Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Kot je že rekel Danci, važen je tudi navor. Tudi sam imam na Z-ju akrapota. Ker sem ga v jeseni pri manjšem padcu poškodoval sem še nekaj kilometrov naredil z navadnim izpuhom. Razlika je bila očitna. Pri akraputu je motor začel 'vleči' že pri cirka 5500 obratih, s serijskim izpuhom se ta meja prestavi na 7000 obratov.

Brez akrapota več ne….. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.akrapovic-exhaust.com/main/cata...cts-catalog.htm

Kawasaki--> z750 SP -->diagram/chart

diagram navora in moči z original auspuhom in z akrapovičem street legal (brez decibel absorber-ja)!!

moje mnenje(preverjeno) moč (3 km) težko zaznati, medtem ko navor je pa občutno povečan.

Graf je prikazan "without NOISE DAMPER", kar je ilegalno, če se ne motim. A če imaš pa nedotaknjenega akrapoviča gor (da izpuh nič ne spreminjaš), pa potem ni kakšne razlike med serijskem in akrapotom, a ne? Potem ti ta graf nič ne pove, če nočeš imet težav s policaji in če upoštevaš zakone...

http://www.akrapovic-exhaust.com/main/cata...-04-SpS-SO+.pdf

Popravljeno . Popravil Gionni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem probal z "decibel killerjem" ker sem ga dal prej dol kot avspuh na motor:)

po moje ba motor vseeno bolj "diha"tudi z dušilcem gor, ker je v serijskem loncu katalizator!!?

pa kaj bi dajal samo lonc od akrapoviča gor, če bi bil zvok manj vznemirliv kot z originalom!! saj pri menjavi lonca gre predvsem za to! če ne pa nabavi komplet z kolektorji, pa bo sigurno opazna razlika!! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ena mala informacija glede teh izpušnih sistemov... Na vprašanje, kakšna je cena, so mi odgovorili naslednje:

- Cena kompleta je 990 eur. V kompletu je všteto nosilec tablice karbo.zaščita pri nogi .skratka vse kar rabite za predelavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Izgleda, da sem se od Z-jev prebudil prvi. :yawn:

Zamenjati moram zadnjo gumo, pa me zanima vaše mnenje o BT 020, ki mi jo je priporočil dolgoletni serviser Kawasakijev? Preštudiral sem že vse firme, pregledal teste, pa sem še bolj zgubljen kot na začetku. :(

Imam S izvedbo in sem novinec na tem mopedu.

P.s.

A se že kej vozte? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da sem se od Z-jev prebudil prvi. :yawn:

Zamenjati moram zadnjo gumo, pa me zanima vaše mnenje o BT 020, ki mi jo je priporočil dolgoletni serviser Kawasakijev? Preštudiral sem že vse firme, pregledal teste, pa sem še bolj zgubljen kot na začetku. :(

Imam S izvedbo in sem novinec na tem mopedu.

P.s.

A se že kej vozte? :naughty:

Za vožnjo po cesti je bolj primerna Dunlop D 208 ker ima na sredine več gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ad1: BT 020 sem imel na FZ6 kot prvo vgradnjo; za moj turizem je bila zelo OK guma in je preživela dve sezoni (14500 km). Letos pozimi pa sem obe (prvo in zadnjo) menjal in sicer z Michelin pilot road - pa bom videl in lahko primerjal.

Ad2: Ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vožnjo po cesti je bolj primerna Dunlop D 208 ker ima na sredine več gume.

To pa verjetno ne bo držalo!

BT020 in D208 sta malce različnega tipa gume. BT020 je bolj touring v nasprotju z Dunlop D208, ki je sport touring.

Več bo vsekakor vzdržala BT020, vendar bo rabila malce več da se segreje.

Nekaj podatkov najdeš tukaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da sem se od Z-jev prebudil prvi. :yawn:

Zamenjati moram zadnjo gumo, pa me zanima vaše mnenje o BT 020, ki mi jo je priporočil dolgoletni serviser Kawasakijev? Preštudiral sem že vse firme, pregledal teste, pa sem še bolj zgubljen kot na začetku. :(

Imam S izvedbo in sem novinec na tem mopedu.

P.s.

A se že kej vozte? :naughty:

Sam sem prešaltal na Metzeler Z6 predvsem po priporočilih na tujih forumih in sem zaenkrat zelo zadovoljen;je pa to sport touring guma.Originalne Bridgestonke so mi zdržale cca. 6000 km, s tem,da niso blo več čisto legalne, Z6 so sedaj montirane cca. 3000 km.

Se pa že vozimo...sicer samo kakšnih 350 km do sedaj.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem prešaltal na Metzeler Z6 predvsem po priporočilih na tujih forumih in sem zaenkrat zelo zadovoljen;je pa to sport touring guma.Originalne Bridgestonke so mi zdržale cca. 6000 km, s tem,da niso blo več čisto legalne, Z6 so sedaj montirane cca. 3000 km.

Se pa že vozimo...sicer samo kakšnih 350 km do sedaj.

lp vuk

metzeler, zelo dobra izbira :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda se vozimo! :OK: samo tako počasi, kot bi se moral celo leto :devil:

Sicer sem jaz lani z originalno bridgestonko naredil cca 7000 km, potem sem dal gor Dunlop 220 (mislim..). Je serviser rekel da je 208 definitivno preveč sportna za normalne ljudi, posebno za novince (med katerimi sem tudi jaz) in je totalno brez veze dajat jo gor ker boš menjal na 6000, tale 220-ka pa drzi več - pravi 9000 ali celo več.

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjati moram zadnjo gumo, pa me zanima vaše mnenje o BT 020, ki mi jo je priporočil dolgoletni serviser Kawasakijev? Preštudiral sem že vse firme, pregledal teste, pa sem še bolj zgubljen kot na začetku.

Imam S izvedbo in sem novinec na tem mopedu.

Ti lepo montiraj metzeler Z6 in boš več kot zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da so vse naštete dobre, zato bo verjetno pri izbiri odločala cena. Vseeno pa se mi zdi najbolj "zanimiva" metzeler Z6, :hmm: vsaj zaenkrat, ko še ne vem kje se bo guma najbolj obrabljala... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda se vozimo! :OK: samo tako počasi, kot bi se moral celo leto :devil:

Sicer sem jaz lani z originalno bridgestonko naredil cca 7000 km, potem sem dal gor Dunlop 220 (mislim..). Je serviser rekel da je 208 definitivno preveč sportna za normalne ljudi, posebno za novince (med katerimi sem tudi jaz) in je totalno brez veze dajat jo gor ker boš menjal na 6000, tale 220-ka pa drzi več - pravi 9000 ali celo več.

:yea1:

vse je odvisno od tega kako voziš! če si dirkač je d208 vsekakor boljša odločitev kot d220, za začetnike kot praviš da si ali pa bolj umirjene in turerje pa je d220 boljša odločitev(beri: veliko manj se obrabi, drži pa zelo solidno!)v ceni menda ni bistvenih razlik!

lp6 :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav :OK: ,

glih sem prodal svoj motor za učenje ER-5 in sedaj premišljujem tudi o tem da bi si kupil Z-750 pa me zanima vaše cenjeno mnenje predvsem o dveh zadevah. Moči in navora vem da ima dosti tak da to me sploh ne zanima.

Zanima me predvsem ali je ta motor zame ker sem bol pri visokih doma (194cm), ker meni zgleda ko jih gledam po cesti da so tak mičkeni... :?

Drugo vprašanje pa je ali se komu sanja zakaj toliko ljudi prodaja Z750? Sem gledu po oglasih pa vidim naprimer letnik 2004 pa drugi lastnik in ga prodaja, pa še dosti takih primerov. Jaz predvsem gledam da bi si kupil motor za dalj časa in se bojim da je dosti ljudi razočaranih z Z750 in da ga zato takoj naslednje leto prodajajo?? Kako mnenje komentar :?

Drugače mi pa Z1000 velik bolj leži na duši samo razlika v samih perfomancah je premajhna za tak razkorak v ceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče samega motorja: če ga primerjam z mojo Yamaho in odmislim, da nima vetrne zaščite, je tudi po udobju nekoliko slabši (moje mnenje po kratki probi): voznikov sedež je bolj nagnjen proti rezervoarju in zato je posledično več teže na rokah, udobje za sovoznika je na psu (nima ročajev, visoke stopalke, majhen sedež(ek), ... Za moje pojme in potrebe je neprimerno boljša opcija varianta S, ki ima polovični oklep in drugačen sedež + ročaje za sopotnika.

Okoli prodaje: če je prodaja novega modela relativno velika (vsaj za SLO razmere), potem je tudi ponudba rabljenih večja (in ker je naked razred v "modi" so to zavohali tudi uvozniki rabljenih iz tujine in tudi oni nekaj prispevajo k ponudbi na trgu); mogoče pa nekaj doprinese tudi nov sistem zavarovalnih razredov, ne vem ... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav :OK: ,

glih sem prodal svoj motor za učenje ER-5 in sedaj premišljujem tudi o tem da bi si kupil Z-750 pa me zanima vaše cenjeno mnenje predvsem o dveh zadevah. Moči in navora vem da ima dosti tak da to me sploh ne zanima.

Zanima me predvsem ali je ta motor zame ker sem bol pri visokih doma (194cm), ker meni zgleda ko jih gledam po cesti da so tak mičkeni... :?

Drugo vprašanje pa je ali se komu sanja zakaj toliko ljudi prodaja Z750? Sem gledu po oglasih pa vidim naprimer letnik 2004 pa drugi lastnik in ga prodaja, pa še dosti takih primerov. Jaz predvsem gledam da bi si kupil motor za dalj časa in se bojim da je dosti ljudi razočaranih z Z750 in da ga zato takoj naslednje leto prodajajo?? Kako mnenje komentar :?

Drugače mi pa Z1000 velik bolj leži na duši samo razlika v samih perfomancah je premajhna za tak razkorak v ceni.

vozil er-5, zdaj vozim z 750! primerjave ni mogoče delati, čeprav se lahko tudi z erom hitro pelješ, če znaš! je pa z za visoke ljudi primeren, ker so vsi ostali naked motorji celo manjši (vozil tudi fazerja, moja višinna 185cm, pa mislim da sem na fazerju zgledal večji). s svojo višino boš pa tako ali tako zgledal velik na vsakem motorju(razen na fjr ali pa na velkem pot. endurotu ne)! sicer pa je z po izgledu, položaju na motorju malo bolj športen!

več je prodanih novih več se rabljenih prodaja! poglej pod fazer pa boš videl! z je poleg fazerja najbolj priljubljen model! glede na število prodanih novih se jih po mojem še premalo rabljenih prodaja!

lp 6 :OK:

Kar se tiče samega motorja: če ga primerjam z mojo Yamaho in odmislim, da nima vetrne zaščite, je tudi po udobju nekoliko slabši (moje mnenje po kratki probi): voznikov sedež je bolj nagnjen proti rezervoarju in zato je posledično več teže na rokah, udobje za sovoznika je na psu (nima ročajev, visoke stopalke, majhen sedež(ek), ... Za moje pojme in potrebe je neprimerno boljša opcija varianta S, ki ima polovični oklep in drugačen sedež + ročaje za sopotnika.

Okoli prodaje: če je prodaja novega modela relativno velika (vsaj za SLO razmere), potem je tudi ponudba rabljenih večja (in ker je naked razred v "modi" so to zavohali tudi uvozniki rabljenih iz tujine in tudi oni nekaj prispevajo k ponudbi na trgu); mogoče pa nekaj doprinese tudi nov sistem zavarovalnih razredov, ne vem ... :?

kar se pa razredov tiče, pa tisti, ki ste letos na slabšem( beri japanerji) presedlajte k grawe( res majo malo čudne police ali jebi ga!), pa boste prišparali veliko cvenka!( jaz za celo leto 35k :OK: )!

lp 6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!