Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Sem pri njih gledal poleti ER5, pa je prodajalec o motorju vedel zelo malo, skoraj nič, tko, da mi je blo vse skupaj kar mal sumljivo, pa se zato nisem odločil za nakup. Drugače je bil pa tudi, glede na druge cene, takrat zelo ugoden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsi!

Pravkar sem našel tale pogovorček in ker imam sam Z750S (že od marca), lahko povem da si nekaj slik lahko ogledate na moji spletni strani

http://www.protoncek.com

sicer je v angleščini, kar pa ne bi smelo biti problem. :?

Prav tako sem malo nazaj zasledil nekaj (po mojih informacijah) nepravilnih podatkov glede drže... S in naked verzija sta RAZLIČNI glede drže. Naked sediš malo bolj nagnjen kot pri S-u. Ravno tako naked malo malceno bolj "pade" v ovinek, ni pa take razlike, kot npr. med Fazerjem in zejem...prejšnje leto sem imel Fazerja (tudi z oklepom), pa vam rečem...spljoh ni razmišljat...z se tako lepše vozi, bolj vleče itd...

npr. pri kawi lahko normalno sediš in se pelješ cca 180 (tudi več), kar pri fazerju ni možno več kot 1-2 sek, pol se moraš nagnit. :xx:

ima pa kot fazer vibracije tam od 6 do 7 tisoč RPM...pa ni take sile, da bi moral dol skočit... :grim

Prostora ima kot vsi malo, a vseeno dosti več kot fazer. Notri gre lepo standardna prova pomoč in npr. Xena ključavnica. Za ostalo rabite kovček.

Sicer pa, če ima kdo vprašanje, je na gornji strani mail, pa pišite...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prostora ma v "prtljažniku" več, ker ima običajen izpuh. Ergonomija je pa pri FZ6 veliko boljša, vsaj za višje voznike..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rečem. Samo z obzirom da sem vozil fazerja 5 mesecev in potem z-ja letos, lahko rečem da se z veliko lepše vozi, predvsem po ovinkih, saj po avtocesti nima veze, tisto je za norce na R1 in podobnih. Tudi ob "normalni" vožnji recimo z veliko lepše vleče pri nizkih obratih kot fazer. Dobro, tisti plac pod zicem nima veze, ker ni take razlike.

Vse je resda tudi stvar okusa, za višje ne vem, ker sem bolj povprečen, (cca 175), samo ena stvar...poznam veliko primerov, da so lani jeseni prodajali še ne leto stare fazerje in kupovali kaj drugega, ne nujno Z-ja, ampak karkoli se lepše vozi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prostora ma v "prtljažniku" več, ker ima običajen izpuh. Ergonomija je pa pri FZ6 veliko boljša, vsaj za višje voznike..

Mene pa samo nekaj zanima, koliko kilometrov si prevozil z Fazerjem in koliko z Zjem, da jih lahko takole primerjaš?

Hvala,lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z nobenim 0. Prebral pa zelo veliko topicov na veliko forumih (tako slovenskih kot tujih) in govoril z vozniki tako Fazerjev kot Zjev.. In na podlagi tega ugotovil da tako je. Sm pa sedel tako na Fazerci kot na Zju in si z mojo višino (197cm) ne predstavljam prevoziti recimo 100km na Zju.. Že takoj ko sm se vsedu gor sm se počutil utesnjenega. Na FZ6 pa je situacija dost drugačna.. Že sam položaj voznika je drugačen kot pri Zju.

To je pač moje mnenje. Če maš ti drugačno pa ga napiši ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z nobenim 0. Prebral pa zelo veliko topicov na veliko forumih (tako slovenskih kot tujih) in govoril z vozniki tako Fazerjev kot Zjev.. In na podlagi tega ugotovil da tako je. Sm pa sedel tako na Fazerci kot na Zju in si z mojo višino (197cm) ne predstavljam prevoziti recimo 100km na Zju.. Že takoj ko sm se vsedu gor sm se počutil utesnjenega. Na FZ6 pa je situacija dost drugačna.. Že sam položaj voznika je drugačen kot pri Zju.

To je pač moje mnenje. Če maš ti drugačno pa ga napiši ;)

Teorija torej... :hmm:

Sam lahko govorim le o primerjavi med Z750S & Fazerci 04 letnik(oba tudi vozil);meni osebno je bilo počutje/udobje na Zju in Fazerci dokaj podobno,na Zju mi je zelo ustrezala širina krmila,ki je malo širša in malo manj upognjena navznoter;je pa res,da sva glede višine v različnih svetovih(cca. 30 cm razlike), tako da neka primerjava med najinima pogledoma ni najboljša.

Je pa moje mnenje da dokler ne narediš vsaj 100-200 km na motorju malo težje razlagaš, da je en motor toliko boljši kot drugi in to predstavljaš kot svoje mnenje. Sleeperman je recimo lepo napisal svoje izkušnje iz prakse.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kupim izpuh za z750!

lp6

Ja kaj je pa s starim narobe?

Lastniki 750k: a se vam da napisati, kolikšna je poraba bencina pri počasni/hitri vožnji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

normalna za te sorte motor - tam od 6 naprej. Odvisno od gasa. Lahko tudi pod 6, če ne pretiravaš. Meni se je že zgodilo da sem naredil cca 230-240 km, pa sem pol tankal tam 12-13 litrov.

glede prejšnje teme...

mogoče je on mislil kakšen drug auspuh... :eek:

samo v tem primeru je edino akrapovič, ki ma atest. :angry2:

Ta je original zadušen, če daš dušilce ven, lahko atest vržeš stran z momentom ko prerežeš zvar na vijaku. :slap:

Pa takrat tud pripraviš 120 jurčkov za kazen. :xx:

Sem jaz prašal wings-a glede tega..pravi on da sicer nima atesta, ampak polcaji majo večina njegov auspuh (vrjetn...) pa pravijo da ne bojo delal problemov. Problem sam nastane ko te ustav polcaj z avtom, ki čist slučajno sovraži motoriste... pol ti noben polcaj z motorjem ne pomaga... Tole bojo letos (in v bodoče) veliko bolj "uštimal" - tako kot v Nemčiji, ki majo kar hude zakone okoli hrupa... Vse to čaka tudi nas, zato kar lepo original gor pa gasa...

Sem bil tud pri Akrapoviču...pravi tam en mojstr da nima veze dušilc gor al dol, tud konja ne prdobiš če daš samo lonc gor. Samo vizualni izgled in zvok (brez dušilca). Če hoćeš, je treba vse menjat, ker je finta v krivinah, ne v loncu.

Aja...Kawa ma pa tko al tko tok dober original auspuh (in zvok) da se spljoh ne splača menjat. Ne kot Fazer, ki ma zvok kot ...napol počen lonc :? (se opravičujem lastnikom le-teh...ampak resnica pač boli - sem ga jaz tud mel)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil tud pri Akrapoviču...pravi tam en mojstr da nima veze dušilc gor al dol, tud konja ne prdobiš če daš samo lonc gor. Samo vizualni izgled in zvok (brez dušilca). Če hoćeš, je treba vse menjat, ker je finta v krivinah, ne v loncu.

Zanimivo, da na Akrapovičev on-line katalog pravi drugače:

max. rear wheel power:


orig. izpuh: 104.3 / 11000, 

Akrapovič street legal: 107 / 11300

Akrapovič SuperSport full system - open: 110 / 11.5060

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

normalna za te sorte motor - tam od 6 naprej. Odvisno od gasa. Lahko tudi pod 6, če ne pretiravaš. Meni se je že zgodilo da sem naredil cca 230-240 km, pa sem pol tankal tam 12-13 litrov.

glede prejšnje teme...

mogoče je on mislil kakšen drug auspuh... :eek:

samo v tem primeru je edino akrapovič, ki ma atest. :angry2:

Ta je original zadušen, če daš dušilce ven, lahko atest vržeš stran z momentom ko prerežeš zvar na vijaku. :slap:

Pa takrat tud pripraviš 120 jurčkov za kazen. :xx:

Sem jaz prašal wings-a glede tega..pravi on da sicer nima atesta, ampak polcaji majo večina njegov auspuh (vrjetn...) pa pravijo da ne bojo delal problemov. Problem sam nastane ko te ustav polcaj z avtom, ki čist slučajno sovraži motoriste... pol ti noben polcaj z motorjem ne pomaga... Tole bojo letos (in v bodoče) veliko bolj "uštimal" - tako kot v Nemčiji, ki majo kar hude zakone okoli hrupa... Vse to čaka tudi nas, zato kar lepo original gor pa gasa...

Sem bil tud pri Akrapoviču...pravi tam en mojstr da nima veze dušilc gor al dol, tud konja ne prdobiš če daš samo lonc gor. Samo vizualni izgled in zvok (brez dušilca). Če hoćeš, je treba vse menjat, ker je finta v krivinah, ne v loncu.

Aja...Kawa ma pa tko al tko tok dober original auspuh (in zvok) da se spljoh ne splača menjat. Ne kot Fazer, ki ma zvok kot ...napol počen lonc :? (se opravičujem lastnikom le-teh...ampak resnica pač boli - sem ga jaz tud mel)

Akrapovič definitivno ni edini, ki ima atest, najdejo se razni LeoVince ,Bos, GPR itd,itd.Malo poglej na nemških forumih kako je glede tega.Oni niti ne rabijo posebej homologirat oz. vpisovat lonce v homolo kartonček,saj je že samo potrdilo TUV oz. ABE dovolj za uporabo v cestnem prometu. Pri nas je pa situacija glede homologiranja loncev za motorje v povoju in bo tudi nekaj časa še tako. Sam bom svojega Akrapoviča definitivno peljal spomladi na LPP,da mi ga vpišejo v homolo kartonček, tako kot imam tudi vse spremembe na avtu vpisane. To,da se bom pa verjetno večino časa vozil brez dušilca je pa druga zgodba in sem seveda tudi pripravljen nositi posledice tega početja.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://tranqui83.altervista.org/

moje osebno mnenje; najlepša predelava Kawasaki Z750!!!

hudo!! :OK:

Ti ko znaš italijansko mi lahko na hitro poveš od kje ma sprednje vilice ter še par ostalih malenkosti(bremze,zadnji amortizer itd.)

Dosti lepih & predelanih Zjev najdeš tudi tukaj:KLIK

hvala,lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vuk76: reci kako Akrapovič....si namontirov?

Nope, nisem še...čakam lepše,predvsem pa bolj toplo vreme;zaenkrat sem ga samo čistil in občudujem v dnevni sobi :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne ne.....ti ga kr namontiri pa mal vžgi motor...da boš lažje dočakal poletje! :OK:

Nope, nisem še...čakam lepše,predvsem pa bolj toplo vreme;zaenkrat sem ga samo čistil in občudujem v dnevni sobi :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti ko znaš italijansko mi lahko na hitro poveš od kje ma sprednje vilice ter še par ostalih malenkosti(bremze,zadnji amortizer itd.)

Dosti lepih & predelanih Zjev najdeš tudi tukaj:KLIK

hvala,lp vuk

vilice; Kawasaki Zx6r '04 anodizirane na rdeče. + whitepower kit

zadni amortizer; Kawasaki Zx6r

prve bremze; Kawasaki Zx6r '04 (radialno vpete čeljusti) + diski na "marjetico" braking

in še to je zanimivo;

DynoJet PowerCommander III USB (mappa 510 + accelerator pump)

- spremenjen airbox by Ferracci

-zračni filter Airpower by BMC

Manjka samo tak auspuh, kot ga imaš pa ti, pa une obrobe na feltnah. Kako si jih to naredo (iz česa so)?

Sej tvoj sploh ni slab: :P

ja hvala;)

obrobe, v bistvu je samolepilni rdeč trak, namenjen za avte(to se je včasih lepilo p avtih..cena 4 eur)

vzameš stojalo fajn očistiš feltne...in pol to vrtiš in lepiš čim bolj točno gor!

dobiš pa v italiji prav ta namen narejene že upognjene trake v bistvu 4 x četrino kroga ki jih lažje pol zalepiš!

detajl;

prva maska predelana, špčke pri luči kot z 1000 ...zame dosti lepše kot serijsko!!

post-1830-1138444277_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da mal pokomentiram akrapovicev test:

to je v teoriji. Da ti čutiš 3 konje razlike...svaka ti čast, ker znaš tako dobro lagat. 104 al 107 je razlike ...npr v končni recmo 224 ali 225 na uro, s tem da tudi dvakrat nimaš istih pogojev (veter itd)...tistih par desetink navora pa tudi ... v obrate tako ali tako ne gre več, ker elektronika blokira.

zato pa recem, kar je rekel majstor tam...rabis VSE menjat za razliko, pa še takrat razliko čuti samo profesionalen voznik, ne pa en nedeljski počitnikar kot mi. Roko na srce, s takimi motorji gre večina po ovinkih z največ 50 % njegove zmožnosti...še to ne, tam ti pa nič ne koristi tiste 3 konje več.

V resnici povem, kako se to čuti...ko sem na fazerju zamenjal in dal gor akrapoviča (to je blo dve uri pred padcem in totalko...), speljal, da gas, in "uauuuu kako se to pozna..." v resnici se pa pozna samo in čist samo zvok, in prav ta zvok ti da tak slušni občutek da motor vleče ko sam hudič, prej pa ni (ker ni blo zvoka). Učinek je samo akustični. Preverjeno s strani mnogih kolegov. Zakaj pa misliš da ni nobene razlike če daš gor dušilce...ker ni zvoka. je en probal tako da je dal čepe v ušesa pa kar naenkrat motor ni vlekel tako kot treba...

Glede ergonomije jaz ne bi preveč... malo sem napisal na web page, ampak lahko rečem da me po cca 100-200 km vožnje na Z-ju manj rit boli kot prej na fazerju - ne me prašat zakaj...tako pač je.

Drugače sem pa vse prevedel tudi v slovenščino, če še kdo ni pogruntal. Pa če kdo misli ali ve, da imam kaj narobe, naj mi seveda pove, pa bom popravil. Dejstva,seveda, ne teorije ali predsodke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da mal pokomentiram akrapovicev test:

to je v teoriji. Da ti čutiš 3 konje razlike...svaka ti čast, ker znaš tako dobro lagat. 104 al 107 je razlike ...npr v končni recmo 224 ali 225 na uro, s tem da tudi dvakrat nimaš istih pogojev (veter itd)...tistih par desetink navora pa tudi ... v obrate tako ali tako ne gre več, ker elektronika blokira.

Par desetink navora!? Poglej si malo grafe... Že s 'street legal' Akrapovič loncem ima Z750 pri 6000 in 7500 obratih precej več navora kot z original izpuhom - TO se še kako čuti, še posebej, če si na kaki bolj zaviti progi, kjer moraš pogosto pospeševat iz nizkih vrtljajev.

Razen, seveda, če meniš, da pri Akrapoviču grafe ponarejajo - kar je tudi ena možnost. :rolleyes:

zato pa recem, kar je rekel majstor tam...rabis VSE menjat za razliko, pa še takrat razliko čuti samo profesionalen voznik, ne pa en nedeljski počitnikar kot mi. Roko na srce, s takimi motorji gre večina po ovinkih z največ 50 % njegove zmožnosti...še to ne, tam ti pa nič ne koristi tiste 3 konje več.

:yes: O:-)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!