Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Veš mogoče kje bi dobil originalni filter? Pa koliko litorv pride not?

 

Hvala

trgomoto krško,elisa domžale.... olja gre cca. 3,7litra

Objavljeno (popravljeno)

Veš mogoče kje bi dobil originalni filter? Pa koliko litorv pride not?

 

Hvala

sej ne da maš manual par strani nazaj, a ne :slap:

prav posebi zate naliman, k so bli že taki hudi problemi za luft ketne nastavt. 

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Veš mogoče kje bi dobil originalni filter? Pa koliko litorv pride not?

 

Hvala

 

Jest sem pa zmonitiral filter od MANN-a, poiskal  sem ga po spletem katalogu, kupil pa v Eurotonu in je bil več kot pol ceneje:

https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=2704&ktlg_lang=1&ktlg_03_sFrNo=160970004&ktlg_03_sFrNoList=160970004&ktlg_subpage=0&gobackToPage=3

Objavljeno

ooo my god:) majku milu in činezarji ej...sm kopiral bi...ccccc

 

Ne je že vredu, sem se sam ponudil za slike, ker mi je šla na roke za gratis zrezkane nosilce :P

 

Sam zdej mi je žal, da nisem še kakšne večje nalepke dal, haha

 

Če bo kdo kupooval stopalke, ima prek mene nekaj rabata ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Zanimam se za nakup, nekega Kawasakija Z750. Prodajalec trdi, da je motor nov, kupljen v Italiji kjer je služil kot razstavno vozilo. Pravi, da zaradi uvoza tudi nima servisne knjižice. Ve kdo več kaj o temu, oziroma pozna kakšen podoben primer, in kako se prepričat, da je v tujini bil motor kupljen nov? ali so to bolj bučke :)

Popravljeno . Popravil mixxx
Objavljeno

Če nima servisne knjižice se je verjetno izgubila, uvoz tukaj nima nič veze, edino v italjanščini bi bila.

Objavljeno

Sam imam izkusnje da so v cca 70% vedno buckeeee...in zgodbice za lahko noc

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zanimam se za nakup, nekega Kawasakija Z750. Prodajalec trdi, da je motor nov, kupljen v Italiji kjer je služil kot razstavno vozilo. Pravi, da zaradi uvoza tudi nima servisne knjižice. Ve kdo več kaj o temu, oziroma pozna kakšen podoben primer, in kako se prepričat, da je v tujini bil motor kupljen nov? ali so to bolj bučke :)

 

Torej v italiji sem kupil že kar nekaj motorjev in ko sem jih šel pogledati v živo so bili točno taki kot jih je prodajalec opisal. Servisna knjiga meni ne pomeni nič ker ti jo kak serviser poštempla za gajbo pira. Imam pa izjemno slabe izkušnje z motorji v slo niti eden ni bil tak kot mi je prodajalec govoril po telefonu (zbiti kilometri, razbiti in popravljeni, padeni,...) Tako da moje menje je poišči motor v italiji in si ga uvozi ker boš vsaj vedel kaj imaš. Večina vas ima strah pred italjanskimi motorji zato ker so slovenci kupovali motorje v italiji jim zbivali kilometre in jih nato preprodajali v sloveniji. Tega v italiji ne počnejo več že vrsto let ker gre za hudo kaznivo dejanje in si ne upajo več (razen kak jug italije vendar mislim da ga ni junaka iz slo. da bo šel po motor na sicilijo,...)

 

Aja pa to da je kupil raztavno vozilo brez servisne laže ker to je tako kot da bi kupil nov motor torej bi mogla biti zraven in to prazna brez servisov ;)

Objavljeno (popravljeno)

Zanimam se za nakup, nekega Kawasakija Z750. Prodajalec trdi, da je motor nov, kupljen v Italiji kjer je služil kot razstavno vozilo. Pravi, da zaradi uvoza tudi nima servisne knjižice. Ve kdo več kaj o temu, oziroma pozna kakšen podoben primer, in kako se prepričat, da je v tujini bil motor kupljen nov? ali so to bolj bučke :)

torej, če je nov, nerabljen, razstavni, se na njem ne sme poznati nobena sled uporabe (ketna, zobniki, diski in ploščice, obarvanost izpušnih krivin, da o umazaniji sploh ne govorim), razen mogoče sledi sedanja na motor, kar boš na motorju takoj videl, oz. ko ga boš prevzel. takrat pa bo lahko že prepozno(če si ga naprej-ne da bi ga videl, plačal). če je vse ok, si lahko servisno kupiš, kopiraš, skeniraš, alpa samo račune servisov shranjuješ.

 

tudi sam sem pred leti kupil novega z750 uvoženega iz italije. blo je vse ok.(špekuliram pa, da je bila cena ugodnejša zaradi mešetarjenja z davkom, ne vem)

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

Zanimam se za nakup, nekega Kawasakija Z750. Prodajalec trdi, da je motor nov, kupljen v Italiji kjer je služil kot razstavno vozilo. Pravi, da zaradi uvoza tudi nima servisne knjižice. Ve kdo več kaj o temu, oziroma pozna kakšen podoben primer, in kako se prepričat, da je v tujini bil motor kupljen nov? ali so to bolj bučke :)

račun in italijanske prometne.....ne sme bit imena in preimka na njej a4 list je njihovo prometno.....če že gor piše ime servisa....

Objavljeno

SHOW must GO on al kako že pravijo...a zdej k mam BMW nalepko gor, se mi bo motor kaj manj zvijal?

 

(tole je na polici za predelavo zima 2013/2014, čaka na montažo :) )

 

stabilizator-1.jpg

 

stabilizator-2.jpg

Objavljeno

Hyper, če boš rabu še kakšen stabilizator, imam enga originalnega viška od GSXR 1000. Ti ga dam for free, k si me že rešil enkrat z tistimi karbonskimi koščki .)

Objavljeno

Hyper, če boš rabu še kakšen stabilizator, imam enga originalnega viška od GSXR 1000. Ti ga dam for free, k si me že rešil enkrat z tistimi karbonskimi koščki .)

 

Te mam v mislih =), pa folija te še vedno čaka ;)

Objavljeno

Mam tud jest u mislih Hyper tisto folijo, sam mi enostavno ne znese. Lohk pa jutr prideš Suzukija na Grobnik polimat, ti ga bom še za en krog posodu :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Stabilizator dej rajši od BMW gor,ker manj zdrži,in kose ti pokvari imaš že delo za drugo zimo :P :lol:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Da nebo samo o šminki in tuningu......

 

Glede na to, da se je pred leti govorilo, da Z750 nima preveč natančen menjalnik (pri najnovejših letnikih nevem kako je) in da sm prebral kar nekaj starih objav na tem forumu, da je določenim lastnikom sklopka prijemala že povsem na koncu, kljub temu do sedaj ni še nihče napisal, da je moral karkoli glede taga popravljati. Ni res še nihče imel mehanskih težav s sklopko, da bi jo moral zamenjati (tu ne misli zaradi posledic prometne nesreče) ??  No sej če ni je to super, me pa zanima vseeno kak je to strošek če se odločiš zamenjat lamel, koliko to računa mehanik (lamele so cca 45-50eur).  

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima kje bi na internetu (slovenska stran) lahko naročil tank nalepko, pa da so še stranske nalepke zraven, pa da vsaj kolko tolko zgleda.

 

http://www.pjsparts.com/catalog/images/Rizoma/ZKW021Bx.jpg Kaj takega bi bilo vredu, lahko je tudi drugačna.

 

Seveda za z-ja :D

Popravljeno . Popravil aljazek07
Objavljeno

Da nebo samo o šminki in tuningu......

 

Glede na to, da se je pred leti govorilo, da Z750 nima preveč natančen menjalnik (pri najnovejših letnikih nevem kako je) in da sm prebral kar nekaj starih objav na tem forumu, da je določenim lastnikom sklopka prijemala že povsem na koncu, kljub temu do sedaj ni še nihče napisal, da je moral karkoli glede taga popravljati. Ni res še nihče imel mehanskih težav s sklopko, da bi jo moral zamenjati (tu ne misli zaradi posledic prometne nesreče) ??  No sej če ni je to super, me pa zanima vseeno kak je to strošek če se odločiš zamenjat lamel, koliko to računa mehanik (lamele so cca 45-50eur).  

Star model ima relativno soliden menjalnik, hec je včasih samo ler najti :), pa tudi to ni nič hujšega. Koliko kkm pa imaš da razmišljaš o menjavi lamel? Lamele so verjetno še kakšen euro več, računaj še novo olje in filter, v kolikor je orodje je menjava relativno hitra.

 

Mene pa zanima kje bi na internetu (slovenska stran) lahko naročil tank nalepko, pa da so še stranske nalepke zraven, pa da vsaj kolko tolko zgleda.

 

http://www.pjsparts.com/catalog/images/Rizoma/ZKW021Bx.jpg Kaj takega bi bilo vredu, lahko je tudi drugačna.

 

Seveda za z-ja :D

 

Težka bo, Rizoma ali pa original, je pa to vse drago kot žafran :S

Objavljeno

Kje pa se da dobit original? Pa pokrije tudi stranski del?

Objavljeno

Ti nimaš stranskih nalepk? Kr meni se je malo znucalo od hlač, samo to bom dal spolirat.

Objavljeno

js sem si dal na zja na tank namesto padov zaščitno folijo nalepit (tudi na straneh) že kar pri novem. enako folijo, kot jo imajo za napise na avtomobilih alpa za zaščito pred kamenjem izpod koles. obneslo se je super.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!