Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

priporočam ti definitivno izdelavo iz aluminija, ker mehanska obdelava je definitivno lažja

rostšajs( po domače je najslabša zadeva kaj se tiče rezkanja) in če želiš imeti neko kvaliteto površine je treba imet zelo dober rezkarglare.gif

tu pa nastopijo prvi problemi..

problem je da jaz zdaj nimam v 2 mesecih nič časa , da bi se lahko igral na centruheadbang.gif

pošlji načrte kako si si zamislil tole. orodje častim jaztrance_33_sleep.gif ko bo čas.... za taksno igračkanje

Govora je o cnc rezanju laserja. Obdelava mi pa tudi ne presdtavlja problema, za tiste robe pobrat pa res ni veliko dela :).

Hilton ti lahko pošljem v dxf obliki?

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat jaz...

Zanima me če je kdo od vas že montiral poviške zadnjega dela...LINK

Zadevščino sem zasledil na Louisovi strani..

Montiral bi zato, ker ko sva oba z mojo deklino polno obrožena na motorju ta postane veliko manj okreten, kar zastopim (pač več teže zadaj, blabla) pa razumem, da tudi Z ni bil mišljen za neka potovanja v dvoje.

Aja pa še tega se bojim; glede na to, da so vilice bolj mehke na naših Zjih me zanima kak bi to na spredni del vplivalo; bi motor postal "trd" med vožnjo spredaj? Bi to rešil z menjavo gostejšega olja v vilicah? Ali bi zadevo le poslabšal?

Kaj bi se zgodilo ko bi se vozil sam, glede na to, da se mi dosedaj motorin ni zdel preveč len, neokreten in ne vem kaj še vse, kot ga nekateri opisujejo.

Sicer se zavedam, da Z ni najboljši motor tega tisočletja vendar meni ugaja tako zunanji izgled kot njegova ciklistika.

Uglavnem, prosim za mnenja ekspertov, ker sam res nisem dovolj dolgo v teh vodah, da bi vse to vedel.

Tisti pa, ki ste nabiti z vso teorijo sveta in mislite z odgovori posmehovati mene ali motor, ki ga vozim/-o prosim ne pišite.

Kaj da zamenjaš zadnje vzmetenje z plinskimi z možnostjo nastavljivosti trdote, npr. od Z.ja 1000. Spredaj pa pride v poštev redkeje olje in trše vzmeti. Kolikor sem pisal se je en to spravil delat, s tem da je potrebno upoštevati, da se je vozil sam. Zdaj pa sam pogruntaj kaj bo najbolje tako cenovno kot tudi funkcionalno.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No uspešno mi je uspelo zrisati nosilc. Dogovorjen sem za cnc razrez, samo še aluminij kupim in dam razrezat. Ko bo kaj napredka pošljem slike, kako bo zgledalo na motorju. Če bo pa koga mikalo, bom pa imel na voljo komlet nosilcev za prodat, z vsemi pripadajočimi elementi za privijačenje na motor. (ker bom dal nekaj več serij izrezat, ostalo bom pa doma naredil na stružnico). Če bo koga mikalo, sem dosegljiv na pm ;).

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj za Be wild.a ....

* S = Single tube design

* 46 = Piston diameter 46mm

* P = Monotube high pressure gas type of shock absorber with external "piggy back" reservoir

* R1 = Adjustable rebound damping on single tube shocks, adjuster wheel above the end eye

* C2 = Adjustable high and low speed compression damping, hexagon and slot on the reservoir

Tale zadevščina niti ni toliko pocen cirka 500€

Komplet vzmeti + olje za sprednje montizerje, te pa pride 145€

lp

post-14902-126505380651_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale zadnji amortizer (čeprav je plinski) je čist predrag za moje finančno stanje. Bo treba še Vanućita zamenjat.

Ampak hvala vseeno. Sem se pa pogovarju s serviserjem iz Krškega Delta Teama (Boštjan) in je rekel, da bi se on spustil v moj motor v popldanskem času v svoji domači delavnici, pa še verjetno bi lahko bil 3/4 časa zraven. Ves material mi bo zrihtu on po najcenejši poti in resno razmišljam o tej opciji.

Lepo se mejte, se še kej pišemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj za Be wild.a ....

* S = Single tube design

* 46 = Piston diameter 46mm

* P = Monotube high pressure gas type of shock absorber with external "piggy back" reservoir

* R1 = Adjustable rebound damping on single tube shocks, adjuster wheel above the end eye

* C2 = Adjustable high and low speed compression damping, hexagon and slot on the reservoir

Tale zadevščina niti ni toliko pocen cirka 500€

Komplet vzmeti + olje za sprednje montizerje, te pa pride 145€

lp

Mislim da so vse te stvari popolnoma nepomembne:headbang:. Tudi če zamenjamo predno in zadnjo vzmet, zato motor nebo bistveno bolj stabiln na cesti, saj ina Z. premalo močan okvir in se v ovinkih zvija za popizdit.

Če pa želite vse te stvari menjat, vam pa priporočam nakup Z1000, ki pa ima vse to že v originalu. Pa tudi cena delov in razlika med 750 in 1000, se nebi nevem kako razlikovala.

Je pa to samo moje razmišlanje.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KUŠČAR imaš povsem prav, slučajno sem na netu zasledil omenjene zadeve. Že zadnjič je Be Wild spraševal o teh stvareh, pa sem objavil post. Mislim, da tisti ki se spravlja kupovat Z.ja že ve za kaj ga bo kupil. Recimo meni res ne bi mogel bolj odgovarjat, oz. mojemu stilu vožnje. Nisem ne divjak, niti ne penzjonistični razred in se da prav lepo peljati z njim.

Res je pa, da nastanejo problemi predvsem takrat, ko se na zadnjem zicu pojavi boljša polovica ali ko se najde kakšen pamenjakovič ki bi z njim na grobniku podiral rekord proge.... to so pa že druge vode

Pa lep dan še naprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Kawasaki Z 750 l.2007 kateri mi noče vžgat. Ko parkrat poskusim začne na števcu utripat lučka ( napis ) FI. V navodilih piše da je to napaka elektronskega vbrizga ( bencinska pumpa se sliši normalno ko daš kontakt )in da naj pokličem servis. Je imel mogoče že kdo podobno težavo, da mi ne bi bilo treba vozit motor na servis . ( jeseni je motor normalno vžgal ). Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Kawasaki Z 750 l.2007 kateri mi noče vžgat. Ko parkrat poskusim začne na števcu utripat lučka ( napis ) FI. V navodilih piše da je to napaka elektronskega vbrizga ( bencinska pumpa se sliši normalno ko daš kontakt )in da naj pokličem servis. Je imel mogoče že kdo podobno težavo, da mi ne bi bilo treba vozit motor na servis . ( jeseni je motor normalno vžgal ). Hvala za odgovore!

Akumulator je OK? Daj kontakt in vkljuci smernike, dolgo, kratko luc... Ce bo tud to kej cudn delalo, prever akumulator..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Kawasaki Z 750 l.2007 kateri mi noče vžgat. Ko parkrat poskusim začne na števcu utripat lučka ( napis ) FI. V navodilih piše da je to napaka elektronskega vbrizga ( bencinska pumpa se sliši normalno ko daš kontakt )in da naj pokličem servis. Je imel mogoče že kdo podobno težavo, da mi ne bi bilo treba vozit motor na servis . ( jeseni je motor normalno vžgal ). Hvala za odgovore!

Kako ne zažene, ali se agregat zavrti, vendar ne vžge? Ali se sploh nič ne zgodi, ko pritisneš tipko za zagon? Ali imaš menjan izpuh?

Veliko vprašanj :P. Malo več povej pa bomo mogoče kako lahko pomagali.

Akumulator je OK? Daj kontakt in vkljuci smernike, dolgo, kratko luc... Ce bo tud to kej cudn delalo, prever akumulator..

Čeprav bi bil akumolator prazen, lučka ne bi smela svetiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Kawasaki Z 750 l.2007 kateri mi noče vžgat. Ko parkrat poskusim začne na števcu utripat lučka ( napis ) FI. V navodilih piše da je to napaka elektronskega vbrizga ( bencinska pumpa se sliši normalno ko daš kontakt )in da naj pokličem servis. Je imel mogoče že kdo podobno težavo, da mi ne bi bilo treba vozit motor na servis . ( jeseni je motor normalno vžgal ). Hvala za odgovore!

Možno, da se ti je zbrisala koda v ključu. V setu, ko si kupil motor si dobil 3 ključe. Dva črna in enega rdečega. Poizkusi zagnat motor z rdečim ključem (master).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo tud pri meni v garaži se stvari počasi odvijajo in upam da bo konec meseca zadeva narejena tako kot sem si zamislil. :naughty: Nekatere so že, nekatere še bodo. :whistle:

post-19783-126536866492_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kreksimon
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. Eno vprašanje imam! Zanima me, če kdo pozna koga, ki lahko del motorja (npr. blatnik, sklopko), obleče v karbon, oziroma imitacijo karbona?!

Hvala

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

helloo.....zanimam se za nakup bugspoiler-ja za z750 l.2008....pa me zanima, če ima že kdo od vas montiranega bug-ija od mojstra pohajača...pa če lahko nalepte kakšne slikce

Na njegovi strani zgleda good...very good pa tudi cena je primerna.....ker sem jih iskal po netu pa se cene vrtijo od 200 eur. naprej

...oz se dobijo za 40 eur ampak je njihov izgled nikakav....thx

ajde.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thy hyperjack.....mislim da sta oba enake oblike.....pa vendar le se mi zeleni ne dopade....je preveč naprej v špičko....

zgleda da tudi črna barva naredi svojo obliko.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imamo mogoče kakšno pobarvano varianto....mogoče črno? :whistle:

Kolikor sem seznanjem, ti Pohajač tudi prebarva, kar pa seveda pride nekoliko dražje. Če te pa zanima samo črn bug spoiler, na sliki, pa se malo poigraj v photoshopu.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pohajač da te kar kle vprašam.

Imam tvoj bug spojler (kratki) pa sem ga namontiral, samo se mi zdi da je pri eni cevi od izpuha hudo blizu prišel ( na vsega 2-3 mm).

Sem ga mogoče narobe upasal ali je to normalno. Drugje zgleda uredu. Zanima me da se ne bo kej smodilo med vožnjo.

Evo še slika

post-23864-126574341574_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pohajač da te kar kle vprašam.

Imam tvoj bug spojler (kratki) pa sem ga namontiral, samo se mi zdi da je pri eni cevi od izpuha hudo blizu prišel ( na vsega 2-3 mm).

Sem ga mogoče narobe upasal ali je to normalno. Drugje zgleda uredu. Zanima me da se ne bo kej smodilo med vožnjo.

Evo še slika

probaj malo popustiti vijake na karterju in ga malo nastaviti in potem zategni vijake

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!