Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

ja saj v tem je ravno problem, da večina ni mehanikov in se NE spozna, oziroma recimo 50% teh MISLI da se spozna v resnici pa nima kaj dosti pojma. Kakšni pravi mehaniki pa velikokrat nočejo s teboj v nakup ker "da ne bodo potem kaj oni krivi". Pa si v riti :headbang: ...

Ja, je dosti dobrih zunaj, ampak...kot rečeno, varianta je da veš, od koga kupuješ in s tem kaj kupuješ, to pa je v praksi malokrat.

Objavljeno

Pozdravljeni.

Sem lastnik novega Z750 (moj prvi motor) in moram po 500km rečt, da je super stvarca.

Je že kdo tukaj menjal originalen nosilec tablice z manjšim?

Kako se pride do vijaka, s katerim je na levi strani z notranje strani pritrjen nosilec?

Pod sedežem je namreč na mestu, kjer je vijak neka elektronika in ne vem kako bi jo odstranil, da bi prišel do vijaka.

Hvala

Objavljeno
Pozdravljeni.

Sem lastnik novega Z750 (moj prvi motor) in moram po 500km rečt, da je super stvarca.

Je že kdo tukaj menjal originalen nosilec tablice z manjšim?

Kako se pride do vijaka, s katerim je na levi strani z notranje strani pritrjen nosilec?

Pod sedežem je namreč na mestu, kjer je vijak neka elektronika in ne vem kako bi jo odstranil, da bi prišel do vijaka.

Hvala

ELEKTRONKA? :blink:

Ne vem, če.

Nosilc tablice je privijačen z 4mi vijaki od teh sta dva pod nosilcem zadnjega zica(imaš luknjice v plehu da prideš zraven)

dva pa sta lahko dostopna saj sta v "prtljažniku" pod zicem.

Če pa je zadaj čez vijake kaj elektronke je nabrž čisto enostavno odstranljiva.

Poslikej pa pripopaj, sem Zja že prodal tko da ne morem pogledet...

Objavljeno
ELEKTRONKA? :blink:

Ne vem, če.

Nosilc tablice je privijačen z 4mi vijaki od teh sta dva pod nosilcem zadnjega zica(imaš luknjice v plehu da prideš zraven)

dva pa sta lahko dostopna saj sta v "prtljažniku" pod zicem.

Če pa je zadaj čez vijake kaj elektronke je nabrž čisto enostavno odstranljiva.

Poslikej pa pripopaj, sem Zja že prodal tko da ne morem pogledet...

:yes:

vsi so zamenjali tist grd nosilec! :grim

lp6

Objavljeno
Pozdravljeni.

Sem lastnik novega Z750 (moj prvi motor) in moram po 500km rečt, da je super stvarca.

Je že kdo tukaj menjal originalen nosilec tablice z manjšim?

Kako se pride do vijaka, s katerim je na levi strani z notranje strani pritrjen nosilec?

Pod sedežem je namreč na mestu, kjer je vijak neka elektronika in ne vem kako bi jo odstranil, da bi prišel do vijaka.

Hvala

To bi tudi jaz rad vedel!!!

Objavljeno

Imel Z-ja.

Naredu pa sem sam nosilec in to zelo enostavno, ter zamenju smernike.

Če se prou spomnim, je treba zadek cel podret. Že zarad tega, ker morš prit do konektorjev od smernikov. Pa tud mislim, da so neki plastični neti notr nabiti, in če nočeš tvegat zarad poškodb, je fajn, da jih potisneš vn in ne vlečeš. Torej, jst sem zadek podrl. Žice morš potem s konektorji vred potegnit skozi plastiko tistega grdega blatnika, če jih hočeš pač vzet stran in dat nazaj, če ne pa jih sam odkonektaš, ne. Vse skupi je sestavljeno glupo ampak taki so Japanezi. Jst sem konektorje potem pocviku stran, jih nalotu na nove "čip varjanta" smernike in potem počas skupi sestavu z novim zadkom, katerga sem dal samo na zadna 2 vijaka. Ne rabiš pretiravat. Pa valda podložil s tanko gumico. Fajn je, če imajo smerniki homologacijo! Moji niso mel. Pa vse skup sem precej izoliru s toplokrčnimi cevkami. Tam sem mal pretiravu:) Prit do mene pa poštimava:)

Pazit je treba, da se kej ne polomi! Pa če maš zadi že vse podrto, je fajn izkoristit pa v pasu 10 cm plastiko prevlečt s folijo, zarad kamnov. ja, ja. Eni smo si vzel čas.

Pogrešam Z-ja.... :) Pa še lep je bil. Imam slike, če koga zanima ....

Objavljeno

Opa... razen ... razen, če gre za letošnjega Z-ja 07. Te pa ti situacije ne poznam.

LP

Objavljeno
Opa... razen ... razen, če gre za letošnjega Z-ja 07. Te pa ti situacije ne poznam.

LP

letošnji ja ker ima neko skrinico glih čez vijak, ki bi se mogel losat! :headbang: kot si rekel japanezi znajo komplicirat! :whistle:

Objavljeno
Se podpišem pod tole. zato pa čez dva dni pride na carino moj novi Z750 l07', ker se ne mislim več zaj****** z rabljenimi. V 15l pač ni blo nikoli denarja za novega. Sej dobiš tudi odlične rabljene stroje, samo je treba vedeti od koga kupuješ (torej poznati lastnico/lastnika-najbolje osebno). Drugače pa pozdrav vsem na Z forumu, pred zamenjavo motorja sem gostoval v drugi temi. :beer2:

Koliko si pa profitiral na mopedu, ki ni kupljen pri nas? Ali pač?

Objavljeno
Opa... razen ... razen, če gre za letošnjega Z-ja 07. Te pa ti situacije ne poznam.

LP

Ja, gre za nov model..... so japanezerji res mal zakompliciral!

Se bojim, da je treba razdret cel zadek, odstranit elektroniko...

Objavljeno

Zanima me če je z 750 primeren za začetnika ( stari ali novi model) in če ve kdo kako laufa z blokado 25kw?

Objavljeno

odvisno od tipa...če misliš takoj iz trgovine ven gas do konca, pol ni primeren. Če si pripravljen vozit normalno in se zavedaš moči pod ritjo, pol je primeren. Jaz sem šel iz 250 skuterja na fazerja in pol na Zja, pa ni bil problem. Samo ne sme ti zrasti čez glavo tisti občutek da motor obvladaš po mesecu, dveh :evilgrin:

Objavljeno
odvisno od tipa...če misliš takoj iz trgovine ven gas do konca, pol ni primeren. Če si pripravljen vozit normalno in se zavedaš moči pod ritjo, pol je primeren. Jaz sem šel iz 250 skuterja na fazerja in pol na Zja, pa ni bil problem. Samo ne sme ti zrasti čez glavo tisti občutek da motor obvladaš po mesecu, dveh :evilgrin:

s katerim si bil bolj zadovoljen, s fazerjem ali z z-jem?

Objavljeno

jaz osebno - definitivno z Zjem. Fazer (imel sem isto S varianto kot zdaj Z) je slabo vodljiv v ovinkih - če hočeš zavit, ga je treba malce sunit - včasih celo z nogami, medtem ko pri Zju samo nakažeš da bi rad zavil in se že nagne. To je sicer moja izkušnja, enkrat sem govoril še z nekom ki je imel Fazer S in je enako rekel, ker je dosti vozil tudi Zja od kolega. Res se sicer da sem imel Fazerja samo 4 mesece, ampak razliko sem videl takoj prve metre iz trgovine ven ko sem zapeljal Zja. Drugače sem nekaj podobnega napisal tudi na moji spletni strani...

Bi pa rad slišal še mnenja ostalih, ki so mogoče vozili oba.

Objavljeno
jaz osebno - definitivno z Zjem. Fazer (imel sem isto S varianto kot zdaj Z) je slabo vodljiv v ovinkih - če hočeš zavit, ga je treba malce sunit - včasih celo z nogami, medtem ko pri Zju samo nakažeš da bi rad zavil in se že nagne. To je sicer moja izkušnja, enkrat sem govoril še z nekom ki je imel Fazer S in je enako rekel, ker je dosti vozil tudi Zja od kolega. Res se sicer da sem imel Fazerja samo 4 mesece, ampak razliko sem videl takoj prve metre iz trgovine ven ko sem zapeljal Zja. Drugače sem nekaj podobnega napisal tudi na moji spletni strani...

Bi pa rad slišal še mnenja ostalih, ki so mogoče vozili oba.

Sem vozil oba, pa se mi oba zdita približno enako vodljiva. Po moje je to bolj od gum odvisno.

D.

Objavljeno
Koliko si pa profitiral na mopedu, ki ni kupljen pri nas? Ali pač?

Mogoče nisem bil natančen... Zja sem naročil in kupil pri Čarmanu in ga nisem uvažal iz tujine. Takrat ni blo nobenega zelenega v slo. Takrat je iz tujine na DKS prispel na carinjenje in ostale birokratske zadeve, od tam pa k Čarmanu.

Objavljeno

danci-->

možno...ne vem, kakšne so bile na fazerju, na Zju so bile v originalu Bridgestonke. (BTW--prednja je bila boljša kot zdaj Michelin PR2)

Lahko pa da je tukaj tudi izkušenost zraven...eden ki vozi take motorje 10, 20 let mogoče lahko bolj pravilno oceni te stvari kot jaz...

Objavljeno
Bi pa rad slišal še mnenja ostalih, ki so mogoče vozili oba.

...se strinjam :yes: ...pa še, Z ima bolj naprej nagnjeno pozicijo voznika kot pa Fazer, kar se mi je zelo dopadlo...zelo lušten strojček za jahat...primeren za začetnike - vsekakor :grim , le ne sme biti kratkega stika desna roka-možgani :grrr :alien1: ...

Objavljeno

spremembe položaja jaz sicer nisem opazil, je bil čas med zadnjim jahanjem fazerja in prvim zeja očitno prevelik (5-6 mes.)...

se pa strinjam okoli stika :evilgrin:

Objavljeno

Jaz sem šel iz kolesa direktno na novega Z-ja, pa ni nobenih problemov. Res super motor, primeren tudi za začetnika.

Objavljeno
letošnji ja ker ima neko skrinico glih čez vijak, ki bi se mogel losat! :headbang: kot si rekel japanezi znajo komplicirat! :whistle:
Objavljeno

Živjo!

Tudi jaz sem ponosni novi lastnik Z-ja. Naredil 600 km in občutki so odlični. Je pa to moj prvi motor.

Kar se tiče zadnjega nosilca je zadeva zelo preprosta. Jaz sem se ga lotil prejšnji vikend. Potrebno je podreti samo levi zadnji del, ker so na desni kabli od smerokazov (luč puszi na miru), pa tudi kakšno stransko plastiko (bodi previdn, da ti kakšen vijak ne pade v mašino :whistle: :whistle: ). Elektronika , ki pokriva četrti vijak nosilca je nasajena na gumicah in se jo enostavno potegne dol (prej malo sprosti kable). Jest sem nosilec naredil sam, tako da sem nazaj vgradil stare blinkerje in zadeva zgleda vredu :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: pa še poceni je bla, glede na to , da sem že gledal nosilec za 99 eurov.

Glede na to da sem nov motorist (prej skuterist), me zanima kako je z porazdelitvijo teže na motroju, ki ima en izpušni lonec, jest namreč pri mojem Zju ne morem spustiti balance, ker me teža vleče na desno, razen če se na motor vsedem postrani. Ima kdo kakšne izkušnje s tem, bi moral it motor naravnost, al je kaj za naštelat???

Objavljeno

samo popravek:

napisal sem, da podiraš zadnji levi del, seveda so kabli za smerokaze na levi ne na desni kot napisal :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno

Tudi, če imaš avspuh samo na eni strani, mora it motor naravnost, ko spustiš balanco.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!