Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Guzzila

Kawasaki Zephyr

Recommended Posts

hajamoto
pred 5 urami, izibajker pravi:

Eni motorji se dolgo prodajajo, pa z njimi ni nič narobe. Enostavno ni nekega hudega zanimanja za klasik motorje. Kdor ga hoče imet zase ga ima zase, ni pa to roba za preprodajo... In koliko si mislil "še mal počakat"? Da bo cena padla na jurja?

Poglej moj post malo višje na tej strani (15. februar 2018). Tisti v svetlozeleni grafiki je morda še naprodaj. Če te zanima ti pošljem kontakt na zs.

Spremljam oglase pa se klasika zelo dobro prodaja. Lep motor s primerno ceno se na anetu v parih dnevih proda, ker redko keri oglas je dalj kot teden star. Ta zephyr se prodaja od spomladi pa mu je šla cena že za pol jurja dol. Ne na jurja. Ko bo padla za jurja se bo pa prodal. Vmes je bilo še pet ali šest podobnih za dosti nižjo ceno, pa so verjetno prodani. Un ta drug na netu bo pa še dolg prodajal. Zelen mi ni interesanten, ker ima že preveč predelav. Iščem čim bolj original. Drgač pa kdor čaka dočaka. Lp😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 16 urami, hajamoto pravi:

.... Iščem čim bolj original. Drgač pa kdor čaka dočaka. Lp😁

Konec Septembra bo v Lj zopet srečanje DGR. Tam se največ takih klasik motorjev zbere, pa se lahko v živo informiraš... Drgač pa ja, kdor čaka dočaka...B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

Mislim, da bom jaz počasi pričel prodajati svojega, enkrat preko zime.

Letnik 1991, model C2

Karbonska zaščita verige Shabon Dama

Karbonski blatnik Shabon Dama

Zavorni diski Braking + zavorne obloge

Progresivne vmeti Wirth v prednjih vilicah

Nastavljivi amortizerji Ikon zadaj

Stailizator vilic Coerce

Nove gume Dunlop Roadsmart III

Zaščita motorja Motec

NGK iridij svečke

Dyna vžigalne tuljave

MOSFET Regler of firme Bagus!

Komplet obnovljeni uplinjači CVK 32

Kompresija OK (preverjeno!)

Športni izpuh Yoshi

Levi pokrov motorja Z650

Desni pokrov motorja Moriwaki

Pokrov goriva Ziix

Nosilec zadnjih zavornih čeljusti Capt. Laser

Li-ion akumulator

Mini-smerniki Doremi Collection

Z uporabo karbona, alu in titana znižana teža za ca. 22 kg v primerjavi z originalom.

Prevoženih 32.000 milj (ameriški model)

Odmične gredi GPZ 750 UT (te gredo z menoj) :)

...in še bi se kaj našlo....

 

IMG_20190228_144625.jpg

IMG_20190524_151119.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23
Ob 20. 8. 2019 ob 18:18, hajamoto pravi:

Jest že nekaj cajta tega opazujem, pa se ne morem odločit da bi ga šel gledat. Zdej se že tolk dolg prodaja, da je nekaj res mogoče narobe. Lahko samo cena. Ne vem, bom še mal pocakal. Če kdo prodaja zephyrja lahko tudi na privat. 🏍️🏍️

Z motorjem ni nič narobe. Sodelavec je res pedanten in ga ne zanemarja. Non stop ga je čistil, servisiral. Sedaj ima hondo cb1100 in zaradi tega ta motor prodaja. Pokliči ne bo ti žal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp
pred 6 urami, vandrovec pravi:

...edino športni izpuh se mi zdi, da ne paše na klasiko?

Odvisno kateri...dobijo se stari Marvingi, Sebringi, pa tudi kaksen Kerker se najde. Moj je kopija Z900, to so izpuhi, ki so takrat konec 70' in v zacetku 80' let prevladovali na takratni super-bike sceni. Hitro so namrec uporabniki ugotovili, da je izpuh 4-1 boljsi kot tovarniski 4-2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp
Ob 21. 8. 2019 ob 17:12, hajamoto pravi:

Spremljam oglase pa se klasika zelo dobro prodaja. Lep motor s primerno ceno se na anetu v parih dnevih proda, ker redko keri oglas je dalj kot teden star. Ta zephyr se prodaja od spomladi pa mu je šla cena že za pol jurja dol. Ne na jurja. Ko bo padla za jurja se bo pa prodal. Vmes je bilo še pet ali šest podobnih za dosti nižjo ceno, pa so verjetno prodani. Un ta drug na netu bo pa še dolg prodajal. Zelen mi ni interesanten, ker ima že preveč predelav. Iščem čim bolj original. Drgač pa kdor čaka dočaka. Lp😁

Ojla. Poznam malo trg, ker poznam kar nekaj lastnikov (v tujini). Za 1.5 k € dobis Zephyr-a 750 za projekt, se pravi obnovo. Za 2.5 k € dobis spodoben C model (brez sprememb, torej nic kromiranih zadev na njem ali pa kaksne Z1 ali Z2 grafike), za D model se cena pricne od nekje 3 k (500 _ so vredne felge na spico). Potem pa se pricne veselica :) Obicajno pa uporabniki, ki so v moped vlozili "ljubezen", sploh ne prodajajo, najboljse predelave pa so japonske, ki dosegajo nore ceno na trgu zaradi superbike videza iz konca 70' in pricetka 80' let. Cene za Zephyr-e so trenutno na dnu, priporocam da kupis enkrat najkasneje v prihodnjem letu, max. 1 leto in pol, ker bodo pocasi postajali oldtajmerji in bodo cene samo se rastle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto
pred 16 urami, Vito23 pravi:

Z motorjem ni nič narobe. Sodelavec je res pedanten in ga ne zanemarja. Non stop ga je čistil, servisiral. Sedaj ima hondo cb1100 in zaradi tega ta motor prodaja. Pokliči ne bo ti žal.

Morda se bom pa res skorajžil. 🤔😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto
pred 15 urami, spartanbp pravi:

Ojla. Poznam malo trg, ker poznam kar nekaj lastnikov (v tujini). Za 1.5 k € dobis Zephyr-a 750 za projekt, se pravi obnovo. Za 2.5 k € dobis spodoben C model (brez sprememb, torej nic kromiranih zadev na njem ali pa kaksne Z1 ali Z2 grafike), za D model se cena pricne od nekje 3 k (500 _ so vredne felge na spico). Potem pa se pricne veselica :) Obicajno pa uporabniki, ki so v moped vlozili "ljubezen", sploh ne prodajajo, najboljse predelave pa so japonske, ki dosegajo nore ceno na trgu zaradi superbike videza iz konca 70' in pricetka 80' let. Cene za Zephyr-e so trenutno na dnu, priporocam da kupis enkrat najkasneje v prihodnjem letu, max. 1 leto in pol, ker bodo pocasi postajali oldtajmerji in bodo cene samo se rastle.

Ti pa men misli bereš. 😄👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp
pred eno uro, hajamoto pravi:

Ti pa men misli bereš. 😄👍

Kar počasi....še imaš čas.

Pri motorju bodi pozoren predvsem na 2 stvari, če boš šel kaj pogledati, bodi pozoren poglavitno na;

1. CVK fergazerje, ker imajo vtisnjeno pušo za ventil plovca v ohišje fergazerja in se jo (uradno!) ne da menjati. Tako, da fergazerji lahko točijo, ohišje pa pride novo 400 €/kom. Sem pa našel enega (in pa tudi edinega!) v Nemčiji, ki ti zadevo menja (torej vroče iztisne medeninasto pušo in hladno vstavi novo za 12,00 €/kom.). Po enem času namreč zaradi etalona v bencinu medeninaste puše pridobijo ovalno obliko. To težavo imajo vsi motorji s CVK Keihin uplinjači.

Torej...če ti bo prodajalec rekel, da je potrebno uplinjače "malce" očistiti, ker je motor stal - "beži stran" :D Ali pa ceno spusti za 150,00 € po uplinjaču, torej 600,00 €. Kar se pa ne splača, saj če daš zraven 200,00 €, že dobiš Mikuni RS 34 komplet uplinjačev....povsem druga dimenzija kot vakuumski klump imenovan CVK.

 

2. Druga zadeva oz. šibka točka je pa veriga preko ventilov. Ko je motor hladen, je normalno, da se sliši...pač tipičen Zephyr. Ko pa se zagreje, pa se ta ne sme slišati. Težava je bila v avtomatskem napenjalcu, katerega je Kawasaki revidiral skupaj z verigo komaj na nasledniku, to je ZR-7. Če nameravaš verigo menjati, pa je potrebno motor komplet razdreti...čeprav se že da kupiti tudi odprta Morse veriga.

So še druge finte, javi ko boš kaj pogledal....da ne boš kupil mačka v žaklju in se boš izognil dodatnim stroškom. Sem naredil re-build skoraj komplet motorja in nekaj že vem ;)

 

 

Edited by spartanbp

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto

Hvala za info. Vsaka informacija je dobrodošla, ker najslabše se je učiti na napakah. Če bom kaj potreboval se oglasim. Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

Seveda ;) Tu so se tezave z direktno sklopko brez hidravlicnega pomagala (moras imeti mosko roko), vibriranje krmila nad 120 km/h (tezave z diski spredaj in vpetjem obeh stevcev), (pre)mehko vzmetenje, zvijanje okvirja, tezave s pregrevanjem motorja ob vrocih dneh, dobre stare vibracije, ki se sirijo ob pospesevanju po celem telesu kot na motorjih iz 70-let (motor je stari KZ 650 povrtan na 738 cc), metanje olja iz ohisja menjalnika, ce prevec potegnes, tezki vzigi in rozljanje pri hladnem motorju, zanic zadnja zavora itd. itd. itd. Se pa da vse resiti oz. omiliti :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto

Mam občutek, kot bi mi napisal kakšna je ČZ 350, k sem jo imel včasih. Če bom kupu Zephyrja bo itak sam za k maš

pa za "šminkerat" po Kranj. Ne bi pa rad skoz šravfov pa nekaj vlagal v popravila, ker se ne bi splačalo.😀  

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 5 urami, spartanbp pravi:

Saj se prodajajo, brez skrbi....moraš le paziti kaj kupiš. 

Si svojega zepha že začel prodajat, kot si najavljal avgusta?  Cena je že skreirana?

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Trenutno so kar štirje naprodaj na anetu. Različni modeli, različno ohranjeni, vzdrževani... Rdeč in oranžen sta nedvomno v top kondiciji. Bi jih bilo pa verjetno lažje prodati na subito.it ali mobile.de, kot pa tule pri nas... 

750ccm   1993   2.300€aaa1075435.jpg.7022e4fd28622256e94c482605416b97.jpg

 

750ccm   1991   3.600€aaa2050552.jpg.6e464c9566cbde98d83b60de82a3af7f.jpg

 

500ccm   1995   2.290€

aaa4046045.jpg.65806bc85577c6fe5db49e4f28683b0f.jpg

 

750ccm   1997   3.300€aaa4069035.jpg.09368913fbca66bc6eef957dec373040.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

Ja, gledam tudi sam po avto.netu. 

 

Da povem anekdoto, sem imel kupca prejšnji teden in pride pogledati....ko sem hladnega Zephyr-a startal, je motor seveda "zaružil" kot sam hudič. Seveda se potem motor umiri, ko se ogreje, tipična lastnost teh motorjev je slab hladen zagon.

Kupec seveda ni poznal te lastnosti Zephyr-ov in se je ustrašil :kva2:ter pobegnil :yea1:

Šment :rolleyes:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred eno uro, spartanbp pravi:

....., sem imel kupca prejšnji teden in pride pogledati....ko sem hladnega Zephyr-a startal, je motor seveda "zaružil" kot sam hudič. Seveda se potem motor umiri, ko se ogreje, tipična lastnost teh motorjev je slab hladen zagon.   Kupec seveda ni poznal te lastnosti Zephyr-ov in se je ustrašil :kva2:ter pobegnil :yea1:

Tip, od katerega sem jaz pred leti kupil Zephyrja 750 je bil bolj zvit. Ko prideva s kolegom na ogled je bil agregat že primerno temperiran, ogret. Seveda nama je bilo to takoj sumljivo, ampak sem ga na koncu vseeno vzel, v celoti gledano je bil solidno ohranjen...

Saj zato ti pravim, da ga oglašuj tudi pri Italjanih in Nemcih. Ko se ti bo kupec od tam najavil, boš imel dovolj časa, da ga segreješ, pa magari s fenom v topli garaži. Bo palil ko mina. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

Saj vžge brez težav, ampak kovinski zvok je  prisoten, dokler je motor hladen. 

Ne vem, kaj se eni ljudje spravljajo kupovati klasika, brez da bi se kaj prej pozanimali... :)

Raje bi Zephyr-u našel nov topel dom tukaj v Sloveniji :) Ali je pa res, kot je eden od forumaš zgoraj na temi zapisal, da trg klasičnih motorjev v Sloveniji ne obstaja :huh:

 

Edited by spartanbp

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred eno uro, spartanbp pravi:

....Raje bi Zephyr-u našel nov topel dom tukaj v Sloveniji :) Ali je pa res, kot je eden od forumaš zgoraj na temi zapisal, da trg klasičnih motorjev v Sloveniji ne obstaja :huh:

V prvem postu čisto zgoraj na tej strani naš soforumaš trdi "da se klasika zelo dobro prodaja". In še dodaja "  ker redko keri oglas je dalj kot teden star". 

Tako da, ne obupat.

Kako je en moj frend prodajal svojega zelenega (s Kerker izpuhom....) pa sem napisal že na prejšnji strani v tej temi.

 

pred eno uro, spartanbp pravi:

.... Ali je pa res, kot je eden od forumaš zgoraj na temi zapisal, da trg klasičnih motorjev v Sloveniji ne obstaja :huh:

Jaz vseeno mislim, da trg klasičnih motorjev tudi pri nas obstaja. Poznam precej lastnikov le teh, je pa res, da jih imajo in vozijo "za dušo"... 

Pa en Z650 (letnik 79 se mi zdi, da je bil), je bil nedolgo nazaj na anetu samo par dni. Zelo verjetno se je prodal... Tudi Zephyr-ji se bodo morda bolje prodajali, ko bodo padli v kategorijo Oldtimer, kot si tudi že sam napisal... Je pa seveda tudi cena pomemben faktor. Tisti oranžni Zephyr 750 (na sliki par postov zgoraj) je danes na anetu samo še 2.990€. To pa je zelo ugodna cena, in verjamem, da bo hitro prodan...

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto
pred 2 urami, spartanbp pravi:

Če ima tisti oranžni takšno ceno je potem to res zadnja cena. 

Tvoj je tardeč a ne? Jest kr čakam, na Konc mi bosta pa tvoj in oranžen oba ušla. Cajt me neki baše. 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 2 urami, hajamoto pravi:

... Jest kr čakam, na Konc mi bosta pa tvoj in oranžen oba ušla....

Zefka zamujena ne vrne se nobena :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      Met maljon danes sploh ni težko. Člouk jest mam..sam mal grem v obično denarnico slikat.. Ekola..500 maljonov Aja pa naum več smetil teme. Sicer poznam fante ki so odšli v azijo po maljone od btc in so tut uspeli.  
    • KennyJR
      Tale vikend se kr dodaja.. Ali pa za nekatere ne dogaja...  Že v petek se je razsul Peco, zlomil golenico, šel na operacijo, ki je bila baje uspešna in ga ne bo vsaj na eni dirki v Avstriji, po vsej verjetnosti na obeh. Glede na to, da je po padcu še hodil zlom ni ravno hud in se bo hitro pocelilo, oz. se je verjetno že pri sami operaciji, tako kot pri MM, s tem, da se noge ne rabi tako kot recimo roko. Mogoče bo pa res hitro nazaj.  Zarco je bil, vsaj kar se enega kroga tiče zelo hiter cel vikend.  Espargaro s KTM je bil tudi suveren, Binder tokrat malo zaostaja. Oliveira je imel smolo s padcem in nato ubijalski Q1 kot ga še ni bilo.  Kje je Ducati? Njihov najboljši se je razbil in so konec? Miller cel vikend neki štrajka. O Doviju sploh ne bom izgubljal besed... Naj že zaključi, če je pozabil dirkat... Kdo ga bo še gledal. V Ducatiju zihr ne, ostali zici so pa zafilani... Petrux pa... 3x slabš od Dovija... A se ni Ducati neki hvalil, kako bodo letos imel nevem kako boljši motor od ostalih? In kje je zdej ta motor?  Nevem zakaj komentatorja tako zelo hvalita Nakagamija? Pa tip je skoz tm nekje na robu deseterice že 3 sezone... Tale pomoč iz MM garaže tega ni spremenila... Dobil je par treningov, ker je tako hotel, že lani jih je... Ko gredo tudi ostali na čas je pač 10. ali pa še kako mesto zadaj... V Jerezu vemo kako je prišel do 4. mesta....  Tole novo pravilo ob brisanju časov pod že samo eno rumeno zastavo je meni OK, ker je bilo do sedaj težko gledat, kako pičijo mimo padlih... Ampak je pa totalno nepraktično.  Več ali manj se vse na kvalifikacijah zgodi v zadnjih dveh krogih. V primeri Brna pa samo v zadnjem enem krogu... Če takrat nekdo pade je zadeva končana... Čas v prvem poskusu pa ti v tako natrpani konkurenci težko prinese že drugo vrsto, kaj šele prvo, če lih nisi Fabio.  Zelo dobra ideja, ki verjetno večini ne bi bila všeč se mi zdi ta, da bi v primeru padca QP dobil kazen recimo 3eh ali 5ih mest na štartu... Tako bi vsi malo pazili, ker tole je katastrofa... Sploh ker so na tleh vedno eni in isti... Calvin, Miller, brata Espargaro... Ker če ne bodo morali pač polovici grida brisat čas oz bodo sami upočasnili zaradi zastav... Kvalifikacije povsem izgubijo pomen...  Je pa Zarco vseeno odpeljal res dober krog in je bil neulovljiv, sploh prvi sektor je bil fenomenalen...  Od njega sicer ne pričakujem stopničk, jih pa od KTM... Sicer mam filing, da bosta Petronasa gladko 1 in 2, ker po tempu so blizu samo KTM... Viñales bo pa tako ali tako spet vse zajebal...  Mi je pa ponovno všeč, da ni MM, ker vnaša neko negativno energijo v MotoGP in je prou težko gledat tisto njegovo posiljevanje. Brez njega ni nič manj zanimivo, smo videli včeraj... Pa še nobenih incidentov ni že kar precej dolgo... Tudi komentatorja ne špricata po hlačah cel čas in je tudi to veliko bolj sprejemljivo... Čeprou res ne morem verjet, kako lahko tega Pogorelca še vedno vabijo zraven, ker je neposljušljiv do amena... Pa fajn dirko želim! 
    • KennyJR
      Ovinki na las podobni? Dej se zresn... Poglej kako vstopajo... Začnimo z zaviranjem... Veliko prej, veliko bolj blago... Kot električni, ki so težki... Stil ni niti malo podoben sredi ovinka, motor je bolj "štoraste" postavitve, niti malo ne ponuja take stabilnosti v ovinku in na pospeševanju iz ovinka... Tudi v ovinek jih postavljajo čist po konc... Polno enih popravkov v ovinku...  No dobre 3 sekunde... In ja to je ogromno... Stari 3 sekunde na krog... To ni nobene primerjave... Tehnika še niti mal ni na takem nivoju, da bi bilo manevrskega prostora tako malo, da bi nekjle serijske izvedbe lahko bile blizu gp strojem... 3 sekunde je tolk, da tudi v 50 letih sbk stroj ne bo teh treh sekund mel notr...
    • DAMI34
      Se vidi da tipkam hitro pa bolj slabo vidim . Vem da je Kulm sem šele sedJ videl, kaj sem zatipkal. Hvala za popravek. Sem videl gondole oz železnico na stopnice 😄 gneča pa taka, ker je sezona, da kr ne hvala v usnju čakat par ur, pa čakat parkirišče in podobno. Žal je vrhunec sezone, pa tudi plan ni Au, ampak pot naprej.Po možnosti stran od masovnega turizma. Danes penetrirava v Češko s splavom preko Vltave    
    • jvalant
      Kaj sele Superstock, ti so sele pocasni, na uc pa sploh!  Evo, cist pravokotno tehniko imajo, se strinjam z tabo: NEPRIMERLJIVO!  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!