Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

jaz pa nimam glih takega občutka,mam sv-ja(sicer original)in z-ja v garaži, že res da ima sv veliko navora samo ima z le 30KM več. z-ja zategnes v drugi brzini do 155km/h, sv kaj veliko vec sploh gre ne

[/quote

.....pol veš da se sv odziva že pri 2500-3000 obr/min in lahko prehitevaš skoraj brez šaltanja, medtem, ko moreš z-ja eno dol vršt, odvisno od situacije...razlika je več kot očitna....je pa res da se pa pol pod višjimi obrati stvar krepko obrne na z-jevo stran......da smo si na jasnem....ne krititziram :whistle:....aja, samo info....moj sv je šel 215

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

kaj pa ima kdo kakšne izkušnje z hondo hornet pa bi povedal v čem se razlikuje od Z-ja :whistle: ...

Objavljeno

kaj pa ima kdo kakšne izkušnje z hondo hornet pa bi povedal v čem se razlikuje od Z-ja :whistle: ...

Pr Hornetu te ženske ne bojo tko željno in strastno gledale, kakor te bojo pri Z-ju :yes:

Objavljeno (popravljeno)

Pr Hornetu te ženske ne bojo tko željno in strastno gledale, kakor te bojo pri Z-ju :yes:

Hornet mi ne potegne. Pač različni okusi. Sem, pa včeraj prvič letos peljal svojega Z-ja na krajši sprehod. Všeč nama je bilo! Zelo :kva2:

Popravljeno . Popravil birdybirdy
Objavljeno (popravljeno)

.....pol veš da se sv odziva že pri 2500-3000 obr/min in lahko prehitevaš skoraj brez šaltanja, medtem, ko moreš z-ja eno dol vršt, odvisno od situacije...razlika je več kot očitna....je pa res da se pa pol pod višjimi obrati stvar krepko obrne na z-jevo stran......da smo si na jasnem....ne krititziram :whistle:....aja, samo info....moj sv je šel 215

pol si pa mel kr predelanega, v moji primerjavi že res da sv potegne samo mam obcutek da le z potegne malo bol,meni je sv sel najvec 180 mogoce 190 ampak sm prabo par kilometrov ravne ceste da je sel tolko. no saj vseeno zaj se bomo z z-jem vozili:trance_27_notworthy:

Popravljeno . Popravil brancisv
Objavljeno

Mi lahko kdo pove, kaj je ta steklena zadeva, pod ventilom za dotok olja? Kako se to bere?

fotografija025.jpg

Nekateri imajo to polno z oljem, drugi napol polno, tretji prazno (tako kot pr meni)... ??

Hvala za odgovor.

Objavljeno

Motor naj stoji pokonci,olje mora bit na polovici okenčka ali malo višje. To govorim za ugasnjen motor.

Objavljeno

Mi lahko kdo pove, kaj je ta steklena zadeva, pod ventilom za dotok olja? Kako se to bere?

fotografija025.jpg

Nekateri imajo to polno z oljem, drugi napol polno, tretji prazno (tako kot pr meni)... ??

Hvala za odgovor.

Tisto stekelce je za kontrolo olja...poleg njega imaš začrtan minimum in maximum...nekje vmes mora biti nivo olja(kontroleraš preko stekelca)...pa fajn je da je olje segreto ko kontroleraš :D

Objavljeno

Tisto stekelce je za kontrolo olja...poleg njega imaš začrtan minimum in maximum...nekje vmes mora biti nivo olja(kontroleraš preko stekelca)...pa fajn je da je olje segreto ko kontroleraš :D

olje more bit kr dobro segreto da ga lahko pravilno odčitaš....tko da za verodostojen prikaz to preverji po kratki furci ne po 5 minutah laufanja v garaži

Objavljeno

Po dolgem času ponovno na forumu. Prav v veselje brati poste, me je kar presenetilo na talikšno količino.

Aha. Ja sej je utripala kakih 24 ur ja... ok, tnx. Zdele sem pa še slučajno opazil, ko dam v kontakt (ključ) mi utripa indikator za olje. Je to tud znak za nepridiprave da bo zaribal :D , al pomeni da je dejansko problem z oljem? Hvala

Indikator za olje mora ugasniti, ko prižgeš motor!! med delovanjem ne sme goreti...

Drugače se pa nekaj opasnega pripravlja :D..... sledi nadaljevan je :D

Objavljeno

Mi lahko kdo razloži bolj natančno kje ima ta motor akumolator, sem mal uč vrgo pod zic pa nisem nč kej opazil, samo upam da ni skrit kje pod rezervoarjem.

LP

Objavljeno

Mi lahko kdo razloži bolj natančno kje ima ta motor akumolator, sem mal uč vrgo pod zic pa nisem nč kej opazil, samo upam da ni skrit kje pod rezervoarjem.

LP

Akumulator je skrit pod voznikovim sedežem, potrebno je odvijačiti črno železno ploščico, kamor se nalega voznikov sedež (štirje vijaki), pol se moraš pa malo pomatrat, da ga med vsemi kabli spraviš ven.

Objavljeno (popravljeno)

a ma se sa kdo drug na kawasakiju probleme z izgubljenimi vijaki al se to samo meni dogaja, po prvih 200kilometrih ki sem jih naredo z njim pa mi že ta vijak manjka.

z temi vijaki sem mel že na prejšnem kawasakiju velke probleme, sm zgubo od tistih ki maske gor držijo, avspuha, pa do enega od 4-ih vijakov ki so držali mašino na gehajzi

post-20359-126926371325_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil brancisv
Objavljeno

a ma se sa kdo drug na kawasakiju probleme z izgubljenimi vijaki al se to samo meni dogaja, po prvih 200kilometrih ki sem jih naredo z njim pa mi že ta vijak manjka.

z temi vijaki sem mel že na prejšnem kawasakiju velke probleme, sm zgubo od tistih ki maske gor držijo, avspuha, pa do enega od 4-ih vijakov ki so držali mašino na gehajzi

Zaenkrat mi ni odpadel še noben vijak, sem pa na sredini zračnega filtra našel en odvečen vijak (z enakim vijakom so privijačene plastike). Poglej še ti v filter mogoče najdeš prav takšnega kot ga potrebuješ :kva2:. Jest sem originalne vijake s katerimi je privijačen akumulator naročil pri serviserju in sploh niso bli dragi. Vijake sem pa menjal predvsem zato, ker jih je nekdo pred mano, ki je prvič montiral akumulator, z napačnim imbus ključem uničil in to na novem motorju.

Objavljeno

a ma se sa kdo drug na kawasakiju probleme z izgubljenimi vijaki al se to samo meni dogaja, po prvih 200kilometrih ki sem jih naredo z njim pa mi že ta vijak manjka.

z temi vijaki sem mel že na prejšnem kawasakiju velke probleme, sm zgubo od tistih ki maske gor držijo, avspuha, pa do enega od 4-ih vijakov ki so držali mašino na gehajzi

Vsi vijaki na svojem mestu :evilgrin:

Objavljeno

Pri meni prav tako vsi vijaki, kjer morajo biti. Se pa spomnim, da mi je na prvem servisu se malo zategnil večino vijakov.

Drugače pa :), samo veselje v delavnici :), evo ene vohunske slike... Sem šele v dobrem štartu :). Kaj več jutri ko bom imel vse potrebne vijake...

Prva slika, surovi izdelki :P, druga slika distančniki, tretja slika, pol poti do konca :)..

Objavljeno

@brancisv- Ne nobenih problemov s sraufi, je pa res, da sem letos pozimi vse malenkost pritegnil. Ampak, sploh niso bili razrahljani, večino vbistvu sploh nisem nič dotegoval. :)

@Hyperjack- design imava približno isti. Moji bi naj že bli prejšnji vikend fertik.. Am sem pa v nedeljo bil v vaših koncih, kljub oblačnemu vremenu sem se imel fajn. P.s.: boljša polovica ostala doma .)

Objavljeno

Se oproščam za drug post.

@brancisv- GEHAJZA naj bi bla okvir, gestel, kej od tega?

Objavljeno

se opravičijem, smnarobe napisal,za vijak mašine in gestela gre, to blo še na KMX-u

sicer pa našo drugega, sm meo se od enega drugega motora en vijak, je enak samo da je pocinkan bo treba še originalnega naročiti

sem pa šel jaz tudi pol še vse vijake skoz in sem našo še ene dva malo razrahljana, sm zategno.

Objavljeno

Meni se je odvil vijak, ki drži črno železno ploščico pod voznikovim sedežem že pred prvim servisom.

Objavljeno (popravljeno)

Evo tudi pri meni danes prazen akumolator :P...smo dali polnit...

Drugače pa ena stran crash padov uspešno dokončana :)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Pa še malo s strani..

Objavljeno (popravljeno)

@Hyperjack: Nice :D

Fantje a bo kdo od vas na cesti v nedeljo če bo vreme? Kakšni plani?

Popravljeno . Popravil Be wild
Objavljeno

Če ima kateri interes... 35€ + 8€ poštnina. PRav gotovo ob skupnem nakupu še kaj ceneje :)

Objavljeno

Če ima kateri interes... 35€ + 8€ poštnina. PRav gotovo ob skupnem nakupu še kaj ceneje :)

a se da v zeleni barvi dobiti?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!