Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

bremze so slabe za bolj živahno vožnjo

so uredu za eno normalno vožnjo

sam kot sm napisu mal prej ima po moje ta motor bol streetfajtrski videz in tud agregat je super

in najbolj še bremze ne sledijo temu.

če bi imeu včiraj bolš bremze bi se ustavu, tako pa sm šou ven.

da ne bo pomote- moja krivda

hvala še enkrat trem idrcm in enmu možaku z mercedesom za pomoč

pustite tel. št. pa ko bom u idrji vam častim pir :beer2:

Je že vredu, samo da se je tako končalo,brez poškodb.

LP Dare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že vredu, samo da se je tako končalo,brez poškodb.

LP Dare

še enkrat hvala

poškodbe-rama mal boli, pa udarc v prsni koš

če ne o.k.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ampak z boljšimi komponentami bi cena takoj kar konkretno narasla in kdo bi ga potem kupil?

Zelo dober motor za takšno vožnjo kot je namenjen. Za kakšno zelo športno vožnjo pa raje SS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še kot primer naj navedem recimo Triumph Street triple. 675ccm, vendar vzmetenje in zavore od daytone 675 (serijsko jeklene pletenice in še kup takšnih malenkosti). Ampak folk se pritožuje, da je predrag in da dobi recimo Z750 za manj denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremze so slabe za bolj živahno vožnjo

če bi imeu včiraj bolš bremze bi se ustavu, tako pa sm šou ven.

samo pametujem brezveze: mogoce pa le ni kriv material, temvec "CPU".

da ne bo pomote- moja krivda

kaj zdaj: je kriv material ali voznik ?

kot so ti ze ostali povedali prilagodi voznjo stanju cestisca, vremena, materiala in sebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo pametujem brezveze: mogoce pa le ni kriv material, temvec "CPU".

kaj zdaj: je kriv material ali voznik ?

kot so ti ze ostali povedali prilagodi voznjo stanju cestisca, vremena, materiala in sebe.

wtf je CPU????

ja, Ice če bi dobro prebrau bi mogoče zašteku!

za moje pojme preslabe zavore in vzmetenje na z-eju

kec-se strinjam kar si napisu

kar se pa tiče nesreče, nimajo ne zavore ne motor ne karkoli v zvezi z materialom vezo pri tem

no, matrial v moji glavi, to pa ja :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot so ti ze ostali povedali prilagodi voznjo stanju cestisca, vremena, materiala in sebe.

nesrečo sm omenu samo zato da se zahvalim ljudem ki so mi pomagali. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

še moje mnenje za Z750 (po 20.000 km)

zavorre: bore slabe za hitro vožnjo

vilice: premehke

okvir (gaštel) : se krivi pri višjih hitrostih, ker je cevni (škoda da ni delta box).

drugače pa je motor ena a razen totih malenkosti, ki sem jih omenil :naughty:

no ja ta toti denar je to to, da namo sam jamral :whistle:

uživejte pa srečno vsem motoristom :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo kakšno pametno varijanto za nakup rezervnih delov za Z 750 l.2007?

Rabim namreč pokrov sklopke, pokrov alternatorja in ščitnik motorja??

Please? O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sm zamenjala gume na mojmu čričku in sicer sem mu privoščila qualliferke rr

morem rečt da je vožnja postala čist nekaj drugega :worship:

kar se tiče ovinkov gre sedajle skoraj prfektno v ovinek in mi ga ni treba več dol tiščat

tudi ko si v ovinku kar sam sili v njega,tko da očitno so bile krive pnevmatike sama izbira modela in pa seveda obrabljenost

zdej k mam nove gor skor komaj dosežem do tleh z obema stopaloma :whistle:

me pa zanima nekaj

kolk vi napumpate gume oziroma vam jih vulkanizerji

sem ga prav danes uprašala kolk jih je nafilal prva naj bi baje imela 2,6 zadnja 2,9

men je reku da mi je dal obe na 2,6 ker se kao sama furam,kaj mislite o tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sm zamenjala gume na mojmu čričku in sicer sem mu privoščila qualliferke rr

morem rečt da je vožnja postala čist nekaj drugega :worship:

kar se tiče ovinkov gre sedajle skoraj prfektno v ovinek in mi ga ni treba več dol tiščat

tudi ko si v ovinku kar sam sili v njega,tko da očitno so bile krive pnevmatike sama izbira modela in pa seveda obrabljenost

zdej k mam nove gor skor komaj dosežem do tleh z obema stopaloma :whistle:

me pa zanima nekaj

kolk vi napumpate gume oziroma vam jih vulkanizerji

sem ga prav danes uprašala kolk jih je nafilal prva naj bi baje imela 2,6 zadnja 2,9

men je reku da mi je dal obe na 2,6 ker se kao sama furam,kaj mislite o tem?

2.9 je preveč, pa tudi oprijem je slab, če se voziš sama, za dva pa je ok. Sam imam prvo in zadnjo napumpano na 2,5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na gixxu v hladnih dneh spustil zadaj iz 2.9 deklarirano na 2.5 ,spredaj pa iz 2.5 na 2.3 Meni je tako ustrezalo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me pa zanima nekaj

kolk vi napumpate gume oziroma vam jih vulkanizerji

sem ga prav danes uprašala kolk jih je nafilal prva naj bi baje imela 2,6 zadnja 2,9

men je reku da mi je dal obe na 2,6 ker se kao sama furam,kaj mislite o tem?

Odvisno od firme in tipa gume, za vse imaš deklariran pritisk ponavadi na njihovi spletni strani, nekje najbolj optimalen in "vsestranski" tlak imaš pa napisan v knjižici od motorja...najbolj pogost je 2.5 spredaj, 2.9 zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej pa res ne vem kaj narest Kec mi prav da nej dam na 2,5 in 2,9

najbrž bom pustila kr tko kot je

a u knižici ne piše? moj oldtimer ma na enmu pokrovu baterije napisano koliko in kdaj.

(pa ti nebom niti pisal, kr ma take exotične mere gum, da najbrž nimajo nč skupnega)

novi motorji tega nimajo?!?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2,5 in 2,9 je tako kot piše v knjižici in je priporočeno za optimalno delovanje motorja. Torej za takšno vožnjo kakršno je namenjen.

Še posebej bi to svetoval v hladnejšem vremenu, ker ne pride to takšnega segrevanja gume in povečanja pritiska kot v vročih dneh. Seveda pa je mogoče bolje imeti malo manj, ko se vozi zelo športno. Tudi sam sem spustil cca 0,2-0,3 bara v primerih ko se je šlo na pisto ali pa nas je čakalo veliko ovinkanja.

Za turing vožnje pa je priporočen pritisk po mojem mnenju najoptimalnejši. Po 45.000km s tole žverco so takšne moje ugotovitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim vedno na 2,5 spredaj in 2,9 zadaj...pa vozim včasih solo,dosti v dvoje,včasih športno,drugič turisitčno...tudi serviser mi je priporočal takšen pritisk;kot je že KeC napisal je za turing vožnjo ta pristik najbolj optimalen;moje ugotovitve po cca. 40.000 km s tem motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi celo napisal sport-turing vožnje, saj mi guma nikoli ni oddrsavala pri optimalnem pritisku in drsanju tačk (metzeler Z6).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj je bil kupljen avgusta 07 in obut v qualifierce. 2K km sem motor šparal, pol pa počasi stopnjeval hitrost in s tem povečeval seveda obrabo pnevmatik. Zadnja mi je, kljub šparanju na začetku, šla pri 5,5K , prednja pa pravkar - pri 7K. Obul sem ga za probo v Mišelinke 2ct in... eureka. motor se obnaša za 180 stopinj bolje. neda se mi razlagat v kakem smislu vse, vendar priporočam vsem z-ejašem. Po mnenjih naj bi zadnja zdržala vsaj 6.5K če ne celo 7,5K, kar glede na performanse pokrije razliko v ceni 2x. Nameraval sem nabaviti Z6, vendar Simčič ne drži Metzelerja. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje so tudi za zelo živahno vožnjo dobre, res pa je, da imaš pri nekaterih motorjih pri zaviranju v raznih situacijah boljši povratni občutek! kot sem rekel, če hočeš več boš moral več plačati!

lahko bi včeri mel bremze od r1 pa bi glih tk šel ven! ne vem. lahko bi pa mel bremze oz Z750 pa bi ostal na cesti: če bi ostale pogoje za to prilagodil(hitrost,opazovanje,reagiranje.. .) spet ne vem!

velikokrat se ne vozim glih počasi, pa mislim, da Z kr dobro sodeluje! je pa res tudi, da bi pa z boljšimi komponentami lahko še bolje!

Na enem forumu al kaj vem kje, sem prebral, kako je en novinar ugotovil, da se ob dodanem prstu na ročici, učinek zavor oz. občutek, enormno poveča. Zadevo sem sprobal in ugotovil, da s tremi ali celo 4-mi prsti čeljusti konkretno ugriznejo v marjetico. Probajte :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

še moje mnenje za Z750 (po 20.000 km)

zavorre: bore slabe za hitro vožnjo

vilice: premehke

okvir (gaštel) : se krivi pri višjih hitrostih, ker je cevni (škoda da ni delta box).

Predvidevam, da imaš model -06. Te pomankljivosti zadeve so odpravili z letošnjim modelom. Zadevo lahko suvereno zagovarjam, ker sem vozil tudi lanskega. :krneki:

Prej sem pozabil napisat za moje Powerce: prednjo pumpam 2.5 zadnjo med 2.7 do 2.8. Za sedajšnji čas bom spustil na 2.6.

Pa opravičujem se za že tri poste, en cajt sem bil odsoten, funkcijo Uredi pa imajo le moderatorji. No, so pa teme, ki se jih dotikam različne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!