Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Be wild direktno crashpada ne moreš privijačiti. Zakaj misliš, da sem jaz naredil aluminijast nosilec. Kar tako ga nisem delal :P. Se meniva naprej preko pm, me kontaktiraj, pa se zmeniva.

lp

Objavljeno

Be wild, aluminijast distančnik, mora biti zato, da je crashpaddovolj oddaljen od motorja, da ob morebitnem zdrsu zaščiti čim več. Zelo je praktičen tudi če se kdaj po nesreči položi motor po tleh.

Je že kdo vgrajeval xeon kite v Z-ja?

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav!

Motor pripeljal danes iz servisa, z novim oljnim filtrom, "frišnim" oljem in odstranjeno blokado.

Kar lažje bom zaspal sedaj, ko vem da me v garaži čaka 106 konjičev, ki kar prosijo da jih en osel izpusti.. :rolleyes:

Aja pa še nekaj: HyperJack koliko si dal ti za GP-PRO? Čedalje bolj mi je všeč ta izpuh :wub:...

LP Be wild

Popravljeno . Popravil Be wild
Objavljeno

FE7673.jpgk10b.jpg

Hello Z-j..

Ze nakaj casa razmisljam o nabavi "crashpadov" oz. najraje bi nabavil "ENGINE GUARD"...

Na netu sem dobil shop iz UK ...cena 87€ ..mogoce komu zgleda malo "bogo" toda mislim da je zadeva bolj uporabna od "crashpadov" trance_11_confused.gif

LP LuckyStrike

PS.

Cena 87€ je za prvo sliko..(tmala slika)

Objavljeno

osebno na zja takih ne bi dal nikoli. saj ni varadero. malo bolj diskretne probaj. ravno jutri grem po crashpade k enemu tipu, ki jih sam dela kot "kopijo" bolj priznanih proizvajalcev. lahko so gumasti, alu, jekleni,...po zelo ugodnih cenah.cca30€.za večino motorjev. za več info pa na pm.

lp,

Objavljeno

A ma mogoče kdo na novem Zju od 2007 naprej pokrov sedeža in bi bil iz gorenjskega ali pa iz Lj?! Mam eno prošno in če ima kdo naj se mi javi. Lp

Objavljeno (popravljeno)

Hello Z-j..

Ze nakaj casa razmisljam o nabavi "crashpadov" oz. najraje bi nabavil "ENGINE GUARD"...

Na netu sem dobil shop iz UK ...cena 87€ ..mogoce komu zgleda malo "bogo" toda mislim da je zadeva bolj uporabna od "crashpadov" trance_11_confused.gif

Glede na to, da imaš S verzijo, to niti ne bi bilo tako smotrno. Na naked vezijo pa mislim, da res ne pašejo. Pokvariš ves stil. Cena je dosti ugodna, glede na to, da te originalni crash padi z original nosilci pridejo krepko čez 100e.

Pa še nekaj sem se spomnil, na starejših modelih Z-jov, je bilo tako narejeno, da so bili crash padi montirani na blog motorja, in se je ob padcu znalo tudi zgoditi, da je počil blok, kar je pa skrajno neprijetna situacija.

Lahko noč

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Če ima kdorkoli ta pokrov za sedež bi ga rabil samo da naredim kalup, da mi bo kolega lahko naredil karbonskega. Plačam 20€ za posojo oziroma kakor koli se bi zmenil. Lepo prosim če je kdo, ki bi posodil naj mi sporoči.

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Glede na to, da imaš S verzijo, to niti ne bi bilo tako smotrno. Na naked vezijo pa mislim, da res ne pašejo. Pokvariš ves stil. Cena je dosti ugodna, glede na to, da te originalni crash padi z original nosilci pridejo krepko čez 100e.

Pa še nekaj sem se spomnil, na starejših modelih Z-jov, je bilo tako narejeno, da so bili crash padi montirani na blog motorja, in se je ob padcu znalo tudi zgoditi, da je počil blok, kar je pa skrajno neprijetna situacija.

Lahko noč

158, kupiš pa lahko samo komplet.

Popravljeno . Popravil halls
Objavljeno

olje....

ko postavite motor na transko tačko se vam tisti krogec kjer se vidi nivo olja povsem izprazni???

katero olje se dozira???

hvala in lp

Objavljeno

Da. Men je serviser priporočil MOTUL 5100 (15W-50). Za več mnenj počakaj še druge da odpišejo.

LP Be wild

Objavljeno

olje....

ko postavite motor na transko tačko se vam tisti krogec kjer se vidi nivo olja povsem izprazni???

katero olje se dozira???

hvala in lp

nivo olja se preverja na vodoravni podlagi, ko je motorno kolo postavljeno pokončno (recimo na centralnem stojalu, servisnem stojalu ali pa če ti ga prijatelj pridrži), nikakor pa se ga ne odmeri skozi okence takrat ko je motorno kolo na stranski tački. Najbolje je odčitati nivo olja takrat, ko ga segretega ugasneš ter nato počakaš 5-10 minut in nato odčitaš nivo olja. Nivo vse med sredino okenca ter polnim okencem je ql.

Doliva se načeloma isto olje kot si ga imel notr, če ne veš kaj je zdaj notr, pomojm z sintetiko (recimo motul 5100 bilokake gradacije) ne boš nč falil. Seveda pa vedi de naj bi se olje na 6k km menjalo...

Objavljeno

Imam vprasanje glede gume za Z750..blush.gif

Znanec mi ponuja po res ugodni ceni novo gumo (0km) kupljeno letos konce poletja

Metzeler Sportec M3 ..edini problem (ce to sploh je) guma je 190/50/17 ??

Ali bi sla na Z-ja malo sirsa guma..je kdo imel ze 190/50/17 na Z-ju...tako na "oko" ni prav veliko placa

med gumo in vilicami??

TNX LuckyStrike

Objavljeno

Imam vprasanje glede gume za Z750..blush.gif

Znanec mi ponuja po res ugodni ceni novo gumo (0km) kupljeno letos konce poletja

Metzeler Sportec M3 ..edini problem (ce to sploh je) guma je 190/50/17 ??

Ali bi sla na Z-ja malo sirsa guma..je kdo imel ze 190/50/17 na Z-ju...tako na "oko" ni prav veliko placa

med gumo in vilicami??

TNX LuckyStrike

Ja jaz sem že imel zadaj-190 nič narobe.

Objavljeno

Seveda pa vedi de naj bi se olje na 6k km menjalo...

Zanimivo, da v knjižici owners manual prejšnjega modela servisni interval menjave olja kawasaki priporoča na 12000 km ali najkasneje enkrat letno! 6000 je bolj voda na mlin serviserjem. Jaz seveda menjam enkrat letno, ker tako ali tako ne naredim več kot 6000, pa tudi samo 2000 se jih je nabralo enkrat, žal samo toliko !

Objavljeno

Ja res piše na 12000 menjava olja, na 6000 je samo kontrolni pregled kao. Jaz bom tudi delal enkrat na leto servise:)

Objavljeno

Zanimivo, da v knjižici owners manual prejšnjega modela servisni interval menjave olja kawasaki priporoča na 12000 km ali najkasneje enkrat letno! 6000 je bolj voda na mlin serviserjem. Jaz seveda menjam enkrat letno, ker tako ali tako ne naredim več kot 6000, pa tudi samo 2000 se jih je nabralo enkrat, žal samo toliko !

saj sem napisal: naj bi se menjalo :)

Objavljeno

Poglej, ali ni bolje, da motorju privoščiš tistih nekaj evrov za novo olje, nedvomno bo motor zadovoljen in ti prav tako.

Drugače samo informativno če katerega zanima, včeraj sem tehtal original izpuh, ki tehta 6.3kg.

"Weight wise this GP-PRO sheds almost 6 kilo's compared to stock, that's a 65% weight loss. "

Sem proval odstraniti Db-killer, pa se nekako ne da :P. Treba kar močno s silo pa imet primerne kombinerke, sam kaj ko se kovina takoj poškoduje, pa rajši nisem dalje frcal, intak nimam zdaj kaj praskat brez db-killerja, treba najprej homologacijo naredit :).

lp

post-14902-125598252918.jpg

Objavljeno

Ko smo že ravno pri izpuhih............

Kupil bi Akrapoviča za Z750 l.08, samo sem se zanimal in zvedel, da je samo Titanium homologiran! Sem pa zasledil kar nekaj Z-jev z KARBON varianto, ki je pa tudi meni veliko bolj všeč!

Se je morda ze kdo srecal s tem problemom? :rolleyes:

Objavljeno

Jaz mam pa sledeči problem.

Spravu sem se montirat bug spoiler pa mi nikakor ne rata spodaj dveh vijakov odšraufar.:( Se vidi da sta bila že nekaj probana in sta malo poškodovana (okrogla), pa se bojim da jih naredim še bol ogrogla.

Ma kdo kako idejo kako jih dol dobit. Potem bi že nove dal not. (Pohajač še enkrat hvala za spoiler, zdej ko je poštrihat je še bol hud:worship:)

Objavljeno

Jaz mam pa sledeči problem.

Spravu sem se montirat bug spoiler pa mi nikakor ne rata spodaj dveh vijakov odšraufar.:( Se vidi da sta bila že nekaj probana in sta malo poškodovana (okrogla), pa se bojim da jih naredim še bol ogrogla.

Ma kdo kako idejo kako jih dol dobit. Potem bi že nove dal not. (Pohajač še enkrat hvala za spoiler, zdej ko je poštrihat je še bol hud:worship:)

Če imaš doma kakšno "flekserco" lepo na majhno zareži ravne črtice v vijake, pa mora it potem gladko z ravnim širokim šraufencigrom. Seveda bojo potem potrebni novi vijaki, pa kaj bi del.

ajd

Objavljeno

Ko smo že ravno pri izpuhih............

Kupil bi Akrapoviča za Z750 l.08, samo sem se zanimal in zvedel, da je samo Titanium homologiran! Sem pa zasledil kar nekaj Z-jev z KARBON varianto, ki je pa tudi meni veliko bolj všeč!

Se je morda ze kdo srecal s tem problemom? :rolleyes:

Hello Clio!

Karbon variante ni mogoče homologirati. Sem si pred časom tudi sam razbijal glavo s tem, ker sem ga imel namen kupiti. Vendar na koncu sem le spoznal, da ni primerjave z GP PRO.jem.

Lep dan še naprej...

Objavljeno

Jaz mam pa sledeči problem.

Spravu sem se montirat bug spoiler pa mi nikakor ne rata spodaj dveh vijakov odšraufar.:( Se vidi da sta bila že nekaj probana in sta malo poškodovana (okrogla), pa se bojim da jih naredim še bol ogrogla.

Ma kdo kako idejo kako jih dol dobit. Potem bi že nove dal not. (Pohajač še enkrat hvala za spoiler, zdej ko je poštrihat je še bol hud:worship:)

Našpricaj z WD40, crown oljem ali kakšnim drugim sprayem. Potem mal potolči z kladivom in vzami dobro gedoro al pa še bolš očesni ključ pa poskusi odvit. Z navadnim ključem boš uniču vijak. Če ni kake plasike ali česa podobnega lahko poskusiš še mal segret.

Če pa vse to ne bo delovalo oz. če je vijak že čist okrogel pa kot je blo že omenjeno zareži črto in odvij z izvijačem. (za rezat je pa najbolš uporabit kakšen dremel)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!