Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

sm ja no ne čist en mal je še ampak ni več tako moteče

sem pa nekako ublažila vibracije z dodatkm dveh gumic na masko

sem pa ugotovila ko sem to zrihtala da mi še ročica sklopke čudno ropota nad 160kmh

to morem še nekako zrihtat ker če imam prste položene takrat na sklopki ropot izgine

se pravi s prsti rahlo tiščim sklopko proti asvaltu in ropota ni,sicer sem neki vrtela tist gumb za štelanje sam nisem še odpravla tega problema

bo treba mal fanta poterat da poštima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

v četrtek sm montiru nosilc za kufr, sposodu si GIVI-52l., naredu 750 km. in nism lih zadovoln.

balanca se ful terse in to pr vsaki brzini, tko de sm zdej začeu razmišlat o stranskih torbah.

a ima kdo mogoče na z-ju kake torbe gor montirane?

slikco :worship: bi prosu, oz kje se da to vidt.

lp

Še ena izvedba nosilcev stranskih tekstilnih torb. Z namenom, da se ne dotikajo plastike zadka in bognedaj auspuha, in da držijo torbe v fiksni poziciji. Vijačeno na nosilec kufra (en dodaten nosilček privarjen). Enostavna montaža in demontaža. Home made iz fi 8 svetlo vlečenega profila po obliki torb Givi (torbe lepo lovijo linijo izpuha).

Čez vikend prevoženih dobrih 1500 km z sopotnico in kufrom, brez ovir za njo, malo moteča je širina 110 cm na začetku, ko se privadiš je milina. Tresenje balance- JE ko jo spustiš, normalno med vožnjo do 150 km/h kar sem vozil ni nič motečega (nisem se ubadal ali je to zaradi kufra ali torb).

Pa še opazka; polno naložen Z 750 z tank in stranskimi torbami, kufrom in sopotnico se pri taki relaciji vozi meni bolj lepo kot če se vozim sam relacijsko z manj prtljage.

post-13241-1183381011_thumb.jpg

post-13241-1183381044_thumb.jpg

post-13241-1183382472_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil raceaprilia
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena izvedba nosilcev stranskih tekstilnih torb. Z namenom, da se ne dotikajo plastike zadka in bognedaj auspuha, in da držijo torbe v fiksni poziciji. Vijačeno na nosilec kufra (en dodaten nosilček privarjen). Enostavna montaža in demontaža. Home made iz fi 8 svetlo vlečenega profila po obliki torb Givi (torbe lepo lovijo linijo izpuha).

Čez vikend prevoženih dobrih 1500 km z sopotnico in kufrom, brez ovir za njo, malo moteča je širina 110 cm na začetku, ko se privadiš je milina. Tresenje balance- JE ko jo spustiš, normalno med vožnjo do 150 km/h kar sem vozil ni nič motečega (nisem se ubadal ali je to zaradi kufra ali torb).

Pa še opazka; polno naložen Z 750 z tank in stranskimi torbami, kufrom in sopotnico se pri taki relaciji vozi meni bolj lepo kot če se vozim sam relacijsko z manj prtljage.

ojla

lepo si naredu to :worship:

ja najbrž se bom odloču kar za kufr- ima kakšen plus več-sori sanda

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res uredu narejeno :worship: -razmišljam, da bi samo stranske torbe namestil...

Popravljeno . Popravil tato
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zivjo

Mene pa zanima kako armaturna plošča signalizira nizko stanje bencina???

Samo lučka al tudi napis FUEL.

Sestavil sem Z-ja pa mi utripa napis FUEL na armaturi.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo

Mene pa zanima kako armaturna plošča signalizira nizko stanje bencina???

Samo lučka al tudi napis FUEL.

Sestavil sem Z-ja pa mi utripa napis FUEL na armaturi.

lp

T

Če se še dobro spomnim se izpiše fuel ko imaš majhno količino goriva. Pol za nekaj časa izgine pol pa se spet pojavi ko mas že res malo goriva :)

BTW: A daš kako slikco gor :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se še dobro spomnim se izpiše fuel ko imaš majhno količino goriva. Pol za nekaj časa izgine pol pa se spet pojavi ko mas že res malo goriva :)

BTW: A daš kako slikco gor :P

O.K.

Sm, mal cviknu da bi bil kakšn problem z vbrizgom.

Bom dans kakšno slikco prpopu, ko ga bom do konca sestavu.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če kdo ve kok ma Z750 [25kw] končno hitrost ?

lp

v papirjih piše 152km/h, mojga sm tiščov do 167km/h, sam ni biu dobr občutk :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v papirjih piše 152km/h, mojga sm tiščov do 167km/h, sam ni biu dobr občutk :whistle:

Do koliko se pa vrti blokiran Z-750 :?

Kos sem motor sestavil dela vse normalno samo do 6500 obratov, pol je pa isto kot bi v blokado sekal???

Do 6500 pa motor dela in vleče normalno, a je kdo že imel podoben problem.

Na motorju ni bilo nič od elektronke poškodovanega niti od agregata(sam deklci so bili popraskani)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do koliko se pa vrti blokiran Z-750 :?

Kos sem motor sestavil dela vse normalno samo do 6500 obratov, pol je pa isto kot bi v blokado sekal???

Do 6500 pa motor dela in vleče normalno, a je kdo že imel podoben problem.

Na motorju ni bilo nič od elektronke poškodovanega niti od agregata(sam deklci so bili popraskani)

lp

vrti se tut do 11.000 rpm, ampak ga mori oz. nima moči od 7000rpm navzgor, tko da je brez veze ga tiščat na te obrate :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to možn da gre tovarniško zaprt [25kw] kawa z750[letnik 07-novi model] samo 90-100km/h ?

Popravljeno . Popravil MotoBoy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ame='MotoBoy' date='21 Jul 2007 @ 14:07' post='1034899']

A je to možn da gre tovarniško zaprt [25kw] kawa z750[letnik 07-novi model] samo 90-100km/h ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst se ne morem odločit za drugo leto :? konc leta (30. december) bom imel 18 let in se odločam med veliko motorji, a predvsem se odločam med Suzukijem SV-jem 650 (N ali S) ali Kawasakijem Z 750. Kawasaki Z 750 mi je zelo všeč..in ga bi takoj kupil a tukaj sta dva problema:

1.Cena

2.Teža

3.Izkušnje

1. Jst študiram kupt motor enkrat konc tega leta ali začetk druzga (pozimi kadar ni sezona in so motorji bolj poceni). Če malo pogledamo na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in primerjamo je Suzuki SV okol 3000€ do 3500€ (trenutno), Kawasaki Z 750 pa okol 4000€. Tako da dodam še 500€ in imam Zja..Konc leta upam (in vem :D ) da bo cena padla in da bo SV okol 2500€ (vsaj to zimo so bili tam okoli) in Z 750 okol 3000-3500€.

2. Motor ima 200 kg!!!To je še kar težko. Od očeta Suzuki bandit S 600 ma okol 220 kg in sm se probu pelat par metrov in je kar težko za vozit. Po ravnem je ql sam ko je kak ovinek je bol težko še posebej če gre počasi :) Povejte mi vaše izkušnje s tem motorjem (Zjem). Je težek kadar se ga vozi..Sodelavec ga ima in sem se probu usest gor in na mestu nisi ni toliko težek a ko se pelješ pomoje je kar težko..povejte mal svoje mnenje.

3. Trenutno imam Yamaho YBR 125 in prehod iz ybrke na Z-ja..hmm..velika razlika? Ali ne? V moj naslednji motor nameravam dati blokdao za 25kw in pri 21 letih jo bom uzel vn. Kot pravite gre motor z blokado okol 150km/h..to je za začetek (vsaj zame) zadosti in za začetek ne rabm več. A za ta motor (Z) rabiš fajn izkušnje :D odpušča napake? :whistle:

Tko svoje sem povedal upam da poveste čimveč svojega mnenja o tem motorju in mi čim več svetujete, da bom vedel. Če ga bo kdo drugo konc leta ali začetk druzga leta prodajal lahko že zdej pove :whistle:

Hvala vsem za odgovore in lep pozdrav ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z-ejček je zrihtan :worship:

Ličar ni zaščitu tanka ko je štrihal in je kljub temu da sm ga spihal pred montazo mi je zapackal pumpo in šobe.

Sm glih nazaj skup zložu :whistle:

Pumpa se vzame ven ter razstavi spiha...

Vbrizg sem isto snel, razstavil(odvil šobe) spihal malo našprical z WD40 in zložil nazaj.

Dela kot urca.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na voljo imam hladilnik za Z750, l.04, ki je poškodovan, ne pušča, potreben lepotne kirurške operacije.

Vem, da to ni oglasnik, vem pa da je hladilnik drag in mogoče bom s tem kakšnemu Z-jevcu naredu uslugo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me še to..če bi zdej kupu z-ja dal noter blokado za 25kw. Kok stane blokada za z-ja? A pol za zavarovanje in tehnični manj plačam? Pa poraba? Kok se zmanjša? Kok porabi z blokado na 100 km? Pa drugače? :)

tnx :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglejte ta oglas na avtopikanetu:

Za ogled oglasa vtipkajte v iskalnik:

(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/

in potem naprej

2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1515964#

(če napišem vse skupaj ne prime zaradi oglaševanja, ampak v tem primeru se lahko "oglašuje")

Temu "prodajalcu" motorjev sem poslal mail in mi je odgovoril da dobi začetk septembra dva kawasakija z 750 enega letnik '04 z 14000 km in enega letnik '06. Na avtopikanetu piše da proda za 4500€, jst sm mu reku da ga bi kupu enkrat pozimi in da če se da ceno znižat ker takrat ni sezona-čakam odgovor.

Kaj pravite vi o tem? A je že kdo kupoval kaj takega? Jst se bojim da je motor ukradlen ali pa uvožen iz kake države in bogvekaj je bilo že prej z motorjem..mogoče kaj ne dela, pol da se ti kaj sfuka :whistle:

Povejte vaše mnenje.

Popravljeno . Popravil BATko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima kaj bit narobe je...

Manjša verjetnost da je ukraden.

Večja je da kilometri niso realni oz. da motor ni v takem stanju, kot se ga oglašuje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dejstvo je da samo pri novem motorju veš kaj kupiš, pri vsakem rabljenem riskiraš. Če tega nisi pripravljen, potem je edina varianta nakup novega. Po tem ko sem videl bivši totalka motor zrihtan lepše kot nov, osebno ne verjamem nič več...ampak to sem samo jaz...da te ne bi strašil - dosti dobrih rabljenih motorjev je zunaj naprodaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dejstvo je da samo pri novem motorju veš kaj kupiš, pri vsakem rabljenem riskiraš. Če tega nisi pripravljen, potem je edina varianta nakup novega....

Se podpišem pod tole. zato pa čez dva dni pride na carino moj novi Z750 l07', ker se ne mislim več zaj****** z rabljenimi. V 15l pač ni blo nikoli denarja za novega. Sej dobiš tudi odlične rabljene stroje, samo je treba vedeti od koga kupuješ (torej poznati lastnico/lastnika-najbolje osebno). Drugače pa pozdrav vsem na Z forumu, pred zamenjavo motorja sem gostoval v drugi temi. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, čist se ne strinjam. :krneki:

Tudi rabljeni motorji so lahko zelo dobri in se jih tudi izplaca kupit, je pa res, da je problem če motor kupuje

človek, ki se na motorje ne spozna ali še huje, če jih kupuje tak, ki misli de se spozna pa se v bistvu sploh ne.

Za primer pri Z-750 lahko povem, da sm bratrancu zrihtal Z-čka (L.05, 9000km,nov Leovince, dobre gume,narejen servis...)

Za 3400€.

Motor sem kupil podrsan, zamenjal nekaj delov (večinoma novih, razen zadnjega dela plastike) in to je to.

V SLO je velik problem, ker mularija(večinoma) kup zbit motoz, pol pa glihajo tolčejo in ne vem še kaj vse zato, da bo motor čist pocen.

Pol pa misljo, da je to to.

Če je malo sreče, da se dobi primeren motor, malo znanja in volje pol ni problema.

Evo še slikca zrihtanga Z-jčka :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, slikce očitno ni :krneki:

Bolje šraufam, kot pišem :P

Noče naložit slikce pomanjšane na 720KB niti velike1.3MB, pom probal še malo kasneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!