Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Če bi kdo menjal zadnji feder, prodam od Z1000, 2008 letnik

 

info na zasebno.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi kdo menjal zadnji feder, prodam od Z1000, 2008 letnik

 

info na zasebno.

 

lp

Najprej lep pozdrav vsem skupaj..

Vaš forum berem že nekaj cajta,zdajle sem se pa odločil registrirat,vnaprej se opravičujem za slovnične napake..sem z Hrvaške in se bom potrudil pisat v vašem jeziku..

Imam eno vprašanje za vas stokovnjake.

Rad bi zamenjal semeringe in olje na sprednjih vilicah na svojem kawasakiju z750 2005l..

Nekje sem zasledil da naj bi bila različna količina olja (leva VS desna vilica)..

Na louis.de strani sem najdel tovarniške podatke za ta motor in piše 358ml olja za eno in drugo vilico,se pravi enaka količina..gostota 10w

Ima gdo iskušnje,oziroma ve točno količinu..zanima me pa tudi sam postopek menjave (če negdo mal opiše)  vidim da eni preprosto merijo od vrha vilice do kje je olje in neglede na predpisano količinu,po potrebi še dolijejo olje..

Kaj je pravilno? predpisana količina ali predpisan nivo olja (če ima še gdo ta podatek koliko,mm oziroma cm  od vrha vilice mora biti olje)

hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vilice sam naredit moreš res bit natančen, pa kakšno posebno orodje je lepo imet, jaz rajši dam strokovnjaku to naredit ker vzmetenje je zame najpomembnejši del motorja poleg gum seveda. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Orodje imam (tudi za semeringe lepo natančno notri upasat)..smo tudi že bol zakomplicirane zadeve rihtal tko da to ni problem..

Par nasvetov pa nikoli ni odveč.. večkrat sem dal kakšno stvar rihtat mojstru ki naj bi bil specijalist pol pa vidiš da še bol šalabajzasto naredi kod bi sam naredo..

Mudi se im,da lahko zaračunajo in grejo drugo stvar delat da spet zaračuna tko da si bom lepo sam cajt vzel,lepo vse razdrl,spucal vse usedline katere so se z leti nabrale,vse lepo namazal in sestavil..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolje kot zanašat se na količino je da dobiš podatek višine olja (manual). Ker zmeri lahka ostane kje malo olja, ki načeloma ne bi smel biti nek problem, sam ziher je ziher :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej to sem mislil,mogoce sem mal na cuden nacin napisal..Ta podatek nikjer ne najdem visina olja.

Sicer ce vilico do konca rastavim in spucam nebi smelo olja ostat,ampak vseeno bi rad za ziher zmeril

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mojster, direkt iz manuala:

 

Oil Level (fully compressed, without spring)
Standard: 115 ±2 mm (4.53 ±0.08 in.)

Če pa rabiš manual mi dej mail in ti ga pošljem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mojster, direkt iz manuala:

Če pa rabiš manual mi dej mail in ti ga pošljem.

sej ne da je bil v tej temi link do manuala že najmaj 2x naliman, ampak se enim niti tolko ne da pogleda in poiskat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa neki zanima :) in sicer šele zdj sm opazu da ma moj Z na zadnem amortizerju šrofek za nastavited trdote pa so gor številke od 1 do 4 pa me zanima kera je trša al 1 al 4 :D??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa neki zanima :) in sicer šele zdj sm opazu da ma moj Z na zadnem amortizerju šrofek za nastavited trdote pa so gor številke od 1 do 4 pa me zanima kera je trša al 1 al 4 :D??

To je tako kot,če bi vprašal keri je daljši 11 cm ali 14 cm !

Ps: ti vseno odgovorim vedno = 1 najmehkejše in 4 = najtrše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Projekta z nihajko ni več, zaradi napake v kataloških številkah ne bo mogoče uporabiti originalnega platišča, bi moral kupit od ZX6.ke, za kaj takega pa res nimam nimam časa =P.

 

Tko da, zaenkrat naprodaj, Nihajna roka z1000 z povsem novimi ležaji - originalnimi! - po dogovoru

- z1000 zadnji feder (40€) jaz plačam poštnino

- ERMAX zadnji blatnik povsem nov, še pri avtoličarju na barvanju - po dogovoru

 

Tko da ena predelava na žalost manj.

 

Se vidimo na cesti :OK:

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Projekta z nihajko ni več, zaradi napake v kataloških številkah ne bo mogoče uporabiti originalnega platišča, bi moral kupit od ZX6.ke, za kaj takega pa res nimam nimam časa =P.

 

Tko da, zaenkrat naprodaj, Nihajna roka z1000 z povsem novimi ležaji - originalnimi! - po dogovoru

- z1000 zadnji feder (40€) jaz plačam poštnino

- ERMAX zadnji blatnik povsem nov, še pri avtoličarju na barvanju - po dogovoru

 

Tko da ena predelava na žalost manj.

 

Se vidimo na cesti :OK:

a škoda.. pa tud jst sm že razmišlu za kšno tako predelavo  :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je pa razlika platišča ? 

širina 11mm, od Z750 je širši kot od Z1000, ali ZX6 ali ZX10, sploh mi ni jasno kako... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah ce ne pocaki se eno sezono pa das drugo leto se feltno pa bos mel zrihtano.sej niso tako hudo drage (ebay), original nova pa pustmo stat ker bi mogla bit za tist dnar skori zlata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je res malo nelogično narejeno.

Res je pusti stvari se bo že kje našla kakšna feltna.

A to rabiš od zx6r od 2007 naprej ?

Pa da ne bom samo komentiral na mojega Zjčka sem zmontiral še BMC pralni filter. Zdej pa mir enih 9000km do naslednjega servisa.

Kolko kej pumpate gume ? Eni pravijo 2.25 spredaj in 2.50 zadaj na Dunlop strani priporočajo 2.5 in 2.8 kot je tovarniško ? Torej ? Kaj pridobim z nižjim tlakom ? To da je več površine v stiku z cesto in da bo motor težje šel v ovinke ? Probal sem oboje in semizdi da z višjim tlakom malo lepše gume pobira.

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko kej pumpate gume ? Eni pravijo 2.25 spredaj in 2.50 zadaj na Dunlop strani priporočajo 2.5 in 2.8 kot je tovarniško ? Torej ? Kaj pridobim z nižjim tlakom ? To da je več površine v stiku z cesto in da bo motor težje šel v ovinke ? Probal sem oboje in semizdi da z višjim tlakom malo lepše gume pobira.

 

Air Pressure (when Cold)

  • Front:
    • Up to 180kg (397lb)
    • 250 kPa (2.5 kgf/cm², 36 psi)
  • Rear:
    • Up to 180kg (397lb)
    • 290 kPa (2.9 kgf/cm², 42 psi)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah ce ne pocaki se eno sezono pa das drugo leto se feltno pa bos mel zrihtano.sej niso tako hudo drage (ebay), original nova pa pustmo stat ker bi mogla bit za tist dnar skori zlata.

 

Ja je potem niansa v barvi feltne opazna...bom verjetno nabavil od ZX-14 platišča sprednjega in zadnjega pa bo mir. =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

širina 11mm, od Z750 je širši kot od Z1000, ali ZX6 ali ZX10, sploh mi ni jasno kako... :P

Za z1000 jo dobiš za cca 150€, sem se že za sebe zanimal da bi si rezervno kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je res malo nelogično narejeno.

Res je pusti stvari se bo že kje našla kakšna feltna.

A to rabiš od zx6r od 2007 naprej ?

Pa da ne bom samo komentiral na mojega Zjčka sem zmontiral še BMC pralni filter. Zdej pa mir enih 9000km do naslednjega servisa.

Kolko kej pumpate gume ? Eni pravijo 2.25 spredaj in 2.50 zadaj na Dunlop strani priporočajo 2.5 in 2.8 kot je tovarniško ? Torej ? Kaj pridobim z nižjim tlakom ? To da je več površine v stiku z cesto in da bo motor težje šel v ovinke ? Probal sem oboje in semizdi da z višjim tlakom malo lepše gume pobira.

Jst savo sportforce pumpam 2.3 spredaj 2.6 zadaj. Večinoma se vozim sam in mi to najbolj odgovarja,

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!