Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

daj Pajk... opiši :P .... zakaj gre zahvala rumenemu cestaku ? :D in pa malo o gumi...

Objavljeno

daj Pajk... opiši :P .... zakaj gre zahvala rumenemu cestaku ? :D in pa malo o gumi...

 

ker mu jih je verjeto on zrihtu in obul?

Objavljeno (popravljeno)

Rumenemu cestaku hvala zaradi dobre postrežbe meni in moji mayahi v delavnici :P, pa tudi za debato med čakanjem. V soboto zjutraj sem ga poklical, pol ure kasneje,je mayaha stala na stojalu. Gume so pa fenomenalne. V Logatcu sem jih obul, ma ridah proti Postojni je že koleno in tačka poskusilo asfalt. Definitivno ostajam na Savi. Sicer sem do zdaj vozil Bridgestone BT021, Dunlop RS1,Qualifier RR(tudi fenomenalna,samo km malo). Za moj stil vožnje je Sava TOP.

Popravljeno . Popravil Pajk
Objavljeno

Obstaja ka int stran kje bi lahk pogledal za kak del

Prednjo cev za volico bi rabil

Objavljeno (popravljeno)

Obstaja ka int stran kje bi lahk pogledal za kak del

Prednjo cev za volico bi rabil

 

 

Kter letnik? Kakšne so poškodbe? Manjše poškodbe se da spolirat.

 

Drugač pa na ebayu. Se dobijo tud samo cevi.

Tarozzi - nove :)

 

 

http://www.ebay.de/itm/103-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-F-S-Hornet-PC36-2003-/321157843945?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac67fcbe9

http://www.ebay.de/itm/102-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-Hornet-PC34-2000-/310690851426?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item48569e2a62

http://www.ebay.de/itm/101-Gabel-Standrohr-Honda-CB-600-Hornet-PC34-1998-/320960934462?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4abac3323e

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo

 

Js mam pa ene par vprasanj :)

 

 

2. Zadnji shock absorber - kako se ga nastavlja? Imam kljuc iz vrecke orodja pa je z njim tezko ze zraven pridet, bom vzel jutri na sihtu prepogibnega (upam da bo kaj lazje slo), me pa zanima tudi kaksen je postopek. Ce se postavim za motor je na desni strani absorberja videt en lulcek, je tisto kaksen stoper za odsravfat pred nastavljanjem ali je samo indikator kje je trenutna pozicija? Ce je je na 7 oz. na max, mi je tud prejsni lastnik rekel da ga je spustil, ker je bl majhen bil. Nastavil bi na 3,4,5 nekje, se pravi moram to stevilko spravt na mesto kjer je zdaj 7? Zanima me pa se kako na trdo to gre in ali preskakuje med stevilkami  nastavitev ali so stevilke samo za okvirno orientacijo? Ne bi rad kaj zjebal pa sem mal zakompliciral. :P

 

3. Zimsko vzdrzevanje akumulatorja - imam cteka, pa me zanima ali se splaca kupiti konektor za polnenje, da ne bi razsravfaval tanka vsako zimo, ali je vseeno bolj pametno da se cez zimo kleme odklopi in je priklopljen samo vzdrzevalec?

 

ZADNJI AMORTIZER: Sem si vzel malo časa in ti na spodnjih slikah tudi narisal, kako zgleda in kje je kaj.

Zadnji amortizer nastavljamo na 7 različnih trdot. Od 1 do 7, kar pomeni, da je 7 najtrše (polno natovorjen 190kg), ter z 1 na najbolj mehko. Tovarniška nastavitev je 3 - Normal.

Ko se amortizer nastavlja, mora motor biti na centralnem stojalu, da se razbremeni - obesi zadnje kolo, tako boš lažje obrašal, ker je fedra sproščena.

Postaviš se na levo stran motorja in pod zadnjo plastiko (puščica na sliki) je ena zareza cca. 5mm (namensko je tam za štelanje amortizerja), kamor vtaknemo ključ za nastavitev. Zatakšneš za zgornji zobčast del amortizerja in obračaš "rink". Željena številka mora biti tam, kjer je narejena če se ne motim neka označba - puščica na kateri je pika. Številke so še lepše vidne, če odstraniš sedež, saj ga tudi moraš, da prideš do orodja.

 

20961590_z.jpg

 

KOMPLET ORODJA: Na sliki sem ti označil oba ključ + podaljšek. Ključ za štelanje vtakneš v podaljšek pod številko 2 in tako potem lažje dostopaš v notranjost oziroma do rinke, kjer se nastavi ključ za štelanje. Upam, da sem ti kaj pomagal, če ne pa bo morda koristilo še komu drugemi, ki je "novinec".

 

20961591_z.jpg

 

 

AKU: načeloma ne odklopim akumulatorja, saj čez zimo motor tudi štartam, tako da, ni potrebe po odklopu. Do zdaj še nisem imel nikoli probleme.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Objavljeno

Jz bom zdej izkisil RS2, zdej nam M5

Sem pa zamenjal semerige in olje

Moram pa obvezno menjat 1 cev na vilici

Kaka informacija glede tega

 

meni RS2 niso všeč... veliko težav je predvsem s sprednjo gumo... kot je že nekdo napisal, preobčutljiva na zalivke...  Skratka, ko bom menjal, jih ne vzamem več :grrr

Objavljeno

Pol pa ni druge kot menjat...niti niso tok drage, sem mislu da bi bile bol + Tarozzi je dobra firma.

lahko pa tudi pogledaš za rabljene vilice, ampak jih boš verjetno mogu kupit komplet.

Objavljeno

Ja saj druge ni

Sam je cena sla gor

In najt moram naugodnejso varianto

Ce ze kdo zna, greva na pir

Objavljeno

ZADNJI AMORTIZER: Sem si vzel malo časa in ti na spodnjih slikah tudi narisal, kako zgleda in kje je kaj.

Zadnji amortizer nastavljamo na 7 različnih trdot. Od 1 do 7, kar pomeni, da je 7 najtrše (polno natovorjen 190kg), ter z 1 na najbolj mehko. Tovarniška nastavitev je 3 - Normal.

Ko se amortizer nastavlja, mora motor biti na centralnem stojalu, da se razbremeni - obesi zadnje kolo, tako boš lažje obrašal, ker je fedra sproščena.

Postaviš se na levo stran motorja in pod zadnjo plastiko (puščica na sliki) je ena zareza cca. 5mm (namensko je tam za štelanje amortizerja), kamor vtaknemo ključ za nastavitev. Zatakšneš za zgornji zobčast del amortizerja in obračaš "rink". Željena številka mora biti tam, kjer je narejena če se ne motim neka označba - puščica na kateri je pika. Številke so še lepše vidne, če odstraniš sedež, saj ga tudi moraš, da prideš do orodja.

 

20961590_z.jpg

 

KOMPLET ORODJA: Na sliki sem ti označil oba ključ + podaljšek. Ključ za štelanje vtakneš v podaljšek pod številko 2 in tako potem lažje dostopaš v notranjost oziroma do rinke, kjer se nastavi ključ za štelanje. Upam, da sem ti kaj pomagal, če ne pa bo morda koristilo še komu drugemi, ki je "novinec".

 

20961591_z.jpg

 

 

AKU: načeloma ne odklopim akumulatorja, saj čez zimo motor tudi štartam, tako da, ni potrebe po odklopu. Do zdaj še nisem imel nikoli probleme.

Hvala za lep odgovor, evo sem danes nastavil kr na tovarnisko 3 pa bomo vidl kako bo. Drgac je blo na 7-ki, prejsni lastnik je rekel da je tako motor znizal, meni pa se ne zdi da bi se kaj zvisal zdej, ko je bolj mehko.

Za akumulator bom pa tist priklop s stalnim konektorjem enkrat nabavu pa potem samo v ta konektor vtikas polnilc da ni treba vedno podirat ce ne skodi da je strom se vseeno na klemah :) 

Objavljeno (popravljeno)

Obstaja ka int stran kje bi lahk pogledal za kak del

Prednjo cev za volico bi rabil

Online katalog rez. delov

 

Na tej spletni strani imas celoten katalog z eksplozijskimi risbami in cenami, ki glede na to kar sem jaz potreboval kar drzijo :)

Popravljeno . Popravil zan0088
Objavljeno (popravljeno)

.

Popravljeno . Popravil zan0088
Objavljeno

Zdej mam pa se nove gumice

Se lezaj na mostu menjam

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

po kolk kilometrih je dobr ketn set zamenjat? trenutno mam 32k kilometrov 

Objavljeno

Ima kdo na stajerskem koncu fz6s z povisano sipco? Turing mra al pa kajpodobnega.. Ful rad bi namrec probal ce zadeva deluje, preden kupim.. Hvala in lep pozdrav

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

A je to normalno, da ko narahlo bremzam mi malo trese sprednji konc. Ko pa bolj ornk stisnem ročico je pa vredu?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

mi zna kdo povedat kaj bi blo treba nardit čeb se lotu odpret original avspih? 

Objavljeno

A je to normalno, da ko narahlo bremzam mi malo trese sprednji konc. Ko pa bolj ornk stisnem ročico je pa vredu?

 

Ležaj krmila je fuč (to se naredi pri cca. 30.000km). 

Objavljeno (popravljeno)

mi zna kdo povedat kaj bi blo treba nardit čeb se lotu odpret original avspih? 

 

http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-mods/39069-heavily-modded-stock-exhaust.html

http://www.sportbikes.net/forums/fz6-fz6r-mods/377909-exhaust-mod-pics.html

 

js tut mal razmislam al bi al nebi :D dela je neki sigurn ce hoces orng :)

 

Mislm pa da bom zdele izkoristu se teh neki dni pa pustu pr mer pol bom pa odpru ga ko bo mraz pa se ga lotu da dam se za varit u firmo pa vse.

Popravljeno . Popravil zan0088
Objavljeno (popravljeno)

 

 

http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-mods/39069-heavily-modded-stock-exhaust.html

http://www.sportbikes.net/forums/fz6-fz6r-mods/377909-exhaust-mod-pics.html

 

js tut mal razmislam al bi al nebi :D dela je neki sigurn ce hoces orng :)

 

Mislm pa da bom zdele izkoristu se teh neki dni pa pustu pr mer pol bom pa odpru ga ko bo mraz pa se ga lotu da dam se za varit u firmo pa vse.

 

 

 

Kolega ima za prodat prvo ali drugu varijanto takšne predelave kot na zgornjem linku.

Če bi koga zanimal naj mi pošlje na ZS.

Popravljeno . Popravil honda2000
Objavljeno

jst si bom čez zimo vzeu čas pa mal skup spravu pol bomo pa vidl kva bo spomlad zvončke zbudl :D

bom pa kupu en original izpuh in ga mal porihtu tako da bo čez zimo kaj za delat 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!