Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

:lol1: LOL stari mal sm se pohecu :D upam da nimap rjave črtice na gatah drugače pa je če je enak oglas na mobile in na avto netu s tem da ma na avto netu je močno sumljivo ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Uff danes prvih 80km v sezoni 2014, pasalo ko budali šamar. Pajčevino iz cilindrov je pomojem spihalo :D

He, he - čestitam...!

mene je pa predvčerajšnjim malo opralo, včeraj pa sem mojo peljal na Pannacoto v Sp.Idrijo, potem pa čez Žir v Logatec, pa domov...

Danes pa samo en krog čez ride v PO in po AC nazaj domov (se mi je mudilo na kosilo)...

No ja - dva rezervarja sta letos že skoraj skozi...

Popravljeno . Popravil MA-PE
Objavljeno

Prodam pokrov sedeža ERMAX, ebony black (2008) nikoli uporabljen brez ene praske.

Objavljeno

Oglas za Z-ja izginil sem si kar mislil. Jaz pa v upanju, da najdem kaj zase še vedno jočem ob tem prelepem vremenu..

 

Lp,S.

Objavljeno (popravljeno)

V ponedeljek ne bos vec jokal mogoce od srece bos videl!

Popravljeno . Popravil aselak
Objavljeno

V ponedeljek ne bos vec jokal mogoce od srece bos videl!

 

Drzimo pesti:)

Objavljeno

Zakaj pa ne pogledaš v italiji kjer imajo normalne cene??

Objavljeno

Tezka.. jaz se ne spoznam na te zadeve ko motor hoces uvoziti zal..:/.. eni ste majstri, eni smo pa laiki za te stvari. Mas jih nekaj za 3500 recimo gor. Sam na koncu te pride najbrz isto al kako..

Oprostite ker smetim temo..nebom vec:)

Lp

Objavljeno

Ali je kdo imel probleme z oljem Bardahl MC 10-40 ? Pred slabimi 3000km sem naredil servis in dal to olje katerega so mi dali na servisu Kawasaki poimensko ne bom objavljal ki nima smisla, lahko je bil problem samo pri meni.Prejšnji teden se mi je začelo pojavljat da ob nižanju in ustavljanju mi je ostajala tačka od menjalnika dol v 1. prestavi, nato sem najprej pomislil na olje in probal vzeti Motul 5100 10-40 in zadeva se po 300km še ni pojavila in menjalnik teče neprimerno lepše.

 

Nato sem šel gledat specifikacije olja Bardahl in kaj more vsebovat za Zja (service manual) in zadeve niso bile za skupaj, olje Motul pa ima vse kar mora, upam da je problem rešen to bo samo kilometrina pokazala.

 

 

Vmes sem dodal še kazalnik prestav od PZRacing in zadeva deluje kot mora pa tudi sedaj pomaga pri lepem cruzanju da veš v kateri voziš. (Ni nujno zlo je pa lažje)

 

Dodal sem še črne tačke voznikove in sovoznikove, nato pa danes ugotovil da mi guma pušča in tako motor stoji in čaka na jutrišnji dan da gremo črvička pobrat ven pa dati notranjo fliko.

Objavljeno

Sem imel tudi jaz en servisni interval to olje noter. Nisem imel problemov. Mi je pa ta serviser rekel, da je Bardahl najboljše olje, Motul pa najslabše. Vozim z Motulom

Objavljeno

Mam motul 5100 10w40, stopalka mi je v ene 15k km dvakrat ostala dol, tako da sem jo moral gor povlečt pa je naprej blo ok, zmeraj se mi je to zgodilo ko je bila mašina zelo razgreta, nad 95 stopinj. Nisem pa nič študiral zakaj bi lahko bilo.

Objavljeno (popravljeno)

Jah no jaz ne maram da mi karkoli kej šteka.. zato dokler ne rešim problema ne bom miren sploh na motorju... no za enkrat kaže da je blo to to... bomo videli po 2-3.000km...  :OK:  Iskal sem po netu pa najdu 2 problema pa sta oba vilico v menjalniku menjala vendar ni bil točno isti problem ampak jim motor ni hotel v prestavo.

 

 

Tudi jaz sem z večimi govoril pa niso imeli problema z olje ali čem podobnim.

 

 

Včeraj sem naredil 20 minutno furo po kopru na zboru pa je motor se grel med 95 in 108 stopinj pa se ni še niti enkrat to zgodilo da bi ostala stopalka dol.

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

Če ti stopalke ne povrne ni kriva vilica v menjalniku ampak je nekaj narobe z prestavnim mehanizmom 

Objavljeno

Ja vem da vilica nima nič s tem, prvo sem mislil na vzmet ki vrača tačko vendar lepo deluje, no zaenkrat je problem izginil samo z menjavo olja bomo videli ko kakem kilometru več.

Objavljeno

Olje nima nobene veze pri temu dokler je ustrezne viskoznosti mogoče si mel kako umazanijo kej pa ti jo je novo olje spralo ,...

Objavljeno

Jah no jaz ne maram da mi karkoli kej šteka.. zato dokler ne rešim problema ne bom miren sploh na motorju... no za enkrat kaže da je blo to to... bomo videli po 2-3.000km...  :OK:  Iskal sem po netu pa najdu 2 problema pa sta oba vilico v menjalniku menjala vendar ni bil točno isti problem ampak jim motor ni hotel v prestavo.

 

 

Tudi jaz sem z večimi govoril pa niso imeli problema z olje ali čem podobnim.

 

 

Včeraj sem naredil 20 minutno furo po kopru na zboru pa je motor se grel med 95 in 108 stopinj pa se ni še niti enkrat to zgodilo da bi ostala stopalka dol.

Meni je sicer na z1000 zaštekal menjalnik oz. vedno težje je šlo prestavljat. In je na koncu se izkazalo da se je raztegnil/snela ena federca.

Objavljeno (popravljeno)

Olje nima nobene veze pri temu dokler je ustrezne viskoznosti mogoče si mel kako umazanijo kej pa ti jo je novo olje spralo ,...

 

Ja ma recimo v Z750 v service manual priporočajo 10-40 z API SE,SF ali SG  oziroma API SH ali SJ z JASO MA

 

Bardahl katerega sem imel je bil 10-40 API SL z JASO MA2

 

Motul ima pa API SH/SG/SJ/SL/SM z JASO MA2

 

 

Čeprau še motul po teh specifikacijah ni 100% to to.

 

 

 

Tudi mogoče je da je kakšna umazanija bila, vendar če primerjam menjalnik prej in zdej je trenutno dosti lepše mehkejše za menjavat.

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

Ja ma recimo v Z750 v service manual priporočajo 10-40 z API SE,SF ali SG  oziroma API SH ali SJ z JASO MA

 

Bardahl katerega sem imel je bil 10-40 API SL z JASO MA2

 

Motul ima pa API SH/SG/SJ/SL/SM z JASO MA2

 

 

Čeprau še motul po teh specifikacijah ni 100% to to.

 

 

 

Tudi mogoče je da je kakšna umazanija bila, vendar če primerjam menjalnik prej in zdej je trenutno dosti lepše mehkejše za menjavat.

 

to so zgolj oznake različnih standardov, to ne pomeni da more met olje vse tiste kratice da je ok, to se bere bolj ali po jaso, ali po api ... itd.. tuki je neki razloženo http://www.oilspecifications.org/articles/JASO_MA_JASO_MB.php

 

so pa lahko težave kot je luka reku ko se gre na drugo znamko olja. so meli tudi težave recimo z drsenjem sklopke, ko so motorju privoščili boljše olje (recimo iz motula 5100 na eno drugo polno sintetiko). so pa gotovo neke razlike med temi olji in "kompatibilnostjo" z določeno znamko motorja.

Objavljeno

Vem da so to le standardi, samo če recimo je motor delan na osnovi enega olja oz standarda je dobro da se le tega uporablja naprej, lahko tudi z drugimi deluje lahko pa tudi ne.

 

Smo meli primere na servisu ko sem delal ko so ljudje tankali raznorazna olja v avte ki so zahtevali točnodoločeno olje in so šli motorji lepo v 3krasne zaradi tega...

 

 

Sej nakoncu je glavno da se mi problem ne ponavlja naprej in upam da se niti nebo več.  :OK:

Objavljeno

Mah jst mislim da ni problem v olju ampak v motorju ker je japonc :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mah jst mislim da ni problem v olju ampak v motorju ker je japonc :D

 

Hahaha jah no  :kva1:

Objavljeno

Mah jst mislim da ni problem v olju ampak v motorju ker je japonc :D

 

Tudi v ruske tanke si lahko vliv karkoli je bilo.  .)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Videm da je tema pala iz 1strani na kr 6sto pa jo bom mau posodobu :)

moj Zjček mau pozira in hladi gume :)

post-22915-0-22327600-1402594403_thumb.jpg

me pa zanima če ma mogoče kdo na svojem Zju karbonske pokrove na dekelcih pa kako se kej to odnese?? :)

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!