink". Željena številka mora biti tam, kjer je narejena če se ne motim neka označba - puščica na kateri je pika. Številke so še lepše vidne, če odstraniš sedež, saj ga tudi moraš, da prideš do orodja. KOMPLET ORODJA: Na sliki sem ti označil oba ključ + podaljšek. Ključ za štelanje vtakneš v podaljšek pod številko 2 in tako potem lažje dostopaš v notranjost oziroma do rinke, kjer se nastavi ključ za štelanje. Upam, da sem ti kaj pomagal, če ne pa bo morda koristilo še komu drugemi, ki je "novinec". AKU: načeloma ne odklopim akumulatorja, saj čez zimo motor tudi štartam, tako da, ni potrebe po odklopu. Do zdaj še nisem imel nikoli probleme. Hvala za lep odgovor, evo sem danes nastavil kr na tovarnisko 3 pa bomo vidl kako bo. Drgac je blo na 7-ki, prejsni lastnik je rekel da je tako motor znizal, meni pa se ne zdi da bi se kaj zvisal zdej, ko je bolj mehko. Za akumulator bom pa tist priklop s stalnim konektorjem enkrat nabavu pa potem samo v ta konektor vtikas polnilc da ni treba vedno podirat ce ne skodi da je strom se vseeno na klemah
zan0088 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 (popravljeno) Obstaja ka int stran kje bi lahk pogledal za kak del Prednjo cev za volico bi rabil Online katalog rez. delov Na tej spletni strani imas celoten katalog z eksplozijskimi risbami in cenami, ki glede na to kar sem jaz potreboval kar drzijo Popravljeno Julij 30, 2013. Popravil zan0088
zan0088 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 (popravljeno) . Popravljeno Julij 30, 2013. Popravil zan0088
stuhec Objavljeno Avgust 2, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2013 Zdej mam pa se nove gumice Se lezaj na mostu menjam stuhec 1
Jure Berce Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 po kolk kilometrih je dobr ketn set zamenjat? trenutno mam 32k kilometrov
Matej207 Objavljeno Avgust 15, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 Ima kdo na stajerskem koncu fz6s z povisano sipco? Turing mra al pa kajpodobnega.. Ful rad bi namrec probal ce zadeva deluje, preden kupim.. Hvala in lep pozdrav
_LuX_ Objavljeno September 11, 2013 Opozori Objavljeno September 11, 2013 A je to normalno, da ko narahlo bremzam mi malo trese sprednji konc. Ko pa bolj ornk stisnem ročico je pa vredu?
stuhec Objavljeno September 11, 2013 Opozori Objavljeno September 11, 2013 Bi rekel, da disk spucaj zan0088 1
Jure Berce Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 mi zna kdo povedat kaj bi blo treba nardit čeb se lotu odpret original avspih?
WhiteWolf Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 A je to normalno, da ko narahlo bremzam mi malo trese sprednji konc. Ko pa bolj ornk stisnem ročico je pa vredu? Ležaj krmila je fuč (to se naredi pri cca. 30.000km).
zan0088 Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 (popravljeno) mi zna kdo povedat kaj bi blo treba nardit čeb se lotu odpret original avspih? http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-mods/39069-heavily-modded-stock-exhaust.html http://www.sportbikes.net/forums/fz6-fz6r-mods/377909-exhaust-mod-pics.html js tut mal razmislam al bi al nebi dela je neki sigurn ce hoces orng Mislm pa da bom zdele izkoristu se teh neki dni pa pustu pr mer pol bom pa odpru ga ko bo mraz pa se ga lotu da dam se za varit u firmo pa vse. Popravljeno September 25, 2013. Popravil zan0088
honda2000 Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 (popravljeno) http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-mods/39069-heavily-modded-stock-exhaust.html http://www.sportbikes.net/forums/fz6-fz6r-mods/377909-exhaust-mod-pics.html js tut mal razmislam al bi al nebi dela je neki sigurn ce hoces orng Mislm pa da bom zdele izkoristu se teh neki dni pa pustu pr mer pol bom pa odpru ga ko bo mraz pa se ga lotu da dam se za varit u firmo pa vse. Kolega ima za prodat prvo ali drugu varijanto takšne predelave kot na zgornjem linku. Če bi koga zanimal naj mi pošlje na ZS. Popravljeno September 25, 2013. Popravil honda2000
Jure Berce Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 jst si bom čez zimo vzeu čas pa mal skup spravu pol bomo pa vidl kva bo spomlad zvončke zbudl bom pa kupu en original izpuh in ga mal porihtu tako da bo čez zimo kaj za delat
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se