Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

sicer gre tudi turat,samo je utrujajoče!(že v primerjavi s fazerjem 03). položaj ni problematičen(186), končna cirka 240, samo tolko ne boš velkokrat vozo! navor super, krivulja je zvezna od 4-5k naprej. je pa vzmetenje(prednje) verjetno proti ninji veliko bolj mehko! boš pa tut lahko polagal po mili volji, če boš le gume mel prave!

lp 6

Kolikor zastopim je to to. Polozaj voznika se mi je zdel dober ceprav motorja se nisem imel priloznosti voziti. Vsaj glede na SS motorje mora biti polozaj sigurno boljsi. Kaj pa z1000 ga kdo ima sega splaca kupit ali je oblje prisparati tistih par 100k in kupiti 750?

Objavljeno

Kolikor zastopim je to to. Polozaj voznika se mi je zdel dober ceprav motorja se nisem imel priloznosti voziti. Vsaj glede na SS motorje mora biti polozaj sigurno boljsi. Kaj pa z1000 ga kdo ima sega splaca kupit ali je oblje prisparati tistih par 100k in kupiti 750?

1000ka ma boljše 'podvozje', zavore & malo več konjičkov in je definitvo bolj 'podobna' tvojemu zdajšnjemu motorju....Razlika v ceni je 440.000 SIT & glede na to kar voziš sedaj jaz na tvojem mestu ne bi razmišljal o malem Zju.

lp vuk

Objavljeno

Pa saj položaj voznika ni tako hud kot praviš, tudi sam vozim ninjo sicer letnik 05/06 pa nimam problemov z držo tudi pri 300km prevoženimi na dan. Ta drža je problematična pod 100km/h tam pa je zadeva bistveno drugačna in zapestja pe nekaj 10km bolijo ko hudič, ampak saj to je motor narejen za višje hitrosti!! :OK: :P

Če praviš da se rad hitro voziš pol to nebi smel bit problem, pri z-ju ti bo nad 200 neprijetno vsaj tako so mi rekli nekateri ki jih furajo. Pa tud z konji sam veš kako je, čeprav jih z niti slučajno nima malo, navora ima celo 5Nm več če se ne motim, pri vzmetenju pa verjetno že sam veš kakšna je razlika napram ninji.

Če te na ss moti drža pol bi jaz na tvojem mestu raje razmišljal o varianti npr cbr 600f ali kakšna thundercat ali kaj podobnega, ki ima nekoliko prijaznejšo držo on ss klase pa je še vedno sport vaianta.

Najboljša varianta pa je da ga sprobaš določene modele ki so ti všeč in tako najbolje ugotoviš kaj ti ustreza, težko ti kdo o tem svetuje, če točno ne pozna tvojih želja.

Drugače pa z 750 super motor in pravi lepotec, sploh črn. :OK: :OK:

Pa lep pozdrav.

Objavljeno

Hehe do sedaj sem imel vse motorje Ss ampak mi je postal vsec ta z . Ceprav kolikor sam sebe poznam mi bo prekleto zal ce kupim zja in prodam ninjo....Ss je le ss :D Saj ko se vozim sam niti nimam velik problemov z zapestji vecji problem je ko peljem se punco. Na zju se pa kar lepo sedi amo vem da ce bom hotu se vsaj priblizat ninji bom moral kupiti z1000 cena je pa kar velika :P RAvno zato sem raje vprasal kako je s tem ce je ze kdo sel iz recimo 600ss na z.

Objavljeno

Saj to je to ker sem videl kam meriš ko si vprašal če ti bo dovolj...., pa vzmetenje...

Čeravno pravim da niti slučajno ni slab motor, da me nebo kdo narobe razumel, za podrobnejše informacije pa mislim da bo VUK in še kateri pravšnji naslov.

Ampak saj veš če prešaltaš iz ss klase na naked in podobne variante veš da neka razlika pomoje že je ne (Mislim pospeške, lego na cesti, zavore..), ker če je nebi bilo potem tudi v ceni novega nebi bilo razlike.

Moje mnenje pač.

Objavljeno

Hehe do sedaj sem imel vse motorje Ss ampak mi je postal vsec ta z . Ceprav kolikor sam sebe poznam mi bo prekleto zal ce kupim zja in prodam ninjo....Ss je le ss :D Saj ko se vozim sam niti nimam velik problemov z zapestji vecji problem je ko peljem se punco. Na zju se pa kar lepo sedi amo vem da ce bom hotu se vsaj priblizat ninji bom moral kupiti z1000 cena je pa kar velika :P RAvno zato sem raje vprasal kako je s tem ce je ze kdo sel iz recimo 600ss na z.

Samo v info;na velikem Zju bo sopotnica 'boljše' sedela,saj ima veliki Z nižje stopalke kot pa ta mali. Mogoče še kontaktiraš uporabnika 123, ki se je odločal med malim in velikim Zjem ter se na koncu odločil za velikega.

Če ti nemščina ni tuja pa ti svetujem tale forum: KLIK! kjer boš našel veliko informacij (tudi iz prve roke od ljudi,ki so šli iz ss na nakeda).

lp vuk

Objavljeno

hvala vama obema.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

na mojmu zeju se mi je zgodilo, da mi je ene trikrat vrglo iz brzine. zadnjič na avtocesti pri 200 v peti prestavi.

potem prestavim višje, vendar menjalnik izpusti en glasen klonk :?

zanima me ,če je krivo nežno prestavljanje ali je vzrok kje drugje

Objavljeno

na mojmu zeju se mi je zgodilo, da mi je ene trikrat vrglo iz brzine. zadnjič na avtocesti pri 200 v peti prestavi.

potem prestavim višje, vendar menjalnik izpusti en glasen klonk :?

zanima me ,če je krivo nežno prestavljanje ali je vzrok kje drugje

Pomoje je krivo nežno prestavljanje....ker meni se ni še nikoli zgodilo da bi mi vrglo iz brzine..

Seveda pa lahko vzrok tiči tudi kje drugje...

Lp

Objavljeno

na mojmu zeju se mi je zgodilo, da mi je ene trikrat vrglo iz brzine. zadnjič na avtocesti pri 200 v peti prestavi.

potem prestavim višje, vendar menjalnik izpusti en glasen klonk :?

zanima me ,če je krivo nežno prestavljanje ali je vzrok kje drugje

Nežno prestavljanje po mojem....sem mel sam iste probleme, podobno kot pri menjavanju iz 1. v 2. pri višjih obratih. No potem mi je danči pokazal,kako se šalta. :OK:

Objavljeno

ja saj sem si mislil, da bi lahko bila vzrok moja neodločnost, nežnost,... oziroma bojazen, da bom kaj pokvaril.

na banditu sem enako prestavljal, pa se mi ni nikoli naredilo kaj takega.

v tem primeru raje vidim, da sem jaz kriv B)

Objavljeno

ja saj sem si mislil, da bi lahko bila vzrok moja neodločnost, nežnost,... oziroma bojazen, da bom kaj pokvaril.

na banditu sem enako prestavljal, pa se mi ni nikoli naredilo kaj takega.

v tem primeru raje vidim, da sem jaz kriv B)

to se na zju rado zgodi! meni se je do prvega servisa do menjave olja, pri nežnem, neodločnem prestavljanju iz 5 v 6! potem je blo v redu! točno tako so mi povedali tudi na servisu!

lp 6

Objavljeno

ja saj sem si mislil, da bi lahko bila vzrok moja neodločnost, nežnost,... oziroma bojazen, da bom kaj pokvaril.

na banditu sem enako prestavljal, pa se mi ni nikoli naredilo kaj takega.

v tem primeru raje vidim, da sem jaz kriv B)

Suzuki pač :D

Ti kr šaltej kukr bug zapove, ne neki na izi, sej je motor ne igračka :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

[attachmentid=73374]

Dejte mi vi mal povedat kolk kej vaši Z-ji pijejo? oz. kolk nardite km do rezerve... Ker jst nardit cca. tm 210 km do rezerve.... pa se mi zdi da je to mal premal....

Kolk km pa nardite še pol z rezervo?

Lp Sašo

Jz sem lan kupu novga Z750S. Letos sem ga furu iz Zadra nazaj in s polnim tankom naredu največ do zdaj 290 km, se pravi, da sem mel povprečje 6,2 l/100km. Na Marofu mi je mogu kr precej popit, ker sem isti dan naredu z njim samo 220 km. Rezerva se mi pa čist različn pržiga, včasih pr 200, včasih pa tud pr 240 km. V povprečju nardim cca 260 km s polnim tankom in se mi zdi da odkar sem zamenju rore mi malenkost manj popije pa še 3-7 KM sem pridobil in pa pr navoru, kar je men bol pomembn..

post-11594-1150769905_thumb.jpg

Objavljeno
No jaz imam eno vprasanje.

Sem lastnik ninje 636 2004. In ker je pocas cas za menjavo me zanima ce bi me preskok iz ninje na z750 zelo prizadel? Mislim v tem smislu pospesek lega v ovinkih? Motor bi uporabljal tudi za daljse voznje kar sedaj niti ne pocnem ker me hitro zacne vse bolet :D Nisem ravno pocasen voznik zato me zanima koliko ima z750 koncno hitrost? Je polozaj za visino 184cm ugoden za voznika. Kako je z navorom? Kolebam med z750 in z1000 samo cena se mi zdi za 1000 velika glede na to koliko ponuja. Kako je z vetrom?

Hvala za vase odgovore.

Moje mnenje je da ostan na 636. Še posebi če se rad hitrej peleš. Prednje vzmetenje je premehko, ne da se ga nastavljat, to se da malenkost odpravit z drugim gostejšim oljem, pa precej se krivi če ga dobr prtisneš čez ovinke. Men osebno je bolj utrujajoč za športno vožnjo, kokr prej k sem vozu GSX. Druga stvar je pa da laži vržeš svojo ninjo v ovink kot pa Z-ja. Končna hitrost, ki sem jo prebral v italijanski reviji Gentte motori je bila izmerjena 245 km/h pri temperaturi 16 stopinj celzija. Men je kazu po števcu čist do konca se pravi 260 km/h s tem da mam 7KM več kot serijski, se pravi da naj bi nekje držala glede na to da števci nekolk zlažejo navzgor. Pr vetru je pa tko Z750 in Z1000 sta brez oklepa se pravi neked in si na njiju zato bolj izpostavljen pišu vetra. Jz sem vzel Z750S glih zarad oklepa, ker sem se odloču da bom včasih tud mal potoval, zato je dobr met oklep in pa zarad drže da me ne bo bolu hrbet kot pr sportaku, ampak ni nobene bistvene razlike. Glih tko me na daljših furah boli hrbet. Na konc sem se vprašu kaj sem sploh prdobu in ugotovu da nič, razen to, da na svojga lohk dam še kufr, kar pr sportaku ne zgleda.

Jz sem ga polomu zato se bom vrnu nazaj na sportaka, pr 50h pa na potovalca. Pa ta Z ni slab motor samo men osebno še vedno bolj odgovarja sportak. Aha pa da ne pozabm moja višina je 180cm, tko da bi tud ti skril tiste 4 cm za oklep, odvisno a je al ga pa ni. :nono:

Objavljeno
Pozdrav :OK: ,

glih sem prodal svoj motor za učenje ER-5 in sedaj premišljujem tudi o tem da bi si kupil Z-750 pa me zanima vaše cenjeno mnenje predvsem o dveh zadevah. Moči in navora vem da ima dosti tak da to me sploh ne zanima.

Zanima me predvsem ali je ta motor zame ker sem bol pri visokih doma (194cm), ker meni zgleda ko jih gledam po cesti da so tak mičkeni... :?

Drugo vprašanje pa je ali se komu sanja zakaj toliko ljudi prodaja Z750? Sem gledu po oglasih pa vidim naprimer letnik 2004 pa drugi lastnik in ga prodaja, pa še dosti takih primerov. Jaz predvsem gledam da bi si kupil motor za dalj časa in se bojim da je dosti ljudi razočaranih z Z750 in da ga zato takoj naslednje leto prodajajo?? Kako mnenje komentar :?

Drugače mi pa Z1000 velik bolj leži na duši samo razlika v samih perfomancah je premajhna za tak razkorak v ceni.

Sam če dobr pogledaš se v glavnem prodajajo Z750 in Z1000. Z750S-ov je pa bolj mal, le zakaj.

Objavljeno

Pozdrav!

No ravno sem prodal svoj začetniški motor yamaho TDR 125, in sedaj nameravan presedljat na Z 750, pa me zanima vaše mnenje glede tega. Ker sem nekje slišal da ta motor ni ravno primeren za začetnike in sem malo v dilemi a bi ga kupil ali ne. Samo mislim da je začetek Z750 boljša izbira kot kak SS motor. Pa še zanima me jaz sem visok 185 centimetrov in me zanima če je veter hudo moteč pri vožnji.

Objavljeno

Pozdrav!

No ravno sem prodal svoj začetniški motor yamaho TDR 125, in sedaj nameravan presedljat na Z 750, pa me zanima vaše mnenje glede tega. Ker sem nekje slišal da ta motor ni ravno primeren za začetnike in sem malo v dilemi a bi ga kupil ali ne. Samo mislim da je začetek Z750 boljša izbira kot kak SS motor. Pa še zanima me jaz sem visok 185 centimetrov in me zanima če je veter hudo moteč pri vožnji.

Poznam tale tvoj strah oziroma rešpekt pred motorjem. :? Verjemi mi, da te bo minil po nekaj kilometrih. :) Rešpekt in nek strahospoštovanje v mejah normale pa mora biti vedno prisoten, da ne zamenjaš ceste za pisto in potem...... :cry: Motor ima dovolj kubikov in navora, da se lahko na začetku voziš pri nižjih obratih in se ga navadiš. Potem pa počasi stopnjuješ tempo.

Ko takole kolegi menjamo motorje med seboj so vsi pozitivno presenečeni in ne morejo skriti navdušenja nad njim. :worship:

Vetra je malce več, vendar ni panike. Lahko pa nabaviš šipco od z 1000, ki malce omili piš vetra.

Objavljeno

Če le maš pošlihtano kombinacijo glava & desno zapestje je motor primeren tudi za začetnika. Sam imam Z750S kot moj prvi motor in tako kot je davinci napisal ima že v nižjih obratih dovolj moči za normalno vožnjo,potem,ko se ga pa navadiš pa ga lahko voziš tudi v višjih obratih. Točno tako je recimo pri meni;na začetku nisem upal čez 6000/7000 RPM,ker mi je bil predivji, sedaj po prevoženih 17000 km pa ni več tega 'straha' prev vrtenjem motorja v višje obrate.

lp vuk

Objavljeno

Tudi jaz sem ga dobil prejsnji dan na posodo za krog in bil prijetno presenecen nad lahkotnostjo voznje. Mi je bil ze prej vsec, a se vedno voziva dva, zadaj je pa bolj spartansko.

Objavljeno

Tudi jaz sem ga dobil prejsnji dan na posodo za krog in bil prijetno presenecen nad lahkotnostjo voznje. Mi je bil ze prej vsec, a se vedno voziva dva, zadaj je pa bolj spartansko.

Vozil si 'navadnega' Zja ali S verzijo? S verzija je malenkost bolj primerna za dva, še vedno pa so stopalke dokaj visoke. Sam prevozim recimo vsaj 90% voženj v dvoje.

lp vuk

Objavljeno

Vozil si 'navadnega' Zja ali S verzijo? S verzija je malenkost bolj primerna za dva, še vedno pa so stopalke dokaj visoke. Sam prevozim recimo vsaj 90% voženj v dvoje.

lp vuk

Vozil sem navadnega, brez oklepa in bil res prijetno presenecen nad voznjo. Sel sem nekaj cez 150 in se mi tudi veter ni zdel zelo motec. Stopalke za sopotnico so precej previsoke, kaksen je sedez za sopotnico ne vem (na videz ne obeta prevec). Streetfighter pac in to za ugodno ceno!

Objavljeno

No hvala lepa za odgovore! Pol mislem da res ni bojazni da si neb umislu tega motorja. :OK:

Objavljeno

Sam če dobr pogledaš se v glavnem prodajajo Z750 in Z1000. Z750S-ov je pa bolj mal, le zakaj.

Ker je Z750S grd :blink:

Objavljeno

Se pridružujem mnenju..

Sicer pa mora bit bolj udobna vožnja

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!