Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Živjo!

Mene pa zanima, če kdo ve, kolk kej stane ročka za prvo zavoro?

Lp

ti priporočam da pogledaš malo za aftermarket ročicami...

Poglej v Louis.de ali kako podobno trgovino... Če rad mečeš motor po tleh, ni neumnost kupit pregibno ročko, da se ti ne zlomi vsakič... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene pa zanima, če kdo ve, kolk kej stane ročka za prvo zavoro?

Lp

40-50 € originalna :cry: :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene pa zanima, če kdo ve, kolk kej stane ročka za prvo zavoro?

Lp

V Louisu te stane točno 10,95 EUR... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Louisu te stane točno 10,95 EUR... .)

ampak ni original :P

hecam...saj jaz tudi za drugič vem (za prvič žal prepozno :( )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VUK76

A imaš to "carbon look" folijo ali si plastiko menjal?

Je kar pravi karbon,delal pa mi je te zadeve Jani iz Jesenic.

@flero - tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Model 2007: kaj je z dobavami? Občasno preletim forum južnih sosedov in je o tem napisanega že skoraj 40 strani ... Izmislili so si tudi svojo razlago kratice uvoznika DKS: Dolaze Kawe Sutra (malo sutra) .... :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Louisu te stane točno 10,95 EUR... .)

A to je tale model 10019865? Ker če gledam tam pod oznake z 750 so vse neke drugačne...

Ne vem al jaz narobe razumem ali je res, da poštnina za SLO znaša 20 eur?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, prava šifra je 10019878 če se pogovarjama o ročici zavore. Zgleda pa da na internetu nimajo čisto dodelanih katalogov, ker omenjene ročice ni na seznamu. :? Pa tudi prodajalec vedno pogleda v tiskan katalog.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je že kdo dobil tanovega Z750 2007? Prijatelj ga ima tri dni in pravi, da, če spusti belanco, mu ne gre naravnost ampak zavija rahlo desno (četudi se nagne na levo), pa me zanima kako imaste drugi izkušnje s tem. Danes je bil namreč pri mehaniku in ta ni mogel najti vzroka.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo dobil tanovega Z750 2007? Prijatelj ga ima tri dni in pravi, da, če spusti belanco, mu ne gre naravnost ampak zavija rahlo desno (četudi se nagne na levo), pa me zanima kako imaste drugi izkušnje s tem. Danes je bil namreč pri mehaniku in ta ni mogel najti vzroka.

lp

T

nej gre na novo centrirat gume. Mogoče je pa, da guma ni dobr gor dana na feltno, da je kje minimalen zamik, in to povzroči tole zavijanje. Sm slišu za en tak primer na Versysu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nej gre na novo centrirat gume. Mogoče je pa, da guma ni dobr gor dana na feltno, da je kje minimalen zamik, in to povzroči tole zavijanje. Sm slišu za en tak primer na Versysu :)

Sam čudn, če ne bi bile gume centrirane bi kvečjemu treslo med vožnjo. Na zadnji nihajki je kolo lepo nastavil da je bila razdalja na obeh straneh enaka, pa nič boljše. Prednja belanca pa itak ni fiksna in nima bit kej kolo slabo naštimano. Razen če je kej okvir zvit, sam pr novmu motorju? Sicer težko opišem kako to zgleda, ker se sam z njegovim še nisem peljal.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo dobil tanovega Z750 2007? Prijatelj ga ima tri dni in pravi, da, če spusti belanco, mu ne gre naravnost ampak zavija rahlo desno (četudi se nagne na levo), pa me zanima kako imaste drugi izkušnje s tem. Danes je bil namreč pri mehaniku in ta ni mogel najti vzroka.

lp

T

To vlečenje v desno... Tudi za ER-5 so na forumu na veliko pisali, da jih vleče (mojega ne). Je to serijska napaka, ali se nekaterim le zdi, da vleče..? :hmm: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam čudn, če ne bi bile gume centrirane bi kvečjemu treslo med vožnjo. Na zadnji nihajki je kolo lepo nastavil da je bila razdalja na obeh straneh enaka, pa nič boljše. Prednja belanca pa itak ni fiksna in nima bit kej kolo slabo naštimano. Razen če je kej okvir zvit, sam pr novmu motorju? Sicer težko opišem kako to zgleda, ker se sam z njegovim še nisem peljal.

lp

T

nism mislu, da bi bila guma postrani prišravfana na nihajko, temveč, da se guma (pnevmatika) ni dobro usedla na feltno, in možno da zato mal vleče. Kot sm reku, sm slišu za tak primer na Kawasaki Versysu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem danes probu na moji CBRki pa mam občutek da mi tut mal na desno vleče. Mogoče ker mam izpuh na desni .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri zadnji gumi ni nujno, da mora biti na levi in desni strani enako oddaljeno od gume. Poglej, če so na zadnji vilici leva in desna stran vilice enako ukrivljene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je že kdo sam poigraval z nastavitvami ventilov? Bolj me zanima v tej smeri kaj vse moram demontirat, ker pri Z-ju je okvir nad motorjem prava nadloga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukile vidm da prou veselo klepetate. Zanima me, če ma kdo kakšno informacijo ali pa nekoga ki se redno vozi v italijo ter nemčijo po rezervne dele. Al pa kakšna dobra net stran kjer bi se dal naročit kej rablenga.

Nekak nujno bi rabil hladilnik-killer za Z750 l.04 ali 05.

Al pa če je kakšen slučaj, če kdo to bere ko se mu kakšen tak del valja pod ponkom.

Nov mi je zaenkrat še mal predrag raj bi kej iz druge roke.

Hvala za kšn koristen info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz bi pa kupila nosilc za kufr če slučajno kdo ima

pa zanima me če obstaja kakšna varjanta da se dobi še kakšno višjo šipo za S model al pa kakšn un nastavek za povečanje kot imajo nekateri motorji :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukile vidm da prou veselo klepetate. Zanima me, če ma kdo kakšno informacijo ali pa nekoga ki se redno vozi v italijo ter nemčijo po rezervne dele. Al pa kakšna dobra net stran kjer bi se dal naročit kej rablenga.

Nekak nujno bi rabil hladilnik-killer za Z750 l.04 ali 05.

Al pa če je kakšen slučaj, če kdo to bere ko se mu kakšen tak del valja pod ponkom.

Nov mi je zaenkrat še mal predrag raj bi kej iz druge roke.

Hvala za kšn koristen info.

Če je okvir hladilnika cel ga lahko daš tudi obnovit. Cena take obnove je bila včasih okoli 30 jurjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz bi pa kupila nosilc za kufr če slučajno kdo ima

pa zanima me če obstaja kakšna varjanta da se dobi še kakšno višjo šipo za S model al pa kakšn un nastavek za povečanje kot imajo nekateri motorji :hmm:

Puig šipco dobiš pri Louisu za 65 EUR;na sredini je rahlo dvignjena(prilagam ti fotke) Meni ni ustrezala in sem jo zmontiral spet dol in prodal Lego-tu iz foruma. Njemu pa šipca ustreza.

post-5882-1179426828_thumb.jpg

post-5882-1179426989_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je okvir hladilnika cel ga lahko daš tudi obnovit. Cena take obnove je bila včasih okoli 30 jurjev.

Ja, če imaš koga u mislih ki to popravla al pa da veš kdo bi vedu ;) ... se priporočam za info kam nej se obrnem

Hvala že unaprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej malo po forumu, vem da je včasih obstajala ena tema v zvezi s popravili hladilnikov. Tam je bilo napisanih tudi enih par naslovov. Jaz sicer vem za enega iz Maribora ki se ukvarja s popravili, ampak kvaliteta ni njegova vrlina... Če se prav spomnim je en dober serviser v okolici Kamnika. Naslova sicer ne vem, se pa lahko pozanimam. Če ti ne uspe nič najti mi javi na PM.

Lp

Popravljeno . Popravil airy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vuk76 tnx,ej pa se ti je zdelo da kej manj piha,k videt ni nč kej višja razn izbočena,drgač pa lepo nardi,sam men ni glih za fensi šmensi stvari

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vuk76 tnx,ej pa se ti je zdelo da kej manj piha,k videt ni nč kej višja razn izbočena,drgač pa lepo nardi,sam men ni glih za fensi šmensi stvari

Definitvno je manj pihalo,ampak se je pri meni pojavil problem turbulence in mi je veter potem dobesedno tolkel po čeladi, tako,da so me prvič na motorju po cca. 2 urni furi bolela ušesa. Zamenjal šipco nazaj in vse je blo spet ok,na malce vetra sem se pa navadil.Višja je pa samo za tisto izboklino;mogoče poglej še MRA šipe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vuk76 tnx,ej pa se ti je zdelo da kej manj piha,k videt ni nč kej višja razn izbočena,drgač pa lepo nardi,sam men ni glih za fensi šmensi stvari

Je že Vuk povedal, da je bistvena razlika - celo tako dobro ščiti pred vetrom, da je pri nižjih voznikih lahko moteče.

Če hočeš, se oglasi na testno vožnjo, da se boš glede na tvojo postavo pravilno odločila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!