Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
men tud pa nism fant

sam tato mi2 mava S :worship:

si misla rečt trije :D

Objavljeno

Jaz sicer ne govorim iz izkušenj, nisem nikoli vozil tega motorja ampak testi pravijo da motor pač vleče v desno, če se voziš brez rok na balanci po ravni cesti, in tako pač je. Celo pri Kawasakiju priznavajo to, njihov odgovor pa je, da je motor pač treba držati z dvema rokama. :blink: Preden pa se kdo spotakne ob moj post pa še enkrat povem, da sem dotične reči prebral v nekaj testih in nisem nikoli vozil Z-ja (tudi brez rok na balanci). :whistle:

Objavljeno

da. res je. piše pa tudi, da nekateri manj, nekateri bolj nekateri pa spljoh ne. jaz sem spustil belanco pri 100 in ni blo nobenega zavijanja. imam kolega ki mu ga (motor) res vleče v desno.

P.S.: mogoče, ker si ga gor popravljam in ne desno/levo... hmmm :whistle:

Objavljeno

Čudno je to, da baje sploh ni razlage za to - je kdo zasledil kako debato na tujem forumu kao zakaj se to dogaja?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Vem mal bom offtopic... Uglavnm, iscem Z750 karamboliran, lahko je totalka razbit samo da so papirji OK. Ponudbe na PM. ;)

Popravljeno . Popravil Fabo
Objavljeno (popravljeno)

Jaz bi pa sam en link rad, kjer bi si pogledal cene novega izpuha od akrapoviča za z 750.

Sem nekaj gledal po strani od akrapota, pa cen nisem našel. :trance_33_sleep:

Rad bi vsaj okvirno ceno za ovalnega akrapota, ki je prevlečen s karbonom.

Imam eno ponudbo rabljenega, pa ne vem koliko je ugodna.

Hvala!

Popravljeno . Popravil tato
Objavljeno
Rad bi vsaj okvirno ceno za ovalnega akrapota, ki je prevlečen s karbonom.

Imam eno ponudbo rabljenega, pa ne vem koliko je ugodna.

Hvala!

hm, v medvodah je bil TITAN akro cca 675€ :blink: (seveda samo lonec - slip-on.) KARBONSKI pisker se na novih Zjih pregreva. (info drži, ker sem stal zraven računalnika, ko je majster bral m@il, ki ga je prejel od akrapoviča) :krneki: NApisano je bilo OPOZORILO z velkimi. Govirim za modele od 07 dalje

Objavljeno

Evo da ne boš samo akrapota gledov.Stvar se v resnici dere še precej bolj nagravžno :)

Snemov jest.Vozu mareZ

LP

Objavljeno
Bug spojler je pa tud v planu :whistle:

takole izgleda črn z bug spojlerjem

post-798-1202199875_thumb.jpg

Objavljeno
Evo da ne boš samo akrapota gledov.Stvar se v resnici dere še precej bolj nagravžno :)

Snemov jest.Vozu mareZ

LP

sam tole se pa dobr sliš :D

Objavljeno

No pa sem tudi jaz v klubu Kawasaki, nekaj me je pičlo in sem kupil še starega, črn Z 750 S - 2005, mel sem srečo in sem ga dobil z samo 3000 km, v teh toplih dneh, ki so bili sem naredil 1200 km z lahkoto, sem še kar zadovoljen, samo črički v maski spredaj me malo motijo, tole bi pa res lepše sestavili japončki, pa barva črna metalik je tudi zelo zajebana, ker se na njej vse vidi, po tej strani mi je žal, da nisem vzel srebrnega ! Za nekaj sezon bo že, ker namreč zidamo doma !

Danes pokličem Eliso in vprašam kdaj moram delat servis in kaj takrat naredijo ?! Na moje presenečenje mi pravi mojster, da samo pregledajo motor in nič ne menjajo, ker se olje in filtri menjajo šele na 12000 :unsure: me je kar na rit vrglo, a je to res al ne ???

Pa še to, ali se komu mogoče kje v kakšnem kotu praši kak LeoVince ali Akrapovič ? Zamenjam za denar !

Objavljeno
takole izgleda črn z bug spojlerjem

Tale bug spoiler mu pa res lepo paše :worship:

Kolk pa stane približno?

LP

Objavljeno

dadi--> to je malce čudno. Jaz mojega S-a vozim k Elisi na servis in na 6000 km menjajo olje. Pravijo da je itak na 6kkm servis in da je za motorje, ki se vrtijo preko 10.000 bolje da se na 6000 olje menja. NE vem ali je samo občutek, ampak vedno ko speljem z novim oljem se mi zdi da se lepše prestavlja kot prej...

Objavljeno
dadi--> to je malce čudno. Jaz mojega S-a vozim k Elisi na servis in na 6000 km menjajo olje. Pravijo da je itak na 6kkm servis in da je za motorje, ki se vrtijo preko 10.000 bolje da se na 6000 olje menja. NE vem ali je samo občutek, ampak vedno ko speljem z novim oljem se mi zdi da se lepše prestavlja kot prej...

Tudi meni je čudno, ampak točno tako mi je možak odgovoril na vprašanje, še celo to ,da tako predpisuje Kawasaki, lahko tudi prej menjajo, logično a ne, ampak najkasneje na 12000, zato naj bi ne bilo potrebno menjat prej !?

Jaz bom vsekakor na 6000 zamenjal olje in filter olja !

Objavljeno
Danes pokličem Eliso in vprašam kdaj moram delat servis in kaj takrat naredijo ?! Na moje presenečenje mi pravi mojster, da samo pregledajo motor in nič ne menjajo, ker se olje in filtri menjajo šele na 12000 :unsure: me je kar na rit vrglo, a je to res al ne ???

No, potem si vsaj naletel na en pošten servis. Ker samo v slovenski servisni knjižici piše da se olje in filtri menjujejo na 6000 km. V angleški, ki je tudi priložena je menjava olja na 12000, oziroma na 10000 če je motor vožen na krajše relacije. Sem pa enake informacije najdel tudi povsod na internetu.

Jaz se kr držim načela, menjava na 10000 ali enkrat na leto. Uporabljam pa izključno fulsintetiko, predpisana je polsintetika.

Lp

Objavljeno

ja, ok. Samo na koliko se potem dela servis - na 6kkmali 12 kkm ? ČE se prav spomnim je v (originalni) knjižici napisano na 6kkm samo olje pa res da na 12kkm...

Objavljeno

Pri športnih motorjih, med katere nekako spada tudi Z menjajte olje na 6k km pa bo najbolje.. Tistih 30 eur in 10 min in dela pa ja ni problem.

Objavljeno
Pri športnih motorjih, med katere nekako spada tudi Z menjajte olje na 6k km pa bo najbolje.. Tistih 30 eur in 10 min in dela pa ja ni problem.

ni glih 30 eur, če greš na pooblaščen servis te z materialom stane min. 90 eur! (kar pa tut ni nevemka enkrat ali dvakrat na leto)!!

Objavljeno

Ko sem prodajal svojga kawlna, je veliko ljudi klicalo in mi potelefonu jamralo, češ da ima veliko kilometrov. Nekaj časa sem se še trudil, da bi jim razložil da 10k-15k na sezono niti ni tako veliko potem pa imel vsega dosti. Ob naslednjih klicih sem jim lepo povedal, da če jih motijo kilometri mi lahko dajo 100€ zraven pa bo motor imel točno toliko kilometrov kolikor si bodo sami zaželeli. Seveda je to rezultiralo v tišini ali pa jecljanju v telefon, da k-k-k-k-ako pa je to mogoče.

No na koncu je poklical človek, ki je prišel motor pogledat, povedal sem mu celotno zgodovino motorja, predal vse račune, ki sem jih imel. Ker je bil resen smo se zmenili še za malo popusta. Naslednji dan je prišel in motor odpeljal. Sem prepričan, da mu še vedno dobro služi.

Drugače pa svetujem, da se kljub mogoče kakšnemu € več oglasite v Elisi. Ne gre samo za reden servis ampak odnos do stranke je bil v mojem primeru vedno :worship: . Zaupanje v motor (da vse deluje tako kot mora) je po servisu pri njih vedno bilo zelo veliko.

Objavljeno
Ne gre samo za reden servis ampak odnos do stranke je bil v mojem primeru vedno :worship: .

Tud jaz imam same dobre izkušnje z eliso.

S servisiranjem kawa sem pa tako naredil, da dokler je bil v garanciji sem peljal k elisi,(dvakrat) no sedaj ko pa ni več pa menjam olje pa filter sam na približno od 6k do 10k km. Uporabljam pa sintetiko in to je to.

Lp!

Objavljeno
Ko sem prodajal svojga kawlna, je veliko ljudi klicalo in mi potelefonu jamralo, češ da ima veliko kilometrov. Nekaj časa sem se še trudil, da bi jim razložil da 10k-15k na sezono niti ni tako veliko potem pa imel vsega dosti. Ob naslednjih klicih sem jim lepo povedal, da če jih motijo kilometri mi lahko dajo 100€ zraven pa bo motor imel točno toliko kilometrov kolikor si bodo sami zaželeli. Seveda je to rezultiralo v tišini ali pa jecljanju v telefon, da k-k-k-k-ako pa je to mogoče.

No na koncu je poklical človek, ki je prišel motor pogledat, povedal sem mu celotno zgodovino motorja, predal vse račune, ki sem jih imel. Ker je bil resen smo se zmenili še za malo popusta. Naslednji dan je prišel in motor odpeljal. Sem prepričan, da mu še vedno dobro služi.

Drugače pa svetujem, da se kljub mogoče kakšnemu € več oglasite v Elisi. Ne gre samo za reden servis ampak odnos do stranke je bil v mojem primeru vedno :worship: . Zaupanje v motor (da vse deluje tako kot mora) je po servisu pri njih vedno bilo zelo veliko.

Točno isti problem sem mel tudi sam in teh firbcev sem se tudi znebil na isti način.

Objavljeno

Zanima me, če gre na S model zadnji blatnik od N modela, ali je kdo že to naredil ?

Nisem ziher, ker naj bi nihajka bila drugačna pri S!

In danes sem imel spet srečo z vremenom - 100 lepih km je blo, krasno, samo črički v armaturi me še vedno jezijo, to se mi pri vseh dosedanjih motorjih ni dogajalo. Prvo furo sem mislil, da sem se zajebal in kupil razbitega, pa mi je strokovnjak vrgel oko na motor in zatrdil, da je nedotaknjen, ter da nisem prvi s tem problemom, da pač eni so slabo sestavljeni, res lepa uteha !

Objavljeno

Razstavi in kos po kosu lepo nazaj fiksno sestavi.. Pa boš ubil čričke :D

Objavljeno
Zanima me, če gre na S model zadnji blatnik od N modela, ali je kdo že to naredil ?

Nisem ziher, ker naj bi nihajka bila drugačna pri S!

In danes sem imel spet srečo z vremenom - 100 lepih km je blo, krasno, samo črički v armaturi me še vedno jezijo, to se mi pri vseh dosedanjih motorjih ni dogajalo. Prvo furo sem mislil, da sem se zajebal in kupil razbitega, pa mi je strokovnjak vrgel oko na motor in zatrdil, da je nedotaknjen, ter da nisem prvi s tem problemom, da pač eni so slabo sestavljeni, res lepa uteha !

Blatnik gre, samo predelat ga moreš malo....jaz sem ga mel na Su. Tisti čriček je pa serijsko v armaturki med 6000 in 7000 RPM nekje. Poglej še če ti morebiti ruži tudi ročka sklopke;pri 7000 RPM samo prst ploži najo in boš mogoče našel razlog čričkanja.

Objavljeno
Blatnik gre, samo predelat ga moreš malo....jaz sem ga mel na Su. Tisti čriček je pa serijsko v armaturki med 6000 in 7000 RPM nekje. Poglej še če ti morebiti ruži tudi ročka sklopke;pri 7000 RPM samo prst ploži najo in boš mogoče našel razlog čričkanja.

Bom probal, ali je treba pri blatniku kakšno reč odrezat ?

Hvala

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!