Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Drugače mi pa Z1000 velik bolj leži na duši samo razlika v samih perfomancah je premajhna za tak razkorak v ceni.

vozil si er5, zdaj pa že kar veš, kakšna je razlika v performancah med z750 in z1000? am I missing something?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sym, da se ne bo slucajno kdo zacel obesati na tvoje izjave o razlicnih modelih.

predvsem tiste v stilu "vsecen in cortkan bla bla bla bla".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozil si er5, zdaj pa že kar veš, kakšna je razlika v performancah med z750 in z1000? am I missing something?

Mislil sem glede na podatke o moči in navoru motorja (krivulje pri Z750 in Z1000 če gledaš akrapovičeve meritve sta si čist podobni le da so številke pri Z1000 višje). Kakor sem opazil je tudi velika razlika v sprednjem vzmetenju. Teža motociklov je skor enaka, Z1000 ima 3 kg več. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem glede na podatke o moči in navoru motorja (krivulje pri Z750 in Z1000 če gledaš akrapovičeve meritve sta si čist podobni le da so številke pri Z1000 višje). Kakor sem opazil je tudi velika razlika v sprednjem vzmetenju. Teža motociklov je skor enaka, Z1000 ima 3 kg več. <_<

Po Akrapovičevih grafih je Z1000 s svojimi 93Nm max. navora prav švohcen proti Z750 z nekaj čez 160Nm... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na grafu piše, da je navor motorja (EngTrq) mal čez 160Nm :hmm:

Realno ma motor okrog 75Nm navora - najbrž merjeno na kolesu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima slučajno kdo pokrov sopotnikovega sedeža za Z 750 in bi ga bil pripravljen posoditi za izmero oz. kdo pozna koga, ki je tak pokrov že sam vlil?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po Akrapovičevih grafih je Z1000 s svojimi 93Nm max. navora prav švohcen proti Z750 z nekaj čez 160Nm... :rolleyes:

D.

napaka. Sem pisal akrapoviču, so rekli da je napaka da bodo popravili--- to je blo pol leta nazaj :-(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Viden na sejmu v Celju :cry:

Zakaj je pa ded nalepko iz auspuha dol dal, mi pa ni jasno.

post-1665-1144621213_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po sliki sodeč jaz tud mislim da je sp, po sliki sodeč je blo dans tudi dostiii manjša gneča kot včeraj ko skoraj nisi imel kje hodit, kaj šele da bi kaj fotkal! :angry2: :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej če smo čist pošten, zgleda kot original kawa z razliko tiste sponke, ki izdaja da ni original. Res ne vem kdo bi akrapovič nalepko dol dajal....razen zarad polcajev mogoče. Samo nevem kdo še verjame da so polcaji res tko idiotski da ne bodo slišal da to ni original... :eek:

Kwa pa če mu je PADLA dol? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpuh je SP, vendar je brez dušilca. Pa na zadnji strani je vgravirano ime Akrapovič, tako da itak ne more prelisičit policajev.

Manj gneče pa je na sliki zato, ker je bila posneta malo čez peto uro popoldan, ko se je večina že odpeljala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vednost in ravnanje:

Ker sem visok 185 cm sem na predlog Vuka na z750s namontiral in preizkusil povišano vetrobransko steklo. Moram priznati, da sem zelo zadovoljen :OK: , kajti tudi pri hitrosti preko 200 km/h se obnese odlično.

Za osebke, ki so nižje rasti (cca 165 cm) pa je originalno steklo boljše kot povišano, ker se pri povišanem za hrbtom voznika ustvarja neprijetna turbolenca.

Prednost novega stekla je tudi v tem, da je maska pri večjih hitrostih bolj stabilna. To pa verjetno zato, ker ima steklo zgornji dve luknji malenkost bolj skupaj, in sta nosilna stebrička bolj napeta. Steklo je tudi malo temnejše od original, kar se še bolj poda črnemu Z-ju.

Ocena: *****/***** glede na prejšnjo situacijo in razred v katerega spada Z.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vednost in ravnanje:

Ker sem visok 185 cm sem na predlog Vuka na z750s namontiral in preizkusil povišano vetrobransko steklo. Moram priznati, da sem zelo zadovoljen :OK: , kajti tudi pri hitrosti preko 200 km/h se obnese odlično.

Za osebke, ki so nižje rasti (cca 165 cm) pa je originalno steklo boljše kot povišano, ker se pri povišanem za hrbtom voznika ustvarja neprijetna turbolenca.

Prednost novega stekla je tudi v tem, da je maska pri večjih hitrostih bolj stabilna. To pa verjetno zato, ker ima steklo zgornji dve luknji malenkost bolj skupaj, in sta nosilna stebrička bolj napeta. Steklo je tudi malo temnejše od original, kar se še bolj poda črnemu Z-ju.

Ocena: *****/***** glede na prejšnjo situacijo in razred v katerega spada Z.

Super,da si zadovoljen z šipco.... No pri meni se je,kot je že Lego napisal, po montaži povišanega stekla(racing šipca) pojavila neprijetna turbolenca,ki se je odražala v bobnenju v čeladi-posledično so me prvič po motoriranju bolela ušesa. Tako da do cca. 170 cm visokim ne priporočam menjave šipce na Zju.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

premišljujem o tem (95% - sem že prepričan) da si bom kupil Z-1000, ko sem gledal pri modelu gledal motor sem ga vprašal za crash pade, ker jih nima namontirane gor, pa mi ni znal odgovoriti kje se inštalirajo.

A kdo ve če so za Z750 pa Z1000 isti crash padi? Če so kje bi se jih dalo dobiti po ugodni ceni?

Hvala za odgovore :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

premišljujem o tem (95% - sem že prepričan) da si bom kupil Z-1000, ko sem gledal pri modelu gledal motor sem ga vprašal za crash pade, ker jih nima namontirane gor, pa mi ni znal odgovoriti kje se inštalirajo.

A kdo ve če so za Z750 pa Z1000 isti crash padi? Če so kje bi se jih dalo dobiti po ugodni ceni?

Hvala za odgovore :D

Za velika & za malega Zja so isti crashpadi...originalni so nekaj čez 100 EUR,če se ne motim,dost ugodno jih lahko dobiš tudi na Ebay-u. Seveda pa ni nujno,da kupiš original.

lp vuk

post-5882-1145082613_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud pri Pintar racing se jih da dobit (naročit), ceno sem pa pozabil . Mislim da niso original , so pa manj kot 100 EUR. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si je kdo od vas izračunal stroške na kilometer za kawasakija z 750?? Ker ga kupujem me zanima, koliko dražji je kilometer od kilometra mojega skuterja (50SIT)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si je kdo od vas izračunal stroške na kilometer za kawasakija z 750?? Ker ga kupujem me zanima, koliko dražji je kilometer od kilometra mojega skuterja (50SIT)

Če te skrbijo (pre)visoki stroški vožnje/vzdrževanja, pa bi vseeno rad imel "orenk" motor, potem je morda na mestu, da se ozreš po kakšnih šibkejših (budget) mašinah (gs 500, er 5, xj 600, idr). Ziher boš pri Z 750 dodal še (vsaj) kakšno ničlo k svojim trenutnim stroškom/km .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal je pri meni tako, da sem še vedno dijak in da nimam ravno neomejenih virov denarja, saj starša nista navdušena nad motorji, tako da moram vse stroške vezane z motorji kriti sam... Zato me zanima, kakšni so kaj stroški z z-jem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!