hajamoto Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 5 urami, izibajker pravi: Eni motorji se dolgo prodajajo, pa z njimi ni nič narobe. Enostavno ni nekega hudega zanimanja za klasik motorje. Kdor ga hoče imet zase ga ima zase, ni pa to roba za preprodajo... In koliko si mislil "še mal počakat"? Da bo cena padla na jurja? Poglej moj post malo višje na tej strani (15. februar 2018). Tisti v svetlozeleni grafiki je morda še naprodaj. Če te zanima ti pošljem kontakt na zs. Spremljam oglase pa se klasika zelo dobro prodaja. Lep motor s primerno ceno se na anetu v parih dnevih proda, ker redko keri oglas je dalj kot teden star. Ta zephyr se prodaja od spomladi pa mu je šla cena že za pol jurja dol. Ne na jurja. Ko bo padla za jurja se bo pa prodal. Vmes je bilo še pet ali šest podobnih za dosti nižjo ceno, pa so verjetno prodani. Un ta drug na netu bo pa še dolg prodajal. Zelen mi ni interesanten, ker ima že preveč predelav. Iščem čim bolj original. Drgač pa kdor čaka dočaka. Lp? MiNa 1
izibajker Objavljeno Avgust 22, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2019 pred 16 urami, hajamoto pravi: .... Iščem čim bolj original. Drgač pa kdor čaka dočaka. Lp? Konec Septembra bo v Lj zopet srečanje DGR. Tam se največ takih klasik motorjev zbere, pa se lahko v živo informiraš... Drgač pa ja, kdor čaka dočaka...
spartanbp Objavljeno Avgust 22, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2019 Mislim, da bom jaz počasi pričel prodajati svojega, enkrat preko zime. Letnik 1991, model C2 Karbonska zaščita verige Shabon Dama Karbonski blatnik Shabon Dama Zavorni diski Braking + zavorne obloge Progresivne vmeti Wirth v prednjih vilicah Nastavljivi amortizerji Ikon zadaj Stailizator vilic Coerce Nove gume Dunlop Roadsmart III Zaščita motorja Motec NGK iridij svečke Dyna vžigalne tuljave MOSFET Regler of firme Bagus! Komplet obnovljeni uplinjači CVK 32 Kompresija OK (preverjeno!) Športni izpuh Yoshi Levi pokrov motorja Z650 Desni pokrov motorja Moriwaki Pokrov goriva Ziix Nosilec zadnjih zavornih čeljusti Capt. Laser Li-ion akumulator Mini-smerniki Doremi Collection Z uporabo karbona, alu in titana znižana teža za ca. 22 kg v primerjavi z originalom. Prevoženih 32.000 milj (ameriški model) Odmične gredi GPZ 750 UT (te gredo z menoj) ...in še bi se kaj našlo.... vandrovec in DAMI34 2
vandrovec Objavljeno Avgust 22, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2019 ...edino športni izpuh se mi zdi, da ne paše na klasiko?
Vito23 Objavljeno Avgust 22, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2019 Ob 20. 8. 2019 ob 18:18, hajamoto pravi: Jest že nekaj cajta tega opazujem, pa se ne morem odločit da bi ga šel gledat. Zdej se že tolk dolg prodaja, da je nekaj res mogoče narobe. Lahko samo cena. Ne vem, bom še mal pocakal. Če kdo prodaja zephyrja lahko tudi na privat. ?️?️ Z motorjem ni nič narobe. Sodelavec je res pedanten in ga ne zanemarja. Non stop ga je čistil, servisiral. Sedaj ima hondo cb1100 in zaradi tega ta motor prodaja. Pokliči ne bo ti žal. izibajker 1
spartanbp Objavljeno Avgust 22, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2019 pred 6 urami, vandrovec pravi: ...edino športni izpuh se mi zdi, da ne paše na klasiko? Odvisno kateri...dobijo se stari Marvingi, Sebringi, pa tudi kaksen Kerker se najde. Moj je kopija Z900, to so izpuhi, ki so takrat konec 70' in v zacetku 80' let prevladovali na takratni super-bike sceni. Hitro so namrec uporabniki ugotovili, da je izpuh 4-1 boljsi kot tovarniski 4-2. vandrovec 1
spartanbp Objavljeno Avgust 22, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2019 Ob 21. 8. 2019 ob 17:12, hajamoto pravi: Spremljam oglase pa se klasika zelo dobro prodaja. Lep motor s primerno ceno se na anetu v parih dnevih proda, ker redko keri oglas je dalj kot teden star. Ta zephyr se prodaja od spomladi pa mu je šla cena že za pol jurja dol. Ne na jurja. Ko bo padla za jurja se bo pa prodal. Vmes je bilo še pet ali šest podobnih za dosti nižjo ceno, pa so verjetno prodani. Un ta drug na netu bo pa še dolg prodajal. Zelen mi ni interesanten, ker ima že preveč predelav. Iščem čim bolj original. Drgač pa kdor čaka dočaka. Lp? Ojla. Poznam malo trg, ker poznam kar nekaj lastnikov (v tujini). Za 1.5 k € dobis Zephyr-a 750 za projekt, se pravi obnovo. Za 2.5 k € dobis spodoben C model (brez sprememb, torej nic kromiranih zadev na njem ali pa kaksne Z1 ali Z2 grafike), za D model se cena pricne od nekje 3 k (500 _ so vredne felge na spico). Potem pa se pricne veselica Obicajno pa uporabniki, ki so v moped vlozili "ljubezen", sploh ne prodajajo, najboljse predelave pa so japonske, ki dosegajo nore ceno na trgu zaradi superbike videza iz konca 70' in pricetka 80' let. Cene za Zephyr-e so trenutno na dnu, priporocam da kupis enkrat najkasneje v prihodnjem letu, max. 1 leto in pol, ker bodo pocasi postajali oldtajmerji in bodo cene samo se rastle. Kugelschreiber 1
hajamoto Objavljeno Avgust 23, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2019 pred 16 urami, Vito23 pravi: Z motorjem ni nič narobe. Sodelavec je res pedanten in ga ne zanemarja. Non stop ga je čistil, servisiral. Sedaj ima hondo cb1100 in zaradi tega ta motor prodaja. Pokliči ne bo ti žal. Morda se bom pa res skorajžil. ??
hajamoto Objavljeno Avgust 23, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2019 pred 15 urami, spartanbp pravi: Ojla. Poznam malo trg, ker poznam kar nekaj lastnikov (v tujini). Za 1.5 k € dobis Zephyr-a 750 za projekt, se pravi obnovo. Za 2.5 k € dobis spodoben C model (brez sprememb, torej nic kromiranih zadev na njem ali pa kaksne Z1 ali Z2 grafike), za D model se cena pricne od nekje 3 k (500 _ so vredne felge na spico). Potem pa se pricne veselica Obicajno pa uporabniki, ki so v moped vlozili "ljubezen", sploh ne prodajajo, najboljse predelave pa so japonske, ki dosegajo nore ceno na trgu zaradi superbike videza iz konca 70' in pricetka 80' let. Cene za Zephyr-e so trenutno na dnu, priporocam da kupis enkrat najkasneje v prihodnjem letu, max. 1 leto in pol, ker bodo pocasi postajali oldtajmerji in bodo cene samo se rastle. Ti pa men misli bereš. ??
spartanbp Objavljeno Avgust 23, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2019 (popravljeno) pred eno uro, hajamoto pravi: Ti pa men misli bereš. ?? Kar počasi....še imaš čas. Pri motorju bodi pozoren predvsem na 2 stvari, če boš šel kaj pogledati, bodi pozoren poglavitno na; 1. CVK fergazerje, ker imajo vtisnjeno pušo za ventil plovca v ohišje fergazerja in se jo (uradno!) ne da menjati. Tako, da fergazerji lahko točijo, ohišje pa pride novo 400 €/kom. Sem pa našel enega (in pa tudi edinega!) v Nemčiji, ki ti zadevo menja (torej vroče iztisne medeninasto pušo in hladno vstavi novo za 12,00 €/kom.). Po enem času namreč zaradi etalona v bencinu medeninaste puše pridobijo ovalno obliko. To težavo imajo vsi motorji s CVK Keihin uplinjači. Torej...če ti bo prodajalec rekel, da je potrebno uplinjače "malce" očistiti, ker je motor stal - "beži stran" Ali pa ceno spusti za 150,00 € po uplinjaču, torej 600,00 €. Kar se pa ne splača, saj če daš zraven 200,00 €, že dobiš Mikuni RS 34 komplet uplinjačev....povsem druga dimenzija kot vakuumski klump imenovan CVK. 2. Druga zadeva oz. šibka točka je pa veriga preko ventilov. Ko je motor hladen, je normalno, da se sliši...pač tipičen Zephyr. Ko pa se zagreje, pa se ta ne sme slišati. Težava je bila v avtomatskem napenjalcu, katerega je Kawasaki revidiral skupaj z verigo komaj na nasledniku, to je ZR-7. Če nameravaš verigo menjati, pa je potrebno motor komplet razdreti...čeprav se že da kupiti tudi odprta Morse veriga. So še druge finte, javi ko boš kaj pogledal....da ne boš kupil mačka v žaklju in se boš izognil dodatnim stroškom. Sem naredil re-build skoraj komplet motorja in nekaj že vem Popravljeno Avgust 23, 2019. Popravil spartanbp Quest in DAMI34 2
hajamoto Objavljeno Avgust 23, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2019 Hvala za info. Vsaka informacija je dobrodošla, ker najslabše se je učiti na napakah. Če bom kaj potreboval se oglasim. Lp
spartanbp Objavljeno Avgust 23, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2019 Seveda Tu so se tezave z direktno sklopko brez hidravlicnega pomagala (moras imeti mosko roko), vibriranje krmila nad 120 km/h (tezave z diski spredaj in vpetjem obeh stevcev), (pre)mehko vzmetenje, zvijanje okvirja, tezave s pregrevanjem motorja ob vrocih dneh, dobre stare vibracije, ki se sirijo ob pospesevanju po celem telesu kot na motorjih iz 70-let (motor je stari KZ 650 povrtan na 738 cc), metanje olja iz ohisja menjalnika, ce prevec potegnes, tezki vzigi in rozljanje pri hladnem motorju, zanic zadnja zavora itd. itd. itd. Se pa da vse resiti oz. omiliti
hajamoto Objavljeno Avgust 25, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2019 Mam občutek, kot bi mi napisal kakšna je ČZ 350, k sem jo imel včasih. Če bom kupu Zephyrja bo itak sam za k maš pa za "šminkerat" po Kranj. Ne bi pa rad skoz šravfov pa nekaj vlagal v popravila, ker se ne bi splačalo.?
spartanbp Objavljeno November 13, 2019 Opozori Objavljeno November 13, 2019 (popravljeno) Saj se prodajajo, brez skrbi....moraš le paziti kaj kupiš. Popravljeno November 13, 2019. Popravil spartanbp
izibajker Objavljeno November 13, 2019 Opozori Objavljeno November 13, 2019 pred 5 urami, spartanbp pravi: Saj se prodajajo, brez skrbi....moraš le paziti kaj kupiš. Si svojega zepha že začel prodajat, kot si najavljal avgusta? Cena je že skreirana?
spartanbp Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 Zdravo. Ja, že prodajam...čeprav mogoče ni ravno pravi čas
izibajker Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 Trenutno so kar štirje naprodaj na anetu. Različni modeli, različno ohranjeni, vzdrževani... Rdeč in oranžen sta nedvomno v top kondiciji. Bi jih bilo pa verjetno lažje prodati na subito.it ali mobile.de, kot pa tule pri nas... 750ccm 1993 2.300€ 750ccm 1991 3.600€ 500ccm 1995 2.290€ 750ccm 1997 3.300€ MiNa in ciciban 2
spartanbp Objavljeno November 20, 2019 Opozori Objavljeno November 20, 2019 Ja, gledam tudi sam po avto.netu. Da povem anekdoto, sem imel kupca prejšnji teden in pride pogledati....ko sem hladnega Zephyr-a startal, je motor seveda "zaružil" kot sam hudič. Seveda se potem motor umiri, ko se ogreje, tipična lastnost teh motorjev je slab hladen zagon. Kupec seveda ni poznal te lastnosti Zephyr-ov in se je ustrašil ter pobegnil Šment VS800 in izibajker 2
izibajker Objavljeno November 20, 2019 Opozori Objavljeno November 20, 2019 pred eno uro, spartanbp pravi: ....., sem imel kupca prejšnji teden in pride pogledati....ko sem hladnega Zephyr-a startal, je motor seveda "zaružil" kot sam hudič. Seveda se potem motor umiri, ko se ogreje, tipična lastnost teh motorjev je slab hladen zagon. Kupec seveda ni poznal te lastnosti Zephyr-ov in se je ustrašil ter pobegnil Tip, od katerega sem jaz pred leti kupil Zephyrja 750 je bil bolj zvit. Ko prideva s kolegom na ogled je bil agregat že primerno temperiran, ogret. Seveda nama je bilo to takoj sumljivo, ampak sem ga na koncu vseeno vzel, v celoti gledano je bil solidno ohranjen... Saj zato ti pravim, da ga oglašuj tudi pri Italjanih in Nemcih. Ko se ti bo kupec od tam najavil, boš imel dovolj časa, da ga segreješ, pa magari s fenom v topli garaži. Bo palil ko mina.
spartanbp Objavljeno November 20, 2019 Opozori Objavljeno November 20, 2019 (popravljeno) Saj vžge brez težav, ampak kovinski zvok je prisoten, dokler je motor hladen. Ne vem, kaj se eni ljudje spravljajo kupovati klasika, brez da bi se kaj prej pozanimali... Raje bi Zephyr-u našel nov topel dom tukaj v Sloveniji Ali je pa res, kot je eden od forumaš zgoraj na temi zapisal, da trg klasičnih motorjev v Sloveniji ne obstaja Popravljeno November 20, 2019. Popravil spartanbp
izibajker Objavljeno November 20, 2019 Opozori Objavljeno November 20, 2019 pred eno uro, spartanbp pravi: ....Raje bi Zephyr-u našel nov topel dom tukaj v Sloveniji Ali je pa res, kot je eden od forumaš zgoraj na temi zapisal, da trg klasičnih motorjev v Sloveniji ne obstaja V prvem postu čisto zgoraj na tej strani naš soforumaš trdi "da se klasika zelo dobro prodaja". In še dodaja " ker redko keri oglas je dalj kot teden star". Tako da, ne obupat. Kako je en moj frend prodajal svojega zelenega (s Kerker izpuhom....) pa sem napisal že na prejšnji strani v tej temi. pred eno uro, spartanbp pravi: .... Ali je pa res, kot je eden od forumaš zgoraj na temi zapisal, da trg klasičnih motorjev v Sloveniji ne obstaja Jaz vseeno mislim, da trg klasičnih motorjev tudi pri nas obstaja. Poznam precej lastnikov le teh, je pa res, da jih imajo in vozijo "za dušo"... Pa en Z650 (letnik 79 se mi zdi, da je bil), je bil nedolgo nazaj na anetu samo par dni. Zelo verjetno se je prodal... Tudi Zephyr-ji se bodo morda bolje prodajali, ko bodo padli v kategorijo Oldtimer, kot si tudi že sam napisal... Je pa seveda tudi cena pomemben faktor. Tisti oranžni Zephyr 750 (na sliki par postov zgoraj) je danes na anetu samo še 2.990€. To pa je zelo ugodna cena, in verjamem, da bo hitro prodan...
spartanbp Objavljeno November 20, 2019 Opozori Objavljeno November 20, 2019 Če ima tisti oranžni takšno ceno je potem to res zadnja cena. izibajker 1
hajamoto Objavljeno November 20, 2019 Opozori Objavljeno November 20, 2019 pred 2 urami, spartanbp pravi: Če ima tisti oranžni takšno ceno je potem to res zadnja cena. Tvoj je tardeč a ne? Jest kr čakam, na Konc mi bosta pa tvoj in oranžen oba ušla. Cajt me neki baše. ?
izibajker Objavljeno November 20, 2019 Opozori Objavljeno November 20, 2019 pred 2 urami, hajamoto pravi: ... Jest kr čakam, na Konc mi bosta pa tvoj in oranžen oba ušla.... Zefka zamujena ne vrne se nobena MiNa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se