Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

v ovinke gre bolj?

morm probat

kaj pa tud tačko primeš hitrej?

lohk prideš probat ma stric fzs600 pa bo dal en krog pa fz6S mamo tud pr bajti tko da je za probat

osebno mam raj Zja kot fz6s ampak vseeno pa mi je boljši fzs600 za furat ok mogoče da bi mi bil sedajle malo prešvoh,

drugač pa lohk tud mojga zja probaš da boš vidu razliko med S in N pa jih mal zamenjava in tako jz spet mal peljem moj bivši bajk,glede tačk pa sm jih več pr fejzerki rajsala to pa najbrž zato ker sem šla hitrej skoz ovinke in sm ga tud bl položila

eh, vi sam kondicije nimate :P

no ja ne bi glih razpravljala o kondiciji glede na to da jih je sam letos cca 25 jurjev :winkiss:

ne morem verjet, da bi ti bla prejšnja fejzerka bolš za pelat! mogoče je boljša kar se tiče menjalnika, pa mogoče ma zavore lažje za dozirat, v vseh drugih pogledih pa je Z veliko boljši motor! Predvsem kar se tiče mirnosti v zavoju v nagibu(verjetno na račun togosti okvirja in vzmetenja). poleg tega je motor lažje vozit, saj ima v srednjem območju vrtljajev neprimerno več navora!! tako da js ne bi več zamenjal za noben gnar!

možno pa, da je nekomu preveč neudoben, predvsem za sopotnika!

poleg tega je pa še neprimerno lepši! vsaj naked! :rolleyes: :naughty:

res je kar se tiče menjalnika in tudi zavor,glede mirnosti v zavojih pa ne vem če glih drži,mene na njem premetava,k mačko v žaklju

smo se zadnjič peljali med planino in logatcem po tisti ovinkasti razdrapani cesti in me je kr lomilo,tako da je še en dobr motorist reku ki je za mano fural,sam ta motor pa full lomi na ovinkih. :unsure: tko da ne vem no,mene kar nekako ni prepričal,ga bom pa dala te dni v roke kakšnemu kolegu ki fura po pisti,kolenčkanje in to da se gre mal zapelat po ridah,ker mogoče pa da nimam kej v redu nastavlenga??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sanda-->varianta je v gumi. Jaz sem prej imel originalno Bridgestone, zdaj sem dal (spredaj!) michelin PR2 in se dogaja prav to - nekje nad 160 km/h balanca postane nemirna; ampak naravnost je še v redu, problem je če zapelješ na luknjo ali rukneš balanco, takrat zavibrira, če ga pri hitrostih položiš pa res postane nemiren, medtem ko s prejšnjo gumo tega ni bilo. Tako da kar se mene tiče PR2 ne am več gor...zdaj kar je, je ampak naslednjič pa recimo metzeller ali kaj drugega...mogoče celo spet bridgestone. Načeloma je bila tudi zadnje super, samo po 6000 km je ni bilo več... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lohk prideš probat ma stric fzs600 pa bo dal en krog pa fz6S mamo tud pr bajti tko da je za probat

osebno mam raj Zja kot fz6s ampak vseeno pa mi je boljši fzs600 za furat ok mogoče da bi mi bil sedajle malo prešvoh,

drugač pa lohk tud mojga zja probaš da boš vidu razliko med S in N pa jih mal zamenjava in tako jz spet mal peljem moj bivši bajk,glede tačk pa sm jih več pr fejzerki rajsala to pa najbrž zato ker sem šla hitrej skoz ovinke in sm ga tud bl položila

ok zmenjeno

sam ne vem če si šla hitrej skoz ovinke ker sm zadnič furu zad za eno fejzrko po planinskih ridah pa mu je dvakrat prjela tačka, pa ni biu hitrejši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hnjami.....btw -->vuk kje in koliko cvenka so tile (originalni) crashpadi na tvojem kmalu bivšem Z-ju?

Mislim,da so bli takrat enih 35.000 SIT;z nekaj popusta seveda. Tukaj pa stanejo 169 EUR. Upam,da bo kmalu bivši Z, čeprav sem z motorjem zelo,zelo zadovoljen,ampak bi rad prešaltal na kaj večjega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sanda-->varianta je v gumi. Jaz sem prej imel originalno Bridgestone, zdaj sem dal (spredaj!) michelin PR2 in se dogaja prav to - nekje nad 160 km/h balanca postane nemirna; ampak naravnost je še v redu, problem je če zapelješ na luknjo ali rukneš balanco, takrat zavibrira, če ga pri hitrostih položiš pa res postane nemiren, medtem ko s prejšnjo gumo tega ni bilo. Tako da kar se mene tiče PR2 ne am več gor...zdaj kar je, je ampak naslednjič pa recimo metzeller ali kaj drugega...mogoče celo spet bridgestone. Načeloma je bila tudi zadnje super, samo po 6000 km je ni bilo več... :whistle:

Sanda:

Sem enakega mnenja...najboljša kombinacija po moji oceni je metzeler Z6....prej sem mel original bridgestone( prvi komplet), nato je sledilo BT 020, BT 014 do Z6...in vem da naslednji bo spet Z6, ker s tem kompletom je moped še bol okretnejši in miren po ovinkih. Če maš na mopedu kakšne dunlopke, so gume krivec, da je moped nervozen po ovinkih in da je trd za metat v ovinke.

Popravljeno . Popravil Schultz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kakšna je obraba (beri kilometrina) s posameznimi gumami? Za original vem da drži manj kot 6kkm...

original: 4600 km

BT 020: 7100 km

BT 014: 4100 km

Z6: 7300km in še ni pršlo do indikatorja..bo še za kašnih 1000 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gume sem imela gor michellin pilot power

pa mi te gume niso sedle zadnjo sem znucala pr 6.000km,pa full rabjo da se segrejejo tko da michelina ne dam več gor

pol sm dala zadi gor eno mal rableno d208 sm z njo nardila 6.000 še kakšnga slabga jurja bom mogoč nardila

zdej me pa že čaka doma rd darilo in sicer qualliferka rr,sam sm mal v dilemi da bi zamenjala za d208,ki mi je nekako sedla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original gume: cca 6000 lm

4 kompleti Metzeler Z6:od 6400 do 8100 km

Metzeler M3: cca. 6500 km, kakšnih 1000 km se bo verjetno še dalo nardit. Je pa 90% vožnje v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gume sem imela gor michellin pilot power

pa mi te gume niso sedle zadnjo sem znucala pr 6.000km,pa full rabjo da se segrejejo tko da michelina ne dam več gor

pol sm dala zadi gor eno mal rableno d208 sm z njo nardila 6.000 še kakšnga slabga jurja bom mogoč nardila

zdej me pa že čaka doma rd darilo in sicer qualliferka,sam sm mal v dilemi da bi zamenjala za d208,ki mi je nekako sedla

Qualifierka na Zju se dobr obnese, tko da ti jo priporočam. Hitr se segreje pa drži. Z zadno sm naredu okol 7000 km, s tem, da je blo večinoma s sopotnico, pa ne lih počasne vožnje. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z 750 je OK motor, prvi amortizerji bi sicer morali biti nastavljivi ker so serijski sicer premehki in potem se v ovinku pojavi skakanje na neravninah.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Qualifierka na Zju se dobr obnese, tko da ti jo priporočam. Hitr se segreje pa drži. Z zadno sm naredu okol 7000 km, s tem, da je blo večinoma s sopotnico, pa ne lih počasne vožnje. :)

Tako je!

Jaz mam tud Qualifierko pa sm naredu 6k, pa bo še ene 2.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tko mal? :headbang: Madonca, jaz sem z zdajšnjo dunlop 220 (ali tam nekje) naredil 18kkm in šele zdaj kaže znake umiranja... :worship: res pa je da ne drži tako kot prej (original) bridgestonka... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sicer je to tako---večinoma turistično, malo delno divje, nič grobnika in rid po kolenih itd. In v glavnem sam z mojimi 65 kilami. Zato mi je taka za 6kkm malo pre----švoh. Vprašanje je kako se mišelinka PR2 obnese zadaj, ker spredaj je poraz... ta bi znala držat preko 10kkm. koliko pa drži metzeller Z6? (če kdo ve)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sicer je to tako---večinoma turistično, malo delno divje, nič grobnika in rid po kolenih itd. In v glavnem sam z mojimi 65 kilami. Zato mi je taka za 6kkm malo pre----švoh. Vprašanje je kako se mišelinka PR2 obnese zadaj, ker spredaj je poraz... ta bi znala držat preko 10kkm. koliko pa drži metzeller Z6? (če kdo ve)

Z6 drži mene + boljšo polovico med 6500 in cca. 8100, pospešena turistična vožnja recimo...zelo zadovoljen z gumo drži do tačke bp;z M3 pa še malo bolj zadovoljen, drži približno isto kilometrino,manj drsam tačke,pa še bolj okreten je postal motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ve mogoče kdo za prednjo luč za zekota :( :slap:

kupim :OK:

ker se lih menste o gumah

prej dunlop d 220- jajca (odvisno od vožnje)

zdej power race- super, sam sm sprednjo preveč obrabu (na robcih-tam kjer ima mehkejšo zmes) na grobniku tko da zdej ne da pade ampak se zlomi v ovink (bol zaprte in počasne ovinke). čuden občutek

vzmetenje in bremze- katastrofa :BUA:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremze- katastrofa :BUA:

lp

Lahko kaj več poveš,kaj je z bremzami? :closedeyes:

O.K. vzmetenje je res malo mehkejše ampak bremze se pa men zdio o.k. :whistle:

No, po drugi strani je pa to med seboj povezano bremze in vzmetenje...

Lp.

Popravljeno . Popravil tato
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ve mogoče kdo za prednjo luč za zekota :( :slap:

kupim :OK:

ker se lih menste o gumah

prej dunlop d 220- jajca (odvisno od vožnje)

zdej power race- super, sam sm sprednjo preveč obrabu (na robcih-tam kjer ima mehkejšo zmes) na grobniku tko da zdej ne da pade ampak se zlomi v ovink (bol zaprte in počasne ovinke). čuden občutek

vzmetenje in bremze- katastrofa :BUA:

lp

katastrofa glih ni, če pa pričakuješ nekaj v stilu ss morš pa tut tak motor za več denarja kupit!

za na cesto je po moje čist dovolj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katastrofa glih ni, če pa pričakuješ nekaj v stilu ss morš pa tut tak motor za več denarja kupit!

za na cesto je po moje čist dovolj!

ja se strinjam, sam glede videza in karakterja motorja bi vseeno moglo bit saj to dvojo bolš narjeno

in še vedno kupim sprednjo luč za z-eja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko kaj več poveš,kaj je z bremzami? :closedeyes:

O.K. vzmetenje je res malo mehkejše ampak bremze se pa men zdio o.k. :whistle:

No, po drugi strani je pa to med seboj povezano bremze in vzmetenje...

Lp.

bremze so slabe za bolj živahno vožnjo

so uredu za eno normalno vožnjo

sam kot sm napisu mal prej ima po moje ta motor bol streetfajtrski videz in tud agregat je super

in najbolj še bremze ne sledijo temu.

če bi imeu včiraj bolš bremze bi se ustavu, tako pa sm šou ven.

da ne bo pomote- moja krivda

hvala še enkrat trem idrcm in enmu možaku z mercedesom za pomoč

pustite tel. št. pa ko bom u idrji vam častim pir :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremze so slabe za bolj živahno vožnjo

so uredu za eno normalno vožnjo

sam kot sm napisu mal prej ima po moje ta motor bol streetfajtrski videz in tud agregat je super

in najbolj še bremze ne sledijo temu.

če bi imeu včiraj bolš bremze bi se ustavu, tako pa sm šou ven.

da ne bo pomote- moja krivda

hvala še enkrat trem idrcm in enmu možaku z mercedesom za pomoč

pustite tel. št. pa ko bom u idrji vam častim pir :beer2:

po moje so tudi za zelo živahno vožnjo dobre, res pa je, da imaš pri nekaterih motorjih pri zaviranju v raznih situacijah boljši povratni občutek! kot sem rekel, če hočeš več boš moral več plačati!

lahko bi včeri mel bremze od r1 pa bi glih tk šel ven! ne vem. lahko bi pa mel bremze oz Z750 pa bi ostal na cesti: če bi ostale pogoje za to prilagodil(hitrost,opazovanje,reagiranje...) spet ne vem!

velikokrat se ne vozim glih počasi, pa mislim, da Z kr dobro sodeluje! je pa res tudi, da bi pa z boljšimi komponentami lahko še bolje!

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!