Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Pa sej ti je sirni prav povedal. Homologiran z demferjem skoraj ni razlike, brez pa :kva2:

te bomo pa demferje WUN pobrali al ka? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo homologiraj, pol pa wun poberi :D

Tole si preberi, pa ti bo vse jasno.

Popravljeno . Popravil Tanatos
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem v Louisu kupil verižni set od Regine. V primerjavi z originalno ketno je ta za 3 člene, oz. cca 8 cm

krajša :huh: :? A zna bit to problem :?

Ketna je brez veznega člena in naj bi se menjala sestavljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Tanatos!

če je nova veriga toliko krajša od stare, raztegnjene verige bo morda OK, če je toliko krajša od nove, pa najbrž lahko samo še pokličeš Huston in jim poveš da imaš problem... si preštel število členov??

če je veriga v enem kosu, boš moral razstaviti zadnje vilice pri montaži... vezni čelni so OK za kolo, verigo na motorju je treba vedno zakovičiti!!

mimogrede: ko menjavate, priporočam nakup D.I.D. verig (ali setov), veliko boljša kvaliteta, tud če je malo dražja

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno pri štetju členov mi ne gre skupaj. Nova je za tri člene krajša od stare. Členi so pa najbrž isto veliki.

Po kosilu do konca razstavim zadnje vilice in potem še po cm izmerim obe verigi.

Razlika v ceni je 30eur; did 180, regina 150 eur. Bi blo res boljš didivo uzet :headbang:

No ja, upam da jo spravim gor. Drugače pa nazaj v Louisa pa upam, da mi jo zamenjajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dolgem času se prodaja en rabljen Akrapo :OK: če koga zanima slučajno

Klik...

Samo za info, cena novega je 712eur- dodatni popusti na gotovino pri prodajalcih (-5%, -10%,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dolgem času se prodaja en rabljen Akrapo :OK: če koga zanima slučajno

<a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/oprema/oglas.asp?id=1400512#" target="_blank">Klik...</a>

Samo za info, cena novega je 712eur- dodatni popusti na gotovino pri prodajalcih (-5%, -10%,...)

Link ne dela :)

Popravljeno . Popravil VmasIna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm par stavri me zanima... (ce bo kdo tok prijazen in povedal)

- na koliko km naj bi se delali servisi (od 0 km naprej me zanima)

- ima motor (nov) kake blokade ali karkoli ki se vzmaejo ven po x st. servisih?

- kateri servis priporocate (okolica LJ)

- je treba kaj bolj "na izi" ce je motor cisto nov? (mogoce kak limit glede obratov za dolocen cas km?)

..

.

.

pa ne se zdej kregat ker serviser je najboljsi in tko naprej... tisti ki bi rad povedal, naj pac pove svoje mnenje... ostali se pa prosim vzdrzite komentarjev....

komi cakam da jo dobim :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede novega motorja ce bos delal kot pise v navodilih-knjigi

servis prvi na 1000 km, potem vsakih 10 000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se pa tice glede servisa, sem jaz sedaj sel enkrat k avtu Šerbinek. Kar se pa tiče zadovoljstva, bi lahko bilo boljše. Nimam posebnih pripomb, pohval pa tud ne. A je mogoče še kakšen servis v bližini Maribora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm par stavri me zanima... (ce bo kdo tok prijazen in povedal)

- na koliko km naj bi se delali servisi (od 0 km naprej me zanima)

- ima motor (nov) kake blokade ali karkoli ki se vzmaejo ven po x st. servisih?

- kateri servis priporocate (okolica LJ)

- je treba kaj bolj "na izi" ce je motor cisto nov? (mogoce kak limit glede obratov za dolocen cas km?)

Ko je motor nov, je treba na izi, da se bati vležejo, da se fedri razrahljajo, da se luft v gumah počasi dobro premeša in da se formira površinska mikrostruktura na sedežu in ročicah na krmilu. Obenem je treba tudi vsakih 50 metrov prestaviti brzino gor ali dol, da se menjalnik dobro uleže ;)

OK, malo bolj resno - jasno, da je treba na easy, do prvega servisa in še malo čez (kakih 1500 km prvih je fajn pazit in postopoma stopnjevat obrate), in v ta namen niso vgrajene kake posbne blokade (kot jih tudi pri avtih ni, a ne ...).

Skratka - čisto navadno prevozno sredstvo...

in o teh zadevah imaš druge teme... tukaj naj bi bile malo bolj resne debate, ne pa začetniška vprašanja ot em, kater bencin tankat, kje zavrovat, kako sedet na motorju ,da se manj znuca, itd ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se pa tice glede servisa, sem jaz sedaj sel enkrat k avtu Šerbinek. Kar se pa tiče zadovoljstva, bi lahko bilo boljše. Nimam posebnih pripomb, pohval pa tud ne. A je mogoče še kakšen servis v bližini Maribora?

Moto Center Žabjak Ptuj :grim ...jaz sem spokal vstran od šerbineka, ker sem skoz mel neke težave, pa jih niso znali porihtat, ali pa se jim ni dalo :angry: . Težava pa je bila v prenizkem štandgasu :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm par stavri me zanima... (ce bo kdo tok prijazen in povedal)

- na koliko km naj bi se delali servisi (od 0 km naprej me zanima)

- ima motor (nov) kake blokade ali karkoli ki se vzmaejo ven po x st. servisih?

- kateri servis priporocate (okolica LJ)

- je treba kaj bolj "na izi" ce je motor cisto nov? (mogoce kak limit glede obratov za dolocen cas km?)

Jure Primec na dolgem mostu, dober servis pa še odgovor na marsikatero "neumno" vprašanje (beri spodaj v podpisu) ti bo odgovoril. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Jaz bi pa prosil nekoga ki ima namontiran top-case če bi mi lahko poslikal kako je narejen nosilec oz. na katerih mestih je pritrjen na motor. Aja, gre pa za Givi kovček in ploščo....

Lahko na PM ali objava tu gor.

Hvala vnaprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, ker mi je dovolj močno z njimi :D :D

finta je v tem da grdo izgleda s temi demferji

ves kerga kaj bi se dalo uredit kaj glede tega, brez demferjev, motor ne dela v redu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Jaz bi pa prosil nekoga ki ima namontiran top-case če bi mi lahko poslikal kako je narejen nosilec oz. na katerih mestih je pritrjen na motor. Aja, gre pa za Givi kovček in ploščo....

Lahko na PM ali objava tu gor.

Hvala vnaprej.

Kontaktiraj me na PM, imam Kappa K48L, ki ima pa identični nosilec kot Givi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam in topcase in stranske kufre... Če te zanima si lahko prideš ogledat...

Drugače pa sem začel delat prve kilometre z novim mopedom. Mašina je odlična, motor pa za moje potrebe popolnoma nevozen, ker me mal poza j..e. Zdaj eksperimentiram z drugimi krmili, pa bomo videli.

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pravici povedano, ne da se mi brati cele teme. Zanima me katero olje vliti not zdaj na prvem servisu? Na voljo so Motuli in Silkoleni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pravici povedano, ne da se mi brati cele teme. Zanima me katero olje vliti not zdaj na prvem servisu? Na voljo so Motuli in Silkoleni

Glas za Motul ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kateri motul? 300 al 5100? Motor je blokiran in gre do maksimalno 10.000 obratov

Popravljeno . Popravil poggy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!