Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Jst sem ta ćrni trak kupil kar v merkurju.Naredil sem pa sledeče.Vzel sem al.folijo in si odrezal model kakšne oblike naj bi ta velika zaščita bila.Nato sem ta trak po kosil zažel lepiti na to prej izrezano al.folijo.Trakove pa sem lepil cca 10 mm čez to folijo.Ta pa ravno zaradi tega ker ta trak nenormalno prime....in tako se dejansko prilepa samo 10 mm traka na spojler....vse druga je v bistvo nalepljeno na folijo.

lp,MAtjaž

.....je pa bilo slikano po enim nalivu...sam bistvo se vidi.

post-13063-037970100 1284280854_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Zanima me ali ima morda kdo kakšno pametno idejo, kako naj popravim praske na levi strani motorja. Z je letnik 2008 in ima črno barvo mašine. Ta vikend sem imel smolo, saj sem ga na Vršiču nerodno postavil in mi je okrog padel, sedaj pa se na mašini vidijo praske od tistih ostrih kamnov. Hvala bogu, da ni plastika nič vstran dobila. Kje naj dobim enako barvo, kot je pobarvana mašina oz agregat?

Hvala za nasvet!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Zanima me ali ima morda kdo kakšno pametno idejo, kako naj popravim praske na levi strani motorja. Z je letnik 2008 in ima črno barvo mašine. Ta vikend sem imel smolo, saj sem ga na Vršiču nerodno postavil in mi je okrog padel, sedaj pa se na mašini vidijo praske od tistih ostrih kamnov. Hvala bogu, da ni plastika nič vstran dobila. Kje naj dobim enako barvo, kot je pobarvana mašina oz agregat?

Hvala za nasvet!

Kupiš črno barvo za barvanje izpuhov 600stopinjska. Droben čopič in večkrat popraviš, boš videl da se skoraj nič ne opazi. Je super za korekcijsko popravljanje kakšnih pikic, ki nastanejo od kamenčkov!

Bug spoiler zaščitite z samolepilno folijo najbolje 5letno, saj drži v vseh vremenskih razmerah. Folije iz merkurja so zelo zelo slabe, ker ob vročini spusti lepilo iz pod folije, folija se tudi skrči in izgleda katastrofalno.

Imam doma še nekaj črne in rdeče 5letne folije če kdo rabi. Lahko pa je tudi opcija da se lično privijači dokaj tanek aluminij, zbrušen do visokega sijaja :D, rešitev je ogromno ! :) več lahko preko pm.ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uff, alu zadnja roka, zadnji blažilec tudi zgleda vredu, vse ostalo pa no comment. Nv kaj so narediti če so ostali na istih kilah :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://hellforleathermagazine.com/2010/09/kawasaki-z750r-middleweight-naked-supremacy-upgraded/

tule je še več podatkov, samo ne znam uredit posta :D

Em, kolkor se mi zdi, bi tudi 2009 Z imel 226 kg, tako da res nevem zakaj piše da so mu zmanjšali težo :) Je pa lepa posodobitev, ampak mislim da sem nekje zasledil, da bi naj že 2012 prišel čisto nov model ven, tako da tole čist brezveze. Že v štartu 2007 bi morali takega naredit :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edini pravi napredek so radialne zavore (vsaj zgledajo tako), ki so po mojem najšibkejši člen aktualnega Zja. pa na drugi pomanjkljivosti(vzmetenje) so zgleda tudi nekaj delali (bomo videli v praksi). skratka mali fejslift na račun recesije.

če zrihtajo še 10-15 vrancev , si pa zasluži R v nazivu.

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razočaran ... Kaj so pri Kawi mislili ... kot da bi jim ostale komponente od tastarega z1000 in so jih nametal na Z750 in mu dodali R.

- cenim, da so dali plastično posodo za bremz olje in pletenice - prvo, če si po pomoti položil motor - drugo se bo poznalo za dirkanje po bregu navzdol z dvema

- tisto nastavljanje vilic je bilo že prej - iz slik ne vidim, da bi bilo zdaj na obeh krakih - to bi bila recimo izboljšava

- zadnji amortizer ... hm, če je od stare z1000 je bolj za lahke... pri mojih 95kg smo ga rihtal pa rihtal in ... se nisva sprijaznila, vedno premehko. Moja jih ma 70kg in ima vzmet na aktualnem 750 napeto do konca (povratnega temu primerno zaprtega), pa še je k gumica, pa je motor star komaj 3 leta.

- če je zadnja vilica od stare z1000, pol bo mogoče kaj bolje na 750 z ritanjem levo desno na dolgih in hitrih grbinastih ovinkih (če je tudi zadnji amortizer po novem ok)

- moja pravi tudi, da ima občutek, da je sicer lepa šipca pokvarila dokaj dobro rezanje zraka (stari z750 mnogo bolje reže zrak pri velikih hitrostih, kot stari z1000 s podobno šipco kot jo ima novi 750R). Opozarja tudi na dve novi reži pod lučjo maske, ki bosta smrt za čiščenje.

- bolj zanimivo je vprašanje ali so naredili kaj na naklonu sprednjih vilic? Stari Z750 in tudi Z1000 radirata sprednji gumi na vogal - mogoče zaradi enostavnega doseganja večje stabilnosti krmila pri velikih hitrostih. Imel sem tudi prvo verzijo novodobnega z750 (2003 ali 04 - sem pozabil) in tam teh posebnosti ni bilo (kjub takrat nekaj konj večji moči motorja, kot je danes).

Kaj naj dodam v informacijo novim kupcem: Da - če gre za prvi nakup v tem razredu, NE - če gre za zamenjavo starega. Je kar precej 800 kubične konkurence - vsaj za probat..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enostavno s to verzijo R bodo pridobili kakšnega kupca več mogoče.

Mene osebno ta segment ne pritegne, vendar ne glede na dejstva paket vsaj na papirju ne obljublja ne vem kaj.

Stvari se spreminjajo tudi v moto industriji, podobno kot v avtomobilski.

Kratica enojni R ima zgodovino recimo pri modelu zxr, kjer smo leta 91 imeli 123 konj, 190kg, USD vilice, protizdrsno sklopko, lažje materiale in ostale bonbone.

Resnično tukaj zdaj manjka agregat in 'weight reduction', kar je pomojem velik del odločitve za nakup.

Naked vožnja ne bazira na 200 km/h ovinkih in tako je še 190kg veliko, kaj šele 200+.

Ob vsem možnem razvoju tale motor ne dosega niti malo te 'revolucije' preslikano v današnji čas, eden izmed povprečnih modelov, s katerim polnijo niše, ki pa so precej večje drugje.

Razred športnikov in podobnih 250-600 je praktično mrtev, prav tako 750-900 (kawasakijeva športna tradicija), nikakršnih novosti ni, sploh ker so oni gonilo razvoja, agregati nakedov pa ponavadi nadgradnja teh.

Naj pač tovarna misli po svoje, vem pa da bi ob najavi nove zx-7r in recimo izvedenke zzr začel bolj intenzivno hlastati za denarjem in potencialno kupil. Ampak teh, ki majo raje z-ja je precej več ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm. S tem R-jem sem mislil da bojo dodali kakega konja več, in morda celo kak oklep... , da bo vsaj izgledalo kot "R"... Zame že moj 2007 bremza čist ok... ne vem. Ne dirkam, tko da ne vem kake občutne razlike bo prinesel tale novi Z.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razočaran ... Kaj so pri Kawi mislili ... kot da bi jim ostale komponente od tastarega z1000 in so jih nametal na Z750 in mu dodali R.

- cenim, da so dali plastično posodo za bremz olje in pletenice - prvo, če si po pomoti položil motor - drugo se bo poznalo za dirkanje po bregu navzdol z dvema

- tisto nastavljanje vilic je bilo že prej - iz slik ne vidim, da bi bilo zdaj na obeh krakih - to bi bila recimo izboljšava

- zadnji amortizer ... hm, če je od stare z1000 je bolj za lahke... pri mojih 95kg smo ga rihtal pa rihtal in ... se nisva sprijaznila, vedno premehko. Moja jih ma 70kg in ima vzmet na aktualnem 750 napeto do konca (povratnega temu primerno zaprtega), pa še je k gumica, pa je motor star komaj 3 leta.

- če je zadnja vilica od stare z1000, pol bo mogoče kaj bolje na 750 z ritanjem levo desno na dolgih in hitrih grbinastih ovinkih (če je tudi zadnji amortizer po novem ok)

- moja pravi tudi, da ima občutek, da je sicer lepa šipca pokvarila dokaj dobro rezanje zraka (stari z750 mnogo bolje reže zrak pri velikih hitrostih, kot stari z1000 s podobno šipco kot jo ima novi 750R). Opozarja tudi na dve novi reži pod lučjo maske, ki bosta smrt za čiščenje.

- bolj zanimivo je vprašanje ali so naredili kaj na naklonu sprednjih vilic? Stari Z750 in tudi Z1000 radirata sprednji gumi na vogal - mogoče zaradi enostavnega doseganja večje stabilnosti krmila pri velikih hitrostih. Imel sem tudi prvo verzijo novodobnega z750 (2003 ali 04 - sem pozabil) in tam teh posebnosti ni bilo (kjub takrat nekaj konj večji moči motorja, kot je danes).

Kaj naj dodam v informacijo novim kupcem: Da - če gre za prvi nakup v tem razredu, NE - če gre za zamenjavo starega. Je kar precej 800 kubične konkurence - vsaj za probat..

samo ne za tak denar. po moje je z še vedno največ kar dobiš za ta denar.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se pa dopade

ce bom pa htel met več konjev, bolše bremze in vzmetenje bom pa ninjo kupo

Popravljeno . Popravil brancisv
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi pa brezveze to kar so nardili.. Če je R naj bo R.. Meni osebno se tudi pri cestni vožnji zelo dopadejo značilnosti SS motocikla, torej odzivne ostre zavore, dobro vzmetenje, pozicija tačk, da ne plužiš po tleh takoj ko malo nagneš motor. Po drugi strani me pa precej moti športna drža, ki pri cestni vožnji (vsaj pri tisti po omejitvah) ni preveč udobna, je utrujajoča, poleg tega te pa kar spodbuja v "divjanje".. Zame pa še za marsikoga je dober naked nekaj v stilu Tuonota, Moto Morinija, itd.. Motor s komponentami sportaka in obliko ter pozo nakeda. Japonci tega enostavno nimajo. Sem upal, da se bo ta Z malo približal temu, pa očitno ni tako.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, vidim,da so zadaj izboljšali vzmetenje, kaj pa spredaj,vse je isto kot na prejšnih modelih?

kaj ti bo pomagalo boljše zadnje vzmetenje, če pa vsi vemo,da je hiba tega motorja tudi premehko sprednje vzmetenje in glej ga zlomka, tale R ima isto sprednje vzmetenje (premehko) kot prejšni modeli, ali sem kaj spregladal ? Torej stara hiba ostaja tudi na temu R modelu.:angry:

Cena bo pa sigurno spet kakšnih 1000 EUR dražja od sedanjega, tko da bo cena krepko čez 8000 EUR pri nas,torej predrago.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Mene zanima, če je to normalno, da je delovna temperatura hladilne tekočine motorja 65°c... nebi moglo bit od 85-90°c?

Motor: Kawasaki Z750 '09

Tnx za odgovore...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

65 je mislim da najnižja temperatra, ker takrat se termostat odpre. jaz sem imel na desetki isto 65, mogoče 70, v mrzlih dneh

ni nič narobe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

65 je mislim da najnižja temperatra, ker takrat se termostat odpre. jaz sem imel na desetki isto 65, mogoče 70, v mrzlih dneh

ni nič narobe

Jst sm celo termostat zamenju... misleč, da je stalno odprt (fuč) pa sm vidu, da ne njemu piše 60

Čudno... ker se temp. lahko dvigne do 103° prej ko se ventilator zalaufa 40° razlike?

Pri avtih niha od 87° tja do 98° je pa dobrih 10°

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva rešena in mislim da bo to marsikomu pršlo prav.. Na delu, ki je označen z modro barvo so bile stvari nekako zarustane... Celo tačko sem dal dol, jo z šmir papirjem opucal saj je bila vsa rejnata in zapackana!!!! Nato sem namazal z mastjo in dal nazaj... Zdaj je prestaviti pravi užitek tako da mislim kateremu koli se zdi da težko prestavlja naj stori prav to in zadeva se bo prestavljala tako kot se more...

Lp

zivjo menee pa zanima kje si dobil karbonske pokrove za z750 prosim javi mi na drago.urbi@gmail.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

bliža se zima in "uspel" sm si zrihtat zimsko delo...če ima kdo(pozna koga) kakšno sprednjo feltno za prodat,sprednjo strehco nosilec tačke naj me prosim kontaktera.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!