Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Živjo. Prvo vsem lep pozdrav, sem nov na forumu. Sem tudi pred nakupom Z750 /2007, in me zanima kater bencin kuri? 95 ali 98? Vprašam zato, da nebi kaj kiksnil med tankanjem trance_11_confused.gif . Hvala za odgovor!

Nima neke veze, ceprav nekateri govorijo, da se pozna razlika med razlicnimi oktani... Tega nekak ne verjamem. Vseen pa vprasaj prejsnjega lastnika, s cim je hranu zverino..

Objavljeno

Js povečini tankam 95, kdaj pa tud 98 al pa 100 oktan. pa nikol ni blo problemov al pa kake razlike za opazit.

BTW, ka ste vidl da so se naši z-ji spet podražal na 7454 EUR! Fak, usak mesec gre za kake 100 eur gor :hmm: No, vsaj na vrednosti ne zgublamo:)

LP

Objavljeno

Drugače pa imamo kar stalno furco.

Kočevje-NM- Krško-Laško-Žalec- Marija Reka- Celje- na Črnivc na kosilo potem pa preko kamnika in lj domov. Kar pestra tura cirka 300km...Se kar nabere po Mariji Reki gor pa dol. Kdor bo pa za pa če bo še dovolj zgodaj pa gremo še mal pogledat naše kolege na Kačje Ride.

;)

tale destinacija je kr zanimiva ja...lepa pot za enodnevn izlet :D

Objavljeno

tale destinacija je kr zanimiva ja...lepa pot za enodnevn izlet :D

Enodnevni in to čisto lepo razvlečen čez cel dan. zelo v izi. :kava:

Objavljeno

Pozdrav. Hvala za odgovore glede bencina. Dones sem ga kupil :naughty: , mal pa je bilo shit, ker so bili masivni zastoji na cestah, sem bolj stal, kot pa vozil. Na prvem križišču mi je enkrat celo crknil (premalo gasa in prehiter spust sklopke), potem sem se ga pa kr navadil. Fajn motor, dober izgleda, pa še moj prvi motor je :yea2:

Objavljeno

Sprva ti želim čestitat za nakup tako "hudega" :naughty: motorja!

Uglavnem če ti je prvi, potem res po pameti, ker je lahko hudičevo tečnih 100 KM.

Želim ti veliko srečnih KM, pa ne pozabi nabavit dobre opreme.

PO PAMETI!!!!

Lahko pa tut mal poslikaš :photo: .

Objavljeno

Sprva ti želim čestitat za nakup tako "hudega" :naughty: motorja!

Uglavnem če ti je prvi, potem res po pameti, ker je lahko hudičevo tečnih 100 KM.

Želim ti veliko srečnih KM, pa ne pozabi nabavit dobre opreme.

PO PAMETI!!!!

Lahko pa tut mal poslikaš :photo: .

Hvala. Slikal bom jutri, in nalepil tukaj. Sem bral, da je motor zmogljiv in hiter na višjih obratih. To bom še videl, samo da ga prvo malo spoznam ;) . Sem pa dejansko prešaltal iz ER6 (avtošola) na tega sedaj, tako da ni nekega velikega šoka, vsaj zame, res pa je da Zed brutalneje pospešuje. Je pa zanimivo to, kolikor sem ga pač danes prvič vozil, da se že pri solidnemu pospeševanju obratomer še vedno drži od 2 do 3.5 obratov.... Kaj hudiča to more delat nad 9 oz 10... :devil:

Objavljeno

Nima neke veze, ceprav nekateri govorijo, da se pozna razlika med razlicnimi oktani... Tega nekak ne verjamem. Vseen pa vprasaj prejsnjega lastnika, s cim je hranu zverino..

Mislm da se tukej gor nekje brav da se razlika med oktani pozna šele pri velikih močeh (npr.200HP) pa še to v par konjih, tako da je brezveze kompliciratbiggrin.gif če maš dnar tankej 100ko pa jesmile.gif

Objavljeno

Še eno vprašanje imam: Včeraj, ko sem parkiral, ugasnil motor in dal ključe ven, je na armaturi utripala rdeča lučka. Utripala je vse do danes popoldne, sedaj pa ne utripa več. Ni mi jasno kaj je to. Mi lahko lastniki Z-ja kej več poveste?

Objavljeno

evo js sm nabavu crashpade in zdej me zanima če je to pritrjeno na pravilno mesto ker na nekaterih Z-jih sem opazil da so jih pritrdili na druga mesta, znamka je lightech, navodila kam se jih pritrdi sem pa našel na nekem italjanskem forumu.. Zanima me samo tako informativno da nebo kai še bolj narobe če bo (bognedaj:) ) šlo gdaj po tleh?smile.gif

Objavljeno

Še eno vprašanje imam: Včeraj, ko sem parkiral, ugasnil motor in dal ključe ven, je na armaturi utripala rdeča lučka. Utripala je vse do danes popoldne, sedaj pa ne utripa več. Ni mi jasno kaj je to. Mi lahko lastniki Z-ja kej več poveste?

to je znak za kodiran vžig, pri nekaterih ta lučka ponavadi utripa 24ur.. mislm da je to samo bolj kot ne znak za nepridipravebiggrin.gif

Objavljeno

to je znak za kodiran vžig, pri nekaterih ta lučka ponavadi utripa 24ur.. mislm da je to samo bolj kot ne znak za nepridipravebiggrin.gif

Aha. Ja sej je utripala kakih 24 ur ja... ok, tnx. Zdele sem pa še slučajno opazil, ko dam v kontakt (ključ) mi utripa indikator za olje. Je to tud znak za nepridiprave da bo zaribal :D , al pomeni da je dejansko problem z oljem? Hvala

Objavljeno

Pobi....na kulk pumpate sprednjo in zadnjo gumo, če se furata dva (js + 50kil-punca)??

Objavljeno

to je znak za kodiran vžig, pri nekaterih ta lučka ponavadi utripa 24ur.. mislm da je to samo bolj kot ne znak za nepridipravebiggrin.gif

ni samo znak za nepridiprave, to jim dejansko onemogoča vžig mopeda brez pravega ključa (kodiran ključ), razen če potem zamenjajo ključavnico s senzorjem in ECU-jem :D lučka pa po 24 urah preneha utripat zaradi varčevanja z akumulatorjem, celoten sistem kodnega vžiga pa še vedno deluje

Objavljeno

Pobi....na kulk pumpate sprednjo in zadnjo gumo, če se furata dva (js + 50kil-punca)??

na moji pumpam zadaj 2,9 spredaj pa 2,5 bolj poredko, ker moram vozit samo ženo, vsaj ona tako pravi, pred tremi leti potem pa nič več.

Objavljeno

To nedeljo grem na furo po Istri, če bi se kdo od z-jevcev želel pridružiti je dobrodošel !

V Podpeči pred Mostiščarjem bo start ob 9:00 !

No, da vas vidim !

Objavljeno

Lep pozdrav vsem voznikom kawasakija z750.

Jaz sem se že skoraj dokončno odločil da bom kupil letošnjo sezono ta motor (samo da S različico). Drugače pa mi je še zelo všeč honda VFR, samo kaj ker so fuul drage, pa všeč mi je tudi honda hornet S, ti motorji so pa nekam že stari... :whistle:

Tako da me sedaj od vas zanima zakaj ste se vi odločili za nakup tega motorja, katere dobre in slabe lastnosti ima ta motor, kaj bi pri njemu še posebno pohvalili, pa kako se kaj na cesti obnaša, na kaj bom pozoren pri nakupu motorja, skratka use koristne informacije, ki bi mi pomagale pri nakupu tega motorja. :hmm:

Hvala že v naprej, pa lep pozdrav. :rolleyes:

Objavljeno

Pobi....na kulk pumpate sprednjo in zadnjo gumo, če se furata dva (js + 50kil-punca)??

Ravno danes sem pumpal. Sprednjo 2,2 zadaj 2,5.

Objavljeno

evo js sm nabavu crashpade in zdej me zanima če je to pritrjeno na pravilno mesto ker na nekaterih Z-jih sem opazil da so jih pritrdili na druga mesta, znamka je lightech, navodila kam se jih pritrdi sem pa našel na nekem italjanskem forumu.. Zanima me samo tako informativno da nebo kai še bolj narobe če bo (bognedaj:) ) šlo gdaj po tleh?smile.gif

hellooo.....jst imam montirane tukaj....glede nato, da imaš ti eno-točkovno vpetje jst pa dvo-točkovno....zgleda pa da imava oba na isti nosilez oz. del okvirja.

post-13063-126902459842_thumb.jpg

Objavljeno

Mislim, da organizacija ni takšen problem. Kakšen teden dva se prej zmenimo. Zdaj itak se nimamo kaj dost debatirat, ker itak se še ni vreme poštimalo. Mi imamo še snega, tako da ni za nikamor. Sicer lahko imamo že kakšen zborčič na žegnjanju v Mirni peči :). Drugače bom pa redno hodil okoli krškega predvsem na Raceland, bolj kot ne samo gledat, oz. malo dirkat z 125ccm motorjem in pa kakšen gokart od kolega se najde, tako da bo pestro tam gor.

Drugače pa imamo kar stalno furco.

Kočevje-NM- Krško-Laško-Žalec- Marija Reka- Celje- na Črnivc na kosilo potem pa preko kamnika in lj domov. Kar pestra tura cirka 300km...Se kar nabere po Mariji Reki gor pa dol. Kdor bo pa za pa če bo še dovolj zgodaj pa gremo še mal pogledat naše kolege na Kačje Ride.

;)

sorry....... :topic:

hyperjack, a ti veš mogoče kdaj bo žegnanje v Mirni Peči?

Objavljeno

letos je veliki ponedeljek na 5. aprila, torej je takrat žegnanje

Objavljeno

Lep pozdrav vsem voznikom kawasakija z750.

Jaz sem se že skoraj dokončno odločil da bom kupil letošnjo sezono ta motor (samo da S različico). Drugače pa mi je še zelo všeč honda VFR, samo kaj ker so fuul drage, pa všeč mi je tudi honda hornet S, ti motorji so pa nekam že stari... :whistle:

Tako da me sedaj od vas zanima zakaj ste se vi odločili za nakup tega motorja, katere dobre in slabe lastnosti ima ta motor, kaj bi pri njemu še posebno pohvalili, pa kako se kaj na cesti obnaša, na kaj bom pozoren pri nakupu motorja, skratka use koristne informacije, ki bi mi pomagale pri nakupu tega motorja. :hmm:

Hvala že v naprej, pa lep pozdrav. :rolleyes:

Zdej, jest ga imam šele 2 dni. Vozil sem ga samo prvi dan, iz trgovine do doma. Kupil sem letnik 2007, od drugega lastnika v trgovini z novimi in rabljenimi motorji, tko da zaenkrat ne morem dost povedat. Morem ga peljat na servis, da me malo seznanijo z stanjem motorja, po besedah prodajalca naj bi bil brezhiben. Danes ga nisem vozil, ker je nekam nenormalno pihalo v ljubljani, ne maram nenadnih sunkov vetra ko vozim :whistle: . Hvalim definitivno izgled motorja. Stvar izgleda dober, pospeški: v trenutku sem pustil za sabo vse avtomobile, vključno z športnim BMW-jem ki je stal poleg mene pri vstopu na avtocesto. Predno sem kupil motor, sem bral teste, kjer so omenjali neko nestabilnost v ovinkih. No, pri vožnji v ovinke sem imel občutek da prednje kolo izgublja tla pod nogami hehe. Nisem navijal gasa, brez skrbi :naughty: . Res pa je, da sem dobil motor že z kar zgonjenimi gumami, te bom zamenjal čimprej. Hvalim tudi vztrajno rdečo lučko na armaturi, ki , ko ugasneš motor, še 24 ur utripajoče sveti in s tem pridno prazni akomulator :OK: . Več zaenkat ne morem povedat. Z hornet naj nebi falil, po testih se baje vozi bolje od Z-ja. Z Zedom dobiš pa na moči in brutalnosti. Bolj ti bo povedal kdo, ki že dalj pelje Z-ja, pa naj me tud popravi če sem kako kiksnil.

Objavljeno

Zdej, jest ga imam šele 2 dni. Vozil sem ga samo prvi dan, iz trgovine do doma. Kupil sem letnik 2007, od drugega lastnika v trgovini z novimi in rabljenimi motorji, tko da zaenkrat ne morem dost povedat. Morem ga peljat na servis, da me malo seznanijo z stanjem motorja, po besedah prodajalca naj bi bil brezhiben. Danes ga nisem vozil, ker je nekam nenormalno pihalo v ljubljani, ne maram nenadnih sunkov vetra ko vozim :whistle: . Hvalim definitivno izgled motorja. Stvar izgleda dober, pospeški: v trenutku sem pustil za sabo vse avtomobile, vključno z športnim BMW-jem ki je stal poleg mene pri vstopu na avtocesto. Predno sem kupil motor, sem bral teste, kjer so omenjali neko nestabilnost v ovinkih. No, pri vožnji v ovinke sem imel občutek da prednje kolo izgublja tla pod nogami hehe. Nisem navijal gasa, brez skrbi :naughty: . Res pa je, da sem dobil motor že z kar zgonjenimi gumami, te bom zamenjal čimprej. Hvalim tudi vztrajno rdečo lučko na armaturi, ki , ko ugasneš motor, še 24 ur utripajoče sveti in s tem pridno prazni akomulator :OK: . Več zaenkat ne morem povedat. Z hornet naj nebi falil, po testih se baje vozi bolje od Z-ja. Z Zedom dobiš pa na moči in brutalnosti. Bolj ti bo povedal kdo, ki že dalj pelje Z-ja, pa naj me tud popravi če sem kako kiksnil.

no lepo da si zadovoljen.....sam morem pa ti povedat, da z nima takih pospeškov v nižjih obratih, kot se tebi to dozdeva.....jst sem do sedaj vozil 2-celindraše...če se posplošim, sem imel prej suzukija sv 650 (beri...mal nastavljene dize in prevrtan filter za zrak,odprt izpuh,) ki ima komaj 75 km....pa sem z-ja in ostale 600 ccm športnike pustil vzadaj vse do moje 3 brzine....Sedaj vozim z-ja,ker pač je to moj sanjski motor :wub: in me ne moti toliko da v nižjih obratih ne potegne tako močno kot 2-celindraš....je pa potem po 7.000 obr/min...malo bolj vesel in živahen.....je pa res da je z...kar se suhe teže vozila tiče....malo bolj bajsi od drugih naked motorjev....

Objavljeno

no lepo da si zadovoljen.....sam morem pa ti povedat, da z nima takih pospeškov v nižjih obratih, kot se tebi to dozdeva.....jst sem do sedaj vozil 2-celindraše...če se posplošim, sem imel prej suzukija sv 650 (beri...mal nastavljene dize in prevrtan filter za zrak,odprt izpuh,) ki ima komaj 75 km....pa sem z-ja in ostale 600 ccm športnike pustil vzadaj vse do moje 3 brzine....Sedaj vozim z-ja,ker pač je to moj sanjski motor :wub: in me ne moti toliko da v nižjih obratih ne potegne tako močno kot 2-celindraš....je pa potem po 7.000 obr/min...malo bolj vesel in živahen.....je pa res da je z...kar se suhe teže vozila tiče....malo bolj bajsi od drugih naked motorjev....

Kar si reku si reku.

Ja res je da Z nima šans proti Suziki.

Sam ka pa Honda??????????? 1000? :yea1: :yea1:

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

no lepo da si zadovoljen.....sam morem pa ti povedat, da z nima takih pospeškov v nižjih obratih, kot se tebi to dozdeva.....jst sem do sedaj vozil 2-celindraše...če se posplošim, sem imel prej suzukija sv 650 (beri...mal nastavljene dize in prevrtan filter za zrak,odprt izpuh,) ki ima komaj 75 km....pa sem z-ja in ostale 600 ccm športnike pustil vzadaj vse do moje 3 brzine....Sedaj vozim z-ja,ker pač je to moj sanjski motor :wub: in me ne moti toliko da v nižjih obratih ne potegne tako močno kot 2-celindraš....je pa potem po 7.000 obr/min...malo bolj vesel in živahen.....je pa res da je z...kar se suhe teže vozila tiče....malo bolj bajsi od drugih naked motorjev....

jaz pa nimam glih takega občutka,mam sv-ja(sicer original)in z-ja v garaži, že res da ima sv veliko navora samo ima z le 30KM več. z-ja zategnes v drugi brzini do 155km/h, sv kaj veliko vec sploh gre ne

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!