Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Mogoče kdo ve na pamet kolko km še lahko narediš, ko ti začne utripat fuel na števcu? Zadnjič me je bilo kar malo strah, ker nisem vedel, če bom prišel do bencinske ali ga bo potiskal :headbang:

Objavljeno
Mogoče kdo ve na pamet kolko km še lahko narediš, ko ti začne utripat fuel na števcu? Zadnjič me je bilo kar malo strah, ker nisem vedel, če bom prišel do bencinske ali ga bo potiskal :headbang:

50 do 60 km

Objavljeno
Mogoče kdo ve na pamet kolko km še lahko narediš, ko ti začne utripat fuel na števcu? Zadnjič me je bilo kar malo strah, ker nisem vedel, če bom prišel do bencinske ali ga bo potiskal :headbang:

pri S varianti je tako da ko zadnji segment začne utripati je v tanku še 5 litrov. Zdaj pa---odvisno od vožnje - lahko je še za 80km recimo...

Objavljeno
Živjo!

Glede na to da sem nov motorist (prej skuterist), me zanima kako je z porazdelitvijo teže na motroju, ki ima en izpušni lonec, jest namreč pri mojem Zju ne morem spustiti balance, ker me teža vleče na desno, razen če se na motor vsedem postrani. Ima kdo kakšne izkušnje s tem, bi moral it motor naravnost, al je kaj za naštelat???

Motor mora jit naravnost! Čim bolj. Lahko da so vilice premaknjene v križu. To je ponavad kr problem. Ampak, če te vleče tolk, kokr praviš, se da pr tem motorju nastavit po občutku (na uč). Za bolj natačne nastavitve pa obstajajo modeli, v katere se vpne vilice in se zatisne vijake na križu. Slišal sem za modela, računa 70 EUR. Vpetje si je naredil sam in je prava stvar. To se ponavad uporablja pr športivah in po popravilih vilic.

Jst sem imel zamaknjene. Rešil sem jih "na uč" in občutek. Lahko pa nardiš še več škode. Ko križ odviješ, ti motor zlede dol:).

LP

Objavljeno

Je pa še ena možnost zakaj motor ne gre narovnost, da zadnje kolo ni v liniji s sprednjim kolesom. Način kako se pri Z-ju napenja pogonska veriga je zelo cenen in na zareze na zadnji nihajki se ne gre zanašat. Tudi meni je motor vleklo v desno.

Sam sem problem rešil tako, da sem na motorju poravnal bilanco in nato ob zadnje kolo prislonil ravno aluminijasto profilno palico, ki je segla mimo prednjega kolesa in izmeril razdaljo do zavornega diska. Isto sem naredil tudi na drugi strani. Nato sem ob napenjanju verige pazil, da je na ta način bilo zadnje kolo v isti liniji kot sprednje.

lp Dave

Objavljeno

Se podpišem pod zgornji poust -al kako se že reče!:)

lp

Objavljeno
Je pa še ena možnost zakaj motor ne gre narovnost, da zadnje kolo ni v liniji s sprednjim kolesom. Način kako se pri Z-ju napenja pogonska veriga je zelo cenen in na zareze na zadnji nihajki se ne gre zanašat. Tudi meni je motor vleklo v desno.

Sam sem problem rešil tako, da sem na motorju poravnal bilanco in nato ob zadnje kolo prislonil ravno aluminijasto profilno palico, ki je segla mimo prednjega kolesa in izmeril razdaljo do zavornega diska. Isto sem naredil tudi na drugi strani. Nato sem ob napenjanju verige pazil, da je na ta način bilo zadnje kolo v isti liniji kot sprednje.

lp Dave

Sem klical danes na servis- pooblaščeni pa so rekl, da je to pr vseh Z-jih, in da od proizvajalca še niso dobili odgovora.

Objavljeno
Mogoče kdo ve na pamet kolko km še lahko narediš, ko ti začne utripat fuel na števcu? Zadnjič me je bilo kar malo strah, ker nisem vedel, če bom prišel do bencinske ali ga bo potiskal :headbang:

Nekaj takega bo kot je napisal protonček, okrog 5 litrov!!!

PS: Torej skines levo stran gledano v smeri vožnje??? :?

Thanks! :worship:

Objavljeno
Nekaj takega bo kot je napisal protonček, okrog 5 litrov!!!

PS: Torej skines levo stran gledano v smeri vožnje??? :?

Thanks! :worship:

Ja levo stran v smeri vožnje(ker so tam trije kabli, levi in desni smerokaz in kabel za luč, ki osvetljuje tablco). tri plastike, in dva sredinska nosilca!

Objavljeno
Sem klical danes na servis- pooblaščeni pa so rekl, da je to pr vseh Z-jih, in da od proizvajalca še niso dobili odgovora.

Ja valda..... Se mi je zdelo, da je stari dobri Z še vedno stari dobri Z! Ampak do zdej sem mislil le glede oblike.

Pa brez zamere.

Objavljeno

mojega ne vleče nikamor. razen naprej :naughty:

Objavljeno
mojega ne vleče nikamor. razen naprej :naughty:

mojga tut ne! samo novim zmagam naproti! :whistle:

lp6

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Js mam pa en problem!

Med vožnjo mi je kar naenkrat leva noga zdrsnila s stopalke! Zato sem se hitro ustavil in videl, da se mi je stopalka odtegnila (tista, ob kateri je na isto os pritrjen še menjalnik). No, potem sem šel domov in jo skušal nazaj zategnit. Najprej sem mel problem, da sem sploh prišel zraven z imbus ključem. Moral sem odstraniti tisto plastiko, ki ščiti okvir pred verigo. Nato mi je le uspelo nekako zategniti stopalko, vendar se mi je sedaj po vožnji spet nekoliko odtegnila... Z roko bi jo lahko brez problemov zasukal nazaj in jo s tem odtegnil... Zanima me, ali se še da na kakšen drug (boljši) način tole pritrditi nazaj? Je mel že kdo podoben problem? :glare:

Objavljeno

sicer ne vem niti približno kako to zgleda.........ampak bi mogoče probal dat vzmetno podložko pod matico, če se da seveda

Objavljeno

pri meni (sicer Z750S, ampak je isto) je pod vijakom samo ena, bi rekel plastična podložka. Jaz bi rekel da je vijak zalepljen - zdaj - ali so ga pozabili zalepit ali so dali premalo lepila...načeloma bi se na njem moralo videti kaj ostankov lepila (na navojih).

V trgovini kupi lepilo za vijake proti odvijanju in vijak namaži s tem. Tako so recimo tudi zalepljeni vijaki uteži...to bo sigurno držalo.

Objavljeno

Zalepi z LOCTITE 243... :rolleyes: Jst mam vecino pomenbnejsih vijakov namazanih s tem...ker sm mel ze podobne tezave...sicer je pa za velik vijakov na motorjih lepilo ze original predpisano pri montazi...

Objavljeno

Prvo en lep pozdrav!

Imam en problem... ko vžgem motor in bi rad dal v prvo mi crkne motor :unsure: ...pogledal sem če slučajno ni kaj narobe z zajlo ampak zajla normalno zateguje! motor je čisto nov 210km... do zdej je delal vredu... pojma nimam kaj bi bilo... mogoče kdo ve kaj o tem?

Objavljeno

...motor ugasne, ce pozabis pospraviti stransko tacko. Lahko ti pa tudi tisto stikalo kaj nagaja.

Objavljeno (popravljeno)

Ja tačko sem pozabi pospravit :headbang: Sem se že ustrašil, da je kaj narobe...

Ej hvala za odgovor :worship: , ne veš kako se mi je odahnilo...

Popravljeno . Popravil badm23
Objavljeno

...verjetno nobenega ne zanima. Torej btw =).

Zamenjal sem balanco, ker je bila moja rahlo zamaknjena od udarca. Ker je bila slucajno tehtnica pri roki, sem se obe stehtal.

Z750...1315g (Fe)

z1000..489g (Al)

Objavljeno
...verjetno nobenega ne zanima. Torej btw =).

Zamenjal sem balanco, ker je bila moja rahlo zamaknjena od udarca. Ker je bila slucajno tehtnica pri roki, sem se obe stehtal.

Z750...1315g (Fe)

z1000..489g (Al)

hm...razlika je sicer ogromna, ampak kaj pa glede trdnosti? Aluminij je bolj mehak, res pa je da fi 22mm v vsakem primeru mora nekaj držat..

Objavljeno

Nisem sel merit, ampak debelina stene pri z1000 je na uc 2x od z750.

...ce je za z1000 dovolj mocna, bo tud za z750 =)

Objavljeno
sicer ne vem niti približno kako to zgleda.........ampak bi mogoče probal dat vzmetno podložko pod matico, če se da seveda

Sem odvil vse skupaj in je bil navoj vijaka rdeče barve. Torej je bil zalepljen z nekim lepilom, sam zgleda, da je popustilo. Ker nisem mel kakšnega lepila pri roki, sem dal zraven vzmetno podložko in dobro drži. Do sedaj se ni še nič odvilo. :)

hm...razlika je sicer ogromna, ampak kaj pa glede trdnosti? Aluminij je bolj mehak, res pa je da fi 22mm v vsakem primeru mora nekaj držat..

Kaj pa je narobe s trdnostjo? :D A se je že komu slučajno belanca na z1000 zlomila? :P

Objavljeno

ja, seveda, alu je specialen, malo debelejše stene, pa so zmagal...

zdaj se pa lahko pol kile zrediš, pa ne bo nič manjših pospeškov :P :beer1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!