Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

http://www.sc-projec...dexhome_eng.htm

Evo da nebote pluval po SC-Project exhaust sistemih,sm zgoraj prilimu link pa si mal poglejte kaj je to zaena firma ne pa nek čip izdelovalec,pa neke čudne švase itd.

Naš Akrapovič ma sam izpuhe v moto GP za razliko od SC-ja ki je sponzor Ducati pramac racing teama in v moto 2 se tut najde pa še kje drugje.....

Ne podcenjujem nobenga sploh pa ne Akrapoviča ampak kar nekateri pišejo mi gre na :SS

Zato preden kerkoli pišete poglejte kdo je kdo in ne kr neki pametvat.

Colin ko bojo enkrat slišal zvok SC-ja in dizajn bojo drugačnega mnenja. :evilgrin:

Se popolnoma strinjam z tabo, oblika nora, gls pa obijalski.:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa bi bilo možno kupit sc project?

Ga je treba pozneje kaj homologirati ali se zraven že dobi homologacijski?

Približna cena?

Že vnaprej se zahvaljujem za kakršen koli info :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa bi bilo možno kupit sc project?

Ga je treba pozneje kaj homologirati ali se zraven že dobi homologacijski?

Približna cena?

Že vnaprej se zahvaljujem za kakršen koli info :notworthy:

Jaz ga nisem sam naročeval, sem ga dobil za RD.. Naročiš ga direktno na njihovi strani, cena z pošilko vret je približno 380€, zraven pa je priložeh homologaciski kartonček. Pri sami homologaciji ni bilo nobenih komplikacij

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga nisem sam naročeval, sem ga dobil za RD.. Naročiš ga direktno na njihovi strani, cena z pošilko vret je približno 380€, zraven pa je priložeh homologaciski kartonček. Pri sami homologaciji ni bilo nobenih komplikacij

Ja res je naročiš na njihovi strani,plačeš vnaprej in dobiš z homologacijo ki jo pri nas upišeš v kartonček.

Preverjeno brez problemov.

Za takšno ceno vrhunski izdelek in še bolj vrhunski glas,ki se lahko brez problema kosa z Akrapovičem.

Mislim da naš izelovalec počasi nabija ceno in da je začel prodajati ime.

Ja tak je če hočeš met Akrapoviča plači velik,mi ko pa nimamo EUR smo pa zadovolni z Italjanom SC. :yea1:

Ko uspem posneti glas ga prilimam gor. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore Kuščar & Danixxx!

380 € z poštnino in vsem je odlično! Še posebej če upoštevam Akrapovičeve cene. Žal ne spadam med "bogatejše slovence" tko da je treba izbrat tisto kar denarnica omogoča. :closedeyes:

Kako pa je z plačilom? Paypal? Preko kartice?.... Žal sem nekoliko nezaupljiv do sistema plačevanja preko intereneta. Vse kar sem do sedaj naročeval preko Net-a je bilo plačano po povzetju.

Sploh pa varijante "jaz tebi denar in ti meni robo" brez da ne vidim in otipam "robe".... nema para. Tako sem naučen.

Ampak no... zanima me splošen postopek plačitve le-te storitve...???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo že miljonkrat napisali, da Akrapovič v zameno, da ti "zrihta" kakšnega konja več, ga je potrebno dobro plačati. Kar mislim, da pri naših Zedih ne igra vloge, saj vendar motor ni namenjen, podiranju rekordov na pistah.

Vsak ima svoje želje in potrebe, ljudje smo si različni, tako se najde 100ljudi, ki bo Akrapoviča zagovarjalo, in prav tako 100ljudi ki bo nasprotovalu temu.

Ko sem kupil nov motor, sem seveda takoj rekel, da bom imel Akrapoviča, vendar po dobrem premisleku in hladnem tušu (visoka cena), sem se čez čas odločil za povsem drugega proizvajalca, za katerega mi ni niti malo žal, da sem ga nabavil in je vreden vsakega prissluženega €. Tako zadovoljen po kvaliteti izdelave, kot same oblike in glasu....

TO je to :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima nekaj. Lani proti koncu sezone sem podrsal svojega Z-ja. Podrasn je kr močno tako da se na levi strani (pokrov motorja) vidi magnet. zdaj pa me zanima kako in s čim naj operem notranjost mašine, da s tem izperem morebitne opilke v njej? Ma kdo kakšno rešitev ali celo izkušnjo? Hvala za odgovor. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima nekaj. Lani proti koncu sezone sem podrsal svojega Z-ja. Podrasn je kr močno tako da se na levi strani (pokrov motorja) vidi magnet. zdaj pa me zanima kako in s čim naj operem notranjost mašine, da s tem izperem morebitne opilke v njej? Ma kdo kakšno rešitev ali celo izkušnjo? Hvala za odgovor. LP

jst bi te pa sam vprašu kolk metov je tvoj z-jček drsel?

...ti si oz. si bil verjetno o.k.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šele sedaj videl :glare:, pred tednom dni, je kolega vzel Mlabel ročke zame, vendar sem šele sedaj spoznal, da je naročil rdeče namesto črnih, tako da imamo zdaj te viška. Pridejo čez cirka en teden, če bi kdo želel, čisto nove, zapakirane za 70€. Leva in desna, za Z750 od 2006-2010 letnik

lp

Jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šele sedaj videl :glare:, pred tednom dni, je kolega vzel Mlabel ročke zame, vendar sem šele sedaj spoznal, da je naročil rdeče namesto črnih, tako da imamo zdaj te viška. Pridejo čez cirka en teden, če bi kdo želel, čisto nove, zapakirane za 70€. Leva in desna, za Z750 od 2006-2010 letnik

lp

Jaka

kratke...dolge?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kratke...dolge?

Oboje kratke, vendar so baje dovolj dolgi, za vse štiri prste. mislim, da so za 1,5cm krajše od originala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam vprašanje za vas, ki se že malo dlje furate s svojimi Z-ji, Ko je motor segret, na koliko obratov je narihtan štangas?

hvala

mislim da okrog 1500 drgač si pa lahka štimaš tam na strani tak črn gumb je ki ga sučeš:)

si že naredil kak km:)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst bi te pa sam vprašu kolk metov je tvoj z-jček drsel?

...ti si oz. si bil verjetno o.k.?

Okol 200m pri 140-160km/h. Tudi js malo ampak ne tk daleč.

Popravljeno . Popravil Platfus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima nekaj. Lani proti koncu sezone sem podrsal svojega Z-ja. Podrasn je kr močno tako da se na levi strani (pokrov motorja) vidi magnet. zdaj pa me zanima kako in s čim naj operem notranjost mašine, da s tem izperem morebitne opilke v njej? Ma kdo kakšno rešitev ali celo izkušnjo? Hvala za odgovor. LP

snami pokrov elektrike in karter, potem pa kupi kako čistilo za verigo oz. zavore, je v dozi pod pritiskom in zelo hitro hlapi, se da precej stvari oprat s temi zadevami, potem očisti mrežico ki lovi delce v olju, nato sčisti še karter in montiraj nazaj in nalij olje....poglej koliko je fasal tudi magnet, ker se vrti precej blizu pokrova....priporočam da po 1000km potem še enkrat snameš karter, očistiš mrežico in menjaš olje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

snami pokrov elektrike in karter, potem pa kupi kako čistilo za verigo oz. zavore, je v dozi pod pritiskom in zelo hitro hlapi, se da precej stvari oprat s temi zadevami, potem očisti mrežico ki lovi delce v olju, nato sčisti še karter in montiraj nazaj in nalij olje....poglej koliko je fasal tudi magnet, ker se vrti precej blizu pokrova....priporočam da po 1000km potem še enkrat snameš karter, očistiš mrežico in menjaš olje

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da okrog 1500 drgač si pa lahka štimaš tam na strani tak črn gumb je ki ga sučeš:)

si že naredil kak km:)

LP

hm... 1500rpm verjetno velja bolj za enocilindraške freze, za Z-je pa med 1050-1100rpm, ko je segret seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Sporočam da sem se letos že skorajda odložil pridružiti družbi 750Z. Trenutno gledam motorje in vidim da se zelo hitro Zji prodajajo. na avto net 2 tedna nazaj blo približno 7 Zjev 750 kubičnih nad letnikom 2008, trenutno sta samo 2.

Sam imam dokaj veliko spoštovanje do tega motorja, ker velikega motorja še nisem imel. Vozim sicer od 9tega leta, začel sem z kroserjem hondo 80 kubično, sledil je seveda izpit za H pri 14 letih in skuter, nato pri 16ih izpit za A, kjer sem nato vozil 125ko 4 leta. Oče ima 1300 kubično Yamaho, s katero sem se probal peljat, ampak nikol še nisem nabil kakšne večje hitrosti. V avtošoli sem naredil izpit normalno skozi in zdaj se odločam za Kawasaki Z750. Lahko bi rekel da gledam ta motor že zadnje 2 - 3 mesece, lahko se tudi ponosno pohvalim da sem prebral praktično vsak post te teme skorajda.

Moje teoretične izkušnje iz tega foruma do zdaj glede 750Z-ja:

Kawasaki dodatki strani:

http://www.barracudamoto.it/

http://www.rizoma.com/en/

http://www.louis.de/

Slo strani:

http://www.elisa.si/

http://www.tc-motoshop.si/si/

Vožnja v dvoje: Vsak motor najlepše solo pravite, Z nič kaj drugače kot drugi po mojih prebiranjih. Po mojem mnenju bi mogla s punco v dvoje če se odločima za kakšen giro brez problema naredit kakšnih 200+ km v enem dnevu brez večjih bolečin (upoštevajoč, da prej nisva 2 leti ležala na kavču seveda). Drugače pa motor kupujem da se bova vozila oba in jaz sam približno enako oz verjetno več v dvoje.

Kovček? Z vidika lepota NE! Funkcionalnost pri daljši poti - odlična (tako vsaj pravite) oz za dopust

Torbe :

Hein-Gericke

Vzmetenje Zja

S ima za 68kg tovarniško nastavljene vilce.... Kako izboljšat..?

Ice pravi: ......... vse delaj po eno stopnjo

Priporočen akrapovič izpuh:

SP series street legal

Servis:

okrog 100 eur. ( z menjavo olja seveda )

Potencialni problem:

serijski nosilec za tablico se lahko odlomi pri večji hitrosti

Gume:

Gume z neko povprečno vožnjo bi morale zdržat 6.000km

Imam 88kg in sem visok 186cm. Mislim da bi se s tem motorjem moral hitro spoprijateljiti, izkušenj menim glede samega ''motorja in ceste'' mi ne manjka, manjka mi izkušenj na težjem motorju. Trenutno spremljam motorje na internetu od letnika 2008 dalje. Budget sem si postavil do 5.000 eur. Od opreme mi še manjka kombinezon. Z punco se mislima dosti skupaj vozit, punca ima 45kg, takda mislim da neka hujša obremenitev za motor to nebi smela bit, saj sva se na 125ccm komot peljala do Graz-a in nazaj + kopanj v Schwarzlsee :))

Dobrodošle so še kakšne kritike ali nasveti. Hvala že v naprej.

Lp,

Rocko

Popravljeno . Popravil Rocko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to, po prebiranju takega števila postov se mi kar zdi na nekatere že poznam ha ha :)

No upam da bo kdaj kakšna skupna vožnja v prihodnosti ko nabavim mašino :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še eno vprašanje ( se opravičujem da so kar 3je posti moji)

Zasledil sem en kawasaki Z 2009 letnik z niti 2000 prevoženimi kilometri, kako preverit če je motor bil dobro uvožen in po predpisih, da ni turiral do rdečega znaka na obratomeru prvih 1600km itd?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!