Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Ok - power commanderji se v IT prodajajo rabljeni od cca 200 EUR naprej....

Torej - če bi zamenjal izpuh (najbolj mi je všeč Mivv Suono, Arrow ali SC Project - vsi v isti obliki), bi bilo najbolje tudi dobit še ene rabljene krivine, odstranit katalizator, modificirat Airbox, dat tudi drugi zračni filter, priklopit PowerCommander in je to potem Max, kar bi iz Zja lahko potegnil ven....!?

Kaj pa originalna elektronika - kaj jo PowerCommander povozi, oz kaj se zgodi, ko ga odklopiš nazaj - in če vrneš vse v originalno stanje nazaj - ali dela vse normalno, ali je potrebno zopet kaj prčkat po računalniku....!?

Načeloma bi lahko motor dokaj "poceni" predelal na njegov Max, edino kar je kar veliko šraufanja, če hočeš imet "dvoživko" (občasno z njim na pisto, drugače pa kar imet normalnega STja)

Ja - seveda mi je jasno, da to pomeni tudi obvezno zamenjavo amortizerjev, bremzlajtung, diskov, ploščic, diskov, gum, bilance, spojlerjev, rapid-gas, ko prideš iz piste pa staro nazaj gor + še vse tekočine zamenjat...

...v glavnem kar en teden šraufanja prej in pol, ter kar nekaj začetnih stroškov. ..

Če daš full izpušni sistem obvezno še PC ali kaj podobnega, sicer boš imel problem z izpušnimi ventili, zgubiš pritisk, in jih bo začelo požirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Hyper jack 100eur ti ne dam za rabljen filter,lahko pa dobiš pivo in kofe,mogoče se še kakšna sladica najde :OK:

To da plačam več je bilo bolj mišljeno da dam v SLO 58eur čeprav ga na ebay ali v louis dobiš za cca.20eur.

 

@glavic kaj si mislil z tem "bol komleksen način čiščenja"? Menda nisi eden od unih kateri iriginal filtre čistijo doma? Original filter se menja,K&N se čisti,tko da opstaja samo ta način čiščenja in to je že ena od prednosti.

 

@cikadina Bejbe ne lovim z motorjem. Ko sem bil 18l star sem spizdil v Nemčijo na "bauštelu" in za prve tri plače kupil GPZa 900R in od takrat  sem velik motorjev zamenjal.

Tko da moj motor je samo moj motor in moja lubica :grim,žena pa pridno doma čaka :OK:

No ispuh je že gor,filter pride pol pa še power commander...o podhranjenosti Zajčka nebom komentiral (presedlal sem z ZX10R na Z 750 :grim ,ampak čist zaradi firbca da vidim če mi leži naked motor, naslednje leto pride Z1000 2011l.)

zakaj pa ne bi že letoš šel na jurja?

js ti lepega 2012 prodam, ugodno.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno futra prašička, da bo drugo leto godn za zakol...

Tako ga jaz tudi futram, da ga bom čez dve leti zamenjal za kakšnega Z1000SX...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tko..dokler mi prašička ne razžene nebo nič :grrr

Ne imam še par svari okrog hišce za naredit,pa tega zajčka sem kr porihtal tko da fajn leti..No vseen me pa mika in pr meni se nikoli ne ve kaj me bo pičil jutri. :grim

@siks kaj pomen ugodno,glede na to da se še vedno nov/star model dobi za cca 10000eur.če se mal z prodajalcom poznaš,oziroma ga z ITA prpeljem za cca 6500eur. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tko..dokler mi prašička ne razžene nebo nič :grrr

Ne imam še par svari okrog hišce za naredit,pa tega zajčka sem kr porihtal tko da fajn leti..No vseen me pa mika in pr meni se nikoli ne ve kaj me bo pičil jutri. :grim

@siks kaj pomen ugodno,glede na to da se še vedno nov/star model dobi za cca 10000eur.če se mal z prodajalcom poznaš,oziroma ga z ITA prpeljem za cca 6500eur. :grim

odpri s.p. pa to delaj, maš pr vsakem najmanj jurja zaslužka :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čiščenje navadnega zračnega filtra se ne splača (razen, če ni čistilni filter seveda).

Kot prvo si z stroškom čistilnega in mazalnega spreja na višji ceni, kot je recimo en novi Hiflo filter, pa nikoli ni tako dobro očiščen, kot je bil novi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@siks  te čistam zastopim da če si kupil novega po redni ceni in še nekaj opreme gor dal, ga ne prodaš pod 8.500eur.oziroma več..

Dejstvo pa je da v ITA dobim za ta dener kod sem npisal rabljenga oziroma za 10000eur novega v SLO.

Sp.bom pa odprl samo če bo "mus" ampak čist v drugem področju dela,zaenkrat mi je pa čistam dober na šihtu :OK:

@MA-PE če se pogovarjamo o vzdrževanju seriskega motorja,brez predelav in rednimi servisi,mogoče maš prav..oziroma niti ne ker čistilo +olje košta manj kod 1 zračni filter HIFLO.

Če se pa gremo majčken predelave pa je K&N filter  "must have" zraven ispuha in powwercomanderja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka mi greste na živce s to ITALIJO...pa cena gor pa cena dol, pa v italiji dobim za tok, pa un preprodaja, pa un ne preprodaja... mislm halo....pa nov je tok, pa v sloveniji so predragi.....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kaj si sicer želel povedat, vendar je globalizacija prinesla tudi to, da nisi vezan samo na domači trg. Tisti motorji, ki so pri nas med svojimi najcenejši so bili ali nekoč razbiti, ali pa pripeljani iz tujine (ni mus da glih Italija)... Tisti, ki ima keš, bo kupil pri nas novega, ker je še zmeraj cenejši kot v tujini, rabljenega pa kupiš, kakor te volja... Ne dolgo nazaj sem napisal, da so tudi v tujini lepo ohranjeni rabljeni motorji (in tudi avti) skoraj po enakih cenah... Vsi moji zadnji trije motorji so bili iz Italije, na enem sem pri prodaji imel pa minus glede na vložek...

Sicer ne vem, česa bi mi bil fauš, ker sem zase pripeljal rahlo poškodovane motorje, katere sem v večini sam pošraufal in takšne tudi vozil in tudi kupcu povedal, kaj kupuje in zakaj je cena toliko manjša od najdražjih primerljivih....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi vse bilo kot praviš, bi marsikdo oz. vsi to delali, kupovali v ita motorje in jih tukaj z dobičkom prodajali...

Z1000 pa v slo itak sploh ni velko, ker tudi novih ni blo velko prodanih...tk da bi se mogoče kak lep ( tudi uvožen)  ugodno prodal.... 

(še vedno bi pa za pameten denar svojga 2012 prodal ;-)

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah glede italije ni tako nujno da se ravno splaca, sploh ce gre za moped ki je lepo ohranjen. itak je se toliko stroskov in cakanja da pol je razlika ze zanemarljiva. za te k so kej poskodovani pa mogoce res velja, to niti nismo gledali. tko da nasplosno se splaca oz. si primoran it po rabljen motor, ki jih je pri nas malo. seveda to velja ce gres po motor zase, uno k grejo s kombiji in poberejo kar je uporabnega se gotovo splaca se neprimerno bolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako - splača se it iskat rahlo poškodovanega, sploh je pa v tujini ponudba (logično zaradi večjega trga, boljšega standarda,...) veliko večja (takšnih in drugačnih), kot je pri nas...

Je pa zanimivo tudi to, da je nekaj motorjev izvozil nazaj v IT (potem, ko jih je popravil) in nekaj tudi v VB...

Go figure...!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hodit po en motor v Italijo in potem povedat koliko si profitiral je nesmisel,sej pride kakšen evro cenejš sam ni drame!

Dober zaslužijo tisti preprodajalci ki v kosu vzamejo po 20-30 motorjev ,tudi poškodovanih in jih uvozijo,na količino dobijo konkreten popust in vsak svojega dobavitelja skrivajo.

In v vsaki taki pošiljki se skrivajo res dobri motorji,redno servisirani in opicanjeni kot tudi drugi(razbiti,popraskani itd....) zdej pa kakšne sreče si ;)

Je pa praviloma dlje ko ga greš iskat cenejši je ^_^

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s Kmetom, ti preprodajalci poberejo večino tistih motorjev, ki so v tujini ugodno naprodaj.

Se spomnim pred leti, na sejmu motorjev in opreme v Imoli, sem na obhodu opazil en lep in poceni motor, ko pridem nazaj do njega je že bil na prikolici enega od slovenskih preprodajalcev. Oni stalno spremljajo oglase v tujini in hodijo po teh sejmih, tako, da izpustijo redkokateri res ugoden nakup.

Dobi se pa še vseeno kaj, ker je več ponudbe, je pa to bolj za tiste, ki raje šraufajo in predelujejo motorje, kot ostale, ki se raje vozimo.

Poznam nekoga, ki je pripeljal že več Z-jev iz Italije. Še vedno ima doma delov za skoraj dva kompletna motorja, eden je sicer cel, vendar zložen iz več motorjev, plastike različnih barv...agregati dobri, ne vem kaj misli s tem. vse skupaj se mu valja po delavnici že več let, ker sedaj nima časa šraufat. Sicer pa razdre motor na prafaktorje in vse popravi, čeprav ni po poklicu avtomehanik, le veseli ga, z vsakim se potem prevozi le par km.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam nekoga, ki je pripeljal že več Z-jev iz Italije. Še vedno ima doma delov za skoraj dva kompletna motorja, eden je sicer cel, vendar zložen iz več motorjev, plastike različnih barv...agregati dobri, ne vem kaj misli s tem. vse skupaj se mu valja po delavnici že več let, ker sedaj nima časa šraufat. Sicer pa razdre motor na prafaktorje in vse popravi, čeprav ni po poklicu avtomehanik, le veseli ga, z vsakim se potem prevozi le par km.

Ter proda naprej z izgubo? takih je pa malo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo ka je to za ena šipca in kje bi jo lahko dobil?

post-21314-0-90720200-1400502356_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo ka je to za ena šipca in kje bi jo lahko dobil?

 

Original Kawasaki =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po čem pa je originalna Kawasakijeva šipca ( jaz imam sicer eno nemško - KHJ ali nekaj takšnega - pišem na pamet...)?

Sprašujem zato, da vidim, če se jo splača kupit, ker originalni tovarniški deli ne potrebujejo vpisa v homolog. karton...!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

En nasvet, na avto.net je dopoldne prisel oglas ki mi ne da miru. Kawa z 750 letnika 2008 z 18.000km. Pise da je nujno, cena smesna 3690. Prodajalec se napise, naj klicemo po 18.00 uri. Celi dan klicem na stevilko operater je bob, in namesto da zazvoni samo cudno piska oglasi se se tajnica please enter the pasword. Mislim da je nateg, kaj pravte. Iste slike sem nasel na mobile.de, motor se je prodajal za 5.500e z 11.000km.

Sam prodajalec je na avto.netu ze prodajal nekega mercedesa in suzuki rmz 450.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja to je una fora ko ti pri vsakem klicu 100€ poberejo je blo glih par dni nazaj na 24.ur pa ista številka 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja to je una fora ko ti pri vsakem klicu 100€ poberejo je blo glih par dni nazaj na 24.ur pa ista številka 

in če je tako kot pravi klicu cel dan je glih že v ceni motorja 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uff danes prvih 80km v sezoni 2014, pasalo ko budali šamar. Pajčevino iz cilindrov je pomojem spihalo :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja to je una fora ko ti pri vsakem klicu 100€ poberejo je blo glih par dni nazaj na 24.ur pa ista številka

Mate kje ta clanek, da si preberem.. sem ze klical na mobitel, pa so rekli da ni nic sumlivega.. ko sem preveril porabo, je bilo vse normalno, samo da ko zapiska mi pobere par minut ki jih imam za klice v tuja omrezja..

Jaooo..

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!