Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

gvucko-->možno. Mogoče bom šel spomladi to preverit.

Kawl-->eni to gledajo glede na hitrost itd...drugi pa glede na to, kako se pelje po ovinkih, za kar je ta motor narejen. Za avtocsto so ninje, ne pa Zji.

:lol1: Za avtocesto so avti. Ninje in podobni pa se izvrstno počutijo v ovinkih.

In po ovinkih je fazer "podn". Ta motor bi šel samo naravnost, ko pa hočeš v ovinek, ga moraš dobesedno porinit z koleni da gre. Z Zjem je to milina---skoraj ti bere misli. Samo malo se nagneš in že pelje v ovinek.

To je pa odvisno predvsem od gum - z Metzeler M3 npr. tudi Fazer gre v ovinek tako kot opisuješ, s kakšnimi touring hlodi pa tudi Z ne bo 'kar sam' peljal v ovinke.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmnja---načeloma bi z originalnimi gumami moral motor iti tako kot treba. Tako je bilo pri Z-ju. In tako NI bilo pri fazerju. Če je napaka pri izbiri gum samega proizvajalca, potem je to dosti sramotno zanj. Ne bom zdaj preveč pljuval čez FZ6 ampak, kot rečeno, večljudi je že jamralo prav zaradi tega, tako da ta slaba lastnost FZ-ja ni na mojem zelniku zrasla. Jaz sem takrat sploh kupil FZ zato ker je bilo splošno zannao da je to zelo lepo vozen motor, za katerega se je izkazalo da je to res za prejšnjimodel, ne za 2004 naprej...

Seveda je ninja tudi za ovinke, samo hotel sem reči da se jezdec na avtocesti vseeno bolje počuti z ninjo kot z Z-jem. Drugače tudi mene ne vidiš na avtocesti če to ni prek**to nujno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljše, da vsak, ki se določa za nakup sproba motor, pa vidi ali mu ustreza ali ne. 100 ljudi, 100 okusov!

Meni je z soper in mislim, da ga bom vozil vsaj še 2 sezoni! Kar se pa oblike tiče se pa za moje pojme fazer sploh ne more primerjat. Če bi zdajle kupoval motor bi 100% spet izbral z-ja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se pa še ne mudi..upam da bom poleti nekje dobil tako starega Z-ja, kot novega za par kilometrov, pol pa bomo videli kako naprej :) Je pa sigurno favorit :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za avtoceste in doseganje hitrostnih rekordov pa so hayabusa, zzr1400, pa tudi kak zx-12r, ki so precej težji in dost bolj stabilni pri takih hitrostih :yes:

ZX 10, R1, GSXR 1000, CBR 1000 ... big kohones ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja...no, po moje na nobenem ni ravno milina pri teh hitrostih...

drugače sem se mogoče nerodno izrazil...mislil sem motorje a-la ninja, ne specifično ta model...

Sicer si pa zgrešil bistvo - ki ni bil naštevanje kateri model je za avtocesto ampak da Z ni za tja...to sem pa rekel ker nekatere tako zanima največja hitrost Zja kot da bi bil nevem kakšen dirkalnik...Z je za luštno, lagodno (beri dinamično) vožnjo po naši lepi...lahko ga stisneš, seveda. Ni pa namenjen za leteti 250. :nono: :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, lepo povedano, govorimo o Z-ju! "Največji hitrosti."

Nekje nazaj sem zasledil doseženo hitrost "po števcu" 253. Tud Neva iz Elise je bla priča točno tem številkam...

Sam pa sem dosegu 230. Po magistralki! Ker Z pač ni za na avtocesto... :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za realnih 250 je treba kar lepo aerodinamiko in dost močan motor, z z-ji je to malo utopično.

Če gre 220 realnih je to že kar lepa hitrost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm...kolesarski števeč lahko še bolj laže kot originalni. S tem da lahko nastavljaš premer kolesa ti bolj malo koristi, ker je dostikrat ura tako nenatančna da kar glava boli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm...kolesarski števeč lahko še bolj laže kot originalni. S tem da lahko nastavljaš premer kolesa ti bolj malo koristi, ker je dostikrat ura tako nenatančna da kar glava boli...

V primeru slabe baterije ali nepavilnega odčitavanja senzorja števec lahko kaže tudi do 30kmh manj. Če pa kaže več kot origininalni, potem je pa verjetno obseg narobe vnešen.

Že ene 33kkm in na dveh mopedih vozim sigmo bc800, pa mislim da dosti realno kaže, edino pojavijo se odstopanja pri izrabljeni prednji gumi.

:topic: :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm...kolesarski števeč lahko še bolj laže kot originalni. S tem da lahko nastavljaš premer kolesa ti bolj malo koristi, ker je dostikrat ura tako nenatančna da kar glava boli...

Na splošno ne, pri pravilno vnešenih parametrih in pravi oddaljenosti magneta so sigurno 100%. Res nastane malo razlike zaradi obrabljenosti gume ali slabe baterije. Odvisno je tudi, na koliko decimalk lahko vstaviš parametre in s koliko decimalkami računa. Ampak to so minimalne razlike, z dobrim kolesarskim števcem dobiš lahko skoraj 100% realno hitrost. V nasprotju z digitalnimi števci japanarjev, ki že po defaultu lažejo za najmanj (ponavadi še več) 5% (kar je 12.5 km/h pri 250 km/h)...Ti števci so bili že večkrat stestirani v večjih evropskih moto revijah, tako, da ne trdite preveč koliko vam števci pravilno kažejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je že debata o tem, je najbolje, da se hitrost meri z garminom ali podobno napravo. Ta laže najmanj. Tudi v testih avtov, motorjev, ljudje uporabljajo gps navigacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na splošno ne, pri pravilno vnešenih parametrih in pravi oddaljenosti magneta so sigurno 100%. Res nastane malo razlike zaradi obrabljenosti gume ali slabe baterije. Odvisno je tudi, na koliko decimalk lahko vstaviš parametre in s koliko decimalkami računa. Ampak to so minimalne razlike, z dobrim kolesarskim števcem dobiš lahko skoraj 100% realno hitrost. V nasprotju z digitalnimi števci japanarjev, ki že po defaultu lažejo za najmanj (ponavadi še več) 5% (kar je 12.5 km/h pri 250 km/h)...Ti števci so bili že večkrat stestirani v večjih evropskih moto revijah, tako, da ne trdite preveč koliko vam števci pravilno kažejo...

se podpišem :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V TC-Motoshopu dobiš pokrov zadnjega sedeža

Kje pa bi jaz dobil zadnji blatnik - tisti, ki se ga montira naknadno kot dodatno opremo, da prepreči škroflenje tja po reglerju itd...

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa bi jaz dobil zadnji blatnik - tisti, ki se ga montira naknadno kot dodatno opremo, da prepreči škroflenje tja po reglerju itd...

Hvala!

Ebay,Louis...ali pa nekje nabaviš rabljenega od naked Zja in malo predelaš...jaz sem si ga kar od naked Zja predelal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!