Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Maš po tanovem Z750? :D SWrečno vožno, pa da boš tok zadovilna z njim, kot mi ostali s svojimi :OK:

Lepo se ti to voziš.

Jaz sem ponavadi delal po 160km in tankal vedno nekje 14 litrov....

Sedeš pa ni nič kaj trd. Potrebno se bo malce več presedat med ovinki ;)

hvala GrCaR,sicer je to verjetno samo začasna rešitev

itak da se lepo vozim :D sedež pa je trd verjetno tko k na vseh cestakih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sanda a poj si ti u našmu klubu z-jev :OK: dobr to :D kok cajta ga boš pa mela

trenutno res,kolk dolgo pa težko povem.

če priznam me full moti ker je tolk vetra v prsa in glavo,pa zic me moti čeprav sem se ga že mal navadla,drgač pa je motorček luštn za furat,moti me to k se peljem z njim nad 170 prov z muko pri fejzerki pa niti nisi vedel da se pelješ 200,sej vem da je pač naked motor,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že po tvojem avatarju sodeč bi se reklo da boš manj km naredil z njim kot pa sanda ki za razliko uziva v voznji :D

Jaz sem kar veliko kilometrov z njim naredil in sem tudi uzival v voznji.

Moj avatar pa je trenutno stanje v moji garaži in je slikan na dirkališču. Ceste moj motor skoraj da ne vidi več.

Eno leto sem imel celo oba vendar se računica ni izšla. Je preveč stroškov če oba gonim ;)

Popravljeno . Popravil DenisR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri Grawe lahko zavaruješ na 2 načina... po kW ali ccm.

Imajo 2 cenika, in pol ti izračunajo po tistem, kateri pride CENEJE! Tko sta zavarovala Tony in jeger ;)

Če zavaruješ na novo, je kot vse ostale zavarovalnice, po kW-ih.

Če pa podaljšaš ( njihovo ) zavarovanje, je pa možno po ccm-jih ali pa po kW-ih, kar je zate bolj ugodno.

Na zavarovanje dajo še 10% popusta in nekaj malo % na plačilo z gotovino. To je povedala agentka v tel. razgovoru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje in punce!

Ne zdaj tuki ameriko odkrivat, ker so jo že...in sicer na forumu pod splošno--zavarovalnice.

Tam je cca 170 strani tega in se zve vse.

Na kratko---če nimaš avta pri ZMaribor in nisi član moto kluba dobiš bonus kolikor tga imaš+5 in 50 % popusta. Pri triglavu v kranju dobiš če imaš na avtu 50% na motor enako 50% in dodatno 50% popusta. Mene je prišlo za Z750S osnovno ter AO+ skupaj 236 ojrov.

Zdaj pa na drug forum brat

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...mp;gopid=909312&

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je kdo mogoče že poizkusil v vilice naliti gostejše olje?... Kakšni so kej rezultati...je bolš, slabš....?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je kdo mogoče že poizkusil v vilice naliti gostejše olje?... Kakšni so kej rezultati...je bolš, slabš....?

Lp

ni čisto primerljivo ampak v ZR7 sem dal gostejše olje, razlika zelo očitna, pelje se dosti boljše, sploh pa je bolj stabilen v ovinkih. po izkušnjah imajo skoraj vsi nakedi premehke sprednje vilice in sigurno ne škodi gostejše olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej pozdrav vsem! pred parimi dnevi sem postal srecen lastnik z 750S ! pred tem sem imel cbf600N. moji prvi utisi so enkratni. motor je vodljiv , navora dovolj za moj nacin voznje.....

pojavil se pa je en problem: nikakor ne morem pogruntat kako se da videti temparatura motorja. pritiskal sem vse tipke na stevcu ( mode, reset) pa mi nikakor noče prikazati tem. motorja. v stevcu za obrate mi skoz kaze kolicino goriva. desno kjer je st. hitrosti pa mi kaze prevozene km. ter uro.

zanima me kako zavaraga vidim tem. motorja. oz. kaj moram stisniti oz. v kaksni kombinaciji da lahko vidim delovno temp. motorja. imam pa se eno vprasanje za vas. motor ki sem ga kupil ima prev. 4.500 km in je se v garanciji . zraven sem dobil tudi ser. knjigo pa v njej nikjer ne pise na koliko km. je drugi servis. zato me zanima tudi to je to na 5.000 ali 6. in se zanakonc . katere gume se najboljse obnesejo na tem tipo motorja( ne vozim se glih toristicno) saj sem ga ze danes , kljub 18 c spustil do kraja tovarniske gume.

vsem hvala za vase odg. in veliko srecno prev. km.

iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitam! :OK: :OK: :OK:

Temperature motorja ne moreš videt :( :BUA: :angry: :cry:

servisni intervali ti pa pišejo v navodilih za uporabo, v servisni pa ne. Jaz sem ga delal na 1000, pol pa vsakih 6000. Sicer se menda olje menja na 12000, ampak eni pravijo da je vseeno bolje na 6000, saj ni tak hud strošek. Posebej če ga teraš :hmm:

malo mojih vtisov okoli tega motorja si lahko prebereš na moji strani http://www.protoncek.com/slo/kawasaki.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitam! :OK: :OK: :OK:

Temperature motorja ne moreš videt :( :BUA: :angry: :cry:

servisni intervali ti pa pišejo v navodilih za uporabo, v servisni pa ne. Jaz sem ga delal na 1000, pol pa vsakih 6000. Sicer se menda olje menja na 12000, ampak eni pravijo da je vseeno bolje na 6000, saj ni tak hud strošek. Posebej če ga teraš :hmm:

malo mojih vtisov okoli tega motorja si lahko prebereš na moji strani http://www.protoncek.com/slo/kawasaki.htm

kako, da ne? a nimata z naked modelom istega števca, ker na mojem 04letniku je bla temparatura ob strani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako, da ne? a nimata z naked modelom istega števca, ker na mojem 04letniku je bla temparatura ob strani

NE!

S model ima analogne števce, medtem ko ima naked kopijo Yamahe fazer (al pa obratno). Taki števci so zame pogoj za nakup (en izmed,se ve). S model ima samo lučko, ki sveti kadar moraš ustavit :-(

Popravljeno . Popravil sleeperman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Z750S so servisni intervali na 10.000 km, potrjeno z strani DKSa & Šilerja-mojega serviserja; zato tudi delam servise na 10.000 km, edino prvega sem naredil pri 1000 km.

Zelo dobro se obnesejo Metzeler Roadtec Z6, sport touring guma,ki dovoljuje tudi dokaj športno vožnjo. Vse ostalo so ti pa že povedali, zaenkrat imam prevoženih cca. 29.000 km brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobesedno bom prepisal iz navodil za z 750 s pa si naj vsak to razlaga po svoje: merilec termperature hladilne tekočine , prikazuje njeno trenutno tempar. motorna temp. 40C se na ekranu še ne prijaže. pri preseganju 40 C se na ekranu prikaze dejanska višina temp. hladilne tekočine. v primeru pregrevanja hladilne tekočine, pa prične utripati na ekranu HI.

če prav razumem bi se temp. vseeno morala izpisati , ko ta preseže 40C ali pa so ta navodila zanič. in če je res tako , da se temp. motorja ne vidi , dokler to ni kritično. je to največje sranje , kar sem jih slisal. samo zamislite si vožnjo v dvoje po kakšnem gorskem prelazu , kjer samo čakas kdaj bo zagorela ta HI lučka :BUA:

upam da temu le ni tako! :eek:

iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz ne vem a mam sam jz probleme pr tem motorju ler najt :hmm: k včasih se matram za popizdit,sploh kadar se peljem po ulici navzdol mi sam preskakuje iz druge v prvo in prve v drugo :slap: za popizdit pr fzs mi je vedno s prvim šusom uspelo tuki pa kr neki,včasih rata u od šusa ampak redkogdaj,pa na semaforjih glih k najdem ler pa že zelena zagori za spelat.

a mate vi kakšne probleme z ogledali,sicer mam gor orginal sam so čist u ku...u to jih tolk vibrira da sploh ne morem ločit a se pelje za mano motor al avto k vidim sam luč ki skače za popizdit,sicer na kakšnih določenih momenti se vidi jasna slika sam to je zelo poredko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

you--> to maš narobe navodila :cry: ---jaz nikjer nimam tako napisano :eek: pa še nekaj...lahko imaš ti punco z 200 kilami pa se ti motor ne sme pregreti, razen če je kaj narobe, takrat ti pa tudi LCD ne pomaga. 750 ima hladilnik od modela 1000, tako da vročina ni problem. Se pa strinjam da bi blo vseeno boljše če bi to imel.

vuk76--> madona, pol me v Elisi v Domžalah na suho nategujejo :headbang: pravijo na 6k :eek:

Sanda7--> ta motor ima t.i. "positive neutral finder" kar pomeni da ko motor stoji na miru, ne gre drugam kot v prvo ali pa v ler. V drugo ne sme iti. Ko ustaviš, daš v prvo, potem pa samo gor in mora bit nula. Če ni, je nekaj narobe v menjalniku s tem finderjem. Imam pa tudi jaz problem dat v nulo če se premikam, tako da to sploh ne poskušam. Je bil pa večji problem dat v ler pri fazerju---je blo res tako da ko sem jaz našel ler je že bla zelena :headbang: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fora je v tem da ima full malo lera oz moreš bit zelo natančen da recimo daš iz druge v ler in se recimo pripelješ v leru na semafor.

sem brala tvoje podatke o zju in fejzerki,sicer ne vem katero fejzerko si imel,in vidim da zja full hvališ

v mojem primeru po prevoženih 25.000km na fzs prvega modela in cca 24.000km fzs drugega modela se pravi o3 letnik bi dala fejzerko na višje mesto kot pa zja seveda govorim o zju brez maske.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ga imam komaj par dni pa z nolo ( ler ) nimam nobenih problemov! tudi ko se blizam semaforju ga najdem med voznjo . sem pa z menjalnikom nezen in ne nabijam nekaj na silo, če ne gre, grem v prvo in polj gor.... menjalnik dela veliko bolje kot na cbf600 kjer sem moral včasih nabijati po njem da sem prestavil ali pa , sem moral naviti gas in polj prestaviti. malo me moti edino to , kako se motor na trenutke obnasa v ovinku... če cesta ni prevec ravna, se prične zibati , kot ladja. drugače v ovinek lepo pade... zavore bolj trde. sklopka dela fantistično, poraba dobra in ni mi žal da sem kupil ver. S. Prvi vtisi so kar dobri je pa čudno to da , ko sem peljal sopotnico da se je bolje obnasal v ovinkih kot pa mono. rezultat tega je dva dni 500 km. ene tri kesle bencina.... več bom poročal . zazdaj pa to!

lep p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sanda7--> ja, se strinjam da je lera zelo malo med vožnjo. Zato jaz tega ne prakticiram da bi že pred semafor pripeljal v leru...enostavno stisnem sklopko, ko se ustavim pa dol dokler gre, pol pa samo gor in to je to brez matranja.

Jaz sem imel Fazer FZ6S z oklepom l.2004 in vse kar sem napisal je z moje strani res. LEr najti tam je večja umetnost(tu pa samo med vožnjo :OK: ), sklopka je čist v k***u---se je dogajalo tudi majstrom da je motor crknil ko je hotel speljati---sploh ne drsi---samo ali nič al pa do konca prime :blink: . Pa tudi v ovinek ona nebi---FZ6 je motor ki gre najraje naravnost :doze: Z pa kar sam pade v ovinek samo da mu malce nakažeš :naughty:

PRVI model fazerja---ja, TO je pa zakon. Nažalost so pri "novem" (zdaj že starem) vse te vozne lastnosti popolnoma pokvarili :angry: :BUA: idioti :slap:

you--> preveri kako imaš zadnjo vzmet nastavljeno--kakor praviš je možno da imaš pretrdo, pol ti pa čudno dela ko si samo gor---

Popravljeno . Popravil sleeperman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ajd, da še js povem primerjavo med fazerjem 03 in z750!

dokler se nisem navadil na trd menjalnik, trdo sklopko, trde zavore mi je blo skoraj žal za fazerjem! po 1000 kilometrih pa ne bi menjal za noben denar! menjalnik je na zju res manj natančen-težje najdeš nulo- pa tudi veliko bolj trd( do prve menjave olja mi je občasno metalo v ler, potem nič več), zavore pa so na fazerju veliko boljše za moj okus: manj trde, bolj jih lahko doziraš. pa tisti oklep na fazerju je še posebej na daljših turah zelo dobrodošel. pri hitrostih nad 150,160 me po 100 km že malo boli vrat, ali bolje, čutim vrat! vse ostalo pa je na zju bolje, predvsem pa vzmetenje, kljub temu, da so na fazerju sprednje vilice nastavljive! to se najbolj opazi na hitrih dolgih zavojih nad 140, ko fazer ob neravninah zaplava z pa ne, ker ima bolj trdo vzmetenje! preverjeno na dolgih ridah golice neštetokrat! pa z je neprimerno lepši!

edino kar bi dodal zju je nastavljive sprednje vilice pa analogni števec obratov!

živel z!

hough, govoril sem!

lp 6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ajd, da še js povem primerjavo med fazerjem 03 in z750!

edino kar bi dodal zju je nastavljive sprednje vilice pa analogni števec obratov!

živel z!

hough, govoril sem!

lp 6

hja...kupil bi Z750S :OK: pa bi mel analogni števec pa še pri 200 na uro ne bi čutil vratu :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja...kupil bi Z750S :OK: pa bi mel analogni števec pa še pri 200 na uro ne bi čutil vratu :naughty:

sorry, samo je pa...... grd. no ne ravno lep!

lp 6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a veš kako je narejeno z lepoto? ni ga tako grdega avta, motorja in ženske, da se ne bi našel konj, ki ga ne bi hotel imeti :OK: in , ko ti mislis da vozis pod roko najlepšo punco v vasi, je še drug pogledal ne bo... nekaj takega pa je pri motorjih :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a veš kako je narejeno z lepoto? ni ga tako grdega avta, motorja in ženske, da se ne bi našel konj, ki ga ne bi hotel imeti :OK: in , ko ti mislis da vozis pod roko najlepšo punco v vasi, je še drug pogledal ne bo... nekaj takega pa je pri motorjih :eek:

:grim

lp6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nejket je , kot ženksa brez šminke in naj še kdo reče , da ni bil razočaran ko je po prvi noči prisla zjutaj iz kopalnice. pri nejketu ne mores biti razočaran :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!