Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Očitno je slikal z Nokio 3310 :) Zgleda pa res ogabno.

Objavljeno

Policaji bodo imeli dela ! !

Objavljeno

Policaji bodo imeli dela ! !

 

Zakaj že ? 

 

Če je vse homologirano ni problemov pomojem.

Objavljeno

Zakaj že ? 

 

Če je vse homologirano ni problemov pomojem.

ne poslušat bremzerja, sticu se je pač hyperjack in skupaj z njim zgleda cel zzzjevski klan zameru

Objavljeno

Je kakšen od vas se že sam lotil menjave sklopke? Sem danes klical na servis pa samo deli pridejo okol 320€ plus delo, je številka občutno previsoka :D Torej, kdo ve kateri kit naročiti? Kaj je treba biti pozoren pri menjavai(smeri lamelc itd)? 

Objavljeno

Jst (še) ne, bi pa probal to sam (če in ko) bo treba, tako da če in ko boš kaj zvedu kr napiši ;):D

Objavljeno

ne poslušat bremzerja, sticu se je pač hyperjack in skupaj z njim zgleda cel zzzjevski klan zameru

Če že misliš da imam kaj proti Kawasakiju se hudičevo motiš imel sem celo dva( ER-5-N in ER-6-N) še pred kratkim in to je motor,ki nudi največ za najmanj gnarja! Nimam pa rad Triumpha,če že moram to napisat čeprav je bil to prvi motor (očetov),ki sem ga vozil.Se pa vprašam kateri NOREC mu je to homologiral in kateri :lol:  je izdal potrdilo o "strokovni" vgradnji !   

Objavljeno

Je kakšen od vas se že sam lotil menjave sklopke? Sem danes klical na servis pa samo deli pridejo okol 320€ plus delo, je številka občutno previsoka :D Torej, kdo ve kateri kit naročiti? Kaj je treba biti pozoren pri menjavai(smeri lamelc itd)? 

Preveč, od EBCja dobiš lamele za cca 100€. Pri menjavi pa nove pred vgradnjo namoči v olje (magar en dan prej) sestaviš pa tako kot si (boš) stare dol dal. Tiste šraufe na košari odtegni po zvedzastem vzorcu (enako pri zategovanju). Pa če boš vzel od EBC-ja vsako lamelo kontra obrni (vsaj proizvajalec tako priporoča), ker zareze pod kotom. Aja pa še tesnilo zamenji na deklcu da bo "job well done".

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ne ne tole je pa grdo, razmišljal sem da bi dal od novejšega Zja Akrapota gor namesto da mojega krajšam, ker mi je novejši tudi bolj všeč.

 

Rabil  bi samo mero kjer se lonec priključi na cev iz kolektorjev. Če ne bom pa na Akrapoviča klical če ne bo druge. A tukaj ga noben nima da bi zmeril ? 

jany misliš dimenzijo cevi pri katalizatorju?bom ti jaz izmeril sm povej kaj...

Popravljeno . Popravil shibby
Objavljeno

Pošlji meni! Pošlji meni! :)

Objavljeno

jany misliš dimenzijo cevi pri katalizatorju?bom ti jaz izmeril sm povej kaj...

Ja pač zmeri mi samo spodnjo luknjo na loncu tam kjer pride pritrjen na cev. Lahko ti tudi jutri ko bom na pc slikovno pokažem.

Objavljeno

Če že misliš da imam kaj proti Kawasakiju se hudičevo motiš imel sem celo dva( ER-5-N in ER-6-N) še pred kratkim in to je motor,ki nudi največ za najmanj gnarja! Nimam pa rad Triumpha,če že moram to napisat čeprav je bil to prvi motor (očetov),ki sem ga vozil.Se pa vprašam kateri NOREC mu je to homologiral in kateri :lol:  je izdal potrdilo o "strokovni" vgradnji !

En izpušni lonec zamenjat pa res ne potrebuješ inženirja iz motogpja. Pa sploh navodila vsaj od Akrapoviča so tako lepo napisana da nimaš kej falit. Res da sem avtomehanik po poklicu ma tisto zmontirat mora znat vsak ki vozi motor.

Objavljeno

Ja pač zmeri mi samo spodnjo luknjo na loncu tam kjer pride pritrjen na cev. Lahko ti tudi jutri ko bom na pc slikovno pokažem.

 

Ne rabi so mi iz Akrapoviča javili da je premer 52mm  :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Preveč, od EBCja dobiš lamele za cca 100€. Pri menjavi pa nove pred vgradnjo namoči v olje (magar en dan prej) sestaviš pa tako kot si (boš) stare dol dal. Tiste šraufe na košari odtegni po zvedzastem vzorcu (enako pri zategovanju). Pa če boš vzel od EBC-ja vsako lamelo kontra obrni (vsaj proizvajalec tako priporoča), ker zareze pod kotom. Aja pa še tesnilo zamenji na deklcu da bo "job well done".

Dobro napisano... tudi meni se je zdelo da to vseskupaj nebi smelo bit tako drago....

Popravljeno . Popravil ANCIENT
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Preveč, od EBCja dobiš lamele za cca 100€. Pri menjavi pa nove pred vgradnjo namoči v olje (magar en dan prej) sestaviš pa tako kot si (boš) stare dol dal. Tiste šraufe na košari odtegni po zvedzastem vzorcu (enako pri zategovanju). Pa če boš vzel od EBC-ja vsako lamelo kontra obrni (vsaj proizvajalec tako priporoča), ker zareze pod kotom. Aja pa še tesnilo zamenji na deklcu da bo "job well done".

Tnx! Sem stvar razdru, premeril lamele in diske, pobralo je prve. Menjava ni zahtevna, priporočam da če se lotite zadeve sami si stvari sproti slikate-ni potem problem sestaviti nazaj. Vzel sem original lamele nekaj čez 60€ s poštnino. Pazit je treba zobce lamel, ter položaj šalice ter pokrova šalice(znak na obeh).

Vse skupaj pa zgleda takole: 

img1536.jpg

img1537.jpg

img1539.jpg

Vse skupaj mi je vzelo z menjavo olja ter fitra cirka pol ure, menjava v slikah pa je odlično opisana tukaj: http://www.kawiforums.com/how-tos-faqs/101897-how-replace-your-clutch-plates.html

Popravljeno . Popravil vrta
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zakaj si pa menjal sklopko? Je že slabo prijemala? Ker letnik pa je motor?

Objavljeno

Tnx! Sem stvar razdru, premeril lamele in diske, pobralo je prve. Menjava ni zahtevna, priporočam da če se lotite zadeve sami si stvari sproti slikate-ni potem problem sestaviti nazaj. Vzel sem original lamele nekaj čez 60€ s poštnino. Pazit je treba zobce lamel, ter položaj šalice ter pokrova šalice(znak na obeh).

 

Vedno je najbolje da zamenjaš tako lamele kot tudi diske ! Zakaj,če izmeriš nov disk in izmeriš star disk je razlike vedno vsaj za 0,15-0,20 mm kar znese pri npr.10-tih diskih ca 2 mm kar pri sami sklopki veliko pomeni merit moraš obvezno z mikrometrom in ne z kljunastim merilom.

Objavljeno (popravljeno)

Ni več prijemala niti toliko, da bi se normalno peljal, sedaj zadeva funkcionira perfektno. 2005 letnik, je pa prejšnji lastnik bolj težek pri izživljanju nad njo.

Diski so ustrezali tovarniškim odstopanjem, prav tako brez znakov pregrevanja, razbrarvanosti, itd... 

 

Prodaja kdo sprednji črn vizirček?

Popravljeno . Popravil vrta
Objavljeno

pozdravljeni

 

kupu sm nosilec za kovček od proizvajalca givi, sedaj pa gledam kovček od kappe in sicer k46nt, pa me zanima če plošča od tega kovčka paše na givijev nosilec, in če je ta model kovčka kvalitetn, z pa je letnik 07  hvala za odgovore

Objavljeno

pozdravljeni

 

kupu sm nosilec za kovček od proizvajalca givi, sedaj pa gledam kovček od kappe in sicer k46nt, pa me zanima če plošča od tega kovčka paše na givijev nosilec, in če je ta model kovčka kvalitetn, z pa je letnik 07  hvala za odgovore

givi in kappa sta kompatibilna, Za tvoj kovček rabiš ploščo za monolock kovčke. Ko boš kupil kovček kupi še ploščo.

http://www.kappamoto.com/cases/Monolock-/K46NT

http://www.kappamoto.com/Fitment-kits/Plates/

 

Kar jaz vem, bi se moralo ujemati, oziroma kolikor vem Givijevi kovčki paešjo tudi na Kappine plošče in obratno.

Objavljeno (popravljeno)

Se je kdo kaj igral s prenosi na Zju? Naročam iz kettenmax pa razmišljam, da bi spredaj vzel en zob manjši zobnik. Ima kdo kakšno izkušnjo, tudi z drugimi prenosi.

 

Aja še to, če morda kdo ve; na kettenmax.de imajo DID 520 ZVMX na listi dvakrat, nekje piše da je 135€ drugje pa 150€. nevem kaj je fora Kettensatz - stealth, saj gre za isti model?

Popravljeno . Popravil logarr
Objavljeno

A zdej pa zastopm, hvala za odgovor, moja nemščina je bolj švoh :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!