Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

Odlično. Hvala za izčrpen odgovor.

Kar se stekanja tiče definitivno vedno pada na isto stran. Testirano na več različnih cestah tudi po isti gor-dol.

Nastavljal sem tudi stekanje že z podobno metodo z vrvico. Z lajštose sliši bolj enostavno. Bom poizkusil ker je sansa da sem se premalo zategnil v eno stran saj so bile markacije kar dosti mimo glede na realno stanje.

 

Tole z diski bom pa tudi poizkusil. Verjetno je prej motor stal pri prejšnjem lastniku tako da je zaroštalo.

Objavljeno
pred eno uro, Rok8 pravi:

Nastavljal sem tudi stekanje že z podobno metodo z vrvico. Z lajštose sliši bolj enostavno. Bom poizkusil ker je sansa da sem se premalo zategnil v eno stran saj so bile markacije kar dosti mimo glede na realno stanje.

... tiste markacije so kot praviš, tko-tko.  Najbolje, da enkrat naštelaš v piko in potem  označiš na nihajki...al pa pomeriš na vsaki strani s pomičnim merilom (od konca nihajke do tistega alu kosa, v katerega je vpeta os) in si zapišeš razliko levo- desno, da ti ni treba vsakič, ko menjaš gumo, ali šponaš verigo, meriti z lajštami... ampak samo zmeriš s pomičnim merilom, pa bo čisto o.k.. Jaz, ko menjam zadnje kolo, vedno preden zategnem matico osi, nastavim kos lesa s konca osi ( na eni strani na matico, na drugi pač na os, ki gleda ven), in udarim s kladivom da se os uleže do konca naprej na vijake za natezanje verige, ne da je kje luft...pa čeprav ga je samo 0,5mm... ti zadnje kolo že kar konkretno "strelja mimo" prvega....al pa vsaj fino brcneš v kolo od zadaj, da se os nasloni naprej na šponarje...

Sem že kar dosti kolegom naštelal tako, pa se je vsem samo smejalo in so rekli, da imajo praktično drug motor....

pred 1 uro, Rok8 pravi:

Tole z diski bom pa tudi poizkusil. Verjetno je prej motor stal pri prejšnjem lastniku tako da je zaroštalo.

... sej zarusta ne, je vse v RF varianti... se pa nabere svinjarija z leti, pa temperatura od zaviranja... pa se zapeče vse skupaj....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 22 urami, Zivnorc pravi:

Jaz, ko menjam zadnje kolo, vedno preden zategnem matico osi, nastavim kos lesa s konca osi ( na eni strani na matico, na drugi pač na os, ki gleda ven), in udarim s kladivom da se os uleže do konca naprej na vijake za natezanje verige, ne da je kje luft...pa čeprav ga je samo 0,5mm...

 

Jaz enostavno nataknem 13mm "ring-ključ" na zob zadnjega zobnika, kolo zavrtim nazaj, da zategne verigo ter posledično potegne kolo do konca naprej in zategnem os. Je delovalo na kros motorjih in deluje tudi na cestnih...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Namesto 13 ključa uporabljam "štango" od gedor. Deluje na istem principu.

Objavljeno

... sto načinov... važno da deluje, pa nima veze kako to narediš.... :D

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ok malo updejta.

 

Nove gume (centrirane seveda), novi ležaji v glavi balance, že nekajkrat nastavljene vilice, balanca in zavore, da se pravilno usedejo na svoje mesto (vilice na zgornjem pritrdilnem mestu poravnane), večkrat narejena kalibracija zadnjega kolesa (vrvica sistem), odstranjena obtežitev balance na eni strani za test,... motor še vedno počasi pade na levo stran.

Hitreje kot greš bolj počasi se to zgodi... verjetno logično, saj je z večjim vrtilnim momentom tudi stabilnost kolesa pravokotno na os vrtenja večja.

Še kakšna ideja? Sicer je to malenkostno in ne moti same vožnje, saj pride do izraza šele pri vožnji brez rok pa vseeno se mi gre že za princip oz. uganko da jo rešim.

Objavljeno
pred 55 minutami, Rok8 pravi:

Ok malo updejta.

 

Nove gume (centrirane seveda), novi ležaji v glavi balance, že nekajkrat nastavljene vilice, balanca in zavore, da se pravilno usedejo na svoje mesto (vilice na zgornjem pritrdilnem mestu poravnane), večkrat narejena kalibracija zadnjega kolesa (vrvica sistem), odstranjena obtežitev balance na eni strani za test,... motor še vedno počasi pade na levo stran.

Hitreje kot greš bolj počasi se to zgodi... verjetno logično, saj je z večjim vrtilnim momentom tudi stabilnost kolesa pravokotno na os vrtenja večja.

Še kakšna ideja? Sicer je to malenkostno in ne moti same vožnje, saj pride do izraza šele pri vožnji brez rok pa vseeno se mi gre že za princip oz. uganko da jo rešim.

Če te to kaj tolaži.... 

..ne vem, če boš našel motor, ki gre čisto ravno brez rok. ... tudi moj ne gre..  :P 

Govorim na pamet, ampak verjetno noben motor ni 50-50% uravnotežen levo-desno. Sigurno je na eni strani težji. Poglej mašino, kako je vpeta.  Že na uč zgleda na eni strani bolj masivno, kot na drugi. Po navadi je na levi strani precej bolj ven dekelc od alternatorja, kot na desni strani, kjer je sklopka... mogoče malo postrani sediš (skoraj vsi sedimo ven iz centra)... v glavnem... ne sekiraj se za to. To je čisto normalno, da prične malo zavijati vstran, ko se pelješ brez rok.  Ni treba da daš  roko na krmilo... samo prst položi gor, pa bo šlo naravnost. Poleg tega na to vpliva še mnogo zunanjih dejavnikov (kot sem mislim da že pisal nazaj enkrat..)

.."verjetno logično, saj je z večjim vrtilnim momentom tudi stabilnost kolesa pravokotno na os vrtenja večja"... ta pojav se imenuje žiroskopski učinek (moment).

Objavljeno (popravljeno)

Ja, pa veš, da si res malo potolažil :).

 

Pač človek raziskuje in išče odgovore, če si mal pedantno naravnan te mučijo take malenkosti, kot sem napisal, že zaradi vprašanja zakaj se to dogaja.

 

Vmes se še kaj naučiš, tako da nobenega problema. Npr krmilni ležaj tudi še ni bil menjan v 17 letih motorjeve zgodovine, tako da nobene škode malo raziskovati in vmes kaj pozamenjati.

 

Hvala se enkrat za odgovor.

Popravljeno . Popravil Rok8
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kak je typ akku ja za 07 let fazer?

Objavljeno

🙄

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!