Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Kaj če bi naredili kakšno debato o tem, katere vzmeti in olje bi zamenjali na naših Z.jih čez zimo :), pa kakšen zadnji feder bi se splačalo kupiti =). S Cofkotom bova še zadnjo nihajko menjala :D...haha hec!

Objavljeno

Glede na to da načrtujete take posege bi blo pametno premislit o menjavi motorja za Z1000 ali čim drugim podobnim. Vsaj js bi tako naredu. Zakaj bi pa menjevali zadnji feder?

Objavljeno

Glede na to da načrtujete take posege bi blo pametno premislit o menjavi motorja za Z1000 ali čim drugim podobnim. Vsaj js bi tako naredu. Zakaj bi pa menjevali zadnji feder?

Ko bo šiht pa redna plača, bom poleg Z750 kupil še Z1000, do takrat bom pimpal to kar imam, sem čist zadovoljen =)

Ja ob menjavi sprednjih vzmeti, hitro zadnji feder postane nedorasel sprednjemu kompletu, nastavljiv pa na žalost ni.

Objavljeno

Zakaj bi pa hotel imet dva motorja enakega segmenta :?

Zadnji FEDER je nastavljiv.

Objavljeno

Glede na to da načrtujete take posege bi blo pametno premislit o menjavi motorja za Z1000 ali čim drugim podobnim. Vsaj js bi tako naredu. Zakaj bi pa menjevali zadnji feder?

Je dost ceneje, če menjaš za polno nastavljivo vzmetenje, kot pa cel motor...

Menjaš pa zato, da izboljšaš vozne lastnosti :)

Zadnji FEDER je nastavljiv.

Ja, samo za vzorec :)

Objavljeno

Zastopim vse kar hočete povedat ampak:

Spodobne prednje vilice + spodoben zadnji amortizer = 2000€ (na pamet pišem)

Cena za katero bi prodal Zja: 4500€(cca)

Skupaj to znese 7.500, za to pa dobiš že tak motor ki ima take vozne lastnosti kakršnih Z nebo imel nikoli, niti po vseh teh predelavah.

Za vas je verjetno to kar sm zgoraj napisal o prodaji Zja bogokletstvo ker zgleda ste vsi čustveno navezani na ta pleh/plastiko/gumo...

Js verjetno nebi čutil teh predeval vzmetenja k sm itak bolj pr ta počasnih voznikih tako da se mi zdi to brezzveze, še posebej če je moja zgornja matematika približno točna.

Objavljeno

Zastopim vse kar hočete povedat ampak:

Spodobne prednje vilice + spodoben zadnji amortizer = 2000€ (na pamet pišem)

Cena za katero bi prodal Zja: 4500€(cca)

Skupaj to znese 7.500, za to pa dobiš že tak motor ki ima take vozne lastnosti kakršnih Z nebo imel nikoli, niti po vseh teh predelavah.

Za vas je verjetno to kar sm zgoraj napisal o prodaji Zja bogokletstvo ker zgleda ste vsi čustveno navezani na ta pleh/plastiko/gumo...

Js verjetno nebi čutil teh predeval vzmetenja k sm itak bolj pr ta počasnih voznikih tako da se mi zdi to brezzveze, še posebej če je moja zgornja matematika približno točna.

1. Menjava sprednjih vzmeti + olje + delo cirka 170€

2. Zadnji plinski full nastavljiv feder 500€

3. Čemu bi prodajal svoj motor za 4500€ in še to brez vseh dodatkov ki so gor? Pa ga ni dnarja, da se zajebavam z prodajo vsakega kosa posebaj.

4. edina menjava ki mi pride na misel je Z1000...nov...11500€...brez dodatkov!

5. Svoj motor sem kupil nov, zdaj vsaj vem kaj imam in to je to, kar pretehta vse odločitve na mojo stran.

Pa še bi lahko našteval in nakladal, ampak nima smisla ;)

Objavljeno

1: za 170€ neboš dobil niti približno takega vzmetenja kot je npr na ninđi

2: govorimo o fedru ali amortizerju?

3: zato ker dodatki ne pripomorejo nič k ceni

4: meni pride še precej drugih menjav na misel, in nobena od teh ni z1000

5: Svoj motor sem kupil rabljen in glej glej, tud js vem kaj imam.

Ne res nima smisla, še posebej zato k ena stara ninđa ki se prodaja za 3000 poseka Zja v vsem na celi črti. Seveda če gledamo skozi performance, zaradi katerega boste menjavali amortizerje/fedre? S tega vidika če prodaš moped za 4500 in kupiš ninđo za 3000 in še ti ostane.

Še enkrat, nima smisla kot si že sam ugotovil.

Objavljeno (popravljeno)

1. Menjava sprednjih vzmeti + olje + delo cirka 170€

2. Zadnji plinski full nastavljiv feder 500€

3. Čemu bi prodajal svoj motor za 4500€ in še to brez vseh dodatkov ki so gor? Pa ga ni dnarja, da se zajebavam z prodajo vsakega kosa posebaj.

4. edina menjava ki mi pride na misel je Z1000...nov...11500€...brez dodatkov!

5. Svoj motor sem kupil nov, zdaj vsaj vem kaj imam in to je to, kar pretehta vse odločitve na mojo stran.

Pa še bi lahko našteval in nakladal, ampak nima smisla ;)

Kaj pa kar vzmetenje od Ninje? Gre to skozi pri Z-jih?

Pri FZ1 ownerjih je ena bolj popularnih predelav enostavno zadnji amortizer + prve vilice od R1 in gasa :D Načeloma kosi pašejo gor brez večjih posegov :)

Ker za 500€ težko dobiš polno nastavljiv amortizer, ponavadi samo rebound + preload.. Vsaj pri Wilbersu je tako, pa je edein izmed cenovno bolj ugodnih opcij. Če hočeš tudi nastavljiv compression ter po možnosti še kit za nastavitev višine si nahitro na 900€.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Pomoje tisti osnovni Wilbers za 500€ ni nek dosti boljši (če sploh) od original vzmetenja pri kakšni novejši desetki. Je pa ziher manj nastavljiv. Medtem ko dobiš praktično nov amortizer od Ninje na ebayu za 100-150€. Je mal za pogledat kaj pravijo fantje na forumih, če pride v poštev kakšna taka opcija. Kot rečeno R1 amortizer na FZ1 je popularna in dobro stestirana predelava, ki se obnese super. Pa košta 1/4 aftermarket vzmetenja.

Objavljeno

Pomoje tisti osnovni Wilbers za 500€ ni nek dosti boljši (če sploh) od original vzmetenja pri kakšni novejši desetki. Je pa ziher manj nastavljiv. Medtem ko dobiš praktično nov amortizer od Ninje na ebayu za 100-150€. Je mal za pogledat kaj pravijo fantje na forumih, če pride v poštev kakšna taka opcija. Kot rečeno R1 amortizer na FZ1 je popularna in dobro stestirana predelava, ki se obnese super. Pa košta 1/4 aftermarket vzmetenja.

Jure, tudi ta varjanta je že naštudirana, paše brez hudih predelav on ninje, le na kakšno ponudbo bo treba počakat, na ebayu je trenutno zelo slaba...iz amerike ne bom naročeval, ker bo poštnina skoraj toliko kolikor je amortizer.. Bomo videli, kaj bo prinesla zima :P

Objavljeno

pa čak mal, ti primerjas ninjo z z750? Naked vs. Cestak? Jej jej jej

Objavljeno

pa čak mal, ti primerjas ninjo z z750? Naked vs. Cestak? Jej jej jej

Ti to men :P?

Govora je o menjavi vzmeti (izboljšanje podvozja) =)

Objavljeno

ne to je letel na lajbna :).

Nevem pa za kaj je tak đumbus glede predelav,vsak naj menja pa lima kar hoce kakor mu pase,ce mu kej pomaga tok bols. Tk da... Gasaaaa

Objavljeno

Sej ni đumbusa, sem samo izpostavil da se ne 'izplača'.

Ampak tako gledano, se motorji in general ne izplačajo...

Objavljeno

mogoče bi pa to rešilo težave s premehkim vzetenjem, premalo togim okvirjem, prenizkimi (in v gumo odetimi) stopalkami,...

[media=]

Objavljeno (popravljeno)

mogoče bi pa to rešilo težave s premehkim vzetenjem, premalo togim okvirjem, prenizkimi (in v gumo odetimi) stopalkami,...

Ja Cika, sej maš prav, ampak potem pa po eni strani pogledaš, zakaj bi postavljal tačke višje, sploh v mojem primeru, ker distančnikov ne brusim..in pa ob menjavi tačk izgubiš udobje..glede na to, da je to motor za cesto in ne pisto.

Vse skupaj sem samo zato začel, da bi naredili eno lepo debato v katere bi se vpeljalo kaj koristnih informacij in ne o tem kako je najbolje kar zamenjat motor, ker vem, da je najlažje rečt, prodej to, pa kup tisto...

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

hyperjack priznaj da ti rad šraufaš :D in vedno neki najdeš da imaš veselje :P

sicer samo eno butasto vprašanje, a ne neki jamrajo da ima z premalo tog okvir, se pravi bo kjub vzetenju od ninje še vedno mehkejši :?

Objavljeno

Sm hotel rečt da z750 se dovolj dobro pelje s komponentami katere ima original nameščene, še posebej ker je namenjen mlajši naizkušeni populaciji mopedistov. Če hočeš kaj več pač kupi svojemu znanju in vožnji primeren moped.

Ampak spet, to je moja čudna logika.

Objavljeno (popravljeno)

hyperjack priznaj da ti rad šraufaš :D in vedno neki najdeš da imaš veselje :P

sicer samo eno butasto vprašanje, a ne neki jamrajo da ima z premalo tog okvir, se pravi bo kjub vzetenju od ninje še vedno mehkejši :?

Bingo vsaj ena oseba, ki me/nas razume! Maš kavo v dobrem pri meni ;).

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ja pravijo, da se zvija in med vožnjo zgleda kot svederčki od Barille ;)...who knows...pa bog ne daj da spustiš balanco med vožnjo, si takj v jarku, ker baje vleče v eno stran.

Mehkejši niti ne, gre se za samo pobiranje in blaženje lukenj in ostalih nehvaležnosti po cesti. Ste me vsi kaj hitro prijeli za besedo in začeli glodat zadnji montizer....mislim, da je na prvem mestu predvsem menjava vzmeti v sprednjih vilcah, saj klub možnim nastavitvam, vseeno ne daje dovolj kar bi lahko.... aja no, al pa kupiš drug moped ane, pa je problem rešen :doze:

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno (popravljeno)

Sm hotel rečt da z750 se dovolj dobro pelje s komponentami katere ima original nameščene, še posebej ker je namenjen mlajši naizkušeni populaciji mopedistov. Če hočeš kaj več pač kupi svojemu znanju in vožnji primeren moped.

Ampak spet, to je moja čudna logika.

No potem takem si ne moreš priznat, da ob minimalnem vložku lahko narediš iz tega motorja še nekaj več kot je sedaj ;)?

p.s. Jamrajo pa sam tisti, ki tega motorja nimajo. In do zdaj še niste opazili koliko Z.jev se vozi po naših cestah...že po tem lahko sklepamo, da ni nek šit od motorja, vsaj tak filing mam, da nekateri tako o mislite o njem.

Za to kakršno ceno sem ga kupil jaz novega, ne dobiš boljšega novega motorja, pa če nevem kaj analizirate pa doktorirate.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

he he bom ku maus k kafeta nabira :D

in ja mi je jasno da važno da se šraufa pa je veselje, ti bi mogu met taljana al pa britanca :D

Objavljeno

he he bom ku maus k kafeta nabira :D

in ja mi je jasno da važno da se šraufa pa je veselje, ti bi mogu met taljana al pa britanca :D

A ni dost, da mam enga italjana doma! sam ne klič hudiča :D

To je vse za gušt, itak tok stvari v življenju naredimo k so brez pomena, ampak lej vsak ma svoje veselje...nakonc itak vsi prehitr umremo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zastopim vse kar hočete povedat ampak:

Spodobne prednje vilice + spodoben zadnji amortizer = 2000€ (na pamet pišem)

Cena za katero bi prodal Zja: 4500€(cca)

Skupaj to znese 7.500, za to pa dobiš že tak motor ki ima take vozne lastnosti kakršnih Z nebo imel nikoli, niti po vseh teh predelavah.

Za vas je verjetno to kar sm zgoraj napisal o prodaji Zja bogokletstvo ker zgleda ste vsi čustveno navezani na ta pleh/plastiko/gumo...

Js verjetno nebi čutil teh predeval vzmetenja k sm itak bolj pr ta počasnih voznikih tako da se mi zdi to brezzveze, še posebej če je moja zgornja matematika približno točna.

Kompletno vzmetenje lahko menjaš za recimo 700€. Zadnji amortizer daš od destke, sprednje vilice pa od 636. Lahko pa tudi prodaš in za 5000€ kupiš ninjo.

Čustveno navezan... Kaj pa vem. Vem pa to, da je Z trenutno čist dovolj zame in se mi menjava ne bi izplačala.

Tebi se se zdi brez veze, meni pa ne. Ko sva dva gor, je s serijskimi nastavitvami čist premehko.

P.S.: tvoja matematika pa ni točna, ker je 4500€ + 2000€ = 6500€ in ne 7500€ :P

Kaj pa kar vzmetenje od Ninje? Gre to skozi pri Z-jih?

...

Ker za 500€ težko dobiš polno nastavljiv amortizer, ponavadi samo rebound + preload.. Vsaj pri Wilbersu je tako, pa je edein izmed cenovno bolj ugodnih opcij. Če hočeš tudi nastavljiv compression ter po možnosti še kit za nastavitev višine si nahitro na 900€.

Od Ninje gre gor.

...

Extremetech ima polno nastavljivega za 560€.

Pomoje tisti osnovni Wilbers za 500€ ni nek dosti boljši (če sploh) od original vzmetenja pri kakšni novejši desetki. Je pa ziher manj nastavljiv. Medtem ko dobiš praktično nov amortizer od Ninje na ebayu za 100-150€.

Saj zato, pa se ne splača nekaj aftermarket za 500€ + gor dajat. Raje vzameš od Ninje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!