Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Kje pa bi jaz dobil zadnji blatnik - tisti, ki se ga montira naknadno kot dodatno opremo, da prepreči škroflenje tja po reglerju itd...

Hvala!

Pri kakšnemu mojstru, ki se ukvarja z izdelavo poliestrov in karbonskih izdelkov za motocikle. Kontakritaj forumaša Pohajača, mogoče ima, oz ti lahko naredi on kaj takega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ste orenk :topic: , da se vrnemo nazaj na temo, v najnovejšem MotoSi-ju je objavljen test Z-ja. Na kratko: Hvalijo vodljivost, moč (pri visokih obratih, pri nizkih je poden), grajajo pa vzmetenje, zavore, zadnji blatnik (ne ščiti pred špricanjem vode ali umazanije z zadnjega kolesa, še posebej pri vožnji v dežju), ter eno zelo čudno stvar, namreč Z naj bi sam od sebe, če spustiš balanco, zavijal v desno?????, baje je pri vsakem tako, tudi ob menjavi izpuha(lažji, manj teže na desni strani), karbon...izdelovalci pa se baje branijo s tem, da je treba motocikel pač držati z obema rokama....precej čudno :blink: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res smo bili :topic:

glede zavor in vzmetenja je že pri prejšnjem bilo tako kot zdaj - teste pišejo taki ki so dali skozi na stotine motorjev in žal vse primerjajo z najboljšimi. IN pride Z, ki pač nima zavor kot ena ninja ali R1 in zato so pač slabe. Moje mnenje okoli tega je da kdo reče da so te stvari slabe, potem nima pravega motorja. Noben motor ni namenjen za gonjenje na meji njegovih moči in sposobnosti. Za normalno (no, nadnormalno dinamično) vožnjo je vse to čisto dobro. Če ima novi Z slabe zavore, je imel stari Z " za en ku**c"..torej jih jaz lahko odmontiram, ker ne rabim takih ki ne delajo... torej...ugodno prodam malo rabljene čeljusti in ploščice za Zja :naughty: :naughty:

hm...blatnik---qua je že to ? :naughty: jaz ga sploh nimam, torej kakršenkoli že je, je boljši od tistega ki ga ima S.

Balanco je res zelo priporočljivo držati z obema rokama. V Italiji recimo si kaznovan če jo držiš samo z eno. V bistvu lahko plačaš že če si popraviš vizir in te polcaj vidi ravno v trenutku ko ga šlataš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ste orenk :topic: , da se vrnemo nazaj na temo, v najnovejšem MotoSi-ju je objavljen test Z-ja. Na kratko: Hvalijo vodljivost, moč (pri visokih obratih, pri nizkih je poden), grajajo pa vzmetenje, zavore, zadnji blatnik (ne ščiti pred špricanjem vode ali umazanije z zadnjega kolesa, še posebej pri vožnji v dežju), ter eno zelo čudno stvar, namreč Z naj bi sam od sebe, če spustiš balanco, zavijal v desno?????, baje je pri vsakem tako, tudi ob menjavi izpuha(lažji, manj teže na desni strani), karbon...izdelovalci pa se baje branijo s tem, da je treba motocikel pač držati z obema rokama....precej čudno :blink: .

Špricanje iz zadnjega kolesa ne pomeni samo, da si popolnoma moker po hrbtu, ampak je tudi zelo moteče

za voznika, ki vozi za tabo. Je pa res, da sem jest na mojem Z-ju takoj odstranil komplet zadnji blatnik,

tako da ne vem kako se zadeva obnese z njim :rolleyes: .

Kar se pa tiče, da motor vleče v desno, sem pa na tem forumu že spraševal.

Odgovor sem dobil šele po pozivedovanju na pooblaščenemu servisu, kjer so mi odgovorili, da je to poznana stvar.

Proizvajalec pravi, da zadeva ni nevarna in da se to dogaja sicer enim bolj kot drugim. Če je

zadeva zares moteča so izdelali na levi strani obteženo krmilo s katerim naj bi se zadeva izboljšala.

Popolnoma pa izključujejo možnost da je motor kaj kriv ????.

Skratka predlagali so mi, zamenjavo krmila (seveda na njihove stroške), če je zadeva nevzdržna za vožnjo.

P.S.: kolega mi je svetoval, da naj raje obtežim levi žep hlač s kamni :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe ta s penisom je pa dobra

kaj pa za nas ki ga nimamo :naughty:

drugače pa jz nisem opazila da bi mi motor vleklo v desno,mogoč zato k mam že od začetka akrapota oz lažji avspuh gor

pa tud ne verjamem da bi ga lohk vleklo tolk v desno da bi se med vožnjo z rokami na krmilu čutilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tud ne verjamem da bi ga lohk vleklo tolk v desno da bi se med vožnjo z rokami na krmilu čutilo

Vleklo naj bi ga, ko spustiš krmilo, ne ko ga držiš z rokama.

@Matex_46 verjetno maš tako polna jajca, da pri tebi to učinkuje, pri ostalih pa pač ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ja jz mam 05 skratka men ga nikamr ne vleče

brez rok se pa itak nimaš kej furat ampak včasih se tud to zgodi da se pelje nekaj metrov brez rok in takrat je tud odvisno kako sediš in en kupc stvari ki vlečejo motor v svojo smer ali pa gre lepo naravnost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teste delajo strokovnjaki, ki so vozili veliko motorjev in zato lahko primerjajo motorje in njihove komponente, kot npr. bremze in vzmetenje, med seboj. :slap: Kdo drug pa naj bi delal teste? Tisti ki je vozil le Z-ja in v mladosti APN6??? :hmm:

to je res, ampak ti strokovnjaki bi morali vzeti v obzir model in ceno posameznega motorja ne pa da ga neposredno primerjajo ne glede na to, kateri rang je, za katere ljudi narejen itd. Lepo je če povedo te stvari, kot recimo da vleče v desno. Ne pa da začnejo s takimi kot v nižjih obratih nič ne vleče itd... odvisno za KOGA in odvisno s KOM primerjaš - glede na R1 recimo res ne potegne, glede na er-5 pa kar dobro potegne tudi tam, če delamo idiotske primerjave. Poštena pa je npr Z750 in Fazer - tukaj ni nevemkakšne razlike v tem, kako potegne pri nizkih obratih, oziroma je razlika v prid Zja, če že je sploh dosti opazna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjemi da je od Z-ja v nižjih obratih precej več kot pri FZ6, vendar sta v pospeških zelo konkurenčna.Res pa je da če primerjaš litrske motorje s temi se pa pozna.In tudi sam opažam da testirjo vse motorje na tak način da vedno za primerjavo jemljejo športne motorje.Verjamem da potencialnega kupca za Z750 zanimama dinamična vožnja ne pa brušenje kolen do pogačice :) V tem primeru je že v osnovi zgrešil segment motorja. Kar hočem povedat je to, da novinarjeve ocene vse preveč izhajajo iz cestnih športnih motociklov!Zanimiv test se mi zdi recimo v 17-ti številki MotoSI kjer je primerjava FZ6 vs X-CITY.Zelo dober članek!

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo da mal osvežimo temo s slikami :naughty: , torej pred kratkim zamenjal izpuh z Leovince GP - syle. In prvi vtisi z vožnje so fenomenalni.

In nasploh glede motorja po prevoženih 5000 km, kaj naj rečm zadovoljen :worship: .

lp mare

syPTPiLnwjef6A6y.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je :naughty: , že z Db-killerjem je zvok brutalen, brez njega je pa sploh ajd... samo še homologacija in je toto. Ampak vleče ga pa še zmerom mau, kljub temu da sm en stranski kovčk stran uzeu :whistle: , sam sej mam pa zato 2 ročki na belanci.

lp mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mareZ: am a mi lahko prosim eno od blizu slikco nosilca za tablico pošlješ pliz? al pa namigneš, kje si ga kupil. namreč vidim, da maš original blinkerje gor. jaz zaenkrat tudi ne bi blinkerjev menjaval. hvala. PS: auspuh ni sexy :naughty:

pa še malo umetniških hehe moje pujse:

i5g-IMG-23.jpg

vlx-IMG-23.jpg

ich-IMG-23.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@druID, sm pa mislu da mam edini zelenga :whistle: , kar se pa tiče zadnga nosilca sm ga naredu sam... če te zanima, ti ga lahko naredim, ter podam par napotkov kako ga zamenjat, ker morš podret skor pol motorja... :headbang:

Slikce zadnjega nosilca, da bi bolš vidu nimam, bom pa nalimu še par fotk, se mal bolš vid. Pa še en closeup... :naughty: ...

Rft17zNOcdFU5aPK.jpg

BltMeS7VHjmLICLU.jpg

e2_AUOnh37Pk7C0i.jpg

lp mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@druID, sm pa mislu da mam edini zelenga :whistle: , kar se pa tiče zadnga nosilca sm ga naredu sam... če te zanima, ti ga lahko naredim, ter podam par napotkov kako ga zamenjat, ker morš podret skor pol motorja... :headbang:

@mareZ:

:blush: am, uum... daj, ne vem no malo mi je nerodno... a bi se res tok potrudil plizz? Prva skupna runda plačam mastno pico in orng beer - evo obljubim pred vesoljnim (moto)svetom... Mislim pa tudi, da napotek (vodič?) o odstranitvi obstoječega "blatnika-tangic", mogoče komu pride prav...

Glej, če ti ni pretežko - moj m@jl: leet.druid@gmail.com , pa stopiva v stik :)

HVALA VNAPREJ!!!

PS: guma ti je fuč :yea1:

PS2: zelena je res lepa...

8g4-IMG-23.jpg

war-IMG-23.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
res smo bili :topic:

glede zavor in vzmetenja je že pri prejšnjem bilo tako kot zdaj - teste pišejo taki ki so dali skozi na stotine motorjev in žal vse primerjajo z najboljšimi. IN pride Z, ki pač nima zavor kot ena ninja ali R1 in zato so pač slabe. Moje mnenje okoli tega je da kdo reče da so te stvari slabe, potem nima pravega motorja. Noben motor ni namenjen za gonjenje na meji njegovih moči in sposobnosti. Za normalno (no, nadnormalno dinamično) vožnjo je vse to čisto dobro. Če ima novi Z slabe zavore, je imel stari Z " za en ku**c"..torej jih jaz lahko odmontiram, ker ne rabim takih ki ne delajo... torej...ugodno prodam malo rabljene čeljusti in ploščice za Zja :naughty: :naughty:

hm...blatnik---qua je že to ? :naughty: jaz ga sploh nimam, torej kakršenkoli že je, je boljši od tistega ki ga ima S.

Balanco je res zelo priporočljivo držati z obema rokama. V Italiji recimo si kaznovan če jo držiš samo z eno. V bistvu lahko plačaš že če si popraviš vizir in te polcaj vidi ravno v trenutku ko ga šlataš...

:worship: :worship: :worship:

js sm z njim zelo zadovoljen :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!