Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Tisti "zzzzz" je zvok crpalke, kar je normalno, zvok sklopotanja pa prihaja z vbrizga/injektorjev, kar je tudi normalno.

Objavljeno

Iščem posnetek Kawasakija z 750 nekje na hrvaškem, ki ga do konca navijajo na mestu, izpušna cev in lonec se segreje do žarečega, enkrat sem na youtube zasledil tole, zdaj pa nič več ?

Objavljeno
Iščem posnetek Kawasakija z 750 nekje na hrvaškem, ki ga do konca navijajo na mestu, izpušna cev in lonec se segreje do žarečega, enkrat sem na youtube zasledil tole, zdaj pa nič več ?

Predvidevam, da misliš na ta posnetek:

lp

Objavljeno

Zdravo, vprašanje za lastnike novih Z-jev: Zadnji mortizer sem si nastavil na najtršo stopnjo, zdaj pa bi rad stršal še sprednjega, pa me zanima, zakaj ima samo na eni vilci tisti črni ventilček? Ali se nastavlja samo ena vilca? Kak je postopek, ali je treba tisti črni ventilček odvijačit, pa potem srebrn vijak nastavit na H ali je postopek drugačen?

Hvala za odgovore, nebi rad sam poizkusil kar tako da česa ne zajeb...

LP

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo.

Zanima me če kdo prodaja ali pa ve kje bi kupil karbon za Zja 750 2007?!

Prilagam slikco, vse kar je srebrno bi kupil karbonsko. Gledal sem nekaj na USA eBayu ampak jaz ne zaupam ravno tem stvarem?! prosil bi pomoč.

Lp

Zdravo.

Zanima me če kdo prodaja ali pa ve kje bi kupil karbon za Zja 750 2007?!

Prilagam slikco, vse kar je srebrno bi kupil karbonsko. Gledal sem nekaj na USA eBayu ampak jaz ne zaupam ravno tem stvarem?! prosil bi pomoč.

Lp

post-19783-1240229846_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kreksimon
Objavljeno

Zdravo, mislim da je nekaj časa imel Čarman motorsport karbonske dele za novega Z-ja zdaj nevem ali še ima... drugače pa ja, na e-bayu jih je nekaj kompletov, vendar je drago... Zakaj pol prodajaš strehco karbon, če boš kupil te stvari:)

LP

Objavljeno
Zdravo, mislim da je nekaj časa imel Čarman motorsport karbonske dele za novega Z-ja zdaj nevem ali še ima... drugače pa ja, na e-bayu jih je nekaj kompletov, vendar je drago... Zakaj pol prodajaš strehco karbon, če boš kupil te stvari:)

LP

Zj bom kupu komplet karbon od ene firme in bi bila ta strehica ki jo imam zdaj čist OUT.

Ta ki mi bo rihtu mi bo vse dal gor (razn tega kar je na sliki), ker nima kalupov! Tko da če bi kdo prodajal ali pa kje se to da najceneje kupit naj pove!

Objavljeno (popravljeno)
Zdravo, vprašanje za lastnike novih Z-jev: Zadnji mortizer sem si nastavil na najtršo stopnjo, zdaj pa bi rad stršal še sprednjega, pa me zanima, zakaj ima samo na eni vilci tisti črni ventilček? Ali se nastavlja samo ena vilca? Kak je postopek, ali je treba tisti črni ventilček odvijačit, pa potem srebrn vijak nastavit na H ali je postopek drugačen?

Hvala za odgovore, nebi rad sam poizkusil kar tako da česa ne zajeb...

LP

uf, a ne bo pretrd, razen če imaš res tok kil :naughty: , kakor koli že počasi povečuj in ugotovil kaj ti najbolj paše, če je motor pretrd, ti ga ob ravninah in luknjah dobesedno zabilo v rit :-), če pa premehak se pa kr ne neha guncat.

Vedet moraš, da štelaš dve zadevi, trdoto in razteg amortizerja, tudi na zadnejm amortizerju je en šraufek, ki z zategovanjem v smeri urnega kazalca zmanjšuješ pretočnost olja (sam je zlo mal za štelat, no neki je), bolj je zaprt, prej se motor umiri, se ne gunca.

Pri prvih vilicah imaš pa na vsaki strani glavo vijaka mislim, da ključ 14, ki ju zateguješ in s tem povečuješ trdoto vzmeti, obe strani morata biti enako zategnjena (vzemi pomično merilo in od vrha glave do začetka vilic izmeri dolžino (jest mislim, da imam zategnjeno na 11 mmm, lahko preverim če te zanima), bolj je zategnjena vzmet, krajša je ta razdalja. Za razteg pa je na prvih vilicah samo en vijak (samo na eni strani, navaden izvijač), ki deluje na klik,brez vsakršne sile ga obračaš, vsakič ko obrneš vijak se sliši klik, bolj je zategnejn manjši je pretok olja. Da boš vedu na kateri stopnji si ga najprej zavrti do konca in štej klike.

Teh nastavitev ne delaj na obremenjenem motorju.

Lahko si pa pogledaš tudi v priročnik, kjer je tabela in kjer tudi piše kakšne so tovarniške nastavitve za kakšno težo je nastavljen

lp

Popravljeno . Popravil morfej
Objavljeno

še to: Fajn je, da si pred posegom, označiš in zapišeš, nastavitev pred tvojim posegom. Še, da odgovorim na tvoje vprašanje, vsako stvar lahko štelaš neodvisno ena od druge (ni potrebno predhodno une matice odšraufat...).

Objavljeno

Ej najlepša ti hvala za tale odgovor, ne, sam imam pribl 75 kg recimo z opremo komplet 85, pa večino vozim punco zadi, tk da kr nanese, pa se motor kr rad pozibava in se ne umiri, zato sem mislil da bi ga do konca zategnil zadaj, zdaj je bil na drugi stopnji. spredaj pa bi mogoče za eno stopnjo ali pa 2. Ali si ti dobil zraven orodja ključ za zategovanje vzmeti? Jaz ga namreč nisem.

No hvala ti še 1x za odgovor, LP

Objavljeno

če se ti gunca, potem imaš prešvoh blaženje. Če boš še stršal vzmet bo še slabše.

Objavljeno

Zadnji blažilnik je nastavljen tovarniško na dvojki, po knjigi oz. navodilih bi moral biti na trojki (to je za približno za 68 kg), jest imam na štirki in je razlika med dvojko in štirko zelo očitna. Samo če se vozita dva je po moje kar potrebna trša vzmet, sicer kot sem ti že napisal, počasi povečuj trdoto in boš vidu, kaj ti najbolje ustreza. Ja drug problem pa je, da zravn motorja nisem dobil tega ključa za zategovanje vzmeti, zato se zapeljem do prijaznega serviserja, ki mi to naredi zastonj, seveda po mojih navodilih :-)

Za guncanje zategni tisti mali šraufek, jest ga imam naštelanga pol obrata pred koncem, spredaj pa šrauf, ki ima stopenjske klike.

Če se motor pri max nastavitvah še vedno gunca, bo potrebno zamenjati zadnjo vzmet z kakšno boljšo.

lp

B

Objavljeno
Zanima me če je kdo že kupoval na ta način kot je link spodaj in če se obneslo?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-Z-...%3A1|240%3A1318

Hvala

To je licitacija, ki bo trajala še 5 dni. Že sedaj je cena 51$ tako da bo cena le še rastla. Drugeče pa je to sigurna varianta, saj plačaš preko Pay-Pal-a (da se registriraš na Pay-Pal moraš imeti kreditno kartico). Če robe ne dobiš (oziroma je nateg), napišeš reklamacijo na E-bay in ti povrnejo kupnino.

Pri licitacijah je najbolje, da si zamisliš max ceno, ki si jo pripravljen plačati, in jo vneseš par sekund pred koncem licitacije. Potem pa če uspe je OK, drugače pa iščeš še kje.

Objavljeno
To je licitacija, ki bo trajala še 5 dni. Že sedaj je cena 51$ tako da bo cena le še rastla. Drugeče pa je to sigurna varianta, saj plačaš preko Pay-Pal-a (da se registriraš na Pay-Pal moraš imeti kreditno kartico). Če robe ne dobiš (oziroma je nateg), napišeš reklamacijo na E-bay in ti povrnejo kupnino.

Pri licitacijah je najbolje, da si zamisliš max ceno, ki si jo pripravljen plačati, in jo vneseš par sekund pred koncem licitacije. Potem pa če uspe je OK, drugače pa iščeš še kje.

Moraš računat da so ti pokrovi sedežev okrog 140 eur. Cena je sedaj 51, prodajalec ima ceno, ki jo hoče doseči rezervirano, pod to ceno mu računalnik avtomatsko ponuja več, tako da bo vse skupaj v zadnje pol ure naraslo pomoje na enih 120 eur..

Objavljeno

Prodam komplet dodatne opreme (blatnik, šipca, zadek z nosilcem tablice z vgrajenimi smerokazi, bug spoiler, vse v original oranžni barvi) za Z750 od 07 naprej, čist novo, vse zapakirano. Kontaktirajte me na email borutb@gmail.com

Objavljeno

Mene pa zanima, na koliko KM ste (če ste) menjal zadnje in na kolk KM prednje disk ploščice??

Objavljeno
Mene pa zanima, na koliko KM ste (če ste) menjal zadnje in na kolk KM prednje disk ploščice??

Kateri letnik?? Na Z750S,letnik 2005, sem menjal zav. ploscice spredaj na 36.000 km.

Objavljeno

Pozdravljeni,

pripravljam se na nakup Z-ja, pa me zanima, če je kdo od tukaj lastnik tegale, glede na to da ima gor nalepko Motosveta:

http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=2818412

Kdorkoli, ki pozna tale motor? No pa zanima me še, koliko je po vašem vreden recimo Z750 l.04 25.000km pa vse ostalo ok? Gledam malo cene in se mi zdi da je realna cena Z-ja letnik 04 okoli 3.900EUR kaj pravite?

Hvala

Lp

Johnny

Objavljeno

Ola,

Zanima me, če je kdo že probal na starega Z 750 letnik '04 dat gor ta lonec s tem slip onom. ( Od novega modela Z750 '07 )

http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaus...-on-1ba9f937d7/

Zanima me a paše ali vsaj približno paše al nikakor ne gre skupaj ?

Če ima kdo doma ta link pipe od '07 letnika, a bi si bil pripravljen vzet 20 minut časa, da bi se to sprobal ?

Hvala za kakšen koristen odg.

Lp Jazzy

Objavljeno
Ola,

Zanima me, če je kdo že probal na starega Z 750 letnik '04 dat gor ta lonec s tem slip onom. ( Od novega modela Z750 '07 )

http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaus...-on-1ba9f937d7/

Zanima me a paše ali vsaj približno paše al nikakor ne gre skupaj ?

Če ima kdo doma ta link pipe od '07 letnika, a bi si bil pripravljen vzet 20 minut časa, da bi se to sprobal ?

Hvala za kakšen koristen odg.

Lp Jazzy

poišči datasheete od obeh loncev, notr bi mogl bit vsi potrebni podatki, pa primerjaj

Objavljeno

Živjo,

za menoj je prvih 50km z Z-jem750 l.04. Moram reči da je motor super za vozit in sem zadovoljen zaenkrat, čez vikend grem pa malo dlje, pa bom takrat bolj videl kako pa kaj.

No, imam nekaj vprašanj, za vse ki ste lastniki z-jev:

1. je normalno, da je menjalnik malo glasen? Ko dam v prvo, malo rukne, in potem še v drugo, naprej je pa ok!

2. se tudi vam na mestu hitro viša temperatura? Ko laufa na mestu zraste do 102°C, potem pa vklopi ventilator in pade do cca.95°C. Drugače pa je med vožnjo od 70-80°C!

3. Po prvi vožnji, sem se spekel na avspuh? Je še originalen (okrogel) in ne morem verjeti da je lahko tako vroč? Je to normalno,pa ga nisem nekaj naganjal?!

Hvala za odgovore!

Lp

Johnny

Objavljeno
Živjo,

za menoj je prvih 50km z Z-jem750 l.04. Moram reči da je motor super za vozit in sem zadovoljen zaenkrat, čez vikend grem pa malo dlje, pa bom takrat bolj videl kako pa kaj.

No, imam nekaj vprašanj, za vse ki ste lastniki z-jev:

1. je normalno, da je menjalnik malo glasen? Ko dam v prvo, malo rukne, in potem še v drugo, naprej je pa ok!

2. se tudi vam na mestu hitro viša temperatura? Ko laufa na mestu zraste do 102°C, potem pa vklopi ventilator in pade do cca.95°C. Drugače pa je med vožnjo od 70-80°C!

3. Po prvi vožnji, sem se spekel na avspuh? Je še originalen (okrogel) in ne morem verjeti da je lahko tako vroč? Je to normalno,pa ga nisem nekaj naganjal?!

Hvala za odgovore!

Lp

Johnny

1. DA, menjalnik je glasen in "grob"

2. mislim da se vsem motorjem zviša tem. ko stoji na mestu

3. mam akrapota je že vroč ko ga pogledaš :evilgrin:

Srečno vožnjo... .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!