Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Pa ti je pobarval tud, al si to sam? Kok je pa stal, če ni skrivnost? Ali pa zadnji blatnik če mogoče veš koliko stane pri njem?

LP

ja meni je pobarval tudi in zmontiral, tule si poglej stran in povprašaj, imam tudi njegov telefon, lahko ti ga pošljem na pm, če ga želiš poklicat, kar mislim, da je najboljš !

http://www.freewebs.com/pohajac/

Popravljeno . Popravil Dadi
Objavljeno

Pozdravljeni.

A mislite, da bi mojster pobarval tudi tiste srebrne dele pri 2009 letniku.

So ves čas govorili, da ostaja v letu 2009 črna barva nespremenenaicon2.gif, pa ni čisto tako.

Hvala.

Objavljeno (popravljeno)
Pozdravljeni.

A mislite, da bi mojster pobarval tudi tiste srebrne dele pri 2009 letniku.

So ves čas govorili, da ostaja v letu 2009 črna barva nespremenenaicon2.gif, pa ni čisto tako.

Hvala.

Ni ti treba barvati, pridi do mene pa bova zamenjala motorje jaz imam 08 l. pa bova oba zadovolna, ti z črnim jaz pa z novim motorjem. :lol1:

Popravljeno . Popravil KUŠČAR
Objavljeno

Na uradni spletni strani DKS je objavljen cenik za kawasaki za leto 2009. Nova cena Z 750 znaša 7121 EUR!!! Tako da če hoče kdo novega vzet, naj pohiti, pa kupi tistega, katere že imajo v salonih, saj zanje velja še stari cenik!!

LP

Objavljeno
Na uradni spletni strani DKS je objavljen cenik za kawasaki za leto 2009. Nova cena Z 750 znaša 7121 EUR!!! Tako da če hoče kdo novega vzet, naj pohiti, pa kupi tistega, katere že imajo v salonih, saj zanje velja še stari cenik!!

LP

Sem pogledal na njihovo stran,vendar cen za 2009 nisem našel. Mi lahko pomagaš z linkom?

hvala

Objavljeno

Vuk,hvala za pomoč. Saj to sem jaz tut našel ,samo NI cene gor za Z 750 letnik 09,kot je napisal Lamb of God.

Objavljeno

Čudno, men jih pokaže al pa ne gledam pravega cenika.

Model 2008 2008 razlika

Z 750 6.874 7.121 247

Z ABS 7.413 7.661 248

Glede nato, da je bil Euro lani vreden 165 jenov, leto pa le 126, podražitev ni tako huda.

LP Darko

P.S. kako poravnam besedilo (tabulatorji)?

Objavljeno

Model

2008 2009 razlika

Z 750 6.874 7.121 247

Z ABS 7.413 7.661 248

Ja sreča razlika ni tako velika, vendar za ta denar imaš recimo že registracijo plačano:)

LP

Hm tudi meni noče razmika upoštevat, čudno:) No pač dražji je za 250 eur.

Objavljeno

Mah,bedarija.

Konkurenca ima razne akcije in so cenejši motorji, kawasaki pa lepo zviša cene, brezveze,jen gor ali dol, pa še to v času recesije, mislim da bo prodaja upadla.

Lp

Objavljeno

Mislim da je bilo leto 2008 kr uspesno za Kawasaki. Da so kr velik motorckov prodal (glede na prejsna leta) Tudi meni pa ni jasno zakaj v obdobju recesije grejo visat ceno... lahko bi jo pustil pr mer pa nebi bilo nic bunjenja :)... Sicer so pa sami svoje srece kovaci :)

LP

Objavljeno

Hja.. mogoče zato, ker je cene dvignila tud konkurenca? :naughty:

Objavljeno

Konkurenca ima razne akcije, kawasaki pa zviša cene, mislim?? :headbang:

HONDA CB 600 F HORNET

redna cena: 7.290,00 €

akcijska cena: 6.590,00 €

Yamaha FZ6 S2 :

redna cena: 6.750,00

akcijska cena: 6.250,00

Res škoda in srčno upam, da bo kawasaki dal kakšno akcijo na novo ceno, res da tistih dodatnih 250€ ni veliko, je pa nekaj, skoraj za komplet zavarovanje recimo.

Aja, pa še to.

Dejte lastniki Z-eja od Letnika 07-09 povedat glede sprednjega vzmetenja, ali je res tako "švoh" pri malo bolj dinamični vožnji (ne mislim lih po kolenih) kot nekateri tukaj govorijo?

In, tile novi letniki imajo nastavljivo sprednje vzmetenje, ali sploh deluje, je uporabno?

Pa prosim, ne primerjat SS motorje in tega Zeja

Zanima me tudi na splošno mnenje od lastnikov tega motorja, mogoče še kakšna primerjava iz prve roke z yamaho FZ6 in hornetko pri prekladanju v ovinkih, zanima me, ali se tistih dodatnih ~30kg v primerjavi z konkurenco veliko pozna v ovinkih, je Z-ja zaradi njegove teže težje vozit skozi ovinke.

Lp

Objavljeno

Ja konkurenca je znižala cene letnikom 2008 oziroma pač modelom 2008. Te cene kawasakija so pa za modele 2009. verjemi tudi cene konkurence se bodo dvignile. Glede vzmetenja najbi bilo nastavljivo, dosedaj sem pa prevozil premalo kilometrov da bi ti lahko poročal kaj glede voznih lastnosti. Kolikor vem ima tudi yamaha fz6 mokro težo nekje 220-230 kg.

LP

Objavljeno

Men osebno še vedno najbol seka leo vince gp-sytle ... da o zvoku ne govorimo :)

Drugače ni tok problem v vzmetenju! Problem je grušt ter prednje zavore.

Z gruštom nimaš kaj nardit... pri zavorah pa lahko zamenjaš prednje lajtnge za pletene pa si naredil že ogromno.

Slej ko prej jih boš moral ker se drugače ročka začne preveč pogrezat (pregrevanje zavorne tekočine).

LP

Objavljeno
Men osebno še vedno najbol seka leo vince gp-sytle ... da o zvoku ne govorimo :)

Drugače ni tok problem v vzmetenju! Problem je grušt ter prednje zavore.

Z gruštom nimaš kaj nardit... pri zavorah pa lahko zamenjaš prednje lajtnge za pletene pa si naredil že ogromno.

Slej ko prej jih boš moral ker se drugače ročka začne preveč pogrezat (pregrevanje zavorne tekočine).

LP

ne pretiravat. se bo moral kr precej po grobniku drajsat, da se bojo bremze začele pregrevat. za rekreativne(beri: občasne) skoke na pisto je z ok. dirkanju pa z ni namenjen.

Objavljeno

Nebi se strinjal s tabo. Kolega je jamral da se mu ročka poseda že po konkretni vožnji na jezersko in malo priganjanja po avstrijski strani. Tako da na grobniku bi se v parih ornk odpelanih krogih sigurno posedla!

LP

Objavljeno

Lani sem bil na jezerskem vsaj 15 krat, na avstriski stran 5 krat, pa nisem čutu da bi se bremze kaj pregrevale. Omenil sem jezersk zato, ker je tam res malo več bremzanja.

So pa govorili da pri starem Z-ju res ni bilo tako kot bi moralo biti glede bremz.

Objavljeno (popravljeno)

Potem je imel zgleda on napako v materialu :) Res pa je da nisem na Z-ju videl še nobenga ki bi ga res konkretno peljal - razen njega!

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno
Nebi se strinjal s tabo. Kolega je jamral da se mu ročka poseda že po konkretni vožnji na jezersko in malo priganjanja po avstrijski strani. Tako da na grobniku bi se v parih ornk odpelanih krogih sigurno posedla!

LP

lej, sam sem bil s starim zejem 3x na grobniku. nisem bil najhitrejši pa tut ne najpočasnejši. priznam rezerve je bilo po mojem največ na zaviranju, pa vseeno mislim, da tam do osem krogov ni problema.(razen če nimaš iztrošen material). da bi se pa na jezersko pregrevale zavore je pa bosa, saj v tistih ovinkih nikoli ne prestaviš v tretjo, torej ni norih hitrosti in posledično zaviranj. ne nikakor se ti tam na novejšem, tehnično brezhibnem motorju ne morejo pregreti zavore. ponavljam pa, da imajo novejši ss motorji boljše komponente (zavore) kot z. (zato so pa tudi dražji).

ajd.

Objavljeno

Zdravo.

Ja tile SC project izpuhi so tudi meli zelo všeč oz bolje rečeno najlepši na Zeju. Kako pa se obnesejo pa je sam vprašanje. Sem videl en test na netu, da z nekaterimi športnimi izpuhi dobiš do -10KM na kolesu manj od originalnega, ja prav ste prebrali, tko da ni vsakega šmorna gor za dajati. akrapovič in laser sta se najbolje odrezala (oba +2KM), sicer pa se je katastrofalno obnesel MIVV in IXIL OVAL XTREM.

Drugače pa me še zanima sledeče:

Ali je kdo tukaj (predvidevam da ja), ki je vozil Z750 , kot tudi Z1000. To govorim za te nove modele 2007 do 2009.

Ali je res, da je Z1000 bistveno boljši pri sami vožnji, torej da ima dosti boljše zavore, dosti boljše vzmetenje (naj bi imel popolnoma nastavljivo vzmetenje), da manj "zvija" rušt in lepše-bolj mirno leži v zavoju ,itd... je to res ??

Prosim za odgovor, ker celo rahlo razmišljam, d bi kar Z1000 kupu pa mir :D

Lp

Objavljeno
lej, sam sem bil s starim zejem 3x na grobniku. nisem bil najhitrejši pa tut ne najpočasnejši. priznam rezerve je bilo po mojem največ na zaviranju, pa vseeno mislim, da tam do osem krogov ni problema.(razen če nimaš iztrošen material). da bi se pa na jezersko pregrevale zavore je pa bosa, saj v tistih ovinkih nikoli ne prestaviš v tretjo, torej ni norih hitrosti in posledično zaviranj. ne nikakor se ti tam na novejšem, tehnično brezhibnem motorju ne morejo pregreti zavore. ponavljam pa, da imajo novejši ss motorji boljše komponente (zavore) kot z. (zato so pa tudi dražji).

ajd.

Pol je pa nabijov... ne vem

Objavljeno

Zdravo! Kaj vse je treba odstranit, da pridem do akumulatorja? Zgleda da se je izpraznil, sicer nevem kako je možno če je nov:) (govorim za nov model)

LP

Objavljeno

Kakor jaz vem je pod voznikovim sedežom. Je pa to res čudno jaz ga nikoli ne izklopim, pa vedno vžge brez problema. Od oktobra sem ga vžgal samo dvakrat. Je pa res da imamo v garaži peč od centralne, kar pomeni da temperatura ne pade pod 15°.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!