CVIČKAR1 Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Sedaj me pa zanima če bom izpit za neomejeno dobil pr 21 ker sm mel prometno,naj bi mel 2 leti izkušenj,ja sj sm jih mel,sm veliko prepotoval,od Albanije pa do Češke.
logarr Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Kdaj si ga pa za a2 naredil? Ko ga boš imel 2 leti, lahko greš delat za neomejeno. Razen če so ti ga vzeli ko si imel prometno, samo to pa dvomim.
CVIČKAR1 Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Ouuu za A(ne vem kolk) mam že od 16. leta.
Stasky Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Glej, če kupiš motor, ki je bil tovarniško zablokiran na 25kw, potem ti piše v prometnem dovoljenju, pod Moč motorja; 25kw. Če pa ga blokiraš naknadno, pa je izvorna moč enaka (recimo 100kw), pod opombami pa piše blokirano na 25kw. Torej če je motor originalno blokiran, policaj nemore vedeti da moč motorja presega 70kw. Upam da sem razumljivo napisal Da da... Ti ugibaš, js pa govorim kar vem... prvo mi najdi tak motor, pol pejdi divjat čez ride da te ustavijo in da vidimo kaj ti bo policaj reku, če si v legali ali ilegali...
Stasky Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Sedaj me pa zanima če bom izpit za neomejeno dobil pr 21 ker sm mel prometno,naj bi mel 2 leti izkušenj,ja sj sm jih mel,sm veliko prepotoval,od Albanije pa do Češke. Izpit za neomejeno neboš dobil, moral boš narediti praktični del izpita in pol ga boš dobil (če imaš a2 kategorijo 2 leti...)
CVIČKAR1 Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 (popravljeno) logarr.Ja mel sm izpit za XT 660R. JA mam od 2006 izpit za A2 oz za 125,za 25kw pa od 2008 Popravljeno Julij 21, 2010. Popravil CVIČKAR1
kewo Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Da da... Ti ugibaš, js pa govorim kar vem... prvo mi najdi tak motor, pol pejdi divjat čez ride da te ustavijo in da vidimo kaj ti bo policaj reku, če si v legali ali ilegali... Jih je kar nekaj, sem se prejšnji teden ravno menil s Čarmanom, je rekel: aro mi daš danes, jutri maš novega ZX-6R 25kw :naughty: Sej ne divjaš, pa te ne bo ustavu LP
Stasky Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Jih je kar nekaj, sem se prejšnji teden ravno menil s Čarmanom, je rekel: aro mi daš danes, jutri maš novega ZX-6R 25kw :naughty: Sej ne divjaš, pa te ne bo ustavu LP Dvomim da je tko kot si nekateri razlagajo pa vseeno... Če ne divjaš in imaš srečo, da te ne ustavijo ti niti blokada ne rabi, se voziš enostavno brez sam to smo že off topic... Ni problem dobit novega zx-rja z blokado, problem je ali je ta motor legalen...
jjurat Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 mene pa zanima ali lahko z izpitom A2 voziš novo yamaho xt660 ki ima 35kW, ali rabiš blokado na 25kW
k0ci Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 Da da... Ti ugibaš, js pa govorim kar vem... prvo mi najdi tak motor, pol pejdi divjat čez ride da te ustavijo in da vidimo kaj ti bo policaj reku, če si v legali ali ilegali... če je motor v tovarni blokiran na 25kW je potem tudi v homologacijo pod izvorno moč agregata vpisana ta moč, torej 25kW....starejši 2T 125ccm so potencialno imeli vsi več kot 11kW, vendar so bili zaradi zakona tovarniško blokirani na 11kW, kar je tudi pisalo v homologaciji (izvorna moč), lahko si pa blokade ven pobral in imel 23kW, kar pa ni nikjer pisalo....tako da če ti naročiš nov motor, in hočeš tovarniško blokirano verzijo bo teh 25kW pisalo tudi v homologaciji, ampak ne pod predelave vozila, pod izvorno (tovarniško) moč, ker si ti od tam dobil tak motor
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 Počutm se k en debil..prvo čakam 21 let zdj pa te pof. politiki kr neki spremijajo*JoJ ta naša slovenija skoz preseneča ( ampak v negativnem smislu ) Malo se pozanimaj v tujini, kakšni so pogoji za izpite, koliko stanejo zavarovanja ... pa potem, če se ti bo še zdelo, pridi šimfat čez Slovenijo. Kakor je, je kar v redu urejeno. Še strožje bi moralo biti. Izprijenec, Ervin93, TOMTECH in 2 others 1 4
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 A kdo ve kje bi se dalo dobiti tastare zakone glede omejtive, da jih primerjam z novimi ? Hvala www.google.si, pa išči ZVCP ... in boš našel vse variante ...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 Sedaj me pa zanima če bom izpit za neomejeno dobil pr 21 ker sm mel prometno,naj bi mel 2 leti izkušenj,ja sj sm jih mel,sm veliko prepotoval,od Albanije pa do Češke. Cvičko, bojim se, da pri tebi leta ne bodo problem- morda bo večji problem dobiti zdravniško potrdilo?
Stasky Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 če je motor v tovarni blokiran na 25kW je potem tudi v homologacijo pod izvorno moč agregata vpisana ta moč, torej 25kW....starejši 2T 125ccm so potencialno imeli vsi več kot 11kW, vendar so bili zaradi zakona tovarniško blokirani na 11kW, kar je tudi pisalo v homologaciji (izvorna moč), lahko si pa blokade ven pobral in imel 23kW, kar pa ni nikjer pisalo....tako da če ti naročiš nov motor, in hočeš tovarniško blokirano verzijo bo teh 25kW pisalo tudi v homologaciji, ampak ne pod predelave vozila, pod izvorno (tovarniško) moč, ker si ti od tam dobil tak motor No me zanima kdo bo v tovarno naročal tak motor oz. kolko jih bo na naših cestah...
Stasky Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 mene pa zanima ali lahko z izpitom A2 voziš novo yamaho xt660 ki ima 35kW, ali rabiš blokado na 25kW Zakaj na 25kW? S kategorijo A2 lahko voziš motor do vključno 35kW, pazit pa moraš tudi razmerje moč/masa, ki ne sme presegat 0,2kW/kg... (torej mora imet več kot 175kg)...
Jure Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 No me zanima kdo bo v tovarno naročal tak motor oz. kolko jih bo na naših cestah... Ubistvu je takih motorjev kar ene par na naših cestah.. Pač zadeva je taka, da zakon zaenkrat še ni pokrpal te luknje. Uvozniki in prodajalci nekatere modele že serijsko ponujajo v zabolokirani različici. V tem primeru je tako kot je pojasnil k0ci, navedenih 25kw kot izvorna moč v vseh dokumentih motocikla in ne gre za naknadno blokiran motocikel, kjer izvorna moč ostaja "original" in 25kw blokada vpisana v sekcijo pred predelave. 25kw na tak način postane izvorna moč in zato motocikel ustreza trenutnim predpisom.
fp4492 Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 ... Uvozniki in prodajalci nekatere modele že serijsko ponujajo v zabolokirani različici. V tem primeru je tako kot je pojasnil k0ci, navedenih 25kw kot izvorna moč v vseh dokumentih motocikla in ne gre za naknadno blokiran motocikel, kjer izvorna moč ostaja "original" in 25kw blokada vpisana v sekcijo pred predelave. 25kw na tak način postane izvorna moč in zato motocikel ustreza trenutnim predpisom. Hm, možno, da bi tole res šlo. Je pa tu tudi "drugi konec palice" (po mojih informacijah, ki niso 100% preverjene). Ti motorji imajo potem drugačno elektroniko in jih ni možno tako enostavno odblokirati, kot motorjev z Alphatechnik blokadami.
kewo Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 Hm, možno, da bi tole res šlo. Je pa tu tudi "drugi konec palice" (po mojih informacijah, ki niso 100% preverjene). Ti motorji imajo potem drugačno elektroniko in jih ni možno tako enostavno odblokirati, kot motorjev z Alphatechnik blokadami. Suzo in Kawo, baje brez manjših problemov. Z menjavo elektronike pa je potrebno odblokirati Honde, kar pa ni poceni. .)
tonystx Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 mene pa zanima ali lahko z izpitom A2 voziš novo yamaho xt660 ki ima 35kW, ali rabiš blokado na 25kW A nima ta Yamaha 35,1 kw ? Torej ne spada v kategorijo do 35 kw.
fp4492 Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 Suzo in Kawo, baje brez manjših problemov. Z menjavo elektronike pa je potrebno odblokirati Honde, kar pa ni poceni. .) No, jaz sem podobno slišal tudi za Fazer-ja.
Stasky Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 Ubistvu je takih motorjev kar ene par na naših cestah.. Pač zadeva je taka, da zakon zaenkrat še ni pokrpal te luknje. Uvozniki in prodajalci nekatere modele že serijsko ponujajo v zabolokirani različici. V tem primeru je tako kot je pojasnil k0ci, navedenih 25kw kot izvorna moč v vseh dokumentih motocikla in ne gre za naknadno blokiran motocikel, kjer izvorna moč ostaja "original" in 25kw blokada vpisana v sekcijo pred predelave. 25kw na tak način postane izvorna moč in zato motocikel ustreza trenutnim predpisom. Če je tko bodo že našli način, da pokvarijo veselje... isto kod je blo s 25kW omejitvijo... Je pa tko, da recimo GSX-R 600, ki ima 164kg (se mi zdi) in če ima blokado 35kW presega razmerje masa/moč... z blokado 25kW pa ne... toliko v razmislek...
exaGee Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 Dodatno usposabljanje za voznike začetnike
erch Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 Dodatno usposabljanje za voznike začetnike Kva je to spet? Kolkr jest razumem je to za tiste k izpit opravijo "iz nule". Za nas, če mamo A2 že 2 leti, opravimo tist praktični del pa to je to.
benny0104 Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 Kva je to spet? Kolkr jest razumem je to za tiste k izpit opravijo "iz nule". Za nas, če mamo A2 že 2 leti, opravimo tist praktični del pa to je to. Ne, voznik začetnik je: - voznik motornega vozila do dopolnjenega 21. leta starosti, - voznik motornega vozila, ki ima vozniški izpit dve leti ali manj - voznik motornega vozila, ki ima vozniški izpit za vožnjo vozil katere od kategorij A2, A in B manj kot dve leti, tudi če ima vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorij AM, A1, B1, F ali G. To sem prekopiral s tiste povezave v sivem okvirčku.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se