Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Mene pa zanima, če je kdo mogoče že poizkusil v vilice naliti gostejše olje?... Kakšni so kej rezultati...je bolš, slabš....?

Lp

Zamenjal sem olje v vilicah. Na žalost ti nisem utegnil prej odgovorit, upam da pa ti bo moj odgovor vseeno pomagal.

Pravzaprav nisem zamenjal samo olja, pač pa sem predelal kompletno vzmetenje na motorju. V vilicah sem originalne vzmeti zamenjal z vzmetmi znamke Oehlins, ki so 15% trše kot original. Namesto originalnega olja G10 pa imam tenutno v vilicah olje gostote G15. Amortizer na zadnji nihajki sem zamenjal z amortizerjem, ki je original vgrajen na Ninji 10 letnik 05.

Za predelavo sem se odločil, zaradi prevelikega posedanja motorja v ovinkih in nihanja zadka, predvsem pri vožnji s sopotnico.

Po vgradnji je bilo potrebno nastavit nov amortizer, predvsem ga prilagodit vzmetenju vilic in seveda moji teži. Moj namen ni bil iz Z-ja naredit superšportni motor, temveč odpravit pomanjkljivosti, ki so me motile. To mi je tudi uspelo, motor se v ovinkih ne poseda več tako močno, torej ne "plužim" več s stopalkami, čeprav je res, da sem jih dobršen del že prej odbrusil. Pa tudi moteče nihanje je odpravljeno. Vodljivost motorja je ostala ista kot prej, je pa motor precej stabilnejši. Tudi moja sopotnica je zadovoljna, vprašala me je, če sem zamenjal stil vožnje, saj se je z povečano stabilnostjo motorja udobje izboljšalo.

Amortizer sem kupil na eBay-u, vzmeti in olje pa mi je vgradil mojster Gidl. Stroški predelave so znašali približno 200€.

Lp Dave

post-725-1179553208_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amortizer na zadnji nihajki sem zamenjal z amortizerjem, ki je original vgrajen na Ninji 10 letnik 05.

Za predelavo sem se odločil, zaradi prevelikega posedanja motorja v ovinkih in nihanja zadka, predvsem pri vožnji s sopotnico.

Lp Dave

Ali si pred menjavo zadnjega amortizerja poskusil originalnega nastaviti na večjo težo ali si šel v menjavo brez tega poizkusa?

Tudi meni se je zdela original nastavitev premehka, zato sem povečal trdoto z matico amortizerja. Z nastavitvijo sem nekako zadovoljen... če pa se da zadevo še izboljšati, bi tudi sam razmislil o menjavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred zamenjavo sem poizkusil kar nekaj možnih nastavitev. Z nobeno nisem bil zadovoljen. K temu bi še dodal, da samo z zamenjavo amortizerja nisem rešil ničesar. Slučajno je naneslo, da sem amortizer zamenjal pred predelavo vilic. Rezultat je bil, da se je zadek motorja umiril, sprednji del, pa je še bolj opazno nihal ter se posedal.

lp Dave

Popravljeno . Popravil dave the wave
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He, 1 teden sem že ponosni lastnik novega Z-ja. Zaenkrat mi je motor ZELO všeč. To pišem glede na to da sem imel tudi prejšnjega Z-ja (ki so mi ga lani spi.... iz varovane garaže). V primerjavi z prvim je tale v mnogih pogledih napredoval. S tem ne mislim samo vizuelno ampak tudi vozno. Pri prejšnjem modelu se bile res malo preslabotne prednje zavore, slabo vzmetenje prvega kolesa, slab menjalnik (no ni bil slab, potreboval je odločno prestavljanje drugače je znalo vržti iz prestave, kar pa je sredi nagiba precej zoprna zadeva) in pa slabotna zadnja vilica. Pri novem Z-ju so skoraj vse popravili, zavore so veliko močnejše (zdaj se res lahko zavira z dvema prstoma), glede vzmetenja bom lahko več povedal po prvih 1000 km in po prvem servisu ampak vzmetenje prvega kolesa je povsem odgovarjajoče hitrejši vožnji po asfaltu, ki ni preveč razbrazdan. Na novo bo potrebno nastaviti zadnji amortizer, ki je serijsko nastavljen za japončke (68 kg) in je premehko. Menjalnik je pa proti menjalniku iz starejšega modela prava poezija, prestavlja namreč točno in brez kakšne posebne nožne telovadbe. Pohvalno.

Vizuelno je novi Z tudi zelo napredoval (to je sicer zelo relativno in odvisno od posameznika). Sploh sprednji del je deležen vsesplošnih pohval. Težko bi pa to trdil za zadnjo nihajko, ki se od prejšnjega modela (vsaj vizuelno) ni dosti spremenila. Razumem da morajo nekje prišparati in zbijati ceno ampak ne tako. Kot bi kupili pravokotne jeklene profile v Metalki in jih zvarili v zadnje vilice. Pa tudi plastični blatnik nad zadnjim kolesom bi lahko pritrdili na motor (stari Z ga je imel).

Zaradi spremenjenega navora se 4 KM manj sploh ne opazijo oz. se jih sploh ne pogreša, ker motor vleče opazno lepše že iz nizkih obratov (komaj čakam prvi servis, da bom lahko zavrtel ročko do konca).

Malo manjša je sprednja maska, ki nudi manj vetrne zaščite. Ampak to pri nakedih ni omembe vredno. Armatura je zelo pregledna. Vzvratna ogledala pa so še vedno na prekratkih pecljih in lahko gledam več ali manj svoje komolce, ki jih je treba premikati če se želi videti kaj se dogaja za mano.

Drugače pa je motorček ZELO dober za svojo ceno in boste težko kje dobili več - ga toplo priporočam (tudi za prvi motor).

Evo to bi bilo na brzino vse. ko pa naredim prve resne kilometre pa še kaj napišem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole se mi zdi eden izmed boljših postov kar sem jih prebral zadnje čase, človek je podal zelo konstruktivno in kritično oceno novega z-ja in iz tega posta mislim da se da marsikaj pametnega izluščiti, še posebej če si v dilemi pred nakupom novega motocikla ko letaš od trgovine do trgovine kjer ti itaq vsak trgovec le navija zase(znamko ki jo prodaja) ker je pač plačan od prometa. Res je da vsi nimajo možnosti stestirat novega in prejšnjega modela da bi lahko podali takšno mnenje ampak vseeno se mi zdi da si na lep način kritično opisal tudi šibke točke novega modela za razliko nekaterih ki pač ko kupijo nekaj novega je to naenkrat zanje višek tehnologije in tam se zanje evolucija tudi zakjluči.

Želim ti obilo užitkov v vožnji z novim lepotcem, ko boš ga pa dokončno potestiral in naštimal še pa le poročaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-9171-1180632316_thumb.jpgpost-9171-1180632316_thumb.jpgpost-9171-1180632316_thumb.jpg

Zamenjal sem olje v vilicah. Na žalost ti nisem utegnil prej odgovorit, upam da pa ti bo moj odgovor vseeno pomagal.

Pravzaprav nisem zamenjal samo olja, pač pa sem predelal kompletno vzmetenje na motorju. V vilicah sem originalne vzmeti zamenjal z vzmetmi znamke Oehlins, ki so 15% trše kot original. Namesto originalnega olja G10 pa imam tenutno v vilicah olje gostote G15. Amortizer na zadnji nihajki sem zamenjal z amortizerjem, ki je original vgrajen na Ninji 10 letnik 05.

Za predelavo sem se odločil, zaradi prevelikega posedanja motorja v ovinkih in nihanja zadka, predvsem pri vožnji s sopotnico.

Po vgradnji je bilo potrebno nastavit nov amortizer, predvsem ga prilagodit vzmetenju vilic in seveda moji teži. Moj namen ni bil iz Z-ja naredit superšportni motor, temveč odpravit pomanjkljivosti, ki so me motile. To mi je tudi uspelo, motor se v ovinkih ne poseda več tako močno, torej ne "plužim" več s stopalkami, čeprav je res, da sem jih dobršen del že prej odbrusil. Pa tudi moteče nihanje je odpravljeno. Vodljivost motorja je ostala ista kot prej, je pa motor precej stabilnejši. Tudi moja sopotnica je zadovoljna, vprašala me je, če sem zamenjal stil vožnje, saj se je z povečano stabilnostjo motorja udobje izboljšalo.

Amortizer sem kupil na eBay-u, vzmeti in olje pa mi je vgradil mojster Gidl. Stroški predelave so znašali približno 200€.

Lp Dave

Na eni Italijanski strani sem zasledil kit za predelavo sprednjega vzmetenja Matrix ,ki omogoča nastavitve prednapetosti ,kompresije in ekspanzije.Cena je 420euro.

Stran carpimoto.it

Zanima me če ti kaj veš otaki opciji.

lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj na Z750S zamenjal sprednje zavorne ploščice, zdržale so 35289 km, par km bi še po besedah serviserja komot zdržale. Cena cca. 100 EUR z montažo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava ti ne dela!

Verjetno pa misliš tistega srebrnega z-ja z akrapotom ane. :rolleyes:

Cena je za moje pojme kr ok seveda če je tudi moped ok tako kot piše, če si res zainteresiran pa pojdi ponj z denarjev v žepu in se boš tud o ceni verjetno marsikaj pogodil.

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Črni je, aja pa cena je mal navita, če hoče zanj 6.000 ojrov (l.05). Za 6.800 dobiš že novega, pa dodatna oprema gor ali dol.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki ima trenutno ponudbo (seveda pri pooblaščenih uvoznikih) za doplačilo garancije za dodatnih 12 ali 24 mesecev. Za drugo mislim, da je nekaj malega prek 200€. Po moje se kar splača.

Pa mal pogrešam Z-ja (kot drugi motor seveda da en bo pomote :evilgrin: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki ima trenutno ponudbo (seveda pri pooblaščenih uvoznikih) za doplačilo garancije za dodatnih 12 ali 24 mesecev. Za drugo mislim, da je nekaj malega prek 200€. Po moje se kar splača.

Pa mal pogrešam Z-ja (kot drugi motor seveda da en bo pomote :evilgrin: ).

Se splača....recimo štarter za Zja je cca. 400 EUR :wacko: Na srečo še ni konec garancije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se splača....recimo štarter za Zja je cca. 400 EUR :wacko: Na srečo še ni konec garancije.

A to crkuje na Z-ju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to crkuje na Z-ju?

Meni recimo je crknil...drgače pa štarter zelo redko crkne,vsaj po besedah mojega serviserja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je potem bistvena razlika med z750 in z750S razen v zicu, števcu in sprednji maski?

V grobem je to,to...nižja višina sedeža še je, držala za sopotnika, nima sp. blatnika. Mislim,da bi to blo vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bistvena razlika je v lepoti :naughty:

Drugač pa sp. blatnik? A sprednji blatnik? :D Mislim, da imata oba enak sprednji blatnik... S varijanta zadnjega nima, medtem ko ga navaden Z ima :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bistvena razlika je v lepoti :naughty:

Drugač pa sp. blatnik? A sprednji blatnik? :D Mislim, da imata oba enak sprednji blatnik... S varijanta zadnjega nima, medtem ko ga navaden Z ima :)

Sp. blatnik mišljeno kot spodnji blatnik. Seveda je razlika v lepoti...lepota je pa stvar posameznika :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz bi pa kupila nosilc za kufr če slučajno kdo ima

pa zanima me če obstaja kakšna varjanta da se dobi še kakšno višjo šipo za S model al pa kakšn un nastavek za povečanje kot imajo nekateri motorji :hmm:

pozdravljena sanda

midva se še ne poznava, sam imava nek skupnega, obadva sva sedela na plavemu z-ju, no jst še zmirm :OK:

morm reč da je motor super in vse kar si napisala o njemu, drži kot pribito!

nosilc za kufer imam sam ga bom rabu za kakšen dopust, sicer je pa odšraufan.

no tolk za prvič

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če prav štekam mi tale ajdovščina u profilu neki namigne

in sicer da si ti lastnik mojega bivšega Zja sicer nagca,še zdej mi je žal k nisem nosilca dol odšraufala sem pa vesela, da ti moj ni prodal akrapoviča.

da pa ne bomo preveč mimo

pa sporočam veselo novico,ki se je zgodila ob menjavi zadnje gume.

črički so napustili moj motor,tako da sem se danes z nasmeškom na ustih prevozila 455km s totalnim užitkom.

končno ga lahko pičim nad 7000 obratov mirne duše brez motečih zvokov in poskakujočo masko in števci,tako da se bo vožnja spremenila prej pod 7jurjev zdej pa sam nad sedem in gor.sicer sem opazila še en izvor čričkov in sicer na ročici sklopke katera mi je tam nekje nad 7jurjev začela spuščat neke vibracije in poslednično rožlanje oz čričkanje

ko pa sem na sklopko položila prste in rahlo pritisnila nanjo je zvok izginil.Tko da to smo nekako rešili

Ostaja moteče samo še vibriranje ogledal sploh na kakšni obvoznici ali ac pri višji hitrosti nad 160,tko da glih 100%ne zaupam pogledu v ogledalo in si v neprepričlivi situaciji raj obrnem glavo predn zamenjam vozni pas.

Tako da nauk te zgodbe je da na motor ne dam nikoli michelin pilot power,povrh vsega je zadna reva zdržala bogih 6.000

In glede na današnje veselje,sem sedaj skoraj prepričana da bo še nekaj časa ta motor pri bajti.

In še vedno kupujem nosilec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako da nauk te zgodbe je da na motor ne dam nikoli michelin pilot power,povrh vsega je zadna reva zdržala bogih 6.000

Sanda a si se mogoče vprašala kaj pa sploh pričakuješ od take gume, če je zdržala 6k km pol lahko rečeš samo :worship: michelinu da je sploh toliko zdržala, moj sosed že pri 4k km na takšnih ali podobnih gumah z svojim z jem dirka okoli vulkanizerjev, poleg tega ni rečeno da je bila guma kriva za vibracije, potrebno bi jo bilo dati na centrirko in stvar bi bila takoj jasna.

Motor ima vendarle 110 konjičev, čez 200kg in zelo malo veterne zaščite, več vsekakor nemoreš pričakovati od kakšne rs gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu sem pričakovala od te gume več kilometrov s tako vožnjo do 7jurja obratov in res je ni nujno da je kriva guma kot sama guma možno da je tudi centriranje uplivalo

čeprav ko sem motor kupila je imel namontirane glanc nove omenjene pnevmatike,valda so bile tudi centrirane

skrtka z menjavo gume so črički odšli.In vsekakor za moj stil vožnje pnevmatike znamke michelin niso primerne vsaj ta model ne

tako da se vračam nazaj na že preizkušene dunlopke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu sem pričakovala od te gume več kilometrov s tako vožnjo do 7jurja obratov in res je ni nujno da je kriva guma kot sama guma možno da je tudi centriranje uplivalo

čeprav ko sem motor kupila je imel namontirane glanc nove omenjene pnevmatike,valda so bile tudi centrirane

skrtka z menjavo gume so črički odšli.In vsekakor za moj stil vožnje pnevmatike znamke michelin niso primerne vsaj ta model ne

tako da se vračam nazaj na že preizkušene dunlopke

jaz sem z originalno bridgestonko tudi naredil samo 6k...zdaj imam zadaj dunlop d220 (ali nekaj podobnega) je še dobra pa imam skoraj 20.000(skupaj, ne s to gumo). Res pa je da ne drži tako kot prejšnja - no, ampak kot ti praviš do 7k obratov sploh ni veze...pri divjem speljevanju itd...pa prej zdrsi kot bridgestone.

Popravljeno . Popravil protoncek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-9171-1180632316_thumb.jpgpost-9171-1180632316_thumb.jpgpost-9171-1180632316_thumb.jpg

Na eni Italijanski strani sem zasledil kit za predelavo sprednjega vzmetenja Matrix ,ki omogoča nastavitve prednapetosti ,kompresije in ekspanzije.Cena je 420euro.

Stran carpimoto.it

Zanima me če ti kaj veš otaki opciji.

lep pozdrav

Na žalost ne vem nič o tem, bom pa prečekiral stran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!