Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Bom probal, ali je treba pri blatniku kakšno reč odrezat ?

Hvala

nekaj malega ja...ampak itaK zdaj že dobiš blatnik za Sa...kak bodystyle recimo;poglej nalo po netu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti čriček je pa serijsko v armaturki med 6000 in 7000 RPM nekje. Poglej še če ti morebiti ruži tudi ročka sklopke;pri 7000 RPM samo prst ploži najo in boš mogoče našel razlog čričkanja.

Ja res je ta čriček okoli 7k.

Da pa se ga v celoti znebit, le malo časa, pa iznajdljivosti potrebuješ.

Najprej snameš komplet masko dol, no pred tem treba še tiste plastike okoli števca odstranit(v obliki trikotnika), čeprav je treba paziti na tiste plastične zatiče, da se ti ne polomijo. Najbolje je, da greš z roko s spodnje strani in porineš sredinski del zatiča s prstom, nato pa popusti sam. No nato se sname ta maska nekako dol, potem pa je potrebno tiste zatiče, ki držijo števce zamenjati s šraufi pod katera daš gumi podloško in matico. Skratka na teh klinčevih plastičnih zatičih pride do resonance in stvar vibrira. No potem sem še dodal košček gume med masko in pa števce, tam kjer se zadeva stika.(se vidi, pride tako kod da bi bilo znucano).

Mogoče sem kakšno stvar pozabil, ker sem to delal lani, paziti pa je potrebno pri zatičih. V bistvu je tako, da se lahko največ dva polomi, ker itak tiste zatiče okoli števca zamenjaš s šraufi. Seveda, ampak za naslednjo demontažo ti jih pa zmanka.

Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No enkrat se bom lotil tudi tega črička, me pa zanima kje bi se dalo dobiti - kupiti plastike za pobarvat, ki bi jih montiral čez hladilnik, vem boste rekli ebay, louis, sem videl pa mi niso všeč, ma še kdo kakšno varijanto ali idejo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem tudi podaljške za ogledala, ta original ogledala so prekratka in se gledam v komolce, zajebano, napram prejšnjem motorju zajebano, dvomim da se bom navadil, zato bi menjal ali podaljšal ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podaljške sem jaz nabavil pri Louis--u. Aluminijasti cca 3-4 cm dolgi podaljški. Res pa da so bili cca 50€ - kar dragi. JE pa bolje - ne dobro, ampak bolje. ŠE vedno se vidi malce ramen, ampak kljub vsemu dosti manj kot prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... moj dobil malo spremenjen sprednji del.

z750au3.th.jpg

Danes naredil prvih 200km+ po predelavi. Torej pelje se obcutno boljse. Bremze obcutno bolje grabijo, sprednji konec se ne poseda,... skratka 1A.

Se enkrat hvala majstrom iz Elise.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... moj dobil malo spremenjen sprednji del.

z750au3.th.jpg

Danes naredil prvih 200km+ po predelavi. Torej pelje se obcutno boljse. Bremze obcutno bolje grabijo, sprednji konec se ne poseda,... skratka 1A.

Se enkrat hvala majstrom iz Elise.

matr lepš zgleda kokr original :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... moj dobil malo spremenjen sprednji del.

z750au3.th.jpg

Danes naredil prvih 200km+ po predelavi. Torej pelje se obcutno boljse. Bremze obcutno bolje grabijo, sprednji konec se ne poseda,... skratka 1A.

Se enkrat hvala majstrom iz Elise.

Ali lahko opišeš kaj vse so ti zamenjali in od katerega motorja so vilice od 6 ali od 7 ninje ?

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko opišeš kaj vse so ti zamenjali in od katerega motorja so vilice od 6 ali od 7 ninje ?

:yea1:

Zamenjan celoten križ od z1000, zavorne cevke, vilce in klešče od zx6r l.05. Potrebni sta še dve puši, ker ima aksa od z750 manjši fi kot zx6r.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... moj dobil malo spremenjen sprednji del.

z750au3.th.jpg

Danes naredil prvih 200km+ po predelavi. Torej pelje se obcutno boljse. Bremze obcutno bolje grabijo, sprednji konec se ne poseda,... skratka 1A.

Se enkrat hvala majstrom iz Elise.

se pravi imaš vilice od ninje(to je od 03-04 lenika ne?) in felno od Z-ja, ča prav vidim.. kaj pa zadna felna tud paše od Z-ja n ninjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi imaš vilice od ninje(to je od 03-04 lenika ne?) in felno od Z-ja, ča prav vidim.. kaj pa zadna felna tud paše od Z-ja n ninjo?

zgoraj je napisal, da ima vilice od ninje l. 05!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vem ima Zx6r (03,04) diske fi280. Letnik 05 ima fi300, enako kot z750. Če dobis vilce od letnika 03,04, rabis se distančnike med vilcami in kleščami, da paše na 300mm diske.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjan celoten križ od z1000, zavorne cevke, vilce in klešče od zx6r l.05. Potrebni sta še dve puši, ker ima aksa od z750 manjši fi kot zx6r.

zavorne cevke ziher niso od 05 ninje, ker vidim da imaš vsako cev posebej speljano do čeljusti, 05 ninja pa ima eno cevko do desne čeljusti in potem od desne čeljusti še do leve

zakaj si pa sploh dal to delat :hmm: a si se zaletel pa so ble original uničene ali ti niso bile všeč lastnosti originalnega vzmetenja

pa še kolko si dal za vse skup če ni skrivnost, da vidim te cene :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse skupaj z delom je prišlo malenkost pod 1000e, oziroma bo se xy evrov manj, ko prodam stare vilce,križ, cevke in klešče. V tej ceni imam se zadnji amortizer od zx6r.

Prejšnje leto sem premišljeval ali zamenjati motor ali popraviti stvari, ki me motijo na tem mopedu. Ker mi je motor še zmeraj všečen in ker za dodatnih 1000e nism videl nič pametnega sem šel v predelavo. Simple as that. Drugače vem, da se predelave motorjev, avtov,... tako ali tako cenovno ne splačajo.

Ja verjetno vsi, ki vozijo oz. so vozili z750 vedo, da zavore in vzmetenje en velik minus tega motorja.

Recimo primer:

Fura cca 300km, voznik, sopotnica, kak ruzak in torba. Ponavadi 5km pred domom uspe kakemu atu ali mami prileteti na glavno cesto. Z že težkimi rokami in prsti začnem bremzati. Še preden močno zavrem, zabije premehke vilce in vsa teža pade na moj hrbet in s tem na roke. Ja v štirih letih z zjem sem imel tri take situacije in vse so se le za las srečno končale. Torej ali je vredno teh evrov ali ne, naj vsak sam presodi. Je pa tudi občutna razlika v vožnji v solo kot tudi v dvoje.

...cevke res niso od zx6r ampak so narejene po meri. Pravijo, da je original cevke pametno menjati po 4letih. So pa z-jeve cevke malenkost prekratke, ker je vpetje cevk pri kleščah malce nižje.

...stare vilice, križ in vse kar spada zraven je celo, nič zvito, nič opraskano in bo šlo med oglase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejci, čestitam ti k uspešni predelavi. :worship: Tudi sam sem razmišljal o podobni predelavi, s tem, da bi sam zamenjal tudi zadnjo nihajko, kar pa bi stroške še povečalo. Zaradi tega sem se odločil samo zamenjat zadnji amortizer, ter vzmeti in olje v vilicah. Predelavo sem opisal pred časom v tej temi.

lp Dave

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm, v medvodah je bil TITAN akro cca 675€ :blink: (seveda samo lonec - slip-on.) KARBONSKI pisker se na novih Zjih pregreva. (info drži, ker sem stal zraven računalnika, ko je majster bral m@il, ki ga je prejel od akrapoviča) :krneki: NApisano je bilo OPOZORILO z velkimi. Govirim za modele od 07 dalje

kako mislis da se pregreva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CITAT(druID @ 1 Feb 2008 @ 12:32) *

hm, v medvodah je bil TITAN akro cca 675€ blink.gif (seveda samo lonec - slip-on.) KARBONSKI pisker se na novih Zjih pregreva. (info drži, ker sem stal zraven računalnika, ko je majster bral m@il, ki ga je prejel od akrapoviča) ph34r.gif NApisano je bilo OPOZORILO z velkimi. Govirim za modele od 07 dalje

na novem z 750 ma znanec iz italije - udine heksagonal akrapoviča, prejšnji teden je bil pri meni na obisku, med drugim ko sem se slinil okoli motorja sem tudi prijel za auspuh in po 200 km sem ga z lahkoto prijel z golo roko, s tem da ga je minuto nazaj ugasnil, o pregrevanju ni sledu, na mojem po mojih izkušnjah lahko sodim ravno tako, pravim za karbon, za kape ga nisem prijel, bom pa videl naslednjič, sicer pa je moj prejšnji model in verjetno zanj to ne velja, sem pa opazil občutno razliko v teži napram originalu je najmanj 4 krat lažji, neverjetno, in po enem tanku ki sem ga danes porabil lahko rečem da je zvok lepši, globji, za moj laični občutek pa tudi diha agregat bistveno lažje, performanse pa razen to da začne malo prej vleči bolj kot prej cca1000 obratov niso bistveno drugačne, v glavnem dokler ne dobim potrdila od lpp ne bom snel dušilca iz lonca ker je vijak privarjen in bi mi lahko kaj komplicirali, je pa tudi s tem vložkom glasnejši od tovarniškega, kolk se bo kasneje poznal bom pa naslednjič videl, čez teden ko mi javijo kdaj pridem na pregled !

:yea1:

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem slišal so (po moje lani?) enemu na ridah zaplenili motor ker je imel nehomologiran auspuh gor--a kdo ve kaj več ? Če je to res, potem malce pazite, ljudje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novopečeni lastnik Zja ima nekaj vprašanj preden se spravi na cesto, je pač potrebno nekatere zadeve porihtat. :krneki:

Motorj je Z750 letnik 2004.

Ima kdo servicemanual za Zja?

Kakšno olje tankate v Zja?

Kako se obnese sprednja šipica (recimo od GIVIja) na Zju?

No, to bi bilo zaenkrat vse. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novopečeni lastnik Zja ima nekaj vprašanj preden se spravi na cesto, je pač potrebno nekatere zadeve porihtat. :krneki:

Kakšno olje tankate v Zja?

No, to bi bilo zaenkrat vse. :blush:

olje naj bi bilo motul 5100 - 10/40, 3,3 litre ga natočiš če menjaš tudi filter, tako so mi rekli v elisi ! service manual imam original, nimam pa v pdf formatu, nekaj strani nazaj v tej temi je nekdo nekaj takega ponujal, če pa kaj konkretno rabiš iz knjige vprašaj na pm ! za šipco pa ne vem ker mam s model !

Lepo se vozi !

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem pa opazil, da nima moj motor original torbice z orodjem :blink: očitno sem preveč vse ostalo gledal in na tole pozabil, no upam da ga ne bom rabil, ne veš pa nič kaj se lahko zgodi, če se komu slučajno kak kompletek viška najde plačam takoj !? sem klical prejšnjega lastnika, pa pravi da ga tudi on ni imel, :hmm: se mi kar zdi ja !

:yea1:

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še se pojavljajo vprašanja, če slučajno kdo dela doma servis. A imate "moment" ključ ali kako filter zategnete? Do sedaj sem navajen, da sem na vseh stvareh kar na roko zategnil, pri Zju pa piše da je treba na kile zategovat. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!