Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

[attachmentid=79531][attachmentid=79530]

to je pa moja nova tehnična pridobitev!

lp6

[attachmentid=79541]

to je pa naša najnovejša pridobitev AJDA, ki povzroča, da mi ni do motorja ampak do cartlanja!!!

lp 6

post-2149-1156617812_thumb.jpg

post-2149-1156617922_thumb.jpg

post-2149-1156618356_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kolk se to dere? :wacko:

ror se brez db'ja ful, tk, da sem na meji in pred policaji čisto ponižno tiho! za dolge ture že preveč :kva2: , samo je pa fajn! kupo v it!!!

ajda, je pa ful pridna!!! :OK:

lp6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mivv...dobra izbira,zelo lepo paše,upam,da ga kdaj slišim v živo. Čestitam za Ajdo.

lp vuk

tnx

bom probo posnet pa naložit!

sej se še kr krat pelem na mb konc! nazaj grede pa še na golico! :OK: :kva2: !

lp 6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tnx

bom probo posnet pa naložit!

sej se še kr krat pelem na mb konc! nazaj grede pa še na golico! :OK: :kva2: !

lp 6

Bil danes gor,pa sem se bolj posrano pelal zaradi lonca brez db killerja,ampak na srečo sta policaja samo stala in gledala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil danes gor,pa sem se bolj posrano pelal zaradi lonca brez db killerja,ampak na srečo sta policaja samo stala in gledala.

a maš original lonc, al kej druzga?

Zanima me, če se da original lonc kej ˝predelat˝ da bi biu mal glasnejši? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a maš original lonc, al kej druzga?

Zanima me, če se da original lonc kej ˝predelat˝ da bi biu mal glasnejši? :)

Akrapoviča mam...če ti nemščina ni tuja, ti vsekakor priporočam nemški Z750/Z1000 forum za kakšno informacijo glede predelave original loncev KLIK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapoviča mam...če ti nemščina ni tuja, ti vsekakor priporočam nemški Z750/Z1000 forum za kakšno informacijo glede predelave original loncev KLIK

tnx ;) bom mal pogledu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

In kolk se to dere? :wacko:

Glede na naša pravila te verjetno kar zaprejo :D če te dobijo.

Sem pripeljal cca. 20 m za njegov motor sem mislil, da je moj ugasnil (original izpuh). :blush:

Nisem slišal motorja.

Mivv se lepo dere in dobi tisto pravo štimo pri malo višjih vrtlajajih. :grupni:

Res pa je, da se ti pri dalši turi recimo Dolomiti brez dbkillerja verjetno zmeša. :)

Za skoke na Golico pa je odlično :OK: , če le policaji ne bojo imeli kake besede pri tem.

:topic: 6 lepo se cartlajte. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

Glede na naša pravila te verjetno kar zaprejo :D če te dobijo.

Sem pripeljal cca. 20 m za njegov motor sem mislil, da je moj ugasnil (original izpuh). :blush:

Nisem slišal motorja.

Mivv se lepo dere in dobi tisto pravo štimo pri malo višjih vrtlajajih. :grupni:

Res pa je, da se ti pri dalši turi recimo Dolomiti brez dbkillerja verjetno zmeša. :)

Za skoke na Golico pa je odlično :OK: , če le policaji ne bojo imeli kake besede pri tem.

:topic: 6 lepo se cartlajte. :OK:

a nisi na grobniku tt vikend? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ima kdo namenterane take oz podobne crash pade KLIK, ker bi jih rad monterov na moj motor. Še rajš bi vidu če kdo ve, kje se dobi kakšne aftermarket (take oblike), ker teli original so toooooooooooooooooooooooooooooook predragi :( :BUA:

Če kdo kej ve, nej prosm napiše tle

Imam dotične kreš pade. In vse kar lahko rečem je: Vredni čisto vsakega tolarja!!!!!!

Po drsenju kakšnih 20 - 30m po asfaltu jim je uspelo zavarovati skoraj vse, Če motor ne bi priletel med betonski robnik in ograjo bi edina škoda bila rahlo zdrsani kreš pedi in par prask.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobil ob nakupu motorja kot "popoust" za gotovinsko plačilo. :naughty:

Kolega jih je dobil poceni ker je kupil rabljene (pa ne uporabljene).

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a lahko prosm poveš kje si jih kupu, pa kakšna je bla cena :)

tnx :)

Novi stanejo 37.000 SIT , prodajajo jih Kawasakijevi serviserji. Niso ravno poceni, so pa precej cenejši od novega rezervoarja ali hladilnika ali vsega ostalega kar ščitijo.

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to so tudi crash padi: http://www.kawasaki-onlineshop.com/shop/pr...=447&page=1

:doze:

mislim, da je cena enega 32€, vendar je brez Grunfträgerja. Kaj to pomeni?

Ersatz Sturpad, ohne Grundträger

EDIT:

Zdaj sem našel še tole: http://www.kawasaki-onlineshop.com/shop/pr...=446&page=1

:glare: EUR 169.56

Kaj je potem tisto zgoraj?

Popravljeno . Popravil Gionni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to so tudi crash padi: http://www.kawasaki-onlineshop.com/shop/pr...=447&page=1

:doze:

mislim, da je cena enega 32€, vendar je brez Grunfträgerja. Kaj to pomeni?

Ersatz Sturpad, ohne Grundträger

EDIT:

Zdaj sem našel še tole: http://www.kawasaki-onlineshop.com/shop/pr...=446&page=1

:glare: EUR 169.56

Kaj je potem tisto zgoraj?

Samo plastika;v primeru,da padeš & podrsaš ti pač nudijo možnost nabave samo 1 kom te črne plastike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če se da original lonc kej ˝predelat˝ da bi biu mal glasnejši? :)

Ti rajš original dol vrži pa akrapota gor! :OK:

Vem za enga, ko je mal popraskan, pa bi ga lahko bolj poceni dobil. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z temi crash padi definitivno neboš zgrešil, resda niso poceni, ampak ko vidis kaj ostane od plastik na motorju na katerem so montirani neorginalni crash padi npr lsl, ti je vse jasno zakaj originalni stanejo vsaj en krat več. Lsl firmo sem omenil zato ker sem imel priložnost videt primer 636 z temi crash padi po padcu(Drsenu) motorja in povem lahko le da so bili crash padi le malo oguljeni plasti pa za saj veš kam.

Sam sem montiral isto originalne od kawasakija katerih cena je okroglih 50k sit, na srečo še mi jih ni bilo potrebno testirati, ampak denarja zanje mi pa ni žal, pa še estetsko ne kvarijo izgleda motorja.

Tako da ti svetujam da vsekakor kupi originalne, ni nobenega rezanja plastik ipd, samo namontiraš gor in že drsiš :devil: :devil: :devil: Šala. :P

Tako pa zgledajo na mojem kawlu! :P

post-9145-1156952209_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej najraje bi originalne kupu, sam me zanima, če so teli: KLIK enake kvailtete :hmm: Zgleda da so kopija originalnih, pa dobit se jih da dost ceneje, kot originalne, tko da sem spet v dilemi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej najraje bi originalne kupu, sam me zanima, če so teli: KLIK enake kvailtete :hmm: Zgleda da so kopija originalnih, pa dobit se jih da dost ceneje, kot originalne, tko da sem spet v dilemi :D

js bi tut najrajš originalne mel, mel bi pa tut marsikaj drugega! zato bom kupo neoriginalne, pa upal, da mi jih ne bo treba preiskusit! :OK:

lp 6

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo,

imam en mičkn problem :blush: na mojmu kawasakiju mi je nekak uspelo na števcu zamenjat enote tako da mi sedaj kaže hitost v MPH (miljah na uro) razdalje pa tudi v miljah. To mi je nekako uspelo narest z unima dvema gumboma na števcu (MODE in RESET). Ali mogoče kdo ve kak se da nazaj naštimat na KM/H in KM :?

Drgač imam kawasaki Z1000 sam imata pomoje enak sistem kot Z750.

Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

imam en mičkn problem :blush: na mojmu kawasakiju mi je nekak uspelo na števcu zamenjat enote tako da mi sedaj kaže hitost v MPH (miljah na uro) razdalje pa tudi v miljah. To mi je nekako uspelo narest z unima dvema gumboma na števcu (MODE in RESET). Ali mogoče kdo ve kak se da nazaj naštimat na KM/H in KM :?

Drgač imam kawasaki Z1000 sam imata pomoje enak sistem kot Z750.

Hvala za odgovore

Če ti slučajno kaj pomaga service manual za Z750 ti ga rade volje pošljem na mail.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da moraš tako nekako narediti:

1. postavi se na odometer (skupno št. prevoženih km)

2. pritisni in drži gumb MODE in pritisni gumb RESET.

Pazi, da boš pravilno nastavil, ker se zraven še spreminjajo enote za temperaturo°C in F.

Štiri možnosti so, in sicer:

A. Km/°C

B. Mile/F

C. Mile/°C

D. Km/F

Nekako tako gre to. Sam še nisem sprobal, ampak sem prebral v knjižici z navodili. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!