Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Mi lahko nekdo pove koliko to stegne po ravnem? :unsure: Ne pisat o tem kaka muk a se je s tem tak hitro peljat, smao hitrost me zanima. Hvala

LP

Objavljeno (popravljeno)

Ja, nekje med naked in supermoto izbiram.. Ampak to šele vnaaprej, za leto 2009 :whistle: Moram dobit nekje Z-ja za par kilometrov da vidim če je res vredn vse hvale :rolleyes: So mi pa starejši bolj všeč kot ti novi.. samo imajo pa novi USD vilice..

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno
Mi lahko nekdo pove koliko to stegne po ravnem? :unsure: Ne pisat o tem kaka muk a se je s tem tak hitro peljat, smao hitrost me zanima. Hvala

LP

253km/h po števcu. Je bil pa to absolutni maksimum, niti kilometra več ne bi stisnil iz njega... Pa mora bit kr dolga ravnina, ker tam po 200 hitrost zelooo počasi raste.

Objavljeno

No kul, ene 230 realnih tops? Kako pa se obnese v bolj športni vožnji, je 110 konjev dovolj za izživljanje? Pa na kakšnih dnevnih turcah?

Objavljeno
ja, verjetno maš S verzijo, z masko...znanec s katerim sem se pogovarjal, namreč ima brez maske in je reko, da 250 kmh nikakor ne bi mogel doseči...aerodinamika se pri takih hitrosti kar fejst pozna

Ne, mam kar nejked varjanto. Mogoče še ta tvoj znanec ni zbral dosti poguma da bi to sprobal... Pa aerodinamika tudi ne vpliva ne vem koliko,pri taki hitrosti si itak z glavo in nogami čisto na rezervoarju.

Objavljeno
No kul, ene 230 realnih tops? Kako pa se obnese v bolj športni vožnji, je 110 konjev dovolj za izživljanje? Pa na kakšnih dnevnih turcah?

Kolega mi ga je enkrat posodil in se mi je zdel nekako premehak in se nisem počuti na njem. Drugeče vozim monstra, ki je dosti bolj trd in odziven. Sem pa prepričan, da bi se tudi Z750 privadil samo kakšen kilometer več bi moral naredi z njim. Moči ima pa več kot preveč vsaj s primerjavo z monstrom

Objavljeno

No, tudi če gledamo "normalno" vožnjo, je pri S modelu relativno lahko voziti tudi preko 160 dalj časa, kar (menda) ni ravno prijazno pri nakedu. Tam do 200 se da brez da bi se kaj dosti sklanjal, seveda če nimaš kak meter stodeset v višino... :winkiss: Več si pa jaz trenutno nisem upal ker se prednja guma bolj čudno obnaša tam (PR2)- ta sorta ne bo nikoli več na mojem :angry:

Objavljeno

Šipa je sigurno prednost, saj se vetrni tok preusmeri in ne dobiš ga v glavo ali v prsa, kar zna biti pri tako visokih hitrostih orenk moteče in neugodno. :krneki: Nakedi tud niso namenjeni vožnji s hitrostjo 200+, čeprav jim moči ne primanjkuje. .) Če se boš veliko vozil po AC, je šipca obvezna. .)

Objavljeno
poglej, glede na to da zdaj voziš 4 taktno 125ccm krntijo od tomosa, če boš presedlal na Z-ja se ti bo zdelo, da voziš reaktivca, govorim ti iz lastnih izkušenj ker kot veš sem prej vozil podobno prdalo kot ti in potem presedlal na ninjo...ninja pa ni tako strašno močnejša od z-ja (ima sicer kakšnih 10 konjev več, bolj se vrti, končna je tudi malce višja, ma pa slabši navor)...tak da če kupiš z-ja nimaš kaj zgrešit, bo še ti pa lep čas premočen, tak kot je meni ninja zaenkrat še in še zdaleč da bi izkoristo njeno celotno moč...edino kar se mi zdi slabost pri Z-ju, je to da ima suhe teže blizu 200 kg, kar pa je precej...

Vem kako je tale Ninja, sem se že peljal z eno 2005 letnik :whistle: Čist noro, sam roko sm dal na gas, še obrnu ga nism, pa je blo že 60 na števcu :unsure: Glede hitrosti pa je tk.. vprašal sm kolko gre, ker tu pa tam, je pa vseeno fajn do konca stisnat če je možnost. Kaj pa glede zavor na Z-ju, so solidne?

Objavljeno

So solidne, ampak če ga fajn preganjaš je potrebno menjat vsaj zavorne cevke s pletenimi.

LP Rok

Objavljeno

Teh 110 KM je ravno ne meji. Ni ravno malo, ni pa tudi ne vem kaj. Za začetnika je čisto OK motorček. Je pa res, da če imaš kaj adrenalinske žilice ga prerasteš po parih mesecih.

Objavljeno (popravljeno)
No kul, ene 230 realnih tops? Kako pa se obnese v bolj športni vožnji, je 110 konjev dovolj za izživljanje? Pa na kakšnih dnevnih turcah?

Čisto dovolj, da se lahko prav spodobno ubiješ. :evilgrin:

110KM je puna kapa.

P.S. 245km/h po števcu (naked verzija) pa mogoče še čisto malce rezerve (ampak res čisto malo).

Popravljeno . Popravil KeC
Objavljeno
Kaj pa glede zavor na Z-ju, so solidne?

Nad zavorami na 'S' modelu sem bil rahlo razočaran - v primerjavi z '03 SV1000S in '04 FZ6S. Nekako neodzivne in spužvaste so se mi zdele.

D:

Objavljeno (popravljeno)

Hola!

@ Danči: tudi mene so razočarale zavore in podvozje na Z 750 S (2005)... je pa mašinca zato prijazna, in zgleda hudo, vsaj za eno številko boljš kot se pelje, pa serijski dimnik ima hudo fajn štimo... show bike tega razreda? .)

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Pa 07,08 modeli? Imajo ti že kaj drugačne zavore-boljše?

Objavljeno
Nad zavorami na 'S' modelu sem bil rahlo razočaran - v primerjavi z '03 SV1000S in '04 FZ6S. Nekako neodzivne in spužvaste so se mi zdele.

D:

Tebi spužvaste,meni pa lesene. Mogoče bi kakšne opletene cevi izboljšale zadevo. Drgač pa odličen motorček za svojo ceno.

Objavljeno
Pa 07,08 modeli? Imajo ti že kaj drugačne zavore-boljše?

...po informacijah naj bi imeli l. 07-08 precej izboljšane zavore in vzmetenje...drugače pa prelistaj temo malce nazaj in našel boš post lastnika stare in nove verzije naked-a, ki je prav lepo napisal razliko med staro in novo verzijo...drugače sem ga imel tudi sam priložnost peljat (l.04) in za moj okus je mi je bilo le vzmetenje nekako premehko...skratka, je pa mašinca (navor in moč) povsem dovolj huda za običajno preganjanje po cestah...v primerjavi s fazerjem 6 pa bi nedvomno izbral Z-ja...

lp pa dobro kupi...

Objavljeno (popravljeno)
... :winkiss: Več si pa jaz trenutno nisem upal ker se prednja guma bolj čudno obnaša tam (PR2)- ta sorta ne bo nikoli več na mojem :angry:

...PR2...s tem si verjetno mislil Michelin Pilot Road 2...hmm, zanimivo pa vsi jih tako hvalijo...hmm...

lp

Popravljeno . Popravil flero
Objavljeno

Sem lastnik Z750 letnik 2007 in sem super zadovoljen.

Je pa imel moj kolega starega z-ja, s katerim je bil zelo zadovoljen, nato je kupil fazerja in je rekel, da je bil za njegov okus katastrofalen proti z-ju. Zato ge je po 14 dneh prodal in kupil novega z-ja letnik 2007, za katerega pravi da je še precej boljši od starega (zavore, bolj tog okvir, vzmetenje, vilice, navor...).

Objavljeno (popravljeno)

flero-->ja. Te imam. Stanje je tako da pri višjih hitrostih - torej nekje nad 120-130 postane nemiren...sicer ne stalno nemiren, ampak če zapelješ v jamico ali malce dregneš balanco takrat prav lepo zavibrira - podobno kot pri shimmy efektu. Pri prejšnji Bridgestone (original) tega ni bilo. Sem bil tudi jaz razočaran. Sicer pa je do dovoljenih hitrosti brez problema :evilgrin:

KawaZ750--> ja, sem enakega mnenja, le da sem jaz imel najprej Fazerja (S model 2004) potme pa Z. Razlika je očitna - ne toliko mašina kot vožnja, oziroma vodljivost po ovinkih. Tukaj FZ6 pade po celi črti.

Popravljeno . Popravil protoncek
Objavljeno
flero-->ja. Te imam. Stanje je tako da pri višjih hitrostih - torej nekje nad 120-130 postane nemiren...sicer ne stalno nemiren, ampak če zapelješ v jamico ali malce dregneš balanco takrat prav lepo zavibrira - podobno kot pri shimmy efektu. Pri prejšnji Bridgestone (original) tega ni bilo. Sem bil tudi jaz razočaran. Sicer pa je do dovoljenih hitrosti brez problema :evilgrin:

KawaZ750--> ja, sem enakega mnenja, le da sem jaz imel najprej Fazerja (S model 2004) potme pa Z. Razlika je očitna - ne toliko mašina kot vožnja, oziroma vodljivost po ovinkih. Tukaj FZ6 pade po celi črti.

Možnost obstaja, da niso gume dobro centrirane.

Objavljeno
Sem lastnik Z750 letnik 2007 in sem super zadovoljen.

Je pa imel moj kolega starega z-ja, s katerim je bil zelo zadovoljen, nato je kupil fazerja in je rekel, da je bil za njegov okus katastrofalen proti z-ju. Zato ge je po 14 dneh prodal in kupil novega z-ja letnik 2007, za katerega pravi da je še precej boljši od starega (zavore, bolj tog okvir, vzmetenje, vilice, navor...).

Letos sem iz fazerco naredil 6000km v manj kot enem mesecu.Obadva s kolegom sva kupila nove motorje.On Z750 2007 jst fazerco 600 2007.

Tako da sem pelajal tudi njegovega Z-ja.In se nikakor ne morem strinjat s tvojimi besedami.Fazerca je veliko bolj živa kot Z.Kar se tiče pospeškov do ene

180kmh je fazerca za dolžino motorja pred Z-ejem , potem se Z odpelje.Kar se tiče zavor in kar se tiče okvirja je pa škoda zgubljat besede.Mislm da je Alu odlitek še vedno močnejši kot Alu profili.Ne rečem drugače je čist uredu motorček samo ni pa nikakor boljši od Fazerce.Obadva sta tam tam.Tako da kdor se odloča med tema dvema motorjema ne bo zgrešil ni važno katerega vzame.Da ne bo pomote.Yamahe ne vozim več, ker so bile druge ambicije.

LP Rok

Objavljeno

gvucko-->možno. Mogoče bom šel spomladi to preverit.

Kawl-->eni to gledajo glede na hitrost itd...drugi pa glede na to, kako se pelje po ovinkih, za kar je ta motor narejen. Za avtocsto so ninje, ne pa Zji. In po ovinkih je fazer "podn". Ta motor bi šel samo naravnost, ko pa hočeš v ovinek, ga moraš dobesedno porinit z koleni da gre. Z Zjem je to milina---skoraj ti bere misli. Samo malo se nagneš in že pelje v ovinek. Jaz sem to takoj opazil, pa je bil fazer moj prvi Resni motor, Z pa drugi (pred tem sem imel 250 skuter), in tudi dosti drugih je to potrdilo. Res da je fazer malce lažji, ima pa manj kubikov. V nižjih obratih Z bolje potegne. Tisto glede dolžine motorja bi moral en sam naenkrat peljati oba motorja popolnoma enako, ker vsak drugače stisne sklopko, prestavlja itd...alipa recimo 10x ponoviti test...

Ko sem jaz bral nek angleški test, je bilo pa ravno obratno - Nekaj časa sta bila skupaj, potem mu je Z ušel...tako da to kar se mene tiče sploh ni pomembno.

Objavljeno

Deloma se strinjam. Ampak:

Kawasaki ima večjo prostornino motorja in posledično večjo moč in zato ga težko primerjaš s fazerjem600, hornetom600, gsr-jem600 in podobnimi. To je podobno kot če bi primerjali fzs1000 z z750? Vsaj pri debati o moči.

Glede same debate o tehniki (zavore, okvir...) pa mislim da je v prid yamahi. Tudi testi pravijo tako.

Mislim pa da tak tip motorja tudi ni namenjen vožnji 200+, za to so bolj primerni cestaki, ki so pri teh hitrostih tudi bolj varni.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!