Skoči na vsebino

Kawasaki Zephyr


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

mislim da je bil eden tudi v zasavju. 750. rdeč. izredno lep motor klasične oblike. najbolj pa mi je všeč zadnji del (spominja na z1000 pred l80. sploh platišča s špicami) :OK:

Popravljeno . Popravil SuzyRider
Objavljeno

V množici predelav bo teško najti kaj originalnega...

Jaz imam še popolnoma origigi 550 v garaži, sicer pa jih je po Nemčiji še malo morje, največ jih je 550 in 750.

Večinoma se še vozijo in so v originalnem stanju.

Poglej malo na ebay

Objavljeno

Ma sej ne mislim menjat, je trenutno rdeči Švist čisto OK :grim . Me pa zanimajo malo starejši motorji, pa mam dva vprašanja če kdo slučajno ve: Ali sta okvirja pri modelih 550 in 750 enaka (torej če je razlika samo v prostornini mašine)? Tako na hitro bi rekel, da gre pri Z-ju, Zephyrju in Zr7 za enak agregat ali se motim?

Objavljeno

Zephyr 750 ima večji okvir od 550.

Je pa ZR 7 naslednik od Zephyrja 750, in ima skoraj identičen motor.

Spremenjene so bile le nekatere malenkosti.

Objavljeno

Bojs in Suhi, daj poslikajta motorja in dajta kako sliko gor na forum, da vidimo ta da dva Zephyra. :OK:

Objavljeno

Takšen je moj 550

ta fotka ni original, ampak je iz je iz ebaya..

post-7504-1179354641_thumb.jpg

Objavljeno

pozdravljeni moj je pa podoben temu sam da mu manjka mal poliranja, svojega še nisem poslikal bo pa ko bo cajt pa vreme. Pa čist v originalnem stanju ne bo ostal, novi bodo žmigavci (mikro velikosti) saj so origialni veliki ko pri enih luči, nova bo prednja luč (enake velikosti kot original samo da bo cela kromirana), pol dobi še prednje majhno steklo ah ja pa kovček je že dobil, pa še kaka malenkost, pa seveda veliko poliranja ker ga je prejšnji lastnik precej zapustil.

IPB Slika

motofrik: kupil sem ga v sloveniji in kolko vidim po prometni je prva registracija tudi v sloveniji tako da verjetno ni bil uvožen

Objavljeno

Sam ta je 1100, ti pa maš 750. Sicer ima letnik 96 in 97 lepše pobarvano plastiko, zame osebno pa so lepše lite feltne kot pa feltna s špicami, prav za to bi si omislu motor pred letom 96. Zanima me, če je kdo vidu kazga 1100 registriranega pri nas? :?

Objavljeno

Mislim, da sem nekje to že napisal, ampak po po podatkih uvoznika je bilo v Sloveniji prodanih 6 Zephyrjev 750 in noben 1100 ali 550.

Obstaja pa nekaj uvoženih.

Kar pa se tiče platišč, se v Nemčiji veliko dražje prodajajo tisti, ki imajo špice.

Objavljeno

Meni osebno je tudi na špice lepši, kot na lita platišča. Ima pa 750 lita platišča na tri krake (kot ER-5), 1100 pa na pet krakov...

Objavljeno (popravljeno)

No pobi da ne bo dilem kak more zgledat 750 - užitke!!! hehe

[attachmentid=97543]

še ena - če koga kaj zanima naj piše PM!!!

ajd

[attachmentid=97545]

post-14218-1179501341_thumb.jpg

post-14218-1179501680_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Lep, vendar bo moj dobil brezbarvno steklo, ker nočem da bi preveč izstopalo na motorju.

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozrdav!

Motor se je začel zvijat. Problem je tak: Motor bil spomlad na celotnem servisu (vse od vilc, ole, diski, pakne, ventili...) - zrihtan. Pol se fotr neki vozu pa se mu je zdel špica. Nakar dobim moped v roke jz in neki hitrej odpelanih ovinku in zadeva pri hitrosti nad 120 v ovinku (obični dalši ovinkci) niha - kot bi z balanco delu malenkostno levo desno na hit. Ni mi blo jasn - sam itak fotr ni mogu vedet k pač redko voz prehit.

no in midva gruntama da je kufr kriv, da je šajba, da je zadna os, veriga preveč/premal našponana, zadne vzmeti... Uglavnem sigurn nč od tega :krneki: (sva dala novo os, šajba dol, kufr pobrala, gume pumpala/praznla, ketno od 1cm do 4,5cm, vzmet eno dol vrgla (sm bil zihr da pač v neko resonanco prideta)...- skoz isto)

Aja pa še to - sma šla pa oba gor pa čez ovink k prej 130 ni šlo z dvama kamot 150 kot bi bil moped nov - pol spet jz sam spet sraje. :wallbash:

Prosim vas če ma še kdo kako idejo / podobno izkušnjo na dan z njo k midva sva se iztrošila.

Hvala

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

provaj vzmetenje nastavit po servisnih navodilih. Verjetno niso vzmeti usklajene spredaj - zadaj.

jaz sem se od začetka z novim vozil v dvoje (motor je naštiman že tovarniško za 2-jno obremenitev) in ko sem se šel enkrat sam peljat je motor "nihal" pri večjih hitrostih skozi ovinke. Mi boljša polovica ni kompezirala neravnine ;) Je treba malo bolj motor stisnit s koleni in prjet malo močneje za balanco.

Objavljeno

če bi proba malo boj po slovensko gučati, oz.pisati, bi te razma, brez slovara.

po mojen je kriv amortizer.

kejko kilometrof moš naretih zmopedom?

Objavljeno

Moped ma 40000km - glede amortizerjev - ma na vsaki srani enega in sma enega snela tak da je blo vpeto zgolj z ene strani in se šla spet vozt in isto - jz sm pač mislu da pride glih do neke resonance obehdveh vzmeti in zato pač začne nihat sam to ni.

Sma se pa tud igrala z nastavitvami vzmeti - eno ful, drugo na mal... nč kaj velik sprememb :slap:

ne vem

Objavljeno
Moped ma 40000km - glede amortizerjev - ma na vsaki srani enega in sma enega snela tak da je blo vpeto zgolj z ene strani in se šla spet vozt in isto - jz sm pač mislu da pride glih do neke resonance obehdveh vzmeti in zato pač začne nihat sam to ni.

Sma se pa tud igrala z nastavitvami vzmeti - eno ful, drugo na mal... nč kaj velik sprememb :slap:

ne vem

Zakaj nenapišeš kateri motor je to in bi bilo mnogo lažje sploh kaj odgovoriti.Vedita pa eno to je sigurno delo za serviserja ali dobrega poznavalca motorjev Npr. Barborič v Žužemberku. :OK:

Objavljeno

Sodeč po uporabnikovem profilu gre za BMW 1150GS.

Objavljeno

Če se ne motim si ti pred kratkim GSa kupoval, pa še v profilu ga imaš navedenega. O kakem vzmetenju ti tu govoriš? Pa o dveh amortizerjih levo in desno?? GS jih že 20let nima tak razporejenih.

Objavljeno

A ni bil G/S 80 že na začetku proizvodnje samo z enim amortizerjem zadaj...? Predstavljen pa je bil 1979, če se ne motim. Bele barve, sedež pa oranžen.

Objavljeno

Sicer pa mislim, da bi bilo treba avtorju članka pustiti, da se odloči, kaj se sploh dogaja z mopedom.

Pa zdaj bi res predlagal, da pišeš slovensko, ker mislim, da ni nikomur nič jasno.

Pišeš, da moped zvija, potem pa, da ga trese.

Pa da si si peljal samo z enim amortizerjem????

Kak to gre??

mislim, da si kaki liter cvička preveč stisnil.......

Objavljeno

Oj!

Evo ti moje teorije;

Zephyr ima še precej klasično zasnovo; dvojni cevni okvir, preproste prednje teleskopke vilice in zadaj dvojni blažilnik. Zadnjič sem nekaj bral o možnem nihanju pri "starejšem" motorju in "predobrih" gumah (Magisterij vožnje motocikla, M Gustinčič). Moderne pnevmatike naj bi bolj obremenjevale okvir vilice in zadnjo nihajko pri agresivni vožnji in ker so ti elementi premalo togi, lahko zanihajo. Ga pač enostavno ne tiščiš čez ovinke, ga je čisto preveč škoda...

Poskusi še na tujih forumih, ziher bo kakšen lastnik vedel.

http://www.kawasakiforums.com/forumid_7/tt.htm

http://pub26.bravenet.com/forum/show.php?u...00206&cpv=1

http://www.igzephyr.de/web/

Objavljeno

Našponaj vzmeti in amortizerje, preveri vijake na okvirju, vilicah in nihajki in jih po potrebi zatisni, preveri zračnost verige

Objavljeno (popravljeno)

Ja men je tud Hornet (900) zvijal ob hitrejši vožnji v dvoje.

Sem štelal fedre ko utrgan :headbang: pa ni nič pomagalo.

Sem pa dobil pravo rešitev, VFR :evilgrin:

Popravljeno . Popravil T

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!