Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Jao zgleda da je danres ratalo težko že po računalniku malo poiskat oglase je treba po forumu težit da ti drugi linke dajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bilo mišleno za linke, da drugi iščejo zame. Ampak če od kakšnega znanec misli prodat motor ali pa če je sam kdo v fazi prodaje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri originalen Kawasakijev zadnji amortizer bi pasal na Z750, letnik 2007 brez kakšne večje predelave - da bi bila predelava seveda smiselna in na boljše (trši in večji razpon nastavljivega območja)?

Bi to bil recimo od ZX10R, letnik 2008, ali kaj bi mi priporočali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri originalen Kawasakijev zadnji amortizer bi pasal na Z750, letnik 2007 brez kakšne večje predelave - da bi bila predelava seveda smiselna in na boljše (trši in večji razpon nastavljivega območja)?

Bi to bil recimo od ZX10R, letnik 2008, ali kaj bi mi priporočali...

 

Z1000, 2008 pa še na zalogi ga imam, če rabiš. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem težji in večji, pa mi "od zadi" malo preveč zaniha (ne velik, vendar kar moteče) pri neravninah na cesti... Original imam "našponan" do konca, pa še ni dovolj, v sprednje pa sem dal srednje trdo olje (Motul 15), brez menjave vzmeti na trši tip, pa mi to trenutno zadostuje...

 

Z1000, 2008 pa še na zalogi ga imam, če rabiš. ;)

 

Načeloma lahko vzamem kakršen koli zadnji amortizer, ker ga v Milanu dobim za do 100 EUR rabljenega in nepoškodovanega tovarniškega (načeloma ni nekega hudega povpraševanja po zadnjih originalnih amortizerjih iz SS motorjev, če bi pa hotel kakšnega Bitubo, Öhlins,... je pa že potem drugačna cena)...

 

Bolj me je zanimalo, kaj vse paše na mojo Z750 brez predelave, da ne bi potem nosil nazaj in menjaval za nekaj drugega, saj je mogoče dol od kakšnih Ninđ več robe na voljo (zakaj le - se vprašam) ....!?       :ninja:      :kva2:       :grim

 

Kakšna pa je razlika med temi amortizerji (recimo da gre za isti letnik, ohranjenost,.. .) od Z1000, ZX6R, ZX10R...?

 

Iz kje pa si "HJ" - sem malo brskal po forumu, pa videl, da imaš kar nekaj projektov za Zja? Pa kaj od tega vse ponujaš v prodajo (lahko tudi na tel., ZS ali e-mail) - se počasi spuščam v "personaliziranje" mojega Z750 (kakšen bi rekel "šminkanje"), pa zbiram informacije, kaj, kje, kdaj, za koliko,...!? :smoke:

 

Če gori fi lučka je lahko kej z lambdo narobe ali pa z vbrizgom....

 

Če vžge in dela, potem je verjetno nek senzor... Tudi jaz sem se nekaj igral z nastavitvami "EX-UP"a na Zju (preden sem ga kupil je imel lastnik gor nek aftermarket izpuh, jaz sem pa dobil potem zraven samo originalnega, pa še to brez zajl, ki sem jih moral potem kupit posebaj in jih "usposobit")...

 

V glavnem - v nekem trenutku tega nastavljanja po servisni knjigi, mi je metuljček obrnilo čisto v levo in se potem sam ni več premaknil, pa mi je začela goret napis "FI" in še utripat zraven rdeča lučka, čeprav je motor isto vžigal... Potem se je po nekaj deset minutah švicanja in razstavljanja metuljček zopet resetiral in sta lučka, ter napis FI ugasnila...

Popravljeno . Popravil MA-PE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni druge kot da se usedem v kombi kupim v Italiji in v Sloveniji prodam, pa še zaslužim, po treh motorjih bom imel svojega brezplačno :)

 

Jaz sem po svojega tudi šel kar v Milano (za koliko sem ga dobil ne povem - bi rekli, da je to neke vrste "poslovna skrivnost" :004 ) - in to ravno zato, ker sta ponudba in cene pri nas... (no - saj če ga bom prodajal je to dobro, a ne... :smoke:  ).

 

Takole - s kolegom, ki se s takšnim "svetovanjem in pomočjo" ukvarja že skoraj dve desetletji (in v zadnjih desetih letih sem od njega kupil tri motorje, s tem, da sem do letos imel cca osemletno "moto pavzo" - saj veste, stanovanjski kredit, rojstvo otroka, logistični problemi, kronično pomanjkanje prostega časa,... pa še kakšen izgovor bi lahko navedel.. .) ) sva se vsedla v kombi, šla v Milano (on ima tam svoje redne ponudnike in seveda tudi nižje cene, kot so za "neznane" kupce!), jaz sem izbral, naložila sva v kombi še dva druga in nekaj plastike po naročilu za "prijatelje" in sva bila pozno popoldan doma. Strošek cestnin in bencina od KP do Milana in nazaj je bil cca 200,00 EUR, potem še DMV okoli 95,00 EUR in še homologacija cca 97,00 EUR. Sam birokratski postopek pri nas traja cca +/-30 dni, vmes sem imel dovolj časa, da sem popravil, oz. zamenjal, ker sem moral, in ga potem ravno pravi čas tudi registriral, sedaj ga pa počasi "personaliziram"... :grim

 

Tisti, ki reče, da je uvozil nepoškodovanega in je bil na koncu več kot 500 EUR cenejši od naših cen, se je verjetno zlagal. Splača se vzet poškodovanega in takoj zraven zahtevat tudi rabljene rezervne dele (če ti jih prodajalec ne more ponuditi, je treba fajn premisliti, ker če boš kupoval pri nas originalne, boš hitro nad ceno nepoškodovanega) ... .)

 

Toliko od mene na to temo....

Popravljeno . Popravil MA-PE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolko ljudi vozi te motorje iz italije a nič pametnega se ne dobi pri nas, torej kje so tej motorji ?  :glare:

 

 

Drugače če pa imaš koga za poslušat tukaj je verjetno HyperJack pravi naslov  :OK:  Če je napisal da to kar ima gre kupiš,zmontiraš in zadeva deluje.

 

 

Jaz sem na 2004 dal od 2004 636 Ninnje s tem da smo potem po katalogu videli da je od 636 7mm daljši in ko bom menjaval sprednje vilice bom tegale skrajšal zdej mi ga je mojster samo popustil malo da je prišel na višino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma vem sam sam tak,ko si neki poželim hočem imeti prec :OK: in večkrat tudi več plačam.

Tko da če ima gdo slučajno za prodat,kupim če ne grem jutri v MAT SPORT po novega 58eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma vem sam sam tak,ko si neki poželim hočem imeti prec :OK: in večkrat tudi več plačam.

Tko da če ima gdo slučajno za prodat,kupim če ne grem jutri v MAT SPORT po novega 58eur.

 

Jaz ti mojega rabljenega prodam za 100€ če hočš met prec, pa še pripeljem ti ga na dom :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a z tem filtrom pridobi kaj na zvoku oz moči?

Nič ;) Sam čistilni postopek je bolj kompleksen...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a z tem filtrom pridobi kaj na zvoku oz moči?

če hočeš da te bejbe vsaj ene dve vasi naprej slišjo pol bo treba kakega leo vinčeta, če pa je tvoj radij ene 4 vasi naprej bo pa mass prava izbira.

 

za filter pa k&n ma vsak ta drug kekec, tko da poglej za Pipercross, to ti da še 2 konja zravn!

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm - a konji se povečujejo kar tako, ali je potrebno uskladit / uglasit prvo ves sistem in na Dynotu posnet novo mapo, da je razen zvoka še kakšna druga sprememba (na boljše seveda)...!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm - a konji se povečujejo kar tako, ali je potrebno uskladit / uglasit prvo ves sistem in na Dynotu posnet novo mapo, da je razen zvoka še kakšna druga sprememba (na boljše seveda)...!?

 

Ni fora v kojnih, fora je v tem, da z menjavo izpuha pohitriš pretok izpušnih plinov. Pri tem ma izpušni plin manjšo temp. kot jo ima v originalnem loncu polnem ovir. Splača se odstranit še katalizator iz krivin. Če maš denar dodaš Power Commander in to je to. Dyno ni potreben, je razlika več kot očitna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni fora v kojnih, fora je v tem, da z menjavo izpuha pohitriš pretok izpušnih plinov. Pri tem ma izpušni plin manjšo temp. kot jo ima v originalnem loncu polnem ovir. Splača se odstranit še katalizator iz krivin. Če maš denar dodaš Power Commander in to je to. Dyno ni potreben, je razlika več kot očitna...

logar ti verjetno za sarkazem se niso slisal tko da.... dej si to mal poglej ti bo v zivljenju fajn prslo.

drgac proizvajalci z menjavo auspuha res nekej konjice obljubljajo. ampak to je tko minimalno ta je zanemarljivo. se pa pozna na kakem kilogramcku, saj so original zelo tezki.

katalizator pa pusti noter ker je samo vprasanje casa kdaj se bo se motorjem izpusne pline merilo.

drgac pa z ni neki podhranjem moped da je nujni zdej se neke dodatne konjice iskat, sploh glede na to, da je treba kr lep kupcek denarja dat za procentualno majhno povecanje moci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

logar ti verjetno za sarkazem se niso slisal tko da.... dej si to mal poglej ti bo v zivljenju fajn prslo.

drgac proizvajalci z menjavo auspuha res nekej konjice obljubljajo. ampak to je tko minimalno ta je zanemarljivo. se pa pozna na kakem kilogramcku, saj so original zelo tezki.

katalizator pa pusti noter ker je samo vprasanje casa kdaj se bo se motorjem izpusne pline merilo.

drgac pa z ni neki podhranjem moped da je nujni zdej se neke dodatne konjice iskat, sploh glede na to, da je treba kr lep kupcek denarja dat za procentualno majhno povecanje moci.

 

Za meritev izpušnih plinov pri motorjih je odstranitev katalizatorja pozitivna stvar, manj jih bo. Katalizatorji pri motorjih niso tako napredni kot pri avtih in zaenkrat še ne naredijo nič koristnega. Preverjeno večkrat z merjenjem pri različnih motorjih, da je po odstranitvi katalizatorja manj plinov. Katalizator motor dodatno duši in brez njega je izgorevanje popolnejše.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

logar ti verjetno za sarkazem se niso slisal tko da.... dej si to mal poglej ti bo v zivljenju fajn prslo.

drgac proizvajalci z menjavo auspuha res nekej konjice obljubljajo. ampak to je tko minimalno ta je zanemarljivo. se pa pozna na kakem kilogramcku, saj so original zelo tezki.

katalizator pa pusti noter ker je samo vprasanje casa kdaj se bo se motorjem izpusne pline merilo.

drgac pa z ni neki podhranjem moped da je nujni zdej se neke dodatne konjice iskat, sploh glede na to, da je treba kr lep kupcek denarja dat za procentualno majhno povecanje moci.

 

Ko ima ima ;), dnar more krožit, hehe, če ga bomo samo v štumfe tišal, pol smo hitro najebali.

 

Men za izpuh ni problem dat, za power commander pa ne dam, ker nisem dirkač, da bi rabil nevem kake performense.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Hyper jack 100eur ti ne dam za rabljen filter,lahko pa dobiš pivo in kofe,mogoče se še kakšna sladica najde :OK:

To da plačam več je bilo bolj mišljeno da dam v SLO 58eur čeprav ga na ebay ali v louis dobiš za cca.20eur.

 

@glavic kaj si mislil z tem "bol komleksen način čiščenja"? Menda nisi eden od unih kateri iriginal filtre čistijo doma? Original filter se menja,K&N se čisti,tko da opstaja samo ta način čiščenja in to je že ena od prednosti.

 

@cikadina Bejbe ne lovim z motorjem. Ko sem bil 18l star sem spizdil v Nemčijo na "bauštelu" in za prve tri plače kupil GPZa 900R in od takrat  sem velik motorjev zamenjal.

Tko da moj motor je samo moj motor in moja lubica :grim,žena pa pridno doma čaka :OK:

No ispuh je že gor,filter pride pol pa še power commander...o podhranjenosti Zajčka nebom komentiral (presedlal sem z ZX10R na Z 750 :grim ,ampak čist zaradi firbca da vidim če mi leži naked motor, naslednje leto pride Z1000 2011l.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok - power commanderji se v IT prodajajo rabljeni od cca 200 EUR naprej....

Torej - če bi zamenjal izpuh (najbolj mi je všeč Mivv Suono, Arrow ali SC Project - vsi v isti obliki), bi bilo najbolje tudi dobit še ene rabljene krivine, odstranit katalizator, modificirat Airbox, dat tudi drugi zračni filter, priklopit PowerCommander in je to potem Max, kar bi iz Zja lahko potegnil ven....!?

Kaj pa originalna elektronika - kaj jo PowerCommander povozi, oz kaj se zgodi, ko ga odklopiš nazaj - in če vrneš vse v originalno stanje nazaj - ali dela vse normalno, ali je potrebno zopet kaj prčkat po računalniku....!?

Načeloma bi lahko motor dokaj "poceni" predelal na njegov Max, edino kar je kar veliko šraufanja, če hočeš imet "dvoživko" (občasno z njim na pisto, drugače pa kar imet normalnega STja)

Ja - seveda mi je jasno, da to pomeni tudi obvezno zamenjavo amortizerjev, bremzlajtung, diskov, ploščic, diskov, gum, bilance, spojlerjev, rapid-gas, ko prideš iz piste pa staro nazaj gor + še vse tekočine zamenjat...

...v glavnem kar en teden šraufanja prej in pol, ter kar nekaj začetnih stroškov. ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma vse gor nametat pa skoz tko vozit :grim  zakaj bi skoz gor pa dol šraufal :OK:

Če rikne agregat se dobi za par sto eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma dobro - amortizerje (pa še kakšno malenkost) že pustiš gor, ploščice moraš zamenjat, če ne se sigurno razbiješ, ker mrzle ne primejo, gume, diske lahko imaš na drugih feltnah, pa kar cela kolesa menjaš, zamenjaš izpuh (kar kompleten z krivinami) na legalnega, ter plastike, da imaš potem še luči in še žmigavce, daš nazaj še nosilec tablice...

Polno šraufanja v glavnem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!