Skoči na vsebino

Izpit A kategorija (neomejeno, omejeno...)


classic

Priporočene objave

s 125 itak nmors nekam dalec :D je pa butasto ...v slo se loh vozis varno in znas..ko preckas mejo pa ne al kaj... ah ja...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, bajkr88 pravi:

s 125 itak nmors nekam dalec :D je pa butasto ...v slo se loh vozis varno in znas..ko preckas mejo pa ne al kaj... ah ja...

 

 

leta 1980 pa do 1982 sem vozil Tomos Elektronik 90 in bil skoraj tedensko v Umagu, Puli, Poreču, Vrsarju in Rovinju ... da se, če je volja :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, maus said:

leta 1980 pa do 1982 sem vozil Tomos Elektronik 90 in bil skoraj tedensko v Umagu, Puli, Poreču, Vrsarju in Rovinju ... da se, če je volja :P 

Iz Ptuja? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Tex pravi:

Iz Ptuja? :hmm:

Iz LJ .... iz Ptuja je predaleč, takrat je bil še makadam do LJ :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, maus pravi:

Iz LJ .... iz Ptuja je predaleč, takrat je bil še makadam do LJ :P 

kwa je predelec, vse se da ce je volja 😆

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, bajkr88 pravi:

kwa je predelec, vse se da ce je volja 😆

ja .. kaj a naj grem iz Ljubljane do Ptuja in pol v Umag :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, bajkr88 pravi:

odgovor enak prejšnemu 😆

Po makadamu :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče se bo s takratkim A1 izpitom dalo vozit po italiji???? (podobni predpisi)?

Iz Nove Gorice v Staro Gorico, saj ni predaleč za 125cc ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, bajkr88 pravi:

s 125 itak nmors nekam dalec :D je pa butasto ...v slo se loh vozis varno in znas..ko preckas mejo pa ne al kaj... ah ja...

 

 

Saj to je tisto: Ne znaš se! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo treba počakat da še južneje sprejmwjo take zakone, da bojo ljude spet podoživljali potovanja kot so jih pred leti, na morje na mopedu. 

Ma z 125ko prideš kamor češ samo čas in potrpljenje rabiš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, smasher said:

Bo treba počakat da še južneje sprejmwjo take zakone, da bojo ljude spet podoživljali potovanja kot so jih pred leti, na morje na mopedu. 

Ma z 125ko prideš kamor češ samo čas in potrpljenje rabiš

Isto velja za peš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, smasher pravi:

 

Ma z 125ko prideš kamor češ samo čas in potrpljenje rabiš. 

Tle to pa ne dam prav. 125 2T Aprilia je tam tam z 600 enduro(xt, tenere,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ćvek, kaj naj kupim ko naredim izpit se nahaja tule:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Kako je sedaj s pridobivanjem izpita in obveznostmi?

Če greš delati A1 ki velja izven mej (ne koda A1 125), lahko greš po 2 letih na A2 in odpelješ samo 9+1 ur? Ne rabiš nobenega CPP, prve pomoči, varne vožnje? Vsaj tako sem dobil odgovor od ene avtošole.

Če greš pa direktno delat A2 ali pa A neomejeno (ker je praktično vse isto), rabiš pa zdravniškega, CPP tečaj in izpit, 20 ur vožnje in izpitno. Kar je precej več kot prva opcija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, Jaka32 pravi:

Kako je sedaj s pridobivanjem izpita in obveznostmi?

Če greš delati A1 ki velja izven mej (ne koda A1 125), lahko greš po 2 letih na A2 in odpelješ samo 9+1 ur? Ne rabiš nobenega CPP, prve pomoči, varne vožnje? Vsaj tako sem dobil odgovor od ene avtošole.

Če greš pa direktno delat A2 ali pa A neomejeno (ker je praktično vse isto), rabiš pa zdravniškega, CPP tečaj in izpit, 20 ur vožnje in izpitno. Kar je precej več kot prva opcija.

lah je izpit po novem, sam tema velja tudi stara :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

59 minutes ago, Jaka32 said:

Kako je sedaj s pridobivanjem izpita in obveznostmi?

Če greš delati A1 ki velja izven mej (ne koda A1 125), lahko greš po 2 letih na A2 in odpelješ samo 9+1 ur? Ne rabiš nobenega CPP, prve pomoči, varne vožnje? Vsaj tako sem dobil odgovor od ene avtošole.

Če greš pa direktno delat A2 ali pa A neomejeno (ker je praktično vse isto), rabiš pa zdravniškega, CPP tečaj in izpit, 20 ur vožnje in izpitno. Kar je precej več kot prva opcija.

pri prvi opciji bos vse kar si nastel (cpp, tecaj, izpit, (najmanj!) 20 ur, izpitna, prva pomoc, varna voznja) naredil že pri a1.

v familiji imamo 2 ki sta naredila a2 pri 18 pa potem a1 pri 21,  prednost: voziš od 18 leta, neomejeno pri 21, če greš direktno neomejeno: pri 24 narediš vse, ko sestejes vse te pride ceneje.

tvoj postopek je verjetno še najdražji. najprej a1 kjer narediš vse, nato a2 kjer voziš dodatne ure in dodatna izpitna (ter tudi zdravniški!), potem pa pri 21 spet dodatne ure in izpitna (ter zdravniški)

Popravljeno . Popravil Shillien
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš narejeno kategorijo B in nisi več voznik začetnik, lahko kategorijo A1 pridobiš po 7 urah + izpitna vožnja ... tukaj potrebuješ zdravniško spričevalo.

(Drugo je "A1 s kodo 125", ki velja samo v Sloveniji in jo pridobiš po 6 urah in brez izpitne vožnje in kjer ne potrebuješ zdravniškega spričevala in kjer nimaš možnosti prehoda na višje kategorije.)

Potem čez 2 leti prehod z A1 na A2 z 9 urami + 2 uri izpitna vožnja. Pa spet čez 2 leti prehod z A2 na A z 9 urami + 2 uri izpitna vožnja.

Če to sešteješ, je to 30 ur. Če mene vprašaš, se ti bolj splača it direkt na A neojemeno, kjer boš odvozil 20 ur + 2 uri izpitna vožnja.

Edino, kar si pridobil, je to, da ti ni treba na predavanja CPP in opravljat teoretičnega dela vozniškega izpita.

Ne pozabit tudi, da zdravniško spričevalo velja 3 leta, tako da pri prvem prehodu (A1-A2) lahko recimo "uporabljaš" še tisto prvo zdravniško spričevalo od pridobitve A1, pri drugem prehodu (A2-A) bo pa treba že novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da še nisem sedel na motorju, sem pač razmišljal tudi o tej opciji, da bi začel najprej na A1 (125 ccm) in bi se ga v dveh letih navadil in potem delal A2. Neomejeno pomoje ne rabim, nimam trenutno te želje in potrebe. Kolikor sem gledal videe na YT, je 35 kW čisto zadosti da se lepo pripelješ na morje in na kak daljši izlet.
Ampak če je cenovno isto, potem seveda grem A neomejeno, še vedno lahko vozim najprej svoj 125 motor da se naučim na njem, pa potem kupim kakšnega težjega 300-500 ccm.

Me pa edino skrbi prva poved, torej nisem še bil na motorju. In se kar na lepem vsedit na "A neomejeno" motor, se mi zdi malce horuk. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Jaka32 pravi:

Glede na to da še nisem sedel na motorju, sem pač razmišljal tudi o tej opciji, da bi začel najprej na A1 (125 ccm) in bi se ga v dveh letih navadil in potem delal A2. Neomejeno pomoje ne rabim, nimam trenutno te želje in potrebe. Kolikor sem gledal videe na YT, je 35 kW čisto zadosti da se lepo pripelješ na morje in na kak daljši izlet.
Ampak če je cenovno isto, potem seveda grem A neomejeno, še vedno lahko vozim najprej svoj 125 motor da se naučim na njem, pa potem kupim kakšnega težjega 300-500 ccm.

Me pa edino skrbi prva poved, torej nisem še bil na motorju. In se kar na lepem vsedit na "A neomejeno" motor, se mi zdi malce horuk. :) 

to je isto kot avto. al ima 900ccm al 2000ccm, če ne nabijaš gasa, se mu ne bo mešalo. Vsa vozila gredo po CPP.

Sam mirno, najprej izpit, takrat boš dobil občutke in potem naprej.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če greš A1, A2 in A moraš pri A2 narediti varno vožnjo.

Zakaj je takoj na A moped horuk? Sej če si ne izpahneš desnega zapestja, se da tudi z Buso peljat lepo po omejitvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Buschi pravi:

Če greš A1, A2 in A moraš pri A2 narediti varno vožnjo.

Zakaj je takoj na A moped horuk? Sej če si ne izpahneš desnega zapestja, se da tudi z Buso peljat lepo po omejitvah.

 

Jah, malce so me prestrašili za kakšne zverine gre in da si takoj na zadnjem kolesu in na tleh, plus tega ta slalom in osmice je verjetno lažje voziti s 140 kg yamaho mt125 kot pa s kakšnim 200 kg motorjem ki je po vrhu vsega še bolj občutljiv na gas.

To mi seveda ni ravno užitek prebrat, niti nimam izkušenj z motorji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, Jaka32 said:

 

Jah, malce so me prestrašili za kakšne zverine gre in da si takoj na zadnjem kolesu in na tleh, plus tega ta slalom in osmice je verjetno lažje voziti s 140 kg yamaho mt125 kot pa s kakšnim 200 kg motorjem ki je po vrhu vsega še bolj občutljiv na gas.

To mi seveda ni ravno užitek prebrat, niti nimam izkušenj z motorji. 

Prvi del nikakor ne drži, sploh pa ne z motorji ki jih imajo v avtosoli.

Drugace pa ce je instruktor normalen te bo najprej preizkusil in dal na nek 125ccm motor potem pa bosta sla naprej po zmoznostih, koncal pa bos na A motorju. Ne boj se kubikov ker je vse osvisno od tvoje glave oziroma zapestja. V avtosolah pa itaq nimajo nekih zverin ki bi se zdigovale na zadno kolo kar tako brezveze. Predvsem vidim kaksne mt07, cb650f in podobne motorje ki pa nikakor niso problematicni.

Koliko pa si star ce ni skrivnost? Vozis avto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!