Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Katero zadnjo gumo mi priporočate za z750 in kje jo seveda dobiti najceneje? :unsure:

Objavljeno
Katero zadnjo gumo mi priporočate za z750 in kje jo seveda dobiti najceneje? :unsure:

jst mam Qualifier pa se kr dobr obnese.

Folk, sam eno vprašanje... Učer sm tko mal pospešu, do 130, pol sm pa tko mal za foro stisnu sklopko in takoj se je pržgala lučka za olje :hmm: pol sm pa spustu sklopko, je pa ugasnila. Še nikol mi ni česa tazga naredl. Motor je biu pred 5000km na servisu, ampak olja ma še vedno do max.

se komu kej sanja?

Objavljeno
Katero zadnjo gumo mi priporočate za z750 in kje jo seveda dobiti najceneje? :unsure:

Metzeler Z6, če si bolj umirjen voznik ali Metzeler M3, če si bolj 'športen'.

D.

Objavljeno
jst mam Qualifier pa se kr dobr obnese.

Folk, sam eno vprašanje... Učer sm tko mal pospešu, do 130, pol sm pa tko mal za foro stisnu sklopko in takoj se je pržgala lučka za olje :hmm: pol sm pa spustu sklopko, je pa ugasnila. Še nikol mi ni česa tazga naredl. Motor je biu pred 5000km na servisu, ampak olja ma še vedno do max.

se komu kej sanja?

Če lučka prikazuje pritisk olja (večinoma je tako), potem je vsako prižiganje te lučke med delovanjem motorja zelo slab znak - pomeni, da ni pravega pritiska. Vzrokov za to je seveda lahko več - od slabe oljne črpalke do zamašenih kanalov za olje...

D.

Objavljeno
Če lučka prikazuje pritisk olja (večinoma je tako), potem je vsako prižiganje te lučke med delovanjem motorja zelo slab znak - pomeni, da ni pravega pritiska. Vzrokov za to je seveda lahko več - od slabe oljne črpalke do zamašenih kanalov za olje...

D.

lučka se je prižgala samo takrat za trenutek, potem pa nič več. Sm učer še enkrt probov isto, pa je use delal normalno :hmm:

Sej bom ta al pa nasledn tedn do servisa zapelu, pa da mi zamenja olje pa ceu servis nardi, pa še glede tega se bom pozanimov.

Objavljeno
Katero zadnjo gumo mi priporočate za z750 in kje jo seveda dobiti najceneje? :unsure:

Metzeler Z6, če si bolj umirjen voznik ali Metzeler M3, če si bolj 'športen'.

D.

Se absolutno strinjam, s tem da športno pomeni res zelo športno, za vse ostalo (tudi drikališče Novi Marof) je Z6 enkratna. Imo, najboljša guma za Z750. Preizkusil mislim da 4 ali 5 različnih gum na Z-ju in se Metzeler najbolje obnese.

Objavljeno

Zaenkrat prevozil cca. 1500 km z Metzeler M3 na Zju...še vedno zelo zadovoljen, s tem,da sem ugotovil,da se pri 'športni' vožnji v dvoje ob robovih ne pojavi tisti efekt 'šmirgl' papirja kot recimo pri Z6. Kakšne pretirane obrabe pa še nisem opazil.

Objavljeno

Mene pa zanima koliko vas je prišel servis na z-ju pri okoli 10.000?

Menjajo olje pa filter, pa zračni filter...še kaj?

Hvala!

LP.

Objavljeno
Mene pa zanima koliko vas je prišel servis na z-ju pri okoli 10.000?

Menjajo olje pa filter, pa zračni filter...še kaj?

Hvala!

LP.

Cca. 100 EUR se mi zdi; če želiš točen znesek pa lahko doma pogledam račun, kjer tudi piše kaj vse se je delalo.

Objavljeno
Zamenjal sem olje v vilicah. Na žalost ti nisem utegnil prej odgovorit, upam da pa ti bo moj odgovor vseeno pomagal.

Pravzaprav nisem zamenjal samo olja, pač pa sem predelal kompletno vzmetenje na motorju. V vilicah sem originalne vzmeti zamenjal z vzmetmi znamke Oehlins, ki so 15% trše kot original. Namesto originalnega olja G10 pa imam tenutno v vilicah olje gostote G15. Amortizer na zadnji nihajki sem zamenjal z amortizerjem, ki je original vgrajen na Ninji 10 letnik 05.

Za predelavo sem se odločil, zaradi prevelikega posedanja motorja v ovinkih in nihanja zadka, predvsem pri vožnji s sopotnico.

Po vgradnji je bilo potrebno nastavit nov amortizer, predvsem ga prilagodit vzmetenju vilic in seveda moji teži. Moj namen ni bil iz Z-ja naredit superšportni motor, temveč odpravit pomanjkljivosti, ki so me motile. To mi je tudi uspelo, motor se v ovinkih ne poseda več tako močno, torej ne "plužim" več s stopalkami, čeprav je res, da sem jih dobršen del že prej odbrusil. Pa tudi moteče nihanje je odpravljeno. Vodljivost motorja je ostala ista kot prej, je pa motor precej stabilnejši. Tudi moja sopotnica je zadovoljna, vprašala me je, če sem zamenjal stil vožnje, saj se je z povečano stabilnostjo motorja udobje izboljšalo.

Amortizer sem kupil na eBay-u, vzmeti in olje pa mi je vgradil mojster Gidl. Stroški predelave so znašali približno 200€.

Lp Dave

Dave, ali mi prosim sporočiš kontaktno št mojstra Gidl-a, ki ti je menjal prednje vzmeti. Prosim še za ceno le teh. Lahko na PM.

Hvala ti.

Objavljeno
Cca. 100 EUR se mi zdi; če želiš točen znesek pa lahko doma pogledam račun, kjer tudi piše kaj vse se je delalo.

Hvala, ni potrebe, najbolj so me zanimali evri. :worship:

Objavljeno
jst mam Qualifier pa se kr dobr obnese.

Folk, sam eno vprašanje... Učer sm tko mal pospešu, do 130, pol sm pa tko mal za foro stisnu sklopko in takoj se je pržgala lučka za olje :hmm: pol sm pa spustu sklopko, je pa ugasnila. Še nikol mi ni česa tazga naredl. Motor je biu pred 5000km na servisu, ampak olja ma še vedno do max.

se komu kej sanja?

no smo dons ugotovil, da pride nek zrak čez ene cevke, ki potem zamorijo motor in se ta ugasne. Tko da sm dons isto naredu, in mi je motor ugasnu (od tega zasvetila lučka za olje :) ) Tko da bo treba nba servis, da pogledajo. Važn da ni kej narobe o oljem :D

Mene pa zanima koliko vas je prišel servis na z-ju pri okoli 10.000?

Menjajo olje pa filter, pa zračni filter...še kaj?

Hvala!

LP.

pri mojem na 12.000 km je blo 80€ :)

Objavljeno
Dave, ali mi prosim sporočiš kontaktno št mojstra Gidl-a, ki ti je menjal prednje vzmeti. Prosim še za ceno le teh. Lahko na PM.

Hvala ti.

Dejv je mislil tegale Gidl-a.

Objavljeno

oj vsem skupaj

končno se mi je uspelo registrirat spremljam to temo in me res zanima

za ceno te vilic :naughty: :naughty:

Objavljeno

A je slučajno kdo že zasledil kje poliesterske plastike za Z-750 :?

Rabim kompletno zadnjo plastiko.

Objavljeno
A je slučajno kdo že zasledil kje poliesterske plastike za Z-750 :?

Rabim kompletno zadnjo plastiko.

ebay :winkiss: :winkiss:

Objavljeno

pozdravljeni

v četrtek sm montiru nosilc za kufr, sposodu si GIVI-52l., naredu 750 km. in nism lih zadovoln.

balanca se ful terse in to pr vsaki brzini, tko de sm zdej začeu razmišlat o stranskih torbah.

a ima kdo mogoče na z-ju kake torbe gor montirane?

slikco :worship: bi prosu, oz kje se da to vidt.

lp

Objavljeno
pozdravljeni

v četrtek sm montiru nosilc za kufr, sposodu si GIVI-52l., naredu 750 km. in nism lih zadovoln.

balanca se ful terse in to pr vsaki brzini, tko de sm zdej začeu razmišlat o stranskih torbah.

a ima kdo mogoče na z-ju kake torbe gor montirane?

slikco :worship: bi prosu, oz kje se da to vidt.

lp

hm...sicer je mogoče povezano z modelom, ampak jaz na mojem S-u ne občutim tega tresenja (tisto tresenje balance ki sem že omenjal pri večji hitrosti je drugo - to s prejšnjo gumo ni bilo). Jaz tudi s kufrom z lahkoto preko 150, tudi 180 in nič ne čutim z ali brez njega...

Objavljeno
pozdravljeni

v četrtek sm montiru nosilc za kufr, sposodu si GIVI-52l., naredu 750 km. in nism lih zadovoln.

balanca se ful terse in to pr vsaki brzini, tko de sm zdej začeu razmišlat o stranskih torbah.

a ima kdo mogoče na z-ju kake torbe gor montirane?

slikco :worship: bi prosu, oz kje se da to vidt.

lp

Sam mam iste izkušnje kot protonček, ne opazim nobenega posebnega tresenja pri bilo kateri hitrosti. Sam uporabljam na Z750S stranske torbe firme Oxford (sposojene od dobrega prijatelja :worship: ), z njimi zelo zadovoljen. Nabavil sem si pa še oporo za stranske torbe od Givija,da se torbe lahko naslonijo na to oporo in se ne povesijo toliko.

post-5882-1182802930_thumb.jpg

post-5882-1182802951_thumb.jpg

Objavljeno

Evo še moje bivše ljubice. Prav tako s sposojenimi stranskimi torbami.

post-3574-1182837167_thumb.jpg

Se zelo dobro obnesejo vendar bodi previden pri nakupu. Če pogledaš dobro so moje in vukove torbe oblikovane v špico tako, da se ne naslonijo na izpuh. Kar veliko mehkih torb ni tako oblikovanih in se ti med vožnjo lahko posedejo in naslonijo na izpušni lonec. Ena rešitev so stranske opore.

Objavljeno

thx vsem trem

mogoče je pri tebi protonček in tebi vuk povezano z modelom

pri kecu pa to da ni imeu kufra ampak na zicu vrečo.

frend ima er-a in trans alpko in isti efekt

trese pa bol pr nizkih pa potovalnih hitrostih

pr večjih ne. sam po mojem je to zarad drže telesa, ki je bolj sklonjena.

baje je ena izmed rešiteu tud vožnja u dvoje :? ?

Objavljeno

ej dej ti lepo men nosilc prodej zihr se na S varjanti bolj obnese

Objavljeno
ej dej ti lepo men nosilc prodej zihr se na S varjanti bolj obnese

in ti men akrapota :whistle:

a si ti imela kdaj kufer gor?

Objavljeno

akrapo ni več na prodaj ,če bi ga ti takrat uzel,pol bi jaz sedaj najbž vozila fejzerko

drugače pa sem s tvojmu motorjem nardila sam 2jurja in niti enkrat nisem dala kufra gor.

Objavljeno
ej dej ti lepo men nosilc prodej zihr se na S varjanti bolj obnese

A si odpravla treslaje na tvojem z-ju? .)

LP!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!