Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Menjava zadnjega amortizerja. Jaz semvdal od Ninje 636 2004 na z750 2004 paše direktno.In zadeva ne niha več.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava zadnjega amortizerja. Jaz semvdal od Ninje 636 2004 na z750 2004 paše direktno.In zadeva ne niha več.

To pa zato, ker je bil tvoj blažilec v ku..u ! ! Še bolje bo, če zamenjaš še olje v prednjih vilicah daš malo trše manj vizkozno  sintetično "medijum" ob enem zamenjaš tudi oba tesnila (semeringa)  !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hyper če boš že dal rezat inox, pa če boš dobil kakšno scan kopijo bi lahko pomislil še na kako dadatno verzijo? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače se meni najbolje odnese ključ iz letalskega aluminija to pa zato ker ne poškoduje matic na mortizerju. Pri železnem mi je šlo na živce da se je vedno kak zob naredil ko si  šraufal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je imel kdo kdaj težave zaradi temnjene zadnje luči ? Sicer vžgano sveti normalno, dla sem folijo le za probat. je pa 20% temneje ker je folija za šipe.

 

189824710203386314848109.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tehničnem to nemarajo sem imel na V-maxu tako zatemnjene žmigavce in sem moral vsako leto namontirat originalne po pregledu pa spet montiral zatemnjene seveda samo stekla! mel sem namreč odznotraj pošpricane z takim posebnim lakom in kot praviš pri uporabi so bili enako svetli kot originalni ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne najdem več tega posta ni pa tako dolog nazaj, ko je nekdo dal na Z750 ogrevane ročke, kar me je spomnilo na to, da o tem razmišljam tudi sam. Ker se peljem precej tudi pri 10 stopinjah (zjutraj) me ponavadi zebe na prste. Ker me zebe predvsem po členkih iz zunanje strani, bi raje namesto gretja dal ščitnike kot jih majo enduro motorji. Zanima me če ima kdo kakšno sliko kako to zgleda na z750.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne najdem več tega posta ni pa tako dolog nazaj, ko je nekdo dal na Z750 ogrevane ročke, kar me je spomnilo na to, da o tem razmišljam tudi sam. Ker se peljem precej tudi pri 10 stopinjah (zjutraj) me ponavadi zebe na prste. Ker me zebe predvsem po členkih iz zunanje strani, bi raje namesto gretja dal ščitnike kot jih majo enduro motorji. Zanima me če ima kdo kakšno sliko kako to zgleda na z750.

 

LP

grdo  bi blo raj si kup bol tople rokavice XD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne najdem več tega posta ni pa tako dolog nazaj, ko je nekdo dal na Z750 ogrevane ročke, kar me je spomnilo na to, da o tem razmišljam tudi sam. Ker se peljem precej tudi pri 10 stopinjah (zjutraj) me ponavadi zebe na prste. Ker me zebe predvsem po členkih iz zunanje strani, bi raje namesto gretja dal ščitnike kot jih majo enduro motorji. Zanima me če ima kdo kakšno sliko kako to zgleda na z750.

 

LP

http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/oblacila-za-motoriste/rokavice-za-motoriste/rokavice-za-motor-1291969675.html     evo za zjutri  rokavice za cez in te zihr nebo zebl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stric google vse najde, je pa z750 pa z100 tako podobn starejši letnik d je vseen skor kerga gledaš glede videza pol pa ebay pa je

 

pa poglej če je teb všeč al ne

 

IMG059.jpg

 

S1handguards.jpg

 

DSCN2307.jpg

Popravljeno . Popravil skoda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lepo zdej so Z-jvci začeli predelovat motorje v enduro :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej nehi no, zgleda kot wosu s povešenimi ušesi :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam d se ne bo nakonc bolš odnesu k gs na offroadu, vzmetenje eni itak jambrajo d je premehko tako d najbrž glih prou za to  :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

 

Spravil sem se zamenjat (prvič v življenju) olje in oljni filter. Prvič natočil olje do polovice (med dvema črtama na kontrolnem okencu), pb. 3,5 litre. Nato sem motor malo vžgal in pustil laufati, ko sem ugasnil motor je olje izginil, ni se videl skozi okence.

Pa sem dolil še pb.0,5 litra, torej kompletno količino sem porabil, da je zopet na sredini.

 

Pa me zanima, če to ni malo preveč, ali?

 

Vnaprej hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne najdem več tega posta ni pa tako dolog nazaj, ko je nekdo dal na Z750 ogrevane ročke, kar me je spomnilo na to, da o tem razmišljam tudi sam. Ker se peljem precej tudi pri 10 stopinjah (zjutraj) me ponavadi zebe na prste. Ker me zebe predvsem po členkih iz zunanje strani, bi raje namesto gretja dal ščitnike kot jih majo enduro motorji. Zanima me če ima kdo kakšno sliko kako to zgleda na z750.

 

LP

Olje meri vedno, ko je mašina še topla(po vožnji) nivo je idealen,če je v sredini okenčka seveda mora motor stati na ravnem in popolnoma pokonci ne na sredinskem stojalu ali tački ! Kadar greš na kako daljšo turo se nalije do vrha okenčka ! Vedno naj bo nad polovico okenčka kajti, ča je olje na min. se ti rada prižiga lučka od olja pri zaviranju ali pri pospeševanju,če je olja preveč v mašini pride lahko do penenja, pregrevanja mašine ali ti ga celo vrže ven čez odušnik npr.v zračni filter !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

 

Spravil sem se zamenjat (prvič v življenju) olje in oljni filter. Prvič natočil olje do polovice (med dvema črtama na kontrolnem okencu), pb. 3,5 litre. Nato sem motor malo vžgal in pustil laufati, ko sem ugasnil motor je olje izginil, ni se videl skozi okence.

Pa sem dolil še pb.0,5 litra, torej kompletno količino sem porabil, da je zopet na sredini.

 

Pa me zanima, če to ni malo preveč, ali?

 

Vnaprej hvala za odgovore.

 

poglej koliko ga je sedaj ko je motor poravnan (ne na stojalu) prej ga je nekaj razmetalo po mašini, nekaj je v filtru, zdej pa počak da se steče in pol prečekirej na okenčku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stric google vse najde, je pa z750 pa z100 tako podobn starejši letnik d je vseen skor kerga gledaš glede videza pol pa ebay pa je

 

pa poglej če je teb všeč al ne

 

 

 

DSCN2307.jpg

 

Hvala vsem... nism pričakoval tako hitro toliko odgovoro, tale izvedba se mi zdi še kr v redu... bom probu še sam malo pobrskat.

 

Tiste rokavice (zgledajo tekstilne) za na motor pa pomojim pri višji hitrosti niso glih ok (bolj za skuterje).

 

Ps glede olja je meni lani pri menjavi olja ostalo od 4 litrov cca malo manj kot pol litra, kar je nekako po predpisih (je pa res nekateri dajo tudi več), kaj je bolje in kaj ne so pa potem različne razlage. Baje pa ne škodi tudi če je več (tu mislim do vrha oknčka).

Popravljeno . Popravil ANCIENT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem... nism pričakoval tako hitro toliko odgovoro, tale izvedba se mi zdi še kr v redu... bom probu še sam malo pobrskat.

 

Tiste rokavice (zgledajo tekstilne) za na motor pa pomojim pri višji hitrosti niso glih ok (bolj za skuterje).

 

Ps glede olja je meni lani pri menjavi olja ostalo od 4 litrov cca malo manj kot pol litra, kar je nekako po predpisih (je pa res nekateri dajo tudi več), kaj je bolje in kaj ne so pa potem različne razlage. Baje pa ne škodi tudi če je več (tu mislim do vrha oknčka).

kolega ima te iste  rokavice na suzukiju 1200  da se znimi brez probleema pelat ke do 140   pa so res tople si lohka brez rokavic spodi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!