Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Sam se nekako ne morem odlociti med zeleno in crno barvo. Zelena res lepo zgleda ko je motor spucan v nulo in mu doda se malo h karakterju, po drugi strani pa zgleda kot ena cheap legokocka..Crna je pa klasika in se tukaj v Milanu vsak dan sprehajam mimo crnega Z-ja in je lep za popizdit(oprostite izrazu).Mislim tudi na vidnost na motorju torej na kombniranje z malo bolj zivimi barvami oblacil in opreme, kjer s crno nimas kaj veliko naredit. Torej ostajam v dilemi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ia tko je... sam da je en črn.... en pa čist črn.... :naughty: , in čist črn zgleda u živo res :OK: .

@druID: nosilec je na barvanju tko da upam da bo konec tedna po pošti prletu do tebe.

lp mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj bi ga lahk že pelal domov, ker so na zalogi. Sam mislim da ga brezveze zdaj vozim ker je itaq zima in bo doma stal. Aprila pa zato, ker bo že lepše vreme pa se bom lahko vozil. Če bi ga mel že doma bi samo letal okrog njega :P Vozil se pa itaq nebi v takem

Men je čist črna zelooooo všeč in komaj čakam da vidim svojga!

Bug spojler je pa tud v planu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@druID: nosilec je na barvanju tko da upam da bo konec tedna po pošti prletu do tebe.

lp mare

mare hehe, super :worship: Am upam, da ne pozabiš mal napisat kak pa kaj :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pohajač: veseli me, da sva se zmenla za Bugspojler (komaj čakam) in me zanima še, a maš mogoče kalup za notranji blatnik za Zja 2007? Sej veš kerega mislim. Karbon me ne zanima... :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pohajač: veseli me, da sva se zmenla za Bugspojler (komaj čakam) in me zanima še, a maš mogoče kalup za notranji blatnik za Zja 2007? Sej veš kerega mislim. Karbon me ne zanima... :krneki:

:headbang: to pa še nimam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Za vse Zjaše L2007:

Namontiral sem nosilec zadnje tablice in se s tem rešil grdih "tangic". Uglavnem - dober naslov za zadnji nosilec je motosvetovc mareZ, ki mi je naredil nosilec U NULO. Paše vse - luknje in to. Kontaktirajte ga! Ko pobarvam Bugspojler (Pohajač), poslikam - in prilepim fotke.

mareZ - hvala še tukaj :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letošnji ja ker ima neko skrinico glih čez vijak, ki bi se mogel losat! :headbang: kot si rekel japanezi znajo komplicirat! :whistle:

Na kratko opišem moj nedavni poseg odstranitve zadnjega blatnika pri Z750 l2007. Za nasvete in izdelavo zadnjega nosilca tablice in smernikov se zahvaljujem mareZ-ju!! :worship:

- najprej odstraniš oba sedeža

- odstraniš vse kovinske prečke nad repom (pod sopotnikovim sedežem)

- (dveh matic odspodaj še ne odvijaj, ker se zna zlomit šrauf)

- odklopiš tri konektorje (L in D smernik in luč za osvetlitev reg. tablice (kabli potekajo ob levi bočni plastiki)

- odviješ imbus šraufe na levi bočni plastiki (stran nasproti izpušnega lonca)

- sledi odvijanje bočnih levih plastik (prilagam slikco, ki mi jo je poslal mareZ ,ko sem se jaz tega dela lotil)

- malo pizdiš, ker si se sploh lotil

- plastike so pritrjene predvsem s čepi - tega ne delajte v mrazu kot jaz, ker sem se tresel od strahu, da bo zaradi zmrzjene plastike šel kak u 3 krasne (problem rešiš z dolgim izvijačem, s katerim čepu pomagaš od zadaj na plano)

- na tej točki si rečeš, kak boš motor spravil do servisa, da ga spravijo nazaj skupaj

- računalnik je odstranljiv preprosto, saj je v plastičnem ležišču, ki je obdan z GUMO. Ja, gumo samo nategneš stran in izvlečeš računalnik - ni treba nič diskonektat.

- kovinska škatlica / elektronika pokriva enega od štirih (lahko dosegljivih imbus šraufov) - le to previdno privzdigneš - glej ga zlomka - spodaj je glava šraufa. Ker nisem mogel z imbusom prav zraven, sem si pomagal z izvijačem

- odstraniš te štiri šraufe, nato pa iz spodnje strani odviješ dve matici m10 (tukaj se blatnik že premika)

- izvlečeš one tri kable skozi luknjo v repu in odstraniš blatnik

- smernike pritrdiš na nosilec

- kable spelješ skozi luknjo v repu nazaj v rep in jih konektaš

- in ostalo vse v obrnjenem vrstnem redu

- popiješ eno pivo in kleno zajodlaš! :whistle:

(puščice prikazujejo plastike, katere je potrebno odstraniti)

z7501tq2.jpg

foto mareZ

- Ob delu žal nisem slikal, mislim pa, da se vsak lahko loti tega dela, brez kake panike. Izdelavo nosilca pa lahko prepustite maretu, ki to spedina za bratsko ceno

Moderatorji - opravičujem se za dvojni post ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kratko opišem moj nedavni poseg odstranitve zadnjega blatnika pri Z750 l2007. Za nasvete in izdelavo zadnjega nosilca tablice in smernikov se zahvaljujem mareZ-ju!! :worship:

- najprej odstraniš oba sedeža

- odstraniš vse kovinske prečke nad repom (pod sopotnikovim sedežem)

- (dveh matic odspodaj še ne odvijaj, ker se zna zlomit šrauf)

- odklopiš tri konektorje (L in D smernik in luč za osvetlitev reg. tablice (kabli potekajo ob levi bočni plastiki)

- odviješ imbus šraufe na levi bočni plastiki (stran nasproti izpušnega lonca)

- sledi odvijanje bočnih levih plastik (prilagam slikco, ki mi jo je poslal mareZ ,ko sem se jaz tega dela lotil)

- malo pizdiš, ker si se sploh lotil

- plastike so pritrjene predvsem s čepi - tega ne delajte v mrazu kot jaz, ker sem se tresel od strahu, da bo zaradi zmrzjene plastike šel kak u 3 krasne (problem rešiš z dolgim izvijačem, s katerim čepu pomagaš od zadaj na plano)

- na tej točki si rečeš, kak boš motor spravil do servisa, da ga spravijo nazaj skupaj

- računalnik je odstranljiv preprosto, saj je v plastičnem ležišču, ki je obdan z GUMO. Ja, gumo samo nategneš stran in izvlečeš računalnik - ni treba nič diskonektat.

- kovinska škatlica / elektronika pokriva enega od štirih (lahko dosegljivih imbus šraufov) - le to previdno privzdigneš - glej ga zlomka - spodaj je glava šraufa. Ker nisem mogel z imbusom prav zraven, sem si pomagal z izvijačem

- odstraniš te štiri šraufe, nato pa iz spodnje strani odviješ dve matici m10 (tukaj se blatnik že premika)

- izvlečeš one tri kable skozi luknjo v repu in odstraniš blatnik

- smernike pritrdiš na nosilec

- kable spelješ skozi luknjo v repu nazaj v rep in jih konektaš

- in ostalo vse v obrnjenem vrstnem redu

- popiješ eno pivo in kleno zajodlaš! :whistle:

(puščice prikazujejo plastike, katere je potrebno odstraniti)

z7501tq2.jpg

foto mareZ

- Ob delu žal nisem slikal, mislim pa, da se vsak lahko loti tega dela, brez kake panike. Izdelavo nosilca pa lahko prepustite maretu, ki to spedina za bratsko ceno

Moderatorji - opravičujem se za dvojni post ;)

uf tok dela da en bogi nosilc odstranš :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa sam zanima, ker je najstarejši letnik oz. do kdaj nazaj sega kawasaki Z750.

Tisti pravi Z je iz sedemdesetih. Se pravi več kot 30 let nazaj. Skuter verzija je pa ugledala luč 2004.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma kdo mogoče kako fotko, letnik 79-84, ker na netu ni nč videt... :whistle:Pa če kdo ve, če se da kje še kupt kak letnik 79-84..

Popravljeno . Popravil MoTo G_P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma kdo mogoče kako fotko, letnik 79-84, ker na netu ni nč videt... :whistle:Pa če kdo ve, če se da kje še kupt kak letnik 79-84..

Nebom trdil, ampak mislim, da v osemdesetih z750 ni obstajal. nism 100%, ampak z750 ne poznam. vem da so takrat bli z1000, Z900, pa z650, z550 in z500. prve 750ke, če se ne motim so se klicale GPz. in ble uspešne na ameriških dirkališčih. Stroj iz GPz 750 še vedno živi v motorju ZR7. Seveda ustrezno pomlajen....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom trdil, ampak mislim, da v osemdesetih z750 ni obstajal. nism 100%, ampak z750 ne poznam. vem da so takrat bli z1000, Z900, pa z650, z550 in z500. prve 750ke, če se ne motim so se klicale GPz. in ble uspešne na ameriških dirkališčih. Stroj iz GPz 750 še vedno živi v motorju ZR7. Seveda ustrezno pomlajen....

Je obstajal. Z750, dvocilindrski v kasnejših sedemdesetih, v začetku osemdesetih pa ga je nasledil štiricilinderski Z 750, KZ 750, GPz 750 pa še par razližnih oznak so imeli, verjetno za različne trge...ali pa morda različne izvedbe istega motorja...

En lep malo predelan primerek :)

post-13524-1200343673_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje sam nekaj - a vam res vsem Zji vlečejo v eno smer če spustite belance?

enkrat nekje sem že napisal da mojega NE vleče. po 15L motorjev vem kaj pomeni vleči. (motor mislim :naughty: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje sam nekaj - a vam res vsem Zji vlečejo v eno smer če spustite belance?

Jaz mam sicer 05 letnik, ampak men vleče samo naravnost. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!