Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Z.jevci, vas lahko prosim za uslugo. Verjetno je že kje napisano, kaj je potrebno odstraniti, da zamenjam nosilec tablice. Bežno se spomnim, da je bilo pred časom rečeno, da je potrebno odstraniti del zadka, da pridem do vijakov.

Lepo prosim, če lahko kdo opiše postopek, kako se naj lotim menjave.

Hvala, ob videnju plačam pijačo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jaz se tudi odlocavam kak avspuh dat drugi ... akrapovic mi je predrag ... gledal sem tudi za sc project... pa ni blo nobenga mnenja zto sm opustu... sta pa moja dva kolega nabavla mivv suono sicer za fazerko 1000 in zvok je da pades dol (brez db killerja). na slikah zgleda malo velik sam v zivo je tak kompakten. tako da bom kr tega vzel ceprav vem da ne bo isti zvok ku na 1000ccm.

hyperjack: ti se sam loti sraufat in ti bo prec jasno kaj more jet proc... 4 sraufi pod stolom drzijo nosilec... bos mogel pa pa se par nosilcev pod stolom odsraufat da bos lohko montiru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prebrskal 70 strani, pa sem našel odgovor :rolleyes: , poročam, z napredkom proti večeru.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če kdo ve koliko stane original leva stran zaščitne maske pri Z750S? oz desna stran, saj se cena verjetno ne razlikuje..

Je že kdo to menjal?? Za vikend sem namreč motor mal nerodno parkiral in se mi je naslonil na škarpo - še dobro, da sm ga parkiral poleg škarpe, da ni padel na tla.

Še sreča, da se pozna le na maski, je pa odrgnina precejšna.. Danes sem bil pri majstru, rekel je, da popravi za 120EUR. Sicer vem, da je original verjetno precej dražji, ampak sem mal skeptičen, kako bo on men zrihtu za ta denar..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če kdo ve koliko stane original leva stran zaščitne maske pri Z750S? oz desna stran, saj se cena verjetno ne razlikuje..

Je že kdo to menjal?? Za vikend sem namreč motor mal nerodno parkiral in se mi je naslonil na škarpo - še dobro, da sm ga parkiral poleg škarpe, da ni padel na tla.

Še sreča, da se pozna le na maski, je pa odrgnina precejšna.. Danes sem bil pri majstru, rekel je, da popravi za 120EUR. Sicer vem, da je original verjetno precej dražji, ampak sem mal skeptičen, kako bo on men zrihtu za ta denar..

a daš lahko kako sliko gor , da vidim kaj ti bo naredil za 120 €...za 150€ dobiš že celo masko..sicer nepobarvano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svojega Z-ja rad malo stisnem in nagnem, če je le prava cesta, razpoloženje in možnost, če pa je poleg še športno razpoložena družba je pa sploh zabavno. No, kmalu sem opazil manjše težave na vzmetenju, še posebej pri prelaganju, sunkovitem zaviranju in pri držanju smeri v zavoju. Samo pri res agresivnem inputu se ga da nekako vodit, sicer pa je vse skupaj premalo kontrolirano. Težko ga natančno vpeljem v ovinek, ko pa gre je to navadno preveč in ga moram spet malo popravljat... Zamenjal sem gume (namesto Qualifier je sedaj Qualifier RR), zadnjemu amortizerju sem povečal prednapetost (sedaj 5 stopnja), sprednje vilice sem spustil za 7mm in je stanje boljše. Prvo kolo lepše drži linijo in predvsem je bolj kontroliran vstop v ovinek. Jutri zamenjam še balanco za nižjo, da bom imel bolj obremenil prvo kolo in imel bolj normalno držo na motorju, ker sedaj moram ves čas lesti nad prvo kolo da držim zaželjeno linijo skozi ovinek. Torej meni so zgornje spremembe malo pomagale, vesel pa bom, če mi lahko kdo od mlajših in drznejših pove kaj o svojih izkušnjah športne vožnje Z-ja in nastavitev.

Pa še to - po pol ure ostre vožnje se mi prva bremza "usede" za 2-3cm in precej slabše zavira (očitno se pregreje). Ali je kdo poiskusil s kakšnim drugo zavorno tekočino ali drugimi ploščicami ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svojega Z-ja rad malo stisnem in nagnem, če je le prava cesta, razpoloženje in možnost, če pa je poleg še športno razpoložena družba je pa sploh zabavno. No, kmalu sem opazil manjše težave na vzmetenju, še posebej pri prelaganju, sunkovitem zaviranju in pri držanju smeri v zavoju. Samo pri res agresivnem inputu se ga da nekako vodit, sicer pa je vse skupaj premalo kontrolirano. Težko ga natančno vpeljem v ovinek, ko pa gre je to navadno preveč in ga moram spet malo popravljat... Zamenjal sem gume (namesto Qualifier je sedaj Qualifier RR), zadnjemu amortizerju sem povečal prednapetost (sedaj 5 stopnja), sprednje vilice sem spustil za 7mm in je stanje boljše. Prvo kolo lepše drži linijo in predvsem je bolj kontroliran vstop v ovinek. Jutri zamenjam še balanco za nižjo, da bom imel bolj obremenil prvo kolo in imel bolj normalno držo na motorju, ker sedaj moram ves čas lesti nad prvo kolo da držim zaželjeno linijo skozi ovinek. Torej meni so zgornje spremembe malo pomagale, vesel pa bom, če mi lahko kdo od mlajših in drznejših pove kaj o svojih izkušnjah športne vožnje Z-ja in nastavitev.

Pa še to - po pol ure ostre vožnje se mi prva bremza "usede" za 2-3cm in precej slabše zavira (očitno se pregreje). Ali je kdo poiskusil s kakšnim drugo zavorno tekočino ali drugimi ploščicami ?

Glede ostalih stvari bo pokomentiral kakšen lastnik Zja, glede bremz bi pa jaz prej kot z drugo zavorno tekočino ali drugimi ploščicami poskusil z opletenimi zavornimi cevmi. Posedanje bremze, ko se le te ob agresivni uporabi fajn segrejejo je sicer lahko posledica tudi stare zavorne tekočine, ki ima noter preveč vlage, ampak pri tebi, glede na to da je Z letnik 2009 ne more biti vzrok. Težave, ki jih opisuješ lahko pripišeš gumastim zavornim cevem, ki se ob močnejšem in intenzivnejšem zaviranju (sploh poleti ko je vroče) segrejejo in razširijo. Pri opletenih zavornih ceveh tega problema ni in imaš ob vseh pogojih in vseh intenzivnostih na razpolago enako zavorno moč, predvsem pa jo lahko bolj natančno doziraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120€ za tako stvar je kar precej...realna cena bi bla okoli 80€. Povej tvojemu ličarju da je 1 m2 lakiranja 120€, ter naj te ne nateguje. Sicer ne more pobarvati samo tistega koščka ki je odrgnjen, ampak bo moral lakirati cel del prednje maske kolikor vidim. Zračunaj približno površino tega dela, dodaj zraven še uro dela za kitanja ter nanos špric kita ter obdelavo (ura cca. 25€) ter dobiš pravo ceno!

LP, Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je jure rekel, pa notri rukneš še kako dot4 racing tekočino pa bo mir z zavorami.

Z vzmetenjem se lahko še igraš, če ti spodnja slikcakaj pomaga, kaj vse ima Z za nastavit pa ne vem. Drugače pa ima vsak motor svojo temo, tako da ti bodo to po vsej vrjetnosti zaklenili in tole preselili v obstoječo (da ne boš iskal)

post-4351-1237974745.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120€ je res visoka cena za tole, sploh ker ni nič počeno ipd, se samo pokita pa je.. Ampak ne pa mislit, da cene niso take, mariskateri ličar bi rekel toliko :) Se pa da seveda najt tudi koga, ki naredi ceneje :) Jaz bi za nekaj takega računal cca polovico tega zneska, v kolikor ni kos, ki se ga bo barvalo res velik. Pa ne za po domače narejeno, ampak v ličarski komori s profi materiali in opremo. Aja, pa ni mišljeno to kot reklama, ker se trenutno ne ukvarjam s temi zadevami, ker nimam cajta, samo tako za občutek, da se da brez računa, ampak vseeno narejeno tako kot treba, dobit tudi ceneje od tvoje cene.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo slike, sicer je bila bolj slaba svetloba, ampak je vidno..

tega se ne popravlja sploh..

lahk pol za šankom nakladaš kako si ga na ridah založu pa te je pregreta pnevmatika zjebala..pa še dokaz maš..pa pol rečeš da si šu še trikrat gor pa dol..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je jure rekel, pa notri rukneš še kako dot4 racing tekočino pa bo mir z zavorami.

Z vzmetenjem se lahko še igraš, če ti spodnja slikcakaj pomaga, kaj vse ima Z za nastavit pa ne vem. Drugače pa ima vsak motor svojo temo, tako da ti bodo to po vsej vrjetnosti zaklenili in tole preselili v obstoječo (da ne boš iskal)

post-4351-1237974745.jpg

Tole z bremzami je Jure tako očitno zadel, da si je zaslužil ta "velcga hladnega Šrota", Dolenc pa je očitno začutil, da mi sistemsko razmišljanje leži in šele takle logični diagram pokaže celo sliko oz.pomaga razumet vso stvar. Zadnjič mi je ugleden strokovnjak rekel da zadnjo gumo sicer peljem do roba, ampak da na prvi pa še manjka... Glede na večjo dimenzijo zadnje gume se mi zdi logično da prva guma ne more biti enako obrabljena, ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prve gume so načeloma vse tako narejene, da dosežeš rob kasneje kot pri zadnjih. Pri cestni vožnji pri veliko prednjih gumah do roba sploh nikoli ne prideš, tudi če se peleš zelo sportski :)

Ne se obremenjevat z robom, bolje da ga kakšen mm ostaja, kot da ga zmanjka :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim, je med lastniki Zja zelo priljubljena, dokaj poceni, enostavna, predvsem pa učinkovita modifikacija ciklistike - vgradnja zadnjega amortizerja od ZX10R in trši fedri spredaj.

Z dobro usklajenim podvozjem bo tudi rob gume bližje :naughty: Vsekakor pa glede tega velja, kot je povedal Jure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim, je med lastniki Zja zelo priljubljena, dokaj poceni, enostavna, predvsem pa učinkovita modifikacija ciklistike - vgradnja zadnjega amortizerja od ZX10R in trši fedri spredaj.

Z dobro usklajenim podvozjem bo tudi rob gume bližje :naughty: Vsekakor pa glede tega velja, kot je povedal Jure.

predvsem pa čimprejšnje razmišljanje o drugem mopedu če ta ne zadovoljuje potreb..

kot da je Z edini sploh..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svojega Z-ja rad malo stisnem in nagnem

zamenjaj za en normalen motor, drugače je vse kar narediš bolj pljunek v morje ali pa drago.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa res to, kar je rekel Jure...marsikateri ličar ti bo tako ceno postavil...ter tako prišli do denarja tudi brez "smiljan mori" knjige :)

Dejstvo je, da se ličarjem s takimi malimi stvarmi ponavadi niti ne da ukvarjat,zato postavjo malo višjo ceno...in če sprejmeš,tolko bolš za njih...če pa ne pa tud nič hudega

Kdorkoli ti bo že barval...pazi na barvo...za kawasakije težko dobiš recepturo za barvo, saj je tovarna noče izdati. Tako potem različni prozivajalci barv potem sami zmešajo barve za motorje. Posebej problem je pri modrih barvah, kjer se odstopanja precej hitro vidijo. Tako da pod resno, če boš to barval, preveri listke (z barvami) večih znamk barv (PPG, Standox, Lechler, Sikkens, Debeer,...), še toliko bolje je, če so listki špricani ter ne tiskani.

No, sicer pa take praske nekateri po parih dneh pozabijo oz. se jih navadijo...nekateri pa ne. Tako da počakaj kakšen dan pa boš videl v kero grupo spadaš...do takrat pa lahko poiščeš ugodnega ličarja ki bo delo strokovno opravil

LP, Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim, je med lastniki Zja zelo priljubljena, dokaj poceni, enostavna, predvsem pa učinkovita modifikacija ciklistike - vgradnja zadnjega amortizerja od ZX10R in trši fedri spredaj.

Z dobro usklajenim podvozjem bo tudi rob gume bližje :naughty: Vsekakor pa glede tega velja, kot je povedal Jure.

Glede fedrov bom poizkusil, ampak bi vseeno želel še eno potrditev iz prve roke, torej nekoga ki je to modifikacijo že osebno preizkusil. Podatek za zadnji amortizer je ekspliciten, za prvi pa je odprt (trši = koliko >> kateri natančno ?).

Se stinjam z Juretom glede roba, mi pa ostaja nekako merilo nagiba, saj pri tem občutki niso dovolj objektivni. Zanimivo je tudi to, da se je po spremembi prednapetosti zadnjega amortizerja in znižanju vilic prva guma bolj nagnila (obraba bližje robu), zadnja pa je ostala popolnoma enaka. Je pa kot sem že povedal vožnja za 1.stopnjo bolj kontolirana, zaneslivejša kot prej, kar ima zagotovo neko povezavo.

Zamenjava motorja - seveda imamo vsi to vedno v mislih, željah vsaj nekje zadaj...vendar pri vsaki stvari zopet pridemo do istega - iskanja popolnosti. Rad bi se najprej temu približal na Z-ju, potem pa gremo novim zmagam naproti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore in nasvete.. Sej to glede barve me je najbolj strah, da ne bo pol motor šekast.

Ličar je sicer zelo vredu, mi je že zadnji odbijač na avtu rihtal in sem zadovoljen, se mi pa zdi 120EUR kr velik. Bom še vidu, kaj bom storu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjava motorja - seveda imamo vsi to vedno v mislih, željah vsaj nekje zadaj...vendar pri vsaki stvari zopet pridemo do istega - iskanja popolnosti. Rad bi se najprej temu približal na Z-ju, potem pa gremo novim zmagam naproti.

kako če je v osnovi low budget motor?

in zakaj če lahko zmečeš toliko denarja not da bi kupil boljšega pa še ne bo dobr?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...moraš se vseeno zavedati da je barvanje avtomobila lažje kot barvanje motorja...saj pri avtu različne barvne odtenke skriješ s prehodi...pri motorju pa je to malo težje...saj so površine ponavadi majhne in je na samem kosu težje delati prehod...na sosednji kos plastike pa je to skoraj nesmiselno, zaradi dragih originalnih nalepk na njih. Pa še pri majhnih kosih dosti prej vidiš kako smetko ali drugo napako...ki pa se jo da konec koncev ob profesionalnem pristopu spolirat bp.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo slike, sicer je bila bolj slaba svetloba, ampak je vidno..

120 € je preveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede fedrov bom poizkusil, ampak bi vseeno želel še eno potrditev iz prve roke, torej nekoga ki je to modifikacijo že osebno preizkusil. Podatek za zadnji amortizer je ekspliciten, za prvi pa je odprt (trši = koliko >> kateri natančno ?).

Se stinjam z Juretom glede roba, mi pa ostaja nekako merilo nagiba, saj pri tem občutki niso dovolj objektivni. Zanimivo je tudi to, da se je po spremembi prednapetosti zadnjega amortizerja in znižanju vilic prva guma bolj nagnila (obraba bližje robu), zadnja pa je ostala popolnoma enaka. Je pa kot sem že povedal vožnja za 1.stopnjo bolj kontolirana, zaneslivejša kot prej, kar ima zagotovo neko povezavo.

Zamenjava motorja - seveda imamo vsi to vedno v mislih, željah vsaj nekje zadaj...vendar pri vsaki stvari zopet pridemo do istega - iskanja popolnosti. Rad bi se najprej temu približal na Z-ju, potem pa gremo novim zmagam naproti.

:slap: Pa sej feder ni vibrator, da bi blo treba ugotavljat al bol paše trši-mehkejši-krajši -daljši .) Kupiš enostavno fedre renomiranega aftermarket proizvajalca, ki so razvite za optimizacijo vzmetenja na tvojem modelu in je to to. Zraven dobiš navodila za nastavitev vzmetenja po predelavi ter olje (drugačna viskoznost od originala). Eden kvalitetnejših je npr. Wilbers, pa še zelo ugodno je, za Zja mislim da stane kit okoli 65€. Dovolj eksplicitno?

post-281-1242763848.jpg

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!